سـلام
- رویداد : ماندی نایت راء
- تاریخ : 13 فوریه 2012
- مکان : سن دیگو ، کالیفرنیا
شروع شوء با مناظره الیمینشن چمبر راء
آنوسرها کول و لاولر شوء رو شروع میکنن و در همین ابتدای شوء ویدئوی هفته ی قبل که کین ایو رو تهدید کرده بود رو می بینیم.در ادامه کین رو در مانیتور می بینیم که کنار یه آمبولانس ایستاده و میگه امشب سینا نفرت رو بغل میگیره و اونجا رو ترک میکنه.
حالا جری لاولر رو در رینگ می بینیم که به همراه 6 استار حاضر در چمبر مچ راء در رینگ حضور دارن.استارها پشت تریبون هستند.لاولر میگه این اولین مناظره در الیمینشن چمبر هست.اون میخواد شروع یه سوال کردن کنه که جان لورینایتس با اوتانگو میاد.
اون خودشو به جمعیت معرفی میکنه و میگه خیلی خوشحاله که هیئت مدیره تصمیم گرفته اونو نگه داره و بعد از لحظاتی اونجا رو ترک میکنه.اما در مناظره پانک اولین نفر هست.اون قول میده این مناظره بدون خشونت به پایان برسه.در مرحله ی دوم پانک به لورینایتس تریک میگه که تونسته هیئت مدیره رو متقاعد کنه تا بمونه.در مورد چمبر مچ میگه مطمئن هستم که بازی رو میبرم چون بهترین کشتی گیر در دنیا هستم.
نوبت زیگلر میشه که بحث رو شروع کنه اما ویکی میاد تا صحبت کنه ولی انقدر بوو میکنن که نمیتونه حرف بزنه.زیگلر میگه من بازی رو میبرم و حداقل میدونم الان تو چه ایالتی هستیم برخلاف آر تروث.
نوبت آر تروث میشه و اون حرفاشو با شوخی آغاز میکنه و میگه اگه دست من بودم ویکی ، زیگلر و هورنسواگل رو برای جعبه ی عنکبوت ها انتخاب میکردم.اون کمی رو این قضیه مانور میده و زیگلر رو مسخره میکنه و بعدش میگه جیمی کوچولو بهش قدرت میده تا بازی رو ببره.اون آخرش میگه خدا جیمی کوچولو رو حفظ کنه ، خدا ایالات متحده رو حفظ کنه.
میز شروع به حرف زدن میکنه و میگه من چمبر رو میبرم و به مین اونت رسلمنیا راه پیدا میکنم.درست مثل سال پیش.میگه میام بیرون و هر یک از رقبام رو کنار میزنم.
کوفی میگه میز بهش گفته برو دنبال چاره باش.میگه شاید این حرف درست باشه اما میگه من مدتهاست که نادیده گرفته شدم و میخوام تو این بازی خودمو ثابت کنم.میگه فقط با برد از قفس بیرون میام.
نوبت کریس جریکو میشه.اون میگه هیچکس به اندازه ی اون در چمبر مچ ها نبوده و حریف حذف نکرده.جریکو میگه آخرین باری که تو الیمینشن چمبر بودم با کمربند قهرمانی جهان بیرون اومدم.جریکو میگه افتخارات من به تنهایی بیشتر از شما 5 نفر هست.جریکو به پانک میگه تایتل من رو پس خواهی داد.
پانک وانمود میکنه که حرفای جریکو رو گوش نمیکنه.بعدش پانک میگه داشتم به زمانی فکر میکردم که جریکو به برنامه ی DWTS رفته بود.زیگلر دخالت میکنه و میگه من بهترینم و بازی رو میبرم.آر تروث میگه من نمیخوام راجب کسی حرف بزنم که اسمش از باله شنا میاد.اون در این لحظه شروع به صحبت کردن مثل دالفین میکنه و زیگلر رو مسخره میکنه.
لاولر میگه بازی اول امشب بین جریکو و کوفی هست.جریکو میاد و میره جلوی پانک و پانک کمربندش رو بالای سر میبره.در این لحظه کوفی از فرصت استفاده میکنه و یه لگد تو سر جریکو میزنه.بازی بعدی تا دقایقی دیگه آغاز میشه.
*** کامرشال ***
کریس جریکو مقابل کوفی کینگستن
اونها همدیگه رو قفل کردن و کوفی به کرنر میره.اونها درگیرن تا اینکه کوفی با یه کلوزلاین جریکو رو به بیرون پرت میکنه.حالا کوفی میخواد یه دایو بزنه که موفقه.کوفی جریکو رو به رینگ برمیگردونه.جریکو هلش میده اما کوفی میره و در کرنر روی شونه های جریکو میپره و شروع به زدن 10 تا پانچ میکنه.در ادامه جریکو با چند تا پانچ و یه پاوربامب جواب میده.یه البو دراپ و حالا جریکو کاور میکنه.اما کوفی بیرون میزنه.جریکو حالا هدلاک میکنه اما کوفی بیرون میاد اما یه دراپ کیک از جریکو می بینیم و کاور اما باز هم کوفی بیرون میزنه.
جریکو اونو به کرنر پرت میکنه و چند تا پشت دستی میزنه.حالا جریکو کوفی رو به اون ور کرنر پرت میکنه اما کوفی با یه کراس بادی برمیگرده.کاور اما جریکو برمیگرده.کوفی میخواد برای دراپ کیک بره که جریکو والز آف جریکو رو میزنه.کوفی سعی میکنه طنابها رو بگیره و آخر موفق میشه.اون خودشو از رینگ میندازه بیرون و از کاور فرار میکنه.اما جریکو نمیزاره و این دو با هم درگیر میشن تا اینکه جریکو با انگشت تو چشم کوفی میزنه.در برگشت کد بریکر رو میزنه و کاور 1........2..........3 .
برنده : کریس جریکو با کد بریکر
در بک استیج شاون مایکلز رو می بینیم که داره قدم میزنه.تریپل اچ رو می بینیم که میره و بغلش میکنه.
*** کامرشال ***
بک استیج
در بک استیج جان سینا کنار زک رایدر هست و رایدر رو ویلچیر هست. سینا بهش میگه چرا اینجا هستی و زک میگه برای ایو اومدم.میگه امروز ولنتیانه.سینا بهش میگه تو لاکر روم بمون و من بهت قول میدم که ایو رو برات پس میارم.
در جایی دیگه جانی رو می بینیم که با اوتانگو هست.اوتانگو بهش میگه یادت باشه تو منجر موقت هستی نه منجر همیشگی راء.اوتانگو بهش میگه ایده ای دارم که نه تنها منجر قطعی راء بشی بلکه منجر اسمکدان هم بشی.
حالا ویدئویی از اسمکدان قبل و بازی رندی اورتن و دنیل برایان می بینیم.دنیل برایان برای بازی بعدی به آرنا میاد.
*** کامرشال ***
بیگ شو مقابل رندی اورتن
اونها بازی رو شروع میکنن و بیگ شو رندی رو پرت میکنه.رندی با مشت و آپرکات برمیگرده.بیگ شو بلاک میکنه و یه پشت دستی محکم میزنه.رندی اونور طناب هست و بیگ شو میخواد بیارش داخل ولی رندی با استفاده از طناب میزنش.اورتن میره برای مشت زدن ...
*** کامرشال ***
برمیگردیم و رندی قفل کرده.بیگ شو رو زمین هست ولی نهایتا بلند میشه.رندی حالا یه دراپ کیک قوی میزنه و هر دو رو زمین میوفتن.بیگ شو بیرون میوفته.هر دو میخوان درگیر بشن ولی رندی با یه دراپ کیک میزنش.اورتن برای زدن دی دی تی معروف میره و موفق میشه.حالا رندی اورتن برای زدن آر کی او آماده میشه ولی بیگ شو نمیزاره و میخواد خودش چوک اسلم بزنه ولی رندی در میره و در برگشت حالا آر کی او . کاور از رندی 1........2..........3 .
برنده : رندی اورتن با آر کی او
بعد از بازی دنیل برایان با تایتل میاد و میزنه تو سر رندی اورتن.برایان حواسش به بیگ شو میره و با زدن یه ضربه به اون اونو از رینگ به بیرون پرت میکنه.
*** کامرشال ***
صحبتهای شاون مایکلز ، تریپل اچ و آندرتیکر
در برگشت موزیک شاون مایکلز زده میشه و اون به رینگ میاد.هوادارا به شدت خوشحالن.همیشه این موقع از سال اون به WWE برمیگرده چون فصل رسلمنیا هست.اون میگه هفته ی پیش راء رو نگاه میکرده و توقع داشته تریپل اچ چلنج تیکر رو قبول کنه.اما شوکه شد وقتی تریپل قبول نکرد.میگه من جانی رو دیدم و ازش خواستم بیام تو راء و در مورد بهترین رفیقم حرف بزنم.
در ادامه موزیک تریپل اچ زده میشه و اون به رینگ میاد.میگه دیدن تو خیلی برام قشنگه و دوتایی تانت دی اکس رو میرن.میگه از دیدنت خیلی خوشحالم ولی اگه بیشتر بیای بیشتر خوشحال میشم.تریپل اچ یه بار دیگه میگه امسال مقابل آندرتیکر بازی نمیکنم.تریپل میگه الان میدونم چطوری تیکر رو ببرم ولی نمیخوام این کارو کنم.تریپل میگه من امسال تیکر رو نمیخوام.
شاون میگه اتفاقا تیکر دقیقا همون کسی هست که تو باید بخوای.چطور اینو میگی ؟ شاون میگه تو رفتی جزء اعضای هیئت مدیره و حالا میخوای فقط با کت و شلوار بیای ؟ تریپل میگه تو در وضعیت من قرار نداری و نمیتونی درک کنی.
شاون تریپل رو یه ترسو خطاب میکنه که از بازی با تیکر ترس داره.تریپل ناراحت میشه و رینگ رو ترک میکنه.شاون جلوشو میگیره و میگه وایسا.اما تریپل دوباره میخواد بره ولی نهایتا با شاون فیس تو فیس میکنه.تریپل میگه همه یه روزی میرن.من الان مسئولیت دارم.من تیکر رو دیگه به عنوان حریف نمی بینم من الان اونو یه برند می بینم.تو نمیتونی بری و تیکر رو ببری.چون باختش برای این بیزینس بد هست.
تریپل اچ میگه تیکر مردی برای تمام دوران هست و من نمیتونم دوران این مرد رو تموم کنم.میگه تو اومدی اینجا کاری رو از من میخوای که خودت نتونستی انجام بدی.
شاون بهش میگه تو چشمای من نگاه کن و بگو نمیخوای به استریک تیکر پایان بدی ؟ تریپل کتش رو درست میکنه و میخواد بره. اما شاون جلوشو میگیره و میگه بگو نمیخوای استریک رو تموم کنی. تریپل کمی منتظر میشه و حالا با شاون فیس تو فیس میکنه. جواب میده : نه .
شاون مایکلز به سمت رمپ میره و به دنبالش تریپل اچ هم میخواد بره که ناگهان :
دینگ . موزیک آندرتیکر زده میشه. چراغ ها خاموش میشه. یه ویدئو پخش میشه. تیکر پاسخ تریپل اچ مبنی بر عدم مسابقه با اون رو نگاه میکنه و یه بار دیگه از تریپل اچ درخواست یه مسابقه رو میکنه .
*** کامرشال ***
دالف زیگلر مقابل آر تروث
زیگلر بازی رو خوب شروع میکنه و با زدن یه فایرمن اسلم میره برای کاور.اما تروث بیرون میزنه.تروث زیگلر رو به کرنر پرت میکنه اما وقتی به سمتش میره با جا خالی زیگلر روبرو میشه و خودش به پله های کنار رینگ میرسه.کاور از زیگلر اما تروث بیرون میزنه.زیگلر داره بهتر کار میکنه و ساید هدلاک میزنه.ویکی بیرون تشویقش میکنه.اما تروث برمیگرده و پانچ میزنه.ولی نک بریکر از زیگلر می بینیم.زیگلر وسط رینگ داره مسخره بازی میکنه و تروث با رول آپ بازی رو میبره. رول آپ از تروث 1.....2.........3.
برنده : آر تروث با رول آپ
سانتینو میره تو لاکر روم زک و یهش میگه میدونم عاشق ایو هستی و بخاطر همین به مناسبت روز ولنتایتن یه هدیه بهشون میده.این بخش با شوخی های سانتینو تموم میشه.
*** کامرشال ***
تامینا مقابل بری بلا
تامینا این بازی رو با زدن ساموان دراپ و سوپـر فلای اسپلش تموم میکنه. بازی کوتاه بود. تامینا مسلط بود.
برنده : تامینا با سوپـر فلای اسپلش
بعد از بازی تامینا به بث فینیکس به در میز گزارشگری حضور داشت خیره میشه.
*** کامرشال ***
ویدئویی از فیلم جدید راک به نام Journey 2 می بینیم.
درگیری کین ، سینا و ایو تورس
در بک استیج جاش متیوز رو با جان سینا می بینیم و جاش ازش در مورد کین سوال میکنه که صداهای جیغ از بک استیج شنیده میشه.ما می بینیم که ایو تورس در آمبولانسی نشسته.کین در رو میبنده.سینا میره اونجا و میخواد با کین درگیر بشه و از ایو تورس میخواد در رو بازی کنه تا آزادش کنه.بعد از درگیری کین و سینا نهایتا ایو در رو باز میکنه و سینا اونو میگیره.ایو تورس یه بوسه بر سینا میزنه و زک رایدر بدبخت فقط میتونه از رو ویلچیر این صحنه رو ببینه.
*** کامرشال ***
ایو تورس کنار زک رایدر دیده میشه و بهش میگه من هیچوقت فکر نمیکردم که ما میخوایم با هم باشیم فقط فکر میکردم که میخوایم با هم دوست باشیم.در ادامه رایدر با ویلچیر میره.
سی ام پانک مقابل د میز
اونها همدیگه رو قفل کردند.پانک به کرنر پرت میشه و میز شولدر فرست میزنه.میز لگ دراپ میزنه و کاور اما پانک بیرون میزنه.حالا پانک میز رو رو رینگ پرت میکنه و کاور اما میز هم بیرون میزنه.بازی خوب دنبال میشه.میز ساید کیک میزنه و پانک نک بریکر میزنه.حالا های نی از پانک.حالا بولداگ و میخواد برای جی تی اس بره اما میز در میره ولی با یه دی دی تی جبران میکنه.
در ادامه میرسیم به جایی که میز سوپـر سوپلکس میزنه.پانک برمیگرده و میز رو زمین میزنه.حالا میره بالای طناب تا های البو دراپ بزنه.حالا فلای البو رو میزنه.آماده ی زدن جی تی اس میشه.میبره روی شونه هاش ولی میز در میره ولی پانک موفق میشه آناکاندا وایس رو اجرا کنه. میز طاقت نمیاره و تپ اوت میده.
برنده : سی ام پانک با آناکاندا وایس
در بک استیج کریس جریکو رو می بینیم که داشت بازی رو نگاه میکرد و مثل همیشه آخرش یه نیشخند میزنه .
*** کامرشال ***
پایان راء با اتفاقات بین سینا ، کین و زک رایدر
موزیک جان سینا زده میشه و اون با تحمل بووی فراوان پا به رینگ میزاره.سینا میگه سعی کردم از رایدر عذرخواهی کنم اما اون گوش نکرد.سینا میگه برای چیزی که اتفاق افتاد ناراحتم و عذرخواهی میکنم.سینا میگه اینا تمام نقشه های کین بود که ما رو جلوی هم قرار بده و هوادارا رو جلوی هم.میگه من هیچ انتخاب دیگه ای ندارم جز اینکه نفرت رو تو آغوش بگیرم.سینا میگه هر کس دیگه ای بود این انتخاب رو میکرد اما من هر کسی نیستم و این انتخابو نمیکنم.میگه کین همش داره منو آزار میده تا برم به این سمت اما من نمیرم.
هوادارا یکصدا علیه سینا شعار میدن : We All Hate You
سینا میگه الان 5 ساله اینطوریه.من لطیف نیستم.من به نفرت احتیاجی ندارم.من باید خودمو با این شرایط وفق بدم.من موفق میشم.سینا میگه قول میدم در پایان الیمیشن چمبر کین با آمبولانس آرنا رو ترک کنه و این یه پیغام برای د راک در رسلمنیا هست.
حالا نوبت رایدر میشه که بیاد.اون هنوز گردنش رو بسته و با همون شرایط میاد تو رینگ.رایدر میکروفن رو از سینا میگیره.سینا سعی میکنه عذرخواهی کنه ولی رایدر یدونه تو گوش سینا میزنه.سینا خوشحال به نظر نمیرسه.سینا آروم تی شرت ، کلاه و گردنبندش رو درمیاره و به رایدر خیره شده.زک به سینا طعنه میزنه و به نظر کاملا عصبانی هست.زک میاد تا پانچ بزنه اما سینا جلوشو میگیره ولی خودش جلوی مشتی رو میگیره و نمیزنه.رایدر میوفته رو زمین و بعدش آروم آروم به به بیرون رینگ میره.
حالا کین در مانیتور آرنا دیده میشه.اون در مورد سینا حرف میزنه و از خیانتش میگه.میگه سینا عشق واقعی دوست خودشو دزدید.کین میگه سینا در نهایت نفرت رو تو آغوش میگیره.میگه مشکل اینجاست که اون از نفرت ساخته شده پس واسه همین نمیتونه بر اون غلبه کنه.این یکشنبه بدن سینا به همراه روحش با آمبولانس از آرنا بیرون میره.
اما قبل از اینکه این قسمت تموم ناگهان کین رو پشت زک رایدر در رمپ می بینیم.اون رایدر رو به سمت پله ها هل میده.سینا میره پایین و تیم پزشکی رو می بینه.ایو تورس هم میاد و وضعیت رایدر رو چک میکنه که روی زمین افتاده.جان سینا تنها سرخوردگی و پریشانی خودشو میتونه شاهد باشه.
یه دختر بچه تو تماشاگرا نشون داده میشه که داره گریه میکنه و شوی راء تموم میشه .
با تشکر ... .
علاقه مندی ها (Bookmarks)