بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

موضوع: دیدار حاج ابوالفغضل با مهدی مقدم خواننده نسل جوان..

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض دیدار حاج ابوالفغضل با مهدی مقدم خواننده نسل جوان..

    [b]دیشب مهدی مقدم یکی از خوانندگان نسل جوان اومده بود اهواز و رفتیم ملاقاتش ... راستش خودمم غافلگیر شدم !!پنج شنبه ساعته۶بود که یکی از رفیقام به نام امیر بهم زنگ زد و گفت ..ابوالفضل نیم ساعت دیگه مهدی مقدم میاد مغازمون تو کافی شاپ...پاش بیا اینجا .. رفتم داخل مغازش طبق عادت همیشگیم با صدای بلند گفتم سلام علیکم و الرحمه و برکاته ...امیر یه کاپو چینو بزار که بدجوری تشنمه...یه حدود۲۰جفت چشم از نوع نر وماده هم محو صدای ما شدن ..رفتم پیشش یه پارچه جواهر بود گفتم سلام اقا مهدی ...گفت سلام اقا.یکم تعارف کردیم...گفتم اقا ما از طرفدارا پروپا قرصتیم
    ...
    اقا خدایی ما شنیدیم همه هنرپیشه ها و خواننده ها خیلی خودشونو میگیرن ..ولی این مهدی مقدم خدایی چقدر با مرام و خاکی بود ...البته مطمئنم از فظیلتهای من بوده که منو بقول خودمون تحویل بگیره

    شکر خدا هم جا بود ...نشستم پیشش..خودش بود و رفیقش و اون یکی رفیقش که این رفیق دومیش میشد رفیق من که در حقیقت همون امیری بود که همکلاسی دوران راهنمایی مهدی مقدم بود که چند ساله رفیقه منه .که از این رفاقت اونا رفاقت منو و امیر باعث شد که ما رفیق جدیدمونو زیارت کنیم

    این موبایلمونو () بردیم اونجا تو مغازه باهاش عکس بندازیم ولی امیر نامرد گفت تو مغازه ننداز ...منم نمیدونم چرا خجالت کشیدم .بقول معروف گفتم حالا میگه اینو ببین چه زود پسرخاله شد.

    بش گفتم مهدی جون تا اینجا اومدی ..شب باید بیای شام خونه ما ولی قبول نکرد ...تشکر کرد ...گفتم وجدانن من با همه ادمایه کره زمین فرق میکنم تعارف کشکی نمیکنم...از ما اصرار و از اون انکار..

    خلاصه حیف شد ...قصد داشتم یجوری بکشونمش خونه بلکه محمد داداشم از خجالتش در بیاد

    گفتم مهدی جون اون ترانه تسونامی ات حرف نداره...من هر چی گوشش میدم سیر نمیشم..

    دلم عاشقه گل من میدونی بگو تا ابد پیش میمونی

    تورو دوست دارم با دل و جونم تا دنیا تیناست با تو میمونم ..

    وقتی چشاتو روبروم میبینم وقتی عزیزم پیش تو میشینم


    خلاصه بیست دقیقه ای پیشش بودیم و بعد گفتن که باید پاشن برن ...
    راستی من دو سه جا شیطونیم گل کرد و بدجور خندشو در اوردم ..

    یه جا بش گفتم این امیر بچه که بود ناقص العقل بود ..منتها تو دوران راهنمایی که با تو اشنا شد ...یکم اوضاش رو براه شد .یا گفتم من خودم گیتاریسته گروه متالیکام ...

    جدیدان هم با مریم حیدرزاده همکاری داشتم و البوم رپ دادیم بیرون اتفاقا اسم البوم مون رو نابینایان گذاشتیم

    ولی الان خیلی دلم میسوزه که مهدی رو همش نیم ساعت زیارت کردیم ..امروز هم امیر بم گفت که برگشته تهران.. ...مثل اینکه تو خونه یکی از خوانندگان اهوازی بودن...

    خلاصه قسمت شدمهدی مقدم رو ببینیم و باش حرف بزنیم..و لذت ببریم...

    =========================================

    اینهم عکس من با ایشون ...
    http://i23.tinypic.com/ih6u6t.jpg

    البته چند تا انداختیم ولی تار شدن !! بهرحال ما اینیم ...اصلا هم ریش نداریم !!
    کاربر مقابل از amir-aghaei عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: TORNADO (11-30-2012)

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    460
    نوشته ها
    435
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: دیدار حاج ابوالفغضل با مهدی مقدم خواننده نسل جوان..

    بابا ایول ابول جون.کم پست میدی این روزا...کم پیدایی!!!!!!!!

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    شماره عضویت
    288
    سن
    40
    نوشته ها
    126
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: دیدار حاج ابوالفغضل با مهدی مقدم خواننده نسل جوان..

    ایول خوش به حالت...
    من که باورم نمیشه تو ریش ندارشته باشی!!!

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    458
    سن
    34
    نوشته ها
    1,154
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: دیدار حاج ابوالفغضل با مهدی مقدم خواننده نسل جوان..

    خیلی فیض بردیم دمت گرم...البته ما هم بی نصیب نبودیم و علی کریمی که اهل دیار ماست رو با داداشش هزار بار زیارت کردیم....میگم ابوالفضل جون این مقدم فکر نکنم تو عمرش آدمی ردیف تر از تو دیده باشه....خداییش خیلی باحالی از خواننده تا کاربرای انجمن همه عاشق تو و شخصیت ردیفت هستند...دمت گرم...

  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    476
    سن
    36
    نوشته ها
    685
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: دیدار حاج ابوالفغضل با مهدی مقدم خواننده نسل جوان..

    ابولفضل جان تا حال کسی بهت گفته فن بیان خوبی داری؟

  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    460
    نوشته ها
    435
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: دیدار حاج ابوالفغضل با مهدی مقدم خواننده نسل جوان..

    البته این مهدی مقدم رو که به نظرم اصلا آدم نیستفرشید کریمی رو هم که معلومه.هر کی فرشید رو ببینه از بخت سیاهشه.آخه کریمی ها هم شدن آدم؟؟!!اون یکی اصلا حرف نمیزنه.این یکی هم که بزنم به تخته خوب چونه ی باهالی داره


    برد پرسپولیس رو به همه ی قرمزی ها تبریک میگم

  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    458
    سن
    34
    نوشته ها
    1,154
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: دیدار حاج ابوالفغضل با مهدی مقدم خواننده نسل جوان..

    نقل قول نوشته اصلی توسط erfan fcbarca
    البته این مهدی مقدم رو که به نظرم اصلا آدم نیستفرشید کریمی رو هم که معلومه.هر کی فرشید رو ببینه از بخت سیاهشه.آخه کریمی ها هم شدن آدم؟؟!!اون یکی اصلا حرف نمیزنه.این یکی هم که بزنم به تخته خوب چونه ی باهالی داره<br><br><br>برد پرسپولیس رو به همه ی قرمزی ها تبریک میگم
    <br><br>عرفان جون من و ابوالفضل و امثال ما به علی کریمی و مهدی مقدم راضی هستیم شما و امثال شما که هرروز دارید فرانکی و آرنولد رو می بینید ما رو ببخشید......چون ما بضاعتمون همینه.....<br><br>ضمنن سپهرجون این دیگه نیاز به بیان نداره همه میدونن ابوالفضل فن بیانش بیسته....

  8. Top | #8

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    460
    نوشته ها
    435
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: دیدار حاج ابوالفغضل با مهدی مقدم خواننده نسل جوان..

    من فرانکی و آرنولد رو که نمیبینم.اونا هستن که میخوان منو ببینن<br>داوود جون.جدا از شوخی.اینا به نظرم لیاقت ندارن...ملت اسیر اینا شدن.نمیدونم اینا چی دارن؟؟!!!یادمه رفیقم فامیلشون، کاسه ساز تهیه کننده ی اخراجیها بود.دایی مادرش میشد.دعوت نامه اومده بود براشون توی سینمای تهران که همه ی افراد مهم مثل هنرپیشه ها و کارگردانان و... اونجا دعوت داشتن و همشون اومدن.میگفت من رفتم اونجا و همه ی سوپراستارا اومده بودن.از عزتالله انتظامی بگیر تا امین حیایی.میگفت ما یه جا نشستیم و بعد از نشتن فهمیدیم بغلیمون محمد رضا گلزار هست.همه ی میومدن با گلزار عکس و امضا میگرفتن.گفت ما بهش نیگا هم نکردیم.بیچاره گلزار.میگفت تا آخر فیلم به ما نیگا میکرد که بریم ازش امضا بگیریمولی ما محل نذاشتیم بهش.اینجا هم همینطوره.اگه مهدی مقدم آدم شد هویج هم جز میوه ها شد البته امیدوارم ابولفضل ناراحت نشه ولی خب ... .

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    شماره عضویت
    288
    سن
    40
    نوشته ها
    126
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: دیدار حاج ابوالفغضل با مهدی مقدم خواننده نسل جوان..

    من که با نظر عرفان مخالفم شدید....

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    14
    سن
    40
    نوشته ها
    380
    تشکر
    0
    تشکر شده 24 بار در 12 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: دیدار حاج ابوالفغضل با مهدی مقدم خواننده نسل جوان..

    ابولی گل کاشتی جیگر ما پایین شهریها که مثل شما بالا بالا نیستیم اما خدا تو سرت بزنه با این عقلت میبایست به مهدی مقدم میگفتی بی صفت یه سری به انجمن ایران دبلیو دبلیو ای بزن و از انجمن دیدن کن تا به انجمن ما میومد میگفت خدا رو شکر که این یارو (ابوالفضل)نخواست با ما کشتی کج کار کنه و دخلمونو در نیاورد

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد