بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: اخبـار ، صحبـت ها و ... فینـال لیـگ قهرمـانان اروپـا | Bayern Munich VS. Chelsea

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض اخبـار ، صحبـت ها و ... فینـال لیـگ قهرمـانان اروپـا | Bayern Munich VS. Chelsea

    ســـلام



    همان طور که میدانید فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب برگزار میشود .

    اخبار ، صحبت ها و ... این رویداد خیلی مهم هستند و با مشورت با ساسان تصمیم گرفتم که یک تاپیک جدا برای این اخبار بزنم .

    در این تاپیک شما میتوانید تمام اخبار ، صحبت ها ، توضیحات و ... در مورد فینال لیگ قهرمانان را ببینید .

    برای اینکه دوستان بتوانند راحت کل کل کنند یک تاپیک کل کل هم زدم تا بتوانید کل کل کنید .

    دوستان توجه داشته باشید که در این تاپیک فقط مورد های بالا گفته میشود و دوستان هیچ اسپمی نباید بدهند .

    تمام نظرات ، اسپم ها ، کل کل ها و ... را در تاپیک کل کل میتوانید بگویید .

    در صورت دادن پست نیز پستتان منتقل میشود به تاپیک کل کل .

    لینک تاپیک کل کل :[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    توجه : تمام اخبار و ... ترجمه شده است و به هیچ وجه اخبار کپی اینجا قرار نمیگیرد .

    ممنون از توجهتان ...

    ----------------------------------------------------------

    10 اتفاق احتمالی برای فینال لیگ قهرمانان
    | Bayern Munich Vs. Chelsea : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ویرایش توسط Arsal4n : 05-16-2012 در ساعت 04:21 PM
    12 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (05-16-2012), Enliven (05-18-2012), Ghost OF Sparta (05-16-2012), JMJ (06-15-2012), S.H.A.Y.A.N (05-15-2012), SASAN (05-15-2012), Sgt.Wollek (05-16-2012), The Great One (05-15-2012), amirnba (05-18-2012), r v d (05-15-2012), the king (05-15-2012), © The Phantom Pain (05-15-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    • فرانک ریبری : چلسی از لحاظ تاکتیکی از بارسلونا قوی تر است !



    فرانک ریبری مهاجم فرانسوی تیم بایرن مونیخ گفت که چلسی تیم قوی است و تیم روبرتو دی ماتئو بازی تدافعی مقابل بایرن انجام خواهد داد .

    در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم چلسی بارسلونا را حذف کرد ، بایرن هم رئال مادرید را .

    فرانک ریبری گفت که چلسی از بارسلونا ضعیف تر نیست و یک خطر جدی برای بایرن است .

    او گفت :

    " وقتی به بازی میرسد ، بارسلونا قوی تر است . اما اگر به تاکتیک ، چیدمان و ضربه آزاد ها نگاه کنی ، چلسی قویتر است "

    " آنها در نیمه نهایی بارسلونا را شکست دادند . در مونیخ آنها یک بازی تدافعی خوب را انجام خواهند داد "

    " بازی خیلی سختی خواهد بود ... "

    این دو تیم شنبه شب با هم بازی دارند .

    13 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (05-18-2012), Enliven (05-18-2012), Ghost OF Sparta (05-16-2012), JMJ (06-15-2012), S.H.A.Y.A.N (05-15-2012), SASAN (05-15-2012), Sgt.Wollek (05-16-2012), TORNADO (05-15-2012), The Great One (05-15-2012), The Shadow (05-16-2012), amirnba (05-18-2012), r v d (05-15-2012), the king (05-16-2012)
    امضای ایشان

  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    • الیور کان : بایرن باید خیلی احمق باشد اگر چلسی را یک تیم معمولی فرض کند



    الیور کان دروازه بان اسطوره ای تیم بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که بایرن مونیخ نباید چلسی را یک تیم معمولی حساب کند .

    چلسی با اینکه فصل خیلی خوبی را پشت سر نگذاشته است تیم قدرتمندی است و بایرن نباید آنها را دست کم بگیرد .

    او گفت با وجود اینکه چلسی در لیگ ششم شده بایرن نیز بعد از باخت 5-2 مقابل دورتموند شرایط خیلی خوبی ندارد .

    " چلسی ضربه خورده است . آنها فصل خوبی را پشت سر نگذاشته اند و در یک فینال دراماتیک از منچستر باخته اند "

    " این واقعا بد است . شبیه وضعیت ما در 1999 هست "

    " نباید چلسی را به عنوان یک تیم معمولی نگاه کرد . البته بایرن انقدر احمق نیست که چلسی را شل بگیرد ! "

    او راجع به باخت 5-2 به دورتموند گفت :

    " آنها باید دکمه دیلیت را بزنند و باید کاملا روی بازی بعدی تمرکز کنند . مهم ترین بازی سال یعنی فینال لیگ قهرمانان "

    " خیلی ها نمیتوانند دیگر این جام را ببرند . پس باید کاملا متمرکز باشند "

    این بازی شنبه شب برگزار میشود .

    ممنون از توجهتان ...
    12 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (05-18-2012), Enliven (05-18-2012), Ghost OF Sparta (05-16-2012), JMJ (06-15-2012), S.H.A.Y.A.N (05-15-2012), Sgt.Wollek (05-16-2012), TORNADO (05-15-2012), The Great One (05-15-2012), The Shadow (05-16-2012), amirnba (05-18-2012), r v d (05-16-2012), the king (05-16-2012)
    امضای ایشان

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    • روبن : ما رئال را بردیم و حالا نوبت چلسی هست




    آرین روبن مهاجم هلندی تیم بایرن مونیخ گفت که بازی کردن در فینال یک رویا هست و چلسی را میبرند .

    آرین روبن که در نیمه نهایی با یکی از تیم های سابقش رئال مادرید بازی کرد ، پیروز شد و تیمش را به فینال رساند .

    او از سال 2004 تا 2007 در چلسی بازی میکرده و حالا امیدوار است که بتواند این تیم را شکست دهد .

    او در این باره گفت :

    " ما مادرید را برده ایم . یکی از باشگاه های سابق من . من امیدوارم که یکی دیگر از باشگاه های سابقم یعنی چلسی را نیز ببریم "

    " همیشه بازی کردن مقابل تیم سابقت لذت بخش است . مخصوصا مقابل تیمی که در آنجا بهت خوش گذشته "

    " من در چلسی زمان خوبی را گذراندم و 3 سال خیلی خوب را پشت سر گذاشتم "

    " اما امیدوارم که ما بعد از بازی شنبه شب خوشحال باشیم نه آنها ! "

    " بایرن و چلسی دو تا از بهترین باشگاه های جهانند "

    " بایرن سابقه خیلی خوبی نیز دارد و بازی کردن فینال در خانه یک رویا هست که دارد به حقیقت میپیوندد "

    این دو تیم شنبه شب با هم بازی دارند .

    ممنون از توجهتان ...

    10 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (05-18-2012), Enliven (05-18-2012), Ghost OF Sparta (05-16-2012), JMJ (06-15-2012), S.H.A.Y.A.N (05-17-2012), The Great One (05-16-2012), amirnba (05-18-2012), r v d (05-16-2012), the king (05-16-2012), MAHDIRKO (05-16-2012)
    امضای ایشان

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    • فیلیپ لام : هیچ وقت حرکت جان تری را انجام نمیدهم



    کاپیتان تیم بایرن مونیخ معتقد است که اگر در ورزشگاه خودشان ببازند خیلی بد میشود و نسبت به 2010 امید بیشتری دارند .

    لام نیز گفت که هیچ وقت حرکت زشت جان تری مقابل بارسلونا را تکرار نمیکند .

    لام گفت نبود تری هیچ فرقی به حال بایرن ندارد و آنها تمام تلاششان را میکنند .

    او گفت :

    " راجع به این مساله توضیح بدم ؟ قفط میگویم که که من هیچ وقت همچین کاری نمیکنم "

    " چرا ؟ چون من کاپیتان هستم و هر کاری برای پیروزی تیمم میکنم "

    " اما این به خودش مربوط است "

    " من نمیگویم که نبود کاپیتان آنها به نفع ماست چون هر دو تیم بازیکن های خوبی را از دست داده اند "

    " باخت در خانه ؟ خیلی زشت است . ماسعی میکنیم که ببریم و با خیالی آسوده به یورو برویم "

    " همه ما فینال 2010 مقابل اینتر را به یاد داریم اما سعی میکنبم آنرا فراموش کنیم و به کارمان ادامه دهیم "

    " چلسی در اندازه های بایرن است و در لیگ قهرمانان بازی میکند . اگر به یوفا برود زشت است "

    این بازی شنبه شب برگزار خواهد شد .

    ممنون از توجهتان ...

    7 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (05-18-2012), Enliven (05-18-2012), Ghost OF Sparta (05-17-2012), S.H.A.Y.A.N (05-17-2012), The Shadow (05-17-2012), amirnba (05-18-2012), the king (05-17-2012)
    امضای ایشان

  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    • ماتا : ما بارسا را برده ایم . بایرن بهترینت را بیار !


    خوان ماتا بازیکن اسپانیایی چلسی گفت که بعد از شکست بارسا میتوانند بایرن را ببرند و قهرمان لیگ قهرمانان شوند !

    تیم بایرن مونیخ در نیمه نهایی رئال مادرید را شکست داد و چلسی بارسلونا را . آنها در فینال در آلینز آرنا مقابل هم قرار میگیرند .

    خوان ماتا گفت :

    " ما بارسلونا را شکست دادیم . یعنی قوی ترین و بهترین تیم جهان را . این یک نقطه قوت برای ماست "

    " 90 دقیقه از این رقابت مانده و هر چیزی میتواند اتفاق بیفتد "

    " شانس 50-50 است . اگر مردم فکر میکنند که بایرن شانس بیشتری دارد برای ما فرقی نمیکند چون فشار روی آنها خواهد بود "

    " ما غایبان زیادی برای دو کارته شدن داریم . آنها هم همینطور . بازیکنان نیز خسته اند "

    " اگر ما این جام را ببریم میتوانیم ناکامی های لیگ برتر راا فراموش کنیم . ما Fa Cup را نیز برده ایم پس وضعمان خوب است "

    " درباره بایرن : آنها تیم خوبی هستند اما جامی نبرده اند "



    5 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (05-18-2012), Enliven (05-18-2012), S.H.A.Y.A.N (05-18-2012), amirnba (05-18-2012), r v d (05-18-2012)
    امضای ایشان

  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    » اخبار لحظه به لحظه قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا ... بــه زودی «



    سلامی دوباره یه همه بچه های گل IWe .

    انشاالله تا یکی دو ساعت دیگه تو همین تاپیک اخبار لحظه به لحظه و اخبار کوتاه رو شروع میکنم و میذارم .

    منتظر باشید ...

    3 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Enliven (05-19-2012), Ghost OF Sparta (05-19-2012), Sgt.Wollek (05-19-2012)
    امضای ایشان

  8. Top | #8

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    قیمت بلیط بازی ( بازار سیاه )



    یک خبر جالب : الان در آلینز آرنا دارد بلیط بازی در بازار سیاه به فروش میرسد .

    قیمت این بلیط ... 3000 یورو است ! این قیمت حدودا میشود 9 میلیون تومن !

    3 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ghost OF Sparta (05-19-2012), Sgt.Wollek (05-19-2012), The Shadow (05-19-2012)
    امضای ایشان

  9. Top | #9

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    اخبار کوتاه :


    - جان تری و فابیو کاپلو به رختکن چلسی رفتند و از مهمانان این بازی هستند !

    آپدیت میشود ...
    کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Ghost OF Sparta (05-19-2012)
    امضای ایشان

  10. Top | #10

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    ترکیب ها مشخص شدند :



    Bayern Munich 4-2-3-1

    Neuer;
    Lahm, Boateng, Tymoshchuk, Contento;
    Schweinsteiger, Kroos;
    Robben, Muller, Ribery;
    Gomez


    Subs: Butt, Van Buyten, Rafinha, Usami, Pranjic, Petersen, Olic

    -------------------------------------------------------------------------------

    Chelsea 4-2-3-1

    Cech;
    Bosingwa, David Luiz, Cahill, Cole;
    Mikel, Lampard;
    Kalou, Mata, Bertrand;
    Drogba

    Subs:Turnbull, Ferreira, Essien, Romeu, Malouda, Torres, Sturridge
    4 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Shadow (05-19-2012), The Survivor (05-19-2012), bomb5 (05-19-2012), r v d (05-19-2012)
    امضای ایشان

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: 05-20-2012, 06:46 PM
  2. | :: دانلود هایلایت و گل های بازی دوستانه | AC Milan Vs Bayern Munich
    توسط The Great One در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-26-2011, 04:45 PM
  3. کوتاه از تاریخ CHELSEA vs ARSENAL
    توسط JUAREZ در انجمن لیگ برتر انگلیس
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 10-03-2010, 11:20 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد