بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: برنده بازی لیورپول و چلسی از دیدگاه شما ؟

رأی دهندگان
19. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • لیورپول

    6 31.58%
  • چلسی

    13 68.42%
صفحه 9 از 9 نخستنخست ... 789
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 89 , از مجموع 89

موضوع: | پیش بازی لیورپول و چلسی | چه تیمی قهرمان Fa Cup خواهد شد ؟

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    Council | پیش بازی لیورپول و چلسی | چه تیمی قهرمان Fa Cup خواهد شد ؟

    | پیش بازی لیورپول و چلسی | چه تیمی قهرمان Fa Cup خواهد شد ؟


    Vs

    Stadium : Wembley
    Date Time : Saturday, 5th May 2012
    Kick Off : 20:45

    مقدمه :



    فینال Fa cup انگلیس فردا شب در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد . در این بازی چلسی به مساف لیورپول خواهد رفت .

    دو تیم از اول شدن در لیگ برتر نا امیدند ولی هر دو تیم دارند سعی میکنند که سال دیگر ر لیگ قهرمانان حضور داشته باشند .

    چلسی فعلا در جدول ششم هست و لیورپول هشتم . بازی بعدی لیگ این دو تیم نیز با هم است !

    لیورپول امسال جام اتحادیه انگلیس را برده و چلسی هم به فینال لیگ قهرمانان رسیده . فردا نیز یکی از این دو تیم قهرمان Fa Cup خواهد شد .

    توضیحات در مورد وضعیت دو تیم :

    لیورپول امسال برای سومین بار به ومبلی سفر میکند . فردا شب میتواند دالگلیش را به دومین قهرمانی فصلش برساند .

    لیورپول میتواند با قهرمان شدنش یک ذرده به روحیه اش بیفزاید . آنها فعلا در لیگ هشتم هستند و تنها دو بازی باقیمانده .

    هر دو تیم طوری فردا به زمین خواهند رفت که بازی قبلی خود را باخته اند . هر دو در خانه باختند .

    لیورپول 1-0 به فولهام باخت و چلسی نیز 2-0 از نیوکسل شکست خورد .

    چلسی با این شکست نا امید کننده به رده ششم سقوط کرد و 4 امتیاز از تاتنهام و نیوکسل عقب افتاد .

    با این وجود دی ماتئو و تیمش میخواهند که فینال لیگ قهرمانان را ببرند تا بتوانند سال دیگر نیز در این رقابت ها شرکت کنند .

    هر دو تیم قهرمان Fa Cup های زیادی شدند . لیورپول 7 بار و چلسی 6 بار .

    صحبت های مربیان دو تیم در مورد این بازی :

    Kenny Dalglish



    " این دومین فینال فصل ماست . ما جام اتحادیه را بردیم و این جام اصلا ارزشش از آن جام کمتر نیست "

    " فردا یک روز فوق العاده خواهد بود و امیدوارم بازیکنانم پاداش زحماتشان را بگیرند "

    " ما به همه بازیکنان و مسئولان این رقابت ها احترام میگذاریم و امیدواریم که فردا بازی زیبایی را ببینیم "

    Roberto Di Matteo



    " این یک بازی بسیار مهم برای ما هست . ما باید به بازی های خوبمان ادامه دهیم "

    " ما میخواهی Fa Cup و لیگ قهرمانان را ببریم . باید این راهی را که داریم میرویم را ادامه دهیم "

    " ما تا به اینجا زیاد زحمت کشیدیم و تلاش زیادی کردیم و به فینال ها رسیده ایم اما هنوز جامی را نبردیم "

    بازی های این دو تیم در Fa Cup :

    Liverpool



    Semi-final: Liverpool 2-1 Everton

    Quarter-final: Liverpool 2-1 Stoke City
    Round 5: Liverp
    ool 6-1 Brighton & Hove Albion
    Round 4: Liverpool 2-1 Manchester United
    Round 3:
    Liverpool 5-1 Oldham Athletic

    Chelsea



    Semi-final: Tottenham1-5 Chelsea hotspur

    Quarter-final: Chelsea 5-2 Leicester City
    Round 5 replay: Birmingham City 0-2 Chelsea
    Round 5: Chelsea 1-1 Birmingham City
    Round 4: Queens Park Rangers 0-1 Chelsea
    Round 3: Chelsea 4-0 Portsmouth

    ترکیب احتمالی بازی فردا :



    نکات جالب این بازی :



    < بازی فردا شب 31 باری هست که این دو تیم در 8 سال گذشته با یکدیگر بازی داشته اند >

    < این اولین باری هست که این دو تیم در فینال Fa Cup با یکدیگر بازی دارند اما در سال 2005 چلسی در فینال جام اتحادیه لیورپول را 3-2 برد >

    < دروگبا این فصل 3 گل در Fa Cup زده و در 7 بازی که در ومبلی انجام داده 7 گل زده >

    < لیورپول 14 بار و چلسی 11 بار به فینال Fa Cup رسیده است >

    < در 3 بار آخری که چلسی قهرمان Fa Cup شده دروگبا گل زده >

    < آخرین باری که چلسی توانسته لیورپول را ببرد در فصل 10-2009 بوده که 2-0 بردند >

    < سه روز بعد از این بازی این دو تیم در ورزشگاه آنفیلد بازی خواهند داشت >

    بازیکنان کلیدی این بازی :

    Steven Gerrard



    کاپیتان لیورپول جدیدا گفته که اگر لیورپول قهرمان Fa Cup شود برای آنها این فصل ، فصل خیلی خوبی خواهد شد حتی با وجود عملکرد ضعیف آنها در لیگ .

    همه عملکرد استثنایی جرارد را در فینال Fa Cup 2006 به یاد دارند . طرفداران لیورپول امید وارند که جرارد با پاس های خوب و شوتهای آتشینش تیمش را قهرمان کند .

    Ramires



    یکی از مهم ترین و بهترین بازیکنان این فصل چلسی . بازی فردا شب برای این بازیکن بسیار مهم است زیرا او فینال لیگ قهرمانان را از دست داده .

    این شانس آخر او برای قهرمانی است در این فصل . او هم باید در کار های هجومی به تیم کمک کند و دفاعی .


    ____کاملا اختصاصی از Iwe___
    ویرایش توسط Arsal4n : 05-05-2012 در ساعت 12:59 PM
    20 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (05-05-2012), EmInEm (05-04-2012), Goldberg The Man (05-05-2012), Holy Diver (05-05-2012), J B L (05-04-2012), MAMAD (05-04-2012), S.H.A.Y.A.N (05-04-2012), SASAN (05-04-2012), SHAHIN (05-04-2012), Sgt.Wollek (05-04-2012), The Great One (05-04-2012), The Shadow (05-04-2012), The Survivor (05-05-2012), amir-aghaei (05-04-2012), amirnba (05-05-2012), bomb5 (05-04-2012), farzam_12 (05-04-2012), r v d (05-05-2012), Ð-i-R-Ť-Y (05-05-2012), Ħ д † ε Р(05-04-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #81

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    915
    سن
    38
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    9,037
    تشکر شده 7,446 بار در 896 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1348 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ħ д † ε Ð نمایش پست ها
    نه اتفاقا قهرمانی ای میمونه که به زیبایی به دست بیاد.کی قهرمانی یونان رو یادشه؟کی قهرمانی ستاره سرخ بلگراد رو یادشه؟

    لیورپول به دلیل عدم حضور تو رقابت های اروپایی مجبوره رقم بالاتری رو پرداخت کنه.در ثانی نام و لیبل باشگاه لیورپول انقدر بزرگ هست که تا باشگاه سراغ یه بازیکن میره قیمت به صورت تصاعدی میره بالا.
    در ضمن ما این فصل اصلا تو لیگ اروپا شرکت نکردیم.

    این مربی جوونتونم بذار ببینیم اصلا سال دیگه رو نیمکتتون هست بعد بیایم نظر بدیم.کنی داگلیش هم پارسال از زمان ورودش که نزدیک یه نیم فصل شد تیم رو متحول کرد به حدی که اگه جدول رو از زمانی که داگلیش اومده حساب میکردیم تیم دوم میشد.تیمی که قبل داگلیش رتبش سیزدهم بود.
    خواهشا همچین مربی های زپرتی ای رو با داگلیش بزرگ مقایسه نکن.

    اتفاقا چند وقت پیش آماری منتشر شده بود که تیم وقتی لوکاس از ابتدا در زمین بود بیشترین تعداد امتیاز رو داشت.بعد از اون هم کارول تو رتبه بعدی بود.یه جوری میگه بازیکن نود دقیقه شد انگار با 190 سانت قد و اون قدرت بدنی بالا توانایی حضور نود دقیقه رو نداره.

    چلسی ارزشی واسش نیست که بخواد با شکستش مقابل بایرن ازش کم بشه یا نشه.شما اونجا محکوم به شکستین.




    آرمین : نه اتفاقا قهرمانی ای میمونه که به زیبایی به دست بیاد.کی قهرمانی یونان رو یادشه؟

    جواب : هر کی که بازیها رو دیده !! هر کی آمار رو بخونه ! کی انگلیس یورو 96 رو یادشه که توی نیمه نهایی با بازی برتر جلوی آلمان قهرمان جام باخت و اوت شد ؟؟ کی ایتالیای جام جهانی 98 رو یادشه که با پنالتی جلوی فرانسه توی خونه حریف به ناحق حذف شد ؟؟ کی هلند یورو 2000 رو یادشه که به ناحق جلوی ایتالیای تدافعی باخت و اوت شد ؟؟ کی چک یورو 2004 رو یادشه که همه میگفتن بهترین تیم جامه ! ..............

    آرمین :
    این مربی جوونتونم بذار ببینیم اصلا سال دیگه رو نیمکتتون هست !

    جواب : این ابهت باشگاه چلسی رو میرسونه که یک مربی با این نتایج عالی بازم حاشیه ی امنیت نداره !!


    آرمین :

    خواهشا همچین مربی های زپرتی ای رو با داگلیش بزرگ مقایسه نکن.

    فعلا که همین مربی جوون رکورد داگلیش جلوی چلسی رو شکوند و با نتایجش تحسین همگان رو برانگیخت !




    آرمین : آمار
    یه جوری میگه بازیکن نود دقیقه شد انگار با 190 سانت قد و اون قدرت بدنی بالا توانایی حضور نود دقیقه رو نداره.

    یان کولر قدش 202 بود درسته ؟؟ وزنش چقدر بود ؟؟؟ خدا وکیلی جند بار دیدی توی دورتموند یا تیم ملی چک تعویض بشه یا اینکه به عنوان بازیکن تعویضی بیاد داخل؟؟

    تازه با اون قد و وزنش متعصبانه بعضی وقتا برای دفاع مثل مدافع آخر عمل میکرد !

    ویرایش توسط J B L : 05-07-2012 در ساعت 08:02 PM
    3 کاربر مقابل از J B L عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (05-07-2012), The Shadow (05-07-2012), r v d (05-07-2012)
    امضای ایشان




  3. Top | #82

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ħ д † ε Ð نمایش پست ها
    اگه تو چنتا سایت رفتی من که گلر حرفه ای بودم راحت میفهمم که تنها در صورتی توپ رو خط بوده که زاویه توپی که به تیرک میخوره نود درجه باشه که اینجا زاویه به زور به 60 درجه میرسه.

    قهرمانیتون انقدر لوس و مسخره هست که اصلا لازم نیست ما بخوایم بحث کنیم.

    والا یه پست بیار من از بازی چلسی مقابل بارسا تعریف کرده باشم.از اولم گفتم برد شانسی و ضد فوتبال الانم میگم.

    خلاصه در مورد کارول حرف الکی و مفت هم نزنید لطفا.دیگه جلوی شما که سالار بود.

    اگه میدونستم انقدر از پست حسین خوشتون میاد میگفتم زودتر پست بده.


    آقای گلر حرفه ای !! اگه اسکای اسپرت و ای اس پی ان و اس بی نیشن و گل دات کام و ... اطلاعات و حرفه ایت تورو داشتن دیگه هیچ صحنه ای نبود که داور سرش اشتباه کنه !!!!!!

    قهرمانیمون لوس ، تو راست میگی . تا چند سال دیگه هم همین قهرمانی لوس هم نخواهید آورد !

    واقعاً من عذر میخوام ببخشید که گفتم تو تعریف کرده بودی از چلسی مقابل بارسا




    کارول هم خداست اصن ! خیرش رو ببرید و مثل قهرمانی هایی که براتون اورد امثال و توی لیگ هم اول شدید بازم لیگ بعدی کمکتون میکنه ایشالا . تورس هم بازیکن خیلی خیلی بدیه ، 50 میلیونمون هم حیف و میل شد ، پولی که پول اپیلاسیون زن آبراموویچ هم نیست بازم پول داریم بیشترشم میخریم . شما برید به تماشاگرای لیورپولی بگید دیگه شعار What a Waste Of Money سلطان کارول ندن ! نه که 35 میلیون کل دارایی مالک بوده بهتره با همین سر کنند و فکر کنند بهترین و مفید ترین بازیکن دنیا رو خریدند .
    ویرایش توسط The Shadow : 05-07-2012 در ساعت 08:19 PM
    3 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. J B L (05-07-2012), MAMAD (05-07-2012), r v d (05-07-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  4. Top | #83

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    جواب : هر کی که بازیها رو دیده !! هر کی آمار رو بخونه ! کی انگلیس یورو 96 رو یادشه که توی نیمه نهایی با بازی برتر جلوی آلمان قهرمان جام باخت و اوت شد ؟؟ کی ایتالیای جام جهانی 98 رو یادشه که با پنالتی جلوی فرانسه توی خونه حریف به ناحق حذف شد ؟؟ کی هلند یورو 2000 رو یادشه که به ناحق جلوی ایتالیای تدافعی باخت و اوت شد ؟؟ کی چک یورو 2004 رو یادشه که همه میگفتن بهترین تیم جامه ! ..............

    سفسطه نکن من دارم میگم کودوم قهرمانی رو ملت یادشونه که بد بازی کرده و قهرمان شده و هنوز در خاطره ها جریانه نه کودوم تیم خوبی که قهرمان نشده و ملت یادشونه.خجالت داره از این راه ها استفاده کردن امیر خان.


    جواب : این ابهت باشگاه چلسی رو میرسونه که یک مربی با این نتایج عالی بازم حاشیه ی امنیت نداره !!

    این درک نادرست مالک نفت کش پول شو تون رو میرسونه که ذره ای شعور فوتبالی نداره و انتخاباش رو اصول فوتبالی نیست.البته دی متئو هنوز یه آزمون مهم دیگه داره و در ضمن نتونست چهارم بشه.


    فعلا که همین مربی جوون رکورد داگلیش جلوی چلسی رو شکوند و با نتایجش تحسین همگان رو برانگیخت !

    بازم سفسطه.هر وقت این مربی جوون تونست تیمی رو از دسته دو بیاره و دو سال بعد قهرمان لیگ برترش کنه بیاد صحبت کنه.
    هر وقت این مربی جوون تونقهرمانی چمپونزلیگ بیاره صحبت کنه.هر وقت تونست فاتح لیگ بشه بیاد صحبت کنه. و ...




    یان کولر قدش 202 بود درسته ؟؟ وزنش چقدر بود ؟؟؟ خدا وکیلی جند بار دیدی توی دورتموند یا تیم ملی چک تعویض بشه یا اینکه به عنوان بازیکن تعویضی بیاد داخل؟؟

    تازه با اون قد و وزنش متعصبانه بعضی وقتا برای دفاع مثل مدافع آخر عمل میکرد !


    شما برو آمار بازیهایی که کارول توی نیوکاسل چه در زمان حضور تو چمپونشیپ چه تو نیم فصل لیگ برتر رو نگاه کن به جواب سوالت میرسی.این که میبینی خیلی از بازیها فیکس نیست به دلیل عملکرد ضعیفش در ابتدای فصل بوده نه عدم توان جسمی.



    امیر واقعا انتظار دیگه ای ازت داشتم.

    کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Great One (05-07-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  5. Top | #84

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    من نگفتم از برد چلسی حال نکردم.من قبل اون بازی هم گفتم اگه فولاد خوزستان هم بارسا رو ببره من حال میکنم اصلا ربطی به طرفداریم نداره.
    دفاع چلسی هم اون بازی خوب بود این جزو چیزهایی هست که طرفداران بارسا هم قبول دارن چه برسه به من.
    منتها من اونجا صحبتی از ضد فوتبال نکردم ولی شما یه سری جاها رو قرمز میکشی مثل امیر که وسط حرفام سفسطه میکنه.
    من یه خط قبلش گفتم بارسا طلسم شده و توپ هاش گل نمیشد و این خودش اعتراف من به برتری بارساست که هیچ وقت منکرش نشدم و فقط به خاطر نفرتم از بارسا از پیروزی حریفان در مقابلش خوشحال میشم.

    شما در جایگاه فوبتالی ای نیستی که بتونی در مورد آینده اظهار نظر کنی.یعنی اطلاعاتت در حدی نیست که بخوای همچین ادعایی بکنی.

    این پولا هم روزی تموم میشه و تاریخ شما هم به گور فرستاده میشه.
    True Blue
    2 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Great One (05-07-2012), Ð-i-R-Ť-Y (05-07-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  6. Top | #85

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    فکر میکنم این بحث جمع بشه بهتره ، کاملاً مشخصه که من و پژمان و امیر در هیچ صورتی با آرمین به توافق نمیرسیم ، نظر آرمین هم محترمه و هرچی باشه بالاخره نظر شخصیشه.

    لیورپول تیم بزرگیه و اصلاً نیازی به اثبات نداره ، از نظر تاریخی و قدمت واقعاً بزرگترین تیم جزیرست ،

    فینال اف ای کاپ هم چلسی پیروز شد و هیچ کس نمیتونه با حرف و بهانه (از نظر خود شخص ، منظق) لُس و بی ارزشش کنه ، توپ که گل نشد از نظر من ، (نظر شخصه) اگه گل هم شده باشه داور اشتباه کرده و کاملاً طبیعیه ، اشتباهات داوری جزء فوتباله ، اون صحنه تو 4 ثانیه اتفاق افتاد و تصمیم گیری واقعاً یخته ، پس اگر هم اشتباهی از طرف داور صورت گرفته باشه و توپ گل شده باشه باز هم من معنی این جمله " قهرمانی و پیروزی کثیف" رو نمیفهمم ، این حرف معانی دیگه ایی داره !!!!!! ناداوری هم اسمش رو نمیشه گذاشت ، اشتباه داوری با ناداوری از آسمون تا زیر زمین فرقشه !!!!! ناداوری به بازی بارسا چلسی ساله 2008 میگن ، حتی جام جهانی بازی انگلستان و آلمان ( ضربه لمپارد که از خط رد شد ) هم ناداوری نبود ، اشتباه داوری بود و اشتباه داوری جزء فوتباله ، پس در او زمان هم باید میگفتیم سوم شدن آلمان کثیف و آبکی بوده.

    دیگه حرفی ندارم راجع به این بازی ، همه چی واضح و گویاست . (بازم آرمین اگه حرفی زدم که مناسب نبوده عذر میخوام ، قثدم فقط شوخی بوده و یه کل کل کوچولو )

    شب خوش
    3 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (05-07-2012), The Shadow (05-08-2012), Ħ д † ε Р(05-07-2012)
    امضای ایشان


  7. Top | #86

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ħ д † ε Ð نمایش پست ها
    من نگفتم از برد چلسی حال نکردم.من قبل اون بازی هم گفتم اگه فولاد خوزستان هم بارسا رو ببره من حال میکنم اصلا ربطی به طرفداریم نداره.
    دفاع چلسی هم اون بازی خوب بود این جزو چیزهایی هست که طرفداران بارسا هم قبول دارن چه برسه به من.
    منتها من اونجا صحبتی از ضد فوتبال نکردم ولی شما یه سری جاها رو قرمز میکشی مثل امیر که وسط حرفام سفسطه میکنه.
    من یه خط قبلش گفتم بارسا طلسم شده و توپ هاش گل نمیشد و این خودش اعتراف من به برتری بارساست که هیچ وقت منکرش نشدم و فقط به خاطر نفرتم از بارسا از پیروزی حریفان در مقابلش خوشحال میشم.

    شما در جایگاه فوبتالی ای نیستی که بتونی در مورد آینده اظهار نظر کنی.یعنی اطلاعاتت در حدی نیست که بخوای همچین ادعایی بکنی.

    این پولا هم روزی تموم میشه و تاریخ شما هم به گور فرستاده میشه.
    True Blue
    باشه

    چلســــــــــــی قهرمــــــــان اف ای کاپ ... لیورپول 1-2 چلســــــی .... بای بای
    2 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (05-07-2012), MAMAD (05-07-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  8. Top | #87

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    این باشه باشه و مسخره بازی ها رو سر پست من نزن یه جور دیگه جواب میدما!
    وقتی دارم با منطق جوابت رو میدم واست ارزش قائل شدم این مسخره بازیها رو در نیار.
    کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Great One (05-07-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  9. Top | #88

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض

    یاون کولر که شما میگی فکرکنم وقتی تو اوج بود یه 30 سالی سن داشت
    درحالیکه اندی کارول به تازگی 23 سالش شده
    یه 7 سال دیگه اگه تو اوج نبود حرف شما قبول


    باشه
    درضمن ، آقا پژمان از این کارا ما هم خیلی بلدیم
    ولی احترام نگه میداریم
    یا تو بحث شرکت نکن ، یا اون حد و مرز بین کل کل و بی احترامی رو حفظ کن
    2 کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Great One (05-07-2012), Ħ д † ε Р(05-07-2012)
    امضای ایشان




    یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،

    امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد


  10. Top | #89

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    آقایی که دم از منطق و کارشناسی میزنی ، اول ببین من چی گفتم بد ترش کن . منظورم از باشه اون باشه ای نیست که یعنی خفه شو ! من با کسی مشکلی ندارم و از چیزی سوزش ندارم که بخوام باهات کل کل کنم و بعد از این همه سال که میشناسمت بهت توهین کنم ! پس سوء تفاهمی که توی عصبانیت برات ساخته شده رو فراموش کن . این حرفت رو همیشه زدی که میگی پول تموم میشه و چلسی به گور فرستاده میشه ، منم همیشه گفتم باشه ! یعنی هر وقت رفت به گور و دیگه حرفی واسه گفتن نداشت اون وقت حرفت رو قبول میکنیم .

    آرمان جان ، من اولین روز هم بعد بازی بهت پ.خ فرستادم و حرفام رو توش بهت زدم . همون رو برای آرمین خان هم فرستادم اما پیام خصوصی هاش پر بود و نرفت . برای تو هم همون حرف بالا رو دارم که سوء تفاهم بر داشتتون بوده همین .


    امیدوارم منظورم رو فهمیده باشی و اشتباه ناراحت نشده باشی البته اون کسی هم که باید عذر خواهی کنه من نیستم که سوء تفاهم شده برات ، اون کسی که میگه من اطلاعات دارم از آینده و شما ندارید ، و اطلاعات و جایگاه فوتبالی ندارید و توهین میکنه بهتره عذر خواهی کنه .

    از دوستان دیگه هم خواهش میکنم دیگه کسی جواب یا بحثی نکنه چون تمومی نداره .
    ویرایش توسط The Shadow : 05-07-2012 در ساعت 09:21 PM
    3 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (05-07-2012), r v d (05-07-2012), the king (05-08-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

صفحه 9 از 9 نخستنخست ... 789

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 04-11-2012, 04:38 AM
  2. دانلود خلاصه بازی " چلسی 0-2 لیورپول " (جام اتحادیه انگلستان)
    توسط SASAN در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 11-30-2011, 07:10 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-10-2011, 08:10 PM
  4. دانلود تگ گل بازی چلسی-لیورپول
    توسط amirnba در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 09:04 PM
  5. 40 گل برتر استیون جرارد با پیراهن لیورپول با کیفیت HD
    توسط msh73 در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-19-2010, 02:35 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد