بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 39

موضوع: چلسی بر بام جام قهرمانان اروپا ایستاد...

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض چلسی بر بام جام قهرمانان اروپا ایستاد...

    چلسي در ضربات پنالتي قهرمان اروپا شد


    چلسي با برتري مقابل بايرن مونيخ در ضربات پنالتي جام قهرماني ليگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داد.



    دو تيم بايرن مونيخ و چلسي در آليانس آره نا شهر مونيخ ديدار نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند که اين مسابقه در پايان 120 دقيقه با تساوي يک بر يک به پايان رسيد اما چلسي با برتري در ضربات پنالتي، قهرمان اروپا شد.

    بايرن مونيخ در نميه اول مسابقه، تيم برتر ميدان بود و حمله هاي بسياري را روي دروازه چلسي ترتيب داد اما دفاع متمرکز و پرتعداد بازيکنان چلسي، عملکرد خوب پتر چک دروازه بان اين تيم و کم دقتي مهاجمان بايرن مونيخ موجب شد که در نيمه نخست چيزي جز آه و افسوس نصيب هواداران بايرن مونيخ نشود.

    در نيمه دوم، حملات بايرن مونيخ ادامه يافت اما باز هم داستان نيمه اول تکرار شد تا در دقيقه 82، توماس مولر موفق شد با يک ضربه سر چکشي طلسم دروازه چلسي را باز کند. در حالي که همگان تصور مي کردند بايرن مونيخ مي تواند با اداره کردن بازي در چند دقيقه باقي مانده برنده اين مسابقه باشد، اين گونه نشد و ديديه دروگبا در دقيقه 88 با يک ضربه سر روي کرنر براي چلسي گلزني کرد و بازي را به تساوي کشاند تا همه چيز به وقت هاي اضافه کشيده شود.

    در حالي که تنها سه دقيقه از آغاز نيمه اول وقت اضافه گذشته بود، فرانک ريبري درون محوطه جريمه چلسي توسط دروگبا سرنگون شد و داور به نشانه پنالتي در سوت خود دميد تا بايرن مونيخ صاحب يک موقعيت عالي شود اما آرين روبن نتوانست ضربه پنالتي را به گل تيديل کند و پتر چک اين ضربه را مهار کرد.



    در نهايت بازي در پايان 120 دقيقه با تساوي يک بر يک به پايان رسيد تا ضربات حساس پنالتي تعيين کننده تيم قهرمان باشد.

    ** ضربات پنالتي:

    پنالتي اول را فيليپ لام براي بايرن مونيخ به گل تبديل کرد. پس از او، خوان ماتا پشت توپ ايستاد تا پنالتي اول چلسي را بزند اما نوير موفق شد ضربه ماتا را مهار کند.

    ماريو گومز زننده دومين پنالتي بايرن مونيخ بود و او نيز موفق شد ضربه خود را به گل تبديل کند. در مقابل داويد لوئيس نيز براي چلسي گلزني کرد.

    سومين پنالتي بايرن مونيخ را مانوئل نوير دروازه بان اين تيم وارد دروازه پتر چک همتاي خود در تيم چلسي کرد. فرانک لمپارد کاپيتان چلسي نيز سومين پنالتي اين تيم را به گل تبديل کرد.

    اوليچ زننده پنالتي چهارم بايرن مونيخ بود که پتر چک ضربه او را مهار کرد. براي چلسي، اشلي کول پشت توپ ايستاد و پنالتي خود را تبديل به گل کرد تا همه چيز مساوي شود.

    در پنالتي پنجم، شوانشتايگر پنالتي خود را به تير دروازه زد. پنالتي آخر چلسي را ديديه دروگبا وارد دروازه بايرن مونيخ کرد تا چلسي با برتري 4 – 3 در ضربات پنالتي قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شود.




    =================


    پروفایلو چلسی رو حال کنین بالاخره نحسی 13 از بنده برداشته شد

    خوشحالم تیم چهارم محبوبم در اروپا قهرمان شد!هیچ وقت از فوتبال بی روح آلمان خوشم نیومد!

    از طرف لیورپولی های انگلیسی به چلسی فنهای عزیز انجمن خصوصان داش پجی و پوریا و...و به دوستداران تیمهای دیگر انگلیسی بابت قهرمانی یک تیم انگلیسی نیز تبریک میگم...

    ما که رفتیم بام آسیا ک.ن لق نویر اینا

    21 کاربر مقابل از amir-aghaei عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (05-20-2012), Enliven (05-20-2012), Goldberg The Man (05-20-2012), Hamid (05-20-2012), Holy Diver (05-20-2012), J B L (05-20-2012), MAMAD (05-20-2012), Moji (05-20-2012), S.H.A.Y.A.N (05-20-2012), Sarkesh (05-20-2012), Sgt.Wollek (05-20-2012), TORNADO (11-30-2012), The Great One (05-20-2012), The Last Outlaw (05-20-2012), The Shadow (05-20-2012), The Survivor (05-20-2012), amirnba (05-20-2012), bomb5 (05-20-2012), r v d (05-20-2012), the king (05-20-2012), © The Phantom Pain (05-20-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #11

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    33
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض

    من هم تبريك ميگم . شب به ياد ماندني بود . دروگبا بهترين بازيكن زمين انتخاب شد . البته فكر كنم اينا گير كرده بودن بين دروگبا و چك كدومو انتخاب كن . موقع پنالتي ها اون اول كه ماتا خراب كرد نا اميد شدم اما اخر بازي فهميدم كه هيچوقت نبايد نااميد شد و هميشه بايد جنگيد مثل چلسي ، مثل يه شير خفته . باز هم تبريك ميگم .
    4 کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Sgt.Wollek (05-20-2012), The Shadow (05-20-2012), amirnba (05-20-2012), r v d (05-20-2012)
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

  3. Top | #12

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض

    با اینکه حق چلسی نبود ولی تبریک میگم
    عجب مربی خوش شانسیه خداوکیلی این دی ماتئو
    5 کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-20-2012), S.H.A.Y.A.N (05-20-2012), TORNADO (05-20-2012), amirnba (05-20-2012), the king (05-20-2012)
    امضای ایشان




    یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،

    امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد


  4. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    تبریک میگم به طرفداران چلسی .

    باخت بایرن فقط تقصیر خودش هست . بایرن باید تو 90 دقیقه 3 4 تا گل میزد . ولی هر کی از موقعیت هاش استفاده نکنه گل میخوره . این حرف ثابت شده . چلسی هم قدر این موقعیت هارو دونست .

    البته مثل همیــشه تیرک مانع گلزنی بایرن شد ... و مثل همیشه شانس با چلسی بود .

    بعد الان دارید به تیمتون میگید بهترین تیم ؟ والا چی بگم ....


    امسال اگه چک تو یویو 2012 خوب بازی کنه مطمئنا میشه دروازه بان سال .
    --------------------------------------------------
    پ.ن : اگه شموشک نو شهر هم یک بیلیون یورو خرج میکرد قهرمان اروپا میشد
    ویرایش توسط Arsal4n : 05-20-2012 در ساعت 08:27 AM
    4 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. S.H.A.Y.A.N (05-20-2012), TORNADO (05-20-2012), amirnba (05-20-2012), the king (05-20-2012)
    امضای ایشان

  5. Top | #14

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Arsal4n نمایش پست ها
    تبریک میگم به طرفداران چلسی .

    باخت بایرن فقط تقصیر خودش هست . بایرن باید تو 90 دقیقه 3 4 تا گل میزد . ولی هر کی از موقعیت هاش استفاده نکنه گل میخوره . این حرف ثابت شده . چلسی هم قدر این موقعیت هارو دونست .

    البته مثل همیــشه تیرک مانع گلزنی بایرن شد ... و مثل همیشه شانس با چلسی بود .

    بعد الان دارید به تیمتون میگید بهترین تیم ؟ والا چی بگم ....


    امسال اگه چک تو یویو 2012 خوب بازی کنه مطمئنا میشه دروازه بان سال .
    --------------------------------------------------
    پ.ن : اگه شموشک نو شهر هم یک بیلیون یورو خرج میکرد قهرمان اروپا میشد
    شما ساکت لطفا ! داره به چه تیمی میگه پول خرج کن ! امسال کم خرج کردین و در چنگال چلسی افتادین و رفتین دَ دَر ؟؟

    چلسی دفاعی بازی میکرد تا دقیقه 80 چون ترس داشت توی خونه ی حریف ، اما تا گل خورد یه تیکه حملش رو نشون داد که بایرن عددی نیست مقابل حمله ی چلسی با اون دفاع تیفوسی ! بعدم که گل رو زد و دوتا نیمه ی وقت اضافه رو در دست گرفت .

    بعدم ما بهترین دروازه بان دنیا رو داریم از چی باید بترسیم ؟ این نویر چقدر ادا اصول میومد و زار زارت لمپارد و داوید لوئیز میذاشتند توی دروازش ! اما چک انقدر ریلکس میومد و میپرید سمت توپ . همه پنالتی های بایرنی ها رو دستش مالید بهشون اما بد شانس بود وگرنه بلایی سر بایرن میومد با حتی گل نشدن یدونه توپشون که عزا باید میگرفتند .

    بعدم هر وقت با کمک مربی موقت در عرض یک ماه و خورده ای تیم یتونست بیاد قهرمان 2 تا کاپ بشه و مهمتر لیگ قهرمانان اروپا اون وقت حرف بزن . دی متئو چلسی رو قهرمان کرد در حالی که مورینیو ، گاس هیدینک ، اسکولاری ، آنجلوتی و ... نتونستند .

    افتخار میکنم که خونم آبی رنگه
    3 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Moji (05-20-2012), bomb5 (05-20-2012), r v d (05-20-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  6. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیأت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3274
    سن
    35
    نوشته ها
    1,163
    تشکر
    27,459
    تشکر شده 1,909 بار در 413 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1820 Thread(s)

    پیش فرض

    به همه طرفداران چلسی تبریک میگم
    درسته فوتبال قشنگی بازی نکرد ولی ده سال دیگه هیچ کی یادش نمیاد چه جور بازی کرد و فقط اسم چلسی به عنوان قهرمان اروپا 2012 به تاریخ می پیونده
    2 کاربر مقابل از Hamid عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-20-2012), The Shadow (05-20-2012)
    امضای ایشان


  7. Top | #16

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Shadow نمایش پست ها
    شما ساکت لطفا ! داره به چه تیمی میگه پول خرج کن ! امسال کم خرج کردین و در چنگال چلسی افتادین و رفتین دَ دَر ؟؟
    باشه عزیزم . من ساکت میشم و جواب این حرفات رو نمیدم . برید خوش باشید بعد از یک بیلیون یورو خرج کردن قهرمان شدید ... برید خوش باشید با اون بازی زیباتون قهرمان شدید ... باریک الله
    2 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Great One (05-20-2012), amirnba (05-20-2012)
    امضای ایشان

  8. Top | #17

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    چلسی امسال پول خیلی کم خرج کرد. ولی قرار داد بوآش و غرامت بابت اخراج هزینه رو بالا برد. بارسا و رئال هم کم خرج نمیکنن!!! وقتی مسی پیشنهاد 200 میلیونی سیتی رو رد میکنه یعنی بارسا هم خوب خرج میکنه. رئال هم که دیگه هیچی
    کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Arsal4n (05-20-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  9. Top | #18

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6627
    سن
    36
    نوشته ها
    484
    تشکر
    14,196
    تشکر شده 2,163 بار در 399 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض

    با اینکه بیشتر بازی دست بایرن بود ولی تو خلق موقعیت مشکل داشتن توپ رو تا پشت محوطه میبردن فقط ، بایرن هم به بد بازی کردن خودش باخت همین ، روبن هم جدیدا خیلی افتضاح شده بازی کردنش خوشم میاد لمپارد حرف قشنگی زده که گفته قاعدتا باید بازی رو میباختیم نظر شخصی من اینه که چلسی = دروگبا ، چک درآخر هم تبریک میگم بالاخره طرفدارن چلسی به آرزوی دیرینه ی خودشون رسیدن بایرن هم که آخر بد شانسیه تو فینال
    کاربر مقابل از amirnba عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Arsal4n (05-20-2012)
    امضای ایشان




  10. Top | #19

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط bomb5 نمایش پست ها
    چلسی امسال پول خیلی کم خرج کرد. ولی قرار داد بوآش و غرامت بابت اخراج هزینه رو بالا برد. بارسا و رئال هم کم خرج نمیکنن!!! وقتی مسی پیشنهاد 200 میلیونی سیتی رو رد میکنه یعنی بارسا هم خوب خرج میکنه. رئال هم که دیگه هیچی
    محمد رضا جان مسی به خاطر تعصبش رو باشگاه این پسشنهاد رو رد کرد . اگر به رونالدو یا هر کس دیگه این پیشنهاد میشد با کله میرفت تو باشگاه . بعدش هم بارسا بیشتر بازیکناش از لاماسیا هست . خوبه که همتون هم میدونید .
    ویرایش توسط Arsal4n : 05-20-2012 در ساعت 10:42 AM
    کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: bomb5 (05-20-2012)
    امضای ایشان

  11. Top | #20

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    شماره عضویت
    29332
    سن
    36
    نوشته ها
    1,813
    تشکر
    8,563
    تشکر شده 9,543 بار در 1,570 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1241 Thread(s)

    پیش فرض

    دوستان دقت داشته باشن اینجا تایپیک کل کل نیستا این جا هرکی میاد تبریک میگه دوستان گل نظراتشونو میخوان بگن و میخوایین باختها رو توجیح کنید برید تایپیک کل کل اینجا رو خراب نکنید

    باتشکر
    5 کاربر مقابل از MAMAD عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-20-2012), Goldberg The Man (05-20-2012), amir-aghaei (05-20-2012), bomb5 (05-20-2012), © The Phantom Pain (05-20-2012)
    امضای ایشان
    خیلیــ خســـته ولی باید رفتــــ
    [/CENTER]

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-10-2011, 04:55 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 12-12-2010, 09:00 AM
  3. لیونل مسی برنده کفش طلای اروپا شد
    توسط Ariyan در انجمن فوتبال خارجی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-01-2010, 04:02 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد