بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 6 123 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 55

موضوع: تایپیک مخصوص شایعات و اخبار نقل و انتقالات ، منچستریونایند | تابستان 2012

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض تایپیک مخصوص شایعات و اخبار نقل و انتقالات ، منچستریونایند | تابستان 2012

    ســـــــــــــلام.

    ============

    خرید های رسمی باشگاه تا اینجا

    شینجی کاگاوا از دورتموند به منچستر | پست : هافبک تهاجمی ، بازی ساز
    Ángelo Henríquez از لیگ شیلی به منچستر | پست : مهاجم

    نیک پاول به منچستر پیوست | پست : هافبک تهاجمی ، بازیساز
    بنیز با قرارداد 4 ساله منچستری شد | پست : دفاع چپ
    الکساندر باتنر به منچستر پیوست | پست : دفاع چپ

    Robiin Van Persie رسما به منچستریونایتد پیوست !


    ============








    با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل انتقالات تابستانی و قوت گرفتن اخبار و شایعات ان
    برای باشگاه منچستر که امسال فصل حیاتی در این کار خواهد بود و اخبار پشتش زیاد
    است ، یک تایپیک زدم تا اخبارشو بزارم .
    همان طور که میدونید اگر امسال منچستر خرید بزرگی نداشته باشه عملا شاید فصل
    کابوس بار و بدتری در انتظارش باشه ، به خصوص در خط هافبک خودش !

    اولین اینکه این باشگاه بالای 100 میلیون پوند بودجه برای خرید تابستانی در نظر گرفته اند .


    ---------------------



    فعلا ....
    ویرایش توسط SASAN : 08-20-2012 در ساعت 07:35 PM
    24 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-12-2012), Blood Raven (07-05-2012), Django (08-02-2012), El Niño (07-10-2012), EmInEm (05-12-2012), Enliven (05-13-2012), Ghost OF Sparta (05-17-2012), Goldberg The Man (05-12-2012), JMJ (06-08-2012), MAMAD (05-12-2012), Moji (05-14-2012), S.H.A.Y.A.N (05-13-2012), SHAHIN (05-13-2012), Scofield (08-14-2012), Sgt.Wollek (05-12-2012), The Phenom (05-12-2012), The Shadow (05-12-2012), The Survivor (05-13-2012), amirnba (05-12-2012), j.c (05-17-2012), r v d (05-12-2012), the king (05-14-2012), © The Phantom Pain (05-12-2012), MAHDIRKO (05-13-2012)
    امضای ایشان



  2. Top | #2

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    کاگاوا بر روی لبه تیزی که هر دو طرف ان یونایتد است ! | منبع Sport360

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    ان طور که به نظر میرسد خروج کاگاوا از دورتموند لحظه به لحظه رنگ واقعیت به خود میگیرد و جدی تر از قبل میشود. در این رابطه یورگن کلوپ هم مصاحبه ای انجام داده و گفته است که کاگاوا به احتمال زیاد دورتموند را ترک کرده و به سوی لیگ جزیره می اید .
    منچستر یونایتد تلاش بسیاری را برای خرید این بازیکن ژاپنی انجام داده است و در این رابطه از ارسنال و چلسی که رقیبان این تیم در خرید شینجی کاگاوا هستند پیشی گرفته است.
    سر الکس به دیدن مسابقه این بازیکن ژاپنی در دیدار فینال جام حذفی المان رفته است و تلویزیون ژاپنی نیز در این رابطه اعلام کرده است که کاگاوا به عنوان یک پلی میکر در این تابستان به ترکیب یونایتد اضافه میشود.
    کلوپ در باره این بازیکن گفته است که او از دیگر بازیکنان ژاپنی متمایز است و بازی بسیار روان تر و نفوذ های بسیار بهتری را نسبت به هم وطنان خود انجام میدهد !!
    کاگاوا از تیم سروزو اوزاکا با قیمت 350000 یورو در سال 2010 به دورتموند پیوسته بود و اکنون در 70 باری که برای این تیم به میدان رفته است 28 گل به ثمر رسانده.
    مسئولان تیم دورتموند اکنون این بازیکن جوان 23 ساله را 10 میلیون یورو قیمت گذاری کرده اند که به احتمال زیاد این قیمت در روز های اینده افزایش می یابد

    کاگاوا بعد از بازی دیشب گفت : منچستر باشگاه بزرگ و فوق العاده ای است ولی نمیدانم چه چیزی در انتظارم هست .
    14 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-13-2012), EmInEm (05-16-2012), Enliven (05-13-2012), Ghost OF Sparta (05-17-2012), Moji (05-14-2012), S.H.A.Y.A.N (05-13-2012), SHAHIN (05-13-2012), Sgt.Wollek (05-13-2012), The Shadow (05-13-2012), amirnba (05-14-2012), bomb5 (05-15-2012), r v d (05-13-2012), the king (05-14-2012), © The Phantom Pain (05-13-2012)
    امضای ایشان



  3. Top | #3

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    چشم سران منچستر یونایتد به ساق های ستاره تیم مونت پلیر فرانسه | Click-MU

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    نا بر گزارش ها سران تیم منچستر یونایتد، اولیویر گیروند مهاجم 25 ساله تیم
    مونت پلیر فرانسه را برای خرید در تابستان مورد هدف قرار داده است.

    این بازیکن یکی از برترین بازیکنان این فصل لیگ فرانسه است که در 34
    حضور خود که در مسابقات این فصل داشته است 21 گل به ثمر رسانده و
    جزو بهترین مهاجم های هدف این لیگ بوده است.

    فرار های فوق العاده او از تله های افساید و نفوذ های بسیار عالی او موجب
    شده است که توجه سران باشگاه منچستر یونایتد را به خود جلب کند.
    اما این طور که به نظر میرسد دست یافتن به این ماشین گلزنی لیگ فرانسه
    انچنان هم اسان نیست ! طبق معمول در اطراف ستاره های جوان، تیم های
    دیگری نیز حضور دارند که این بار ارسنال و بایرن مونیخ رقیبان یونایتد در
    خرید این مهاجم فرانسوی هستند.


    ---

    فرگوسن : اندرسون به درب های خروجی اولدترافورد نزدیک میشود | Sambafoot

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    سر الکس فرگوسن گفت : هافبک برزیلی تیم منچستر یونایتد به احتمال زیاد یونایتد را در تابستان ترک خواهد کرد.
    وی افزود : مشکل بزرگ اندرسون رسیدن بازی کم به این بازیکن است که در طول این فصل و فصل گذشته
    رخ داده است و بیشتر مشکل او نیز در مسئله مصدومیت های پیاپی اش بوده؛
    همچنین او اکنون با مشکل همسترینگ مواجه است و ممکن است که بر اثر این مصدومیت ها
    نتواند بازی حرفه ای خود را به نمایش بگذارد و در پخش کردن توپ در میانه زمین نا موفق باشد .

    ---

    خبر گزاری رسمی Daily Mail خبر جنجالی منتشر کرد :

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    منچستر مبلبغ 50 میلیون یورو برای سه بازیکن تیم دورتموند پیشنهاد داده است !
    Kagawa
    Lewandowski
    Hummels

    که البته فعلا فقط کاگاوا خبر رسمی امدنش به منچستر حتمی است !



    555


    • همچنین با قهرمانی من سیتی در لیگ جزیره هازارد به رنگ ابی های شهر منچستر نزدیک تر شد !




    فعلا ....
    ویرایش توسط SASAN : 05-14-2012 در ساعت 12:57 PM
    13 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-14-2012), EmInEm (05-16-2012), Enliven (05-14-2012), Ghost OF Sparta (05-17-2012), Moji (05-14-2012), Olympic Hero (05-30-2012), S.H.A.Y.A.N (05-14-2012), Sgt.Wollek (05-14-2012), TORNADO (05-14-2012), amir-aghaei (05-14-2012), amirnba (05-14-2012), r v d (05-14-2012), the king (05-14-2012)
    امضای ایشان



  4. Top | #4

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    اخبار تکمیلی ، 50 میلیون پوند و خرید های سه گانه یونایتد از دورتموند + گریت بیل !

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    پس از قهرمانی تیم منچستر سیتی در لیگ انگلستان شایعاتی مبنی بر ورود
    بازیکنانی با کیفت و سطحی بالا به یونایتد منتشر شده است که در این بین
    دورتموند سهم بیشتری نسبت به دیگر تیم ها دارد.

    دیلی میل نوشت : سر الکس فرگوسن پس از پایان لیگ و در هنگام نزدیک
    شدن به فصل نقل و انتقالات تصمیم گرفته است که به 3 بازیکن ارزشمند
    دورتموند پیشنهاد دهد!

    شینجی کاگاوا بازیکن خط میانی و هافبک تهاجمی تیم دورتموند از هفته های
    قبل در لیست یونایتد قرار گرفته است و احتمال پیوستن این بازیکن با قیمت
    بین 10 تا 15 میلیون از دیگر بازیکنان دورتموند بیش تر است.

    اما دو بازیکن دیگر، یکی در خط دفاعی و دیگر در خط حمله به بازی میپردازند.
    دو گزینه دیگر هوملس ، بازیکن بلند قامت المانی و رابرت لواندوسکی ، بازیکن
    لزن لهستانی هستند. لواندوسکی که در 47 بازی 30 گل برای دورتموند به ثمر
    رسانده است با این تیم تا سال 2014 قرار داد دارد و این موضوع موجب کمتر
    شدن احتمال حضور این بازیکن در اولدترافورد میشود.

    همچنین در اخر اماده است ، که گریت بیل که دو فصل است
    زیر نظر منچستر است ، احتملا اخر این فصل اگر از تاتنهام
    جدا شود بین منچستر و بارسا یک تیم را انتخاب خواهد کرد
    که شاید به خاطر هموطنش گیگز ، به جمع شیاطین بپیوندد .

    11 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (05-16-2012), Enliven (05-14-2012), Ghost OF Sparta (05-17-2012), I Am Legend (05-14-2012), MAMAD (05-15-2012), Moji (05-14-2012), Olympic Hero (05-30-2012), S.H.A.Y.A.N (05-14-2012), bomb5 (05-15-2012), r v d (05-14-2012), the king (05-14-2012)
    امضای ایشان



  5. Top | #5

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    هـازارد : طی چند روز ابنده به منچستر خواهم رفت ؟ کدام تیم به زودی میفهمید .



    هازارد اعلام کرده که به زودی به شهر منچستر می اید .
    ولی مشخص نکرد ابی پوش است یا قرمز .
    همچنین مصاحبه وی که گفته بود فصل بعد ابی میپوشد تکذیب شده است .
    و حرف های جدیدی زده که میتونین در " [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] " دنبال کنید .


    ---


    دیوید گیل : بازیکنانی که میخواهیم را شناسایی کردیم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    دیوید گیل که هنوز اتفاقات ویرانگر روز اخر را هضم نکرده است
    اعلام کرده که یونایتد کارش برای خرید بازیکنان جدید را اغاز کرده است.

    دیوید گیل پیش از اغاز مراسم انتخاب بهترین های فصل ونایتد به MUTV گفت:
    بعد از ظهر بسیار سختی بود اما این فوتبال است.ما فصل خوبی در لیگ داشتیم.
    کسب 89 امتیاز و از دست دادن جام بر اساس تفاضل گل بسیار عذاب اور است.
    اما تمام کادر فنی و بازیکنان باید به خودشان افتخار کنند.
    من فکر میکنم که تمام اعضای باشگاه از جمله سر الکس همه موافقند که ما در
    اروپا بسیار پائنتر از استاندارد هایمان کار کردیم.
    حذف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان احساس تازه ای برای ما بود.

    این حقیقت که ما دوم شدیم و هیچ تیمی تا به حال با 89 امتیاز دوم نشده است نشان
    میدهد که ما باید به خودمان افتخار کنیم. ما باید به راه مان ادامه بدهیم و من مطمئنم
    که ما سال اینده برمیگردیم و برای جام مان میجنگیم.
    مربی ، جیم لاور و تیم استعداد یابی ما در طول سال همه چیز را زیر نظر گرفتند و
    گزینه های زیادی را بررسی کردند. تقریبا کسانی که قصد خریدشان را داریم شناسایی
    کردیم پس بیایید ببینیم که چه اتفاقاتی می افتد.

    کار استعداد یابی در طول 365 روز سال انجام میشود اما کار های نهایی کردن قرارداد
    در طول زمان نقل و انتقالات انجام میشود. ما در همین ابتدا سعی میکنیم که قراداد ها را نهایی کنیم.
    ما همچنان مبلغ زیادی بابت خرید بازیکن و دستمزد ها پرداخت میکنیم البته سیتی کار را
    از نظر بالا بردن قیمت ها سخت کرده و باید ببینیم که این تابستان چه کار میکنند.
    همچنین باید ببینیم که قانون مالی جدید یوفا چگونه انجام میشود و چه مجازات هایی در کار خواهد بود.

    اوضاع خیلی جالب است. ما یکی از موفق ترین باشگاه های جهان هستیم و یکی
    از سه باشگاه برتر دنیا از نظر کسب بیشترین درامد این ها باعث میشود که مبلغ
    زیادی برای خرید بازیکن در اختیار داشته باشیم. روش ما خرید بازیکنان با استعداد
    در کنار تربیت کردن بازیکن های اکادمی مان و دادن شانس به ان ها است.
    بدون هیچ شکی ما پول کافی برای خرید بازیکن را داریم. فراموش نکنید که ما تابستان
    گذشته مبلغ زیادی برای خرید ده حیا ،جونز و یانگ پرداخت کردیم. من فکر میکنم که
    ما چند ماه اینده به تیم نگاه میکنیم و تحولات جالبی میبینیم.

    ماه اگوست که بیاید ما چند بازیکن جدید خریدیم و تمام اعضای تیم از یورو و المپیک
    برگشتند به تور میریم و دوباره یک فصل جدید را اغاز میکنیم. این زیبایی فوتبال است.
    همه دوباره از امتیاز صفر شروع میکنند و ما باید به خوبی کار کنیم و اشتباهاتمان را تکرار نکنیم.


    ---

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    گل EN : فرگوسن گفت اسکولز صد در صد یک فصل دیگر برای یونایتد بازی خواهد کرد .
    و قرارادادش رو تا پایان فصل بعد تمدید خواهد کرد .



    10 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-15-2012), EmInEm (05-16-2012), Enliven (05-18-2012), Ghost OF Sparta (05-17-2012), I Am Legend (05-15-2012), Olympic Hero (05-30-2012), S.H.A.Y.A.N (05-15-2012), Sgt.Wollek (05-15-2012), bomb5 (05-15-2012), the king (05-15-2012)
    امضای ایشان



  6. Top | #6

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    با توجه به خبرگزاری کیکر ;
    امروز شینجی کاگاوا همراه مدیر برنامه هاش وارد شهر منچستر شد
    تا قراراد خود را با این باشگاه امضا کند .

    پس با این اوصاف اگر مشکلی پیش نیاید شینجی کاگاوا دومین خرید فصل یونایتد ، بعد از ناتانیل کلاین خواهد بود .


    9 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-15-2012), EmInEm (05-16-2012), Enliven (05-18-2012), Ghost OF Sparta (05-17-2012), I Am Legend (05-15-2012), S.H.A.Y.A.N (05-15-2012), Sgt.Wollek (05-15-2012), the king (05-15-2012), MAHDIRKO (05-15-2012)
    امضای ایشان



  7. Top | #7

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    شینجی کاگاوا تایید کرد ! ملاقات با سر الکس فرگوسن | منبع Sky Sports & goal

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    ستاره تیم بورسیا دورتموند که با این تیم حدود یک سال دیگر قرار داد دارد تایید کرد که روز قبل با فرگوسن ملاقات کرده است .
    به نظر میرسد که فرگوسن و کاگاوا هر دو از ملاقات روز قبل راضی هستند و حرف های خوبی درباره پیوستن کاگاوا به یونایتد بین انها رد و بدل شده است.
    توماس کروتچ ایجنت کاگاوا گفته است که روز سه شنبه با سران باشگاه منچستر یونایتد دیدار کرده و او احتمال پیوستن کاگاوا را به منچستر یونایتد بسیار بالا میداند ولی از طرف دیگر ستاره بی چون و چرای فینال برلین، کاگاوا، میگوید که هنوز تصمیم قطعی را نگرفته است و او در این چند روزه به سختی درباره تیم اینده اش فکر خواهد کرد. البته کاگاوا گفته است که بسیار خوشحال میشود به تیمی برود که در ان به چالش کشیده شود و یونایتد محل خوبی برای پیشرفت و اینده او خواهد بود.
    در میان این حرف های ضد و نیقض باشگاه های دیگری نیز به تلاش های پنهانی خود برای به خدمت گرفتن کاگاوا ادامه میدهند ! گفته میشود که ارسنال، چلسی و میلان تیم هایی هستن که هنوز شکست در مقابل یونایتد را در خرید کاگاوا نپذیرفته اند و به تلاش های خود ادامه میدهند.
    این ستاره ژاپنی در 42 بازی 17 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است .


    9 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-16-2012), EmInEm (05-16-2012), Enliven (05-18-2012), Ghost OF Sparta (05-17-2012), Olympic Hero (05-30-2012), S.H.A.Y.A.N (05-18-2012), Sgt.Wollek (05-18-2012), the king (05-16-2012), MAHDIRKO (05-16-2012)
    امضای ایشان



  8. Top | #8

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    آلبا مدافع والنسیا فروخته شد! | GivemeFootball



    اونای امری سرمربی سابق تیم والنسیا اعلام کرد که در حال حاضر
    مراحل فروش یوردی آلبا به پایان رسیده است! ولی از باشگاه مقصد
    نامی نبرد. با توجه به علایق بارسلونا و منچستریونایتد به این بازیکن،
    احتمالا یا اولدترافورد یا نوکمپ مقصد آتی این مدافع ملی پوش 23
    ساله خواهند بود.


    ===


    پارک: قصد دارم که بمانم | Sky Sport



    پارک جی سونگ تاکید می کند بر تمایل خود که می خواهد در منچستر یونایتد
    دوران حرفه ای خود را تمام کند. این هافبک اهل کره جنوبی تنها 17 بار برای
    یونایتد در این فصل میدان رفت و پیشنهاد تازه ای برای تمدید دریافت نکرده است،
    در حالی که 12 ماه از قراردادش باقی مانده است. این بازیکن 31 ساله که از
    پی اس وی آیندهوون در سال 2005 به یونایتد آمد، می خواهد در اولدترافورد بماند.

    پارک گفت: می خواهم در یونایتد بازنشسته شوم اما چیزی که من می خواهم همیشه
    به واقعیت تبدیل نمی شود" "از نظر جسمی و روحی باید استراحت کنم" پارک برای
    اولین از زمانی که به یونایتد پیوسته است، بدون مدال فصل را به پایان رسانده است،
    اما او در خاطرات یک فصل ناامید کننده باقی نخواهد ماند. او همچنین افزود:
    می خواهم گذشته را فراموش کنم و به کارهایی فکر کنم که در آینده باید انجام دهم .
    ویرایش توسط SASAN : 05-18-2012 در ساعت 05:39 PM
    9 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-18-2012), EmInEm (05-20-2012), Enliven (05-18-2012), Ghost OF Sparta (05-19-2012), MAMAD (05-18-2012), Olympic Hero (05-30-2012), S.H.A.Y.A.N (05-18-2012), Sgt.Wollek (05-18-2012), © The Phantom Pain (05-18-2012)
    امضای ایشان



  9. Top | #9

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    دیوید گیل : سیتی همیشه با پولش جلوی مارو میگرد | به بازیکن بستگی دارد پول میخواد یا افتخار باشگاه را

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    دیوید گیل مدیر باشگاه منچستر یونایتد اعتراف کرد که هر وقت میخواهیم
    یک بازیکن بزرگ بگیریم سیتی جلوی ما سنگ می اندازد. اما گیل هشدار
    داد که یک بازیکن همیشه یونایتد را بالاتر از سیتی انتخاب خواهد کرد اگر
    خواهان تاریخ، افسانه و بازی کردن جلوی جمعیتی عظیم باشد.

    سیتی و یونایتد در حال مبارزه برای بازیکن لیل هازارد هستند و گیل میگوید:
    این به خود بازیکن و مشاوران و وکیل او بستگی دارد. اگر بازیکن خواهان ،
    پول باشد آن وقت سیتی بر ما غلبه خواهد کرد . اما این انتخاب بازیکن هست،
    ما هم به آنها حقوق خوبی میدهیم. اما وقتی یک بازیکن به منچستر یونایتد میاید ،
    امتیاز این را دارد که در یک تیم با تاریخ و اصالت و با میراث فرهنگی غنی
    بازی کند و هر هفته در جلوی 76هزار هوادار تشویق شود.


    5 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (05-20-2012), Enliven (05-18-2012), Olympic Hero (05-30-2012), S.H.A.Y.A.N (05-18-2012), the king (05-18-2012)
    امضای ایشان



  10. Top | #10

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    روز دوشنبه، آغاز نبردی دوباره | Sportsvibe

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    رقابت دو تیم همشهری ، منچستر یونایتد و منچستر سیتی از دوشنبه هفته اینده دوباره از سر گرفته میشود.
    همچنین ستاره بلژیکی تیم لیل فرانسه که این روز ها تیم های زیادی اطراف او
    هستند و شایعات فراوان درباره او شنیده میشود گفته است که او در هفته اینده تصمیم گیری خواهد کرد.

    این بازی ساز جوان بلژیکی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از خرید های ناب
    جهان فوتبال است و دو تیم بزرگ انگلیسی به دنبال خرید این بازیکن اینده دار هستند.

    در این رابطه دیلی میل گزارش میدهد که سران تیم لیل گفته اند در صورت پیشنهاد کمتر
    از 35 میلیون حاضر به فروش این بازیکن ارزشمند نیستند و تاکنون باشگاه منچستر سیتی،
    حاضر شده است که بیش از مبلغ 35 میلیون بپردازد و گوی رقابت را از یونایتد ها ربوده است !!
    و تا کنون خبری از پیشنهاد 35 یا 40 میلیونی سر الکس و سران یونایتد نیست.

    ادن هازارد خود نیز گفته است که ارزوی او بازی در لیگ جزیره است،
    و لباس فصل اینده او ابی خواهد بود. قطعا ابی !

    با این حال همان طور که خبرگزاری میل گفته است ممکن است در روز های اینده
    او دچار شک و تردید شود تمام اعتقادات و نظرات این روز های او تغییر کند.
    هازارد معتقد است که فرصت و زمان بسیار بهتری را برای بازی در یونایتد دارد
    و از شانس بهتری برای بازی برخوردار است .
    اما در نهایت او گفته است که در پایان رقابت های این هفته تصمیم نهایی خود را
    میگیرد و به یکی از تیم های منچستر یونایتد و یا منچستر سیتی می پیوندد .



    5 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-19-2012), EmInEm (05-20-2012), Ghost OF Sparta (05-19-2012), The Shadow (05-19-2012), r v d (05-19-2012)
    امضای ایشان



صفحه 1 از 6 123 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 04-26-2012, 04:17 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-16-2012, 03:13 PM
  3. تایپیک مخصوص وزن استار ها
    توسط The Enigma Rock Star در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 09-03-2010, 02:57 AM
  4. تایپیک مخصوص فینیشر ها و سیگنچور موو های استار ها (با فیلم)
    توسط The Enigma Rock Star در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-30-2010, 11:04 AM
  5. تایپیک مخصوص آهنگ استاران WWE ( با فرمت OGG )
    توسط I Am Legend در انجمن ستاره های دبلیو دبلیو ای
    پاسخ ها: 72
    آخرين نوشته: 07-04-2009, 11:03 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد