مجله WWE برای کاور ماه نوامبر خود از عکس تیکر برروی مجله استفاده کرده که دیشب براتون عکسش رو گذاشتم..اما نکته عجیب اینه که این مجله و کارکنانش خالکوبی سارا رو در عکس با استفاده از کارهای گرافیکی و فوتوشاپ حذف کردند...البته این بار اول نیست که چنین کاری کردند چرا که در پوستر پی پی وی آنفورگیون هم مسئولان WWE چنین کاری کرده بودند....این در حالی هست که آندرتیکر هنوز هم این خالکوبی رو داره البته هرچند که کمرنگ کردش....خود تیکر گفته که هیچ اختلافی با سارا نداره بلکه فقط میخواد از این پس در فنها و ظاهرش تغییراتی ایجاد کنه.....







پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)