مرسی داش ابوالفضل! خوشتیپ هم هستی!
من فقط توی آدمای معروف سعادت حضور با جواد رضویان و حمید لولایی و رضا شفیعی جم و کلا بروبچه های چارخونه رو داشتم! یکی از فامیلامون جزء کارکنان اونجان و چون ابولی نداشتیم اون برامون ریش سفیدی کرد و ما هم رفتیم سر صحنه! حالا اگه کسی خواست بگه عکساشو بذارم.البته الان نمیتونم چون سیستمم خرابه ولی یادمه از اونجاکه برگشتیم یکی دوتاشو برای علی اف جی آی سابق آپلود کردم.شاید هنوز داشته باشه





پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)