بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 4 از 4 نخستنخست ... 234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 39 , از مجموع 39

موضوع: چلسی بر بام جام قهرمانان اروپا ایستاد...

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض چلسی بر بام جام قهرمانان اروپا ایستاد...

    چلسي در ضربات پنالتي قهرمان اروپا شد


    چلسي با برتري مقابل بايرن مونيخ در ضربات پنالتي جام قهرماني ليگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داد.



    دو تيم بايرن مونيخ و چلسي در آليانس آره نا شهر مونيخ ديدار نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند که اين مسابقه در پايان 120 دقيقه با تساوي يک بر يک به پايان رسيد اما چلسي با برتري در ضربات پنالتي، قهرمان اروپا شد.

    بايرن مونيخ در نميه اول مسابقه، تيم برتر ميدان بود و حمله هاي بسياري را روي دروازه چلسي ترتيب داد اما دفاع متمرکز و پرتعداد بازيکنان چلسي، عملکرد خوب پتر چک دروازه بان اين تيم و کم دقتي مهاجمان بايرن مونيخ موجب شد که در نيمه نخست چيزي جز آه و افسوس نصيب هواداران بايرن مونيخ نشود.

    در نيمه دوم، حملات بايرن مونيخ ادامه يافت اما باز هم داستان نيمه اول تکرار شد تا در دقيقه 82، توماس مولر موفق شد با يک ضربه سر چکشي طلسم دروازه چلسي را باز کند. در حالي که همگان تصور مي کردند بايرن مونيخ مي تواند با اداره کردن بازي در چند دقيقه باقي مانده برنده اين مسابقه باشد، اين گونه نشد و ديديه دروگبا در دقيقه 88 با يک ضربه سر روي کرنر براي چلسي گلزني کرد و بازي را به تساوي کشاند تا همه چيز به وقت هاي اضافه کشيده شود.

    در حالي که تنها سه دقيقه از آغاز نيمه اول وقت اضافه گذشته بود، فرانک ريبري درون محوطه جريمه چلسي توسط دروگبا سرنگون شد و داور به نشانه پنالتي در سوت خود دميد تا بايرن مونيخ صاحب يک موقعيت عالي شود اما آرين روبن نتوانست ضربه پنالتي را به گل تيديل کند و پتر چک اين ضربه را مهار کرد.



    در نهايت بازي در پايان 120 دقيقه با تساوي يک بر يک به پايان رسيد تا ضربات حساس پنالتي تعيين کننده تيم قهرمان باشد.

    ** ضربات پنالتي:

    پنالتي اول را فيليپ لام براي بايرن مونيخ به گل تبديل کرد. پس از او، خوان ماتا پشت توپ ايستاد تا پنالتي اول چلسي را بزند اما نوير موفق شد ضربه ماتا را مهار کند.

    ماريو گومز زننده دومين پنالتي بايرن مونيخ بود و او نيز موفق شد ضربه خود را به گل تبديل کند. در مقابل داويد لوئيس نيز براي چلسي گلزني کرد.

    سومين پنالتي بايرن مونيخ را مانوئل نوير دروازه بان اين تيم وارد دروازه پتر چک همتاي خود در تيم چلسي کرد. فرانک لمپارد کاپيتان چلسي نيز سومين پنالتي اين تيم را به گل تبديل کرد.

    اوليچ زننده پنالتي چهارم بايرن مونيخ بود که پتر چک ضربه او را مهار کرد. براي چلسي، اشلي کول پشت توپ ايستاد و پنالتي خود را تبديل به گل کرد تا همه چيز مساوي شود.

    در پنالتي پنجم، شوانشتايگر پنالتي خود را به تير دروازه زد. پنالتي آخر چلسي را ديديه دروگبا وارد دروازه بايرن مونيخ کرد تا چلسي با برتري 4 – 3 در ضربات پنالتي قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شود.




    =================


    پروفایلو چلسی رو حال کنین بالاخره نحسی 13 از بنده برداشته شد

    خوشحالم تیم چهارم محبوبم در اروپا قهرمان شد!هیچ وقت از فوتبال بی روح آلمان خوشم نیومد!

    از طرف لیورپولی های انگلیسی به چلسی فنهای عزیز انجمن خصوصان داش پجی و پوریا و...و به دوستداران تیمهای دیگر انگلیسی بابت قهرمانی یک تیم انگلیسی نیز تبریک میگم...

    ما که رفتیم بام آسیا ک.ن لق نویر اینا

    21 کاربر مقابل از amir-aghaei عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (05-20-2012), Enliven (05-20-2012), Goldberg The Man (05-20-2012), Hamid (05-20-2012), Holy Diver (05-20-2012), J B L (05-20-2012), MAMAD (05-20-2012), Moji (05-20-2012), S.H.A.Y.A.N (05-20-2012), Sarkesh (05-20-2012), Sgt.Wollek (05-20-2012), TORNADO (11-30-2012), The Great One (05-20-2012), The Last Outlaw (05-20-2012), The Shadow (05-20-2012), The Survivor (05-20-2012), amirnba (05-20-2012), bomb5 (05-20-2012), r v d (05-20-2012), the king (05-20-2012), © The Phantom Pain (05-20-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #31

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    خیلی این برد بهم چسبید. وقتی آبراهیموویچ رو دیدم که جام رو برد بالا سرش گریم گرفت.

    3 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (05-20-2012), r v d (05-20-2012), the king (05-21-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  3. Top | #32

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام.
    اینجاست که شاعر میگه
    خداییش قیافم بعد از برد چلسی مثل قیافم بعد از اعلام نتایج انتخابات 88 بود.

    قبلا هم یه پست داده بودم و اون هم سرنوشت توی فوتبال هست.اون پیروزی چلسی مقابل ناپولی و بنفیکا و بارسا که همه میدونید با چه شانس و بدبختی هایی بود و همچنین پیروزی مضحک در مقابل لیورپول با توجه به شکست تحقیر آمیزشون در 4 روز بعدش و ..... همه نقش سرنوشت و از پیش تعیین شدن رویداد ها توسط خداوند منان رو نشون میده.دیگه به سرنوشت تو فوتبال معتقد شد.سرنوشتی که ابوالفضل نحس هم نمیتونه مانعش بشه.
    چلسی که توی این پنج سال اخیر خیلی تیمش از تیم امسال بهتر و شایسته تر بوده اون سالها با هر دلیلی قهرمان نمیشه و امسال که واقعا تیمش در حد فاجعست میاد و قهرمان میشه و این فقط خواست خداست یا همون سرنوشت.سرنوشتی که ما رو توی 2005 قهرمان کرد و منچستر رو توی 99 آره خودشه.
    اصلا ببین بایرن 17 تا کرنر زد من گفتم اولین کرنر چلسی گل میشه و شد.خیلی یه ها.

    اصلا بحث فنی نمیکنم چون دلیلی نیست و همه دیدن که واقعا چلسی آبروی لیگ انگیلیس رو برد با سطح کیفی بازیش.استوک سیتی بازی میکرد صد در صد اّرومندانه تر بازی میکرد.
    پیتر چک هم واقعا فوق العاده بود.توی رفلکس و عکس العمل در مقابل توپ به همراه لئو یاشین بهترین دروازه بان تاریخه توش شکی نیست.


    نقل قول نوشته اصلی توسط J B L نمایش پست ها


    حالا دی متئو در کمتر از یک ماه دو جام میگیره ولی بعضی از اسطوره های رقیب قرمز پوش جزیره در کمتر از دو سال از کار برکنار میشن
    خواهشا اسم داگلیش رو با این اسکل مسکلا یه جا نیارین نجس میشه.واقعا بی احترامی بهش هست.هر وقت یه مربی تونست یه تیم رو از دسته دوم بیاره به لیگ برتر و دو سال بعدش قهرمانش کنه بعد بیاد با داگلیش مقایسش کنید.
    دیگه خواهشا یه طبعه چینی_افغانی_ایتالیایی رو با داگلیش بزرگ مقایسه نکنید که مجبور میشم کل اسطوره های ورزشتیون رو مرود عنایت قرار بدم.(پیتر چک و ندود و پوبورسکی و روسیچکی و پیتر چک و یان کولر و ....)



    نقل قول نوشته اصلی توسط The Shadow نمایش پست ها

    آهان این سوال هم از لیورپولی های عزیز بپرسم پس

    تورس با اف ای کاپ ندیده بودین نه ؟؟ با چمپیونز لیگ چطور ؟


    عزیزم هر وقت تورس توی این قهرمانی ها ذره ای نقش داشت بیاد واسش خوشحالی کنه.
    تورس قهرمان معتبرترین تورنمنت تاریخ(جام جهانی) شده ولی توش نقشی نداشته چه برسه به بقیه جام ها.




    در خصوص دی متئو هم که انقدر گندش کردن بگم که اون فقط از لش مرده تیم مورینیو استفاده کرد و نتیجه گرفت.ولی ویاس بواس بدبخت داشت یه اسکلت جدید و جوون میساخت که جو مسموم رختکن چلسی نذاشات کارش رو بکنه و صد در صد آینده چلسی با این وضع در خطر میره.
    9 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-20-2012), Moji (05-20-2012), Olympic Hero (05-20-2012), S.H.A.Y.A.N (05-20-2012), TORNADO (05-20-2012), The Great One (05-20-2012), The Phenom (05-20-2012), amirnba (05-20-2012), the king (05-20-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  4. Top | #33

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    915
    سن
    38
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    9,037
    تشکر شده 7,446 بار در 896 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1348 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ħ д † ε Ð نمایش پست ها




    خواهشا اسم داگلیش رو با این اسکل مسکلا یه جا نیارین نجس میشه.واقعا بی احترامی بهش هست.هر وقت یه مربی تونست یه تیم رو از دسته دوم بیاره به لیگ برتر و دو سال بعدش قهرمانش کنه بعد بیاد با داگلیش مقایسش کنید.
    دیگه خواهشا یه طبعه چینی_افغانی_ایتالیایی رو با داگلیش بزرگ مقایسه نکنید که مجبور میشم کل اسطوره های ورزشتیون رو مرود عنایت قرار بدم.(پیتر چک و ندود و پوبورسکی و روسیچکی و پیتر چک و یان کولر و ....)


    هر چیزی ارزشش توی زمان های مختلف فرق میکنه !! پیکان دهه ی 60 یه حسابی روش باز میکردند حالا هم به عنوان یه ماشین از رده خارج بهش نگاه میکنن !! (فقط یک مثال بود سو ء تفاهم نشه !)

    داگلیش الان هم میتونه اون کارایی که قبلا کرد رو بکنه ؟؟؟ به خدا اگه بتونه ! اون زمان با الان زمین تا آسمون فرق میکنه !! من اون حرف رو به خاطر اون زدم که اومدی گفتی ابراموویچ شعور فوتبالی نداره ولی حالا خودت دیدی داگلیش رو با این همه محبوبیت و افتخار و تعصب توی کمتر از دو سال مالکای فوتبال فهم شما اخراجش کردند !!

    دی متئو هم احتیاج به تعریف من و دیگران نداره تیمی که مورینیو و خیلی گنده های دیگه نتونستن قهرمان اروپاش کنن دی متئو توی اوج بحران قهرمانشون کرد !!

    اصلا ازت توقع با این لحن صحبت کردن رو نداشتم خواهشا یه بار دیگه به پستت نگاه کن یک تجدید نظر بکن منطقی تر باش !
    4 کاربر مقابل از J B L عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (05-20-2012), Moji (05-20-2012), The Shadow (05-20-2012), r v d (05-20-2012)
    امضای ایشان




  5. Top | #34

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    امیر جون حرص چرا میخوری ؟ لبخند بزن فقط

    ما جای اونا نیستیم که بفهمیم الان چه حالی دارن ، آیا در تشتی پر از یخ نشسته اند یا خیر . یکم درک کن موقعیت رو امیر جون
    3 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. J B L (05-20-2012), MAMAD (05-20-2012), Moji (05-20-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  6. Top | #35

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    امیر جان من که دشمنی با تو ندارم ولی روی نقطع ضعف من داری دست میذاری.

    خودت میدونی سر بازی با چلسی توی فینال اف ای چه قدر نارحت بودم تنها دلیلش هم یه چیز بود.از دست دادن داگلیش!
    و گرنه ما فینال 2007 هم که به میلان باختیم خیلی مهم تر بود یا قهرمان نشدنمون توی سال 2009 از تراژدی های فوتبالی من بوده ولی این یکی رسما منو از هم پاشوند چون فهمیدم که مردی که قراره لیورپول رو درست کنه داره از تیممون میره.
    اونوقت تو هم اومدی دقیقا دست گذشتی روی داگلیش.چیزی که مثل تیم لیورپول واسم مهمه.

    در خصوص مالک های تیم ما هم بگم که خودشون گفتن چیزی از فوتبال نمیفهمن چه برسه به من و شما.تنها نکته مثبتشون موفق شدن تو بیسبال با تیم بوستون بوده.
    داگلیش هم وقت بهش میرسید نشون میداد چند مرده حلاجه ولی حیف.
    6 کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. J B L (05-20-2012), S.H.A.Y.A.N (05-20-2012), TORNADO (05-21-2012), The Great One (05-20-2012), amirnba (05-20-2012), Ð-i-R-Ť-Y (05-20-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  7. Top | #36

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    شماره عضویت
    20981
    سن
    33
    نوشته ها
    282
    تشکر
    290
    تشکر شده 1,183 بار در 183 ارسال
    حالت من
    Bitafavot
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    131 Thread(s)

    پیش فرض

    منم به همه چلسی فنها این قهرمانی بسیار شیرین رو تبریک میگم. بالاخره این نسل طلایی چلسی به حقش رسید و قهرمان شد.
    هولی چک دیشب نشون داد بهترین دروازه بان دنیاست.
    دفاع لوییز و کیهیل تا دسته تو حلق خودم و هیترهاشون نشون دادن جانشین های خیلی خوبی برای جی تی ـَن.بوسینگوا هم فوق العاده بود من کف کرده بودم چطور نمیذاشت ریبری ازش رد بشه.استارتای تورس هم تو حلقم همرو گـ وز می کرد با یه استارت.
    کیهیل در رابطه با بازی دیشب گفته: " اگر چند ماه پیش به من می گفتید شما قراره قهرمان CL بشید من بهتون می خندیدم. من 6 ماه پیش در رویای کسب جام های متعدد به چلسی اومدم و حالا طی 6 ماه دوتا ازشون رو گرفتم! این باورنکردنیه! "


    در آخر هم : England > Whole World
    4 کاربر مقابل از BiTW PuNk عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. J B L (05-20-2012), MAMAD (05-20-2012), The Shadow (05-20-2012), r v d (05-20-2012)
    امضای ایشان


  8. Top | #37

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    الان به نظر من فرانک لمپارد >>>>جان تری

    البته از نظر کاپیتانی و قدرت رهبری تیم می گم
    3 کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MAMAD (05-20-2012), Olympic Hero (05-20-2012), The Shadow (05-20-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  9. Top | #38

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    آره بهمن جون این که معلومه . اشتباهه این دوره ی طلایی انگلیس هم اینه که لمپارد کاپیتانشون نیست با بازی بیشتر ، سن بیشتر ، گل بیشتر و ... حیف .
    کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Phenom (05-21-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  10. Top | #39

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض

    خیلی حال داد یعنی خیلی
    دقیقا بعد از برد 3-1 ناپولی خیلیا اومدن هر چی خواستن حواله تیم کردن ، خیلی حس بدی بود ولی منم فک میکنم دست سرنوشت یا خدا یا هر چیزی که بشه گفت در کار بود تا چلسی قهرمان بشه
    دروگبا شاهکار کرد ، مطمئنا اسمش توی تاریخ چلسی با فونت بزرگ و رنگ قرمز همیشه میمونه ، اشلی کول با اینکه خائن به ارسنال بود و از بازیکنای خائن خوشم نمیاد اما واقعا توی این 8 بازی سی ال
    با تعصب ترین بازیکن بود ، خودشو روی هر توپی مینداخت ، حتی بعد از گل دوم بارسا و اخراج تری تنها بازیکنی بود که هنوز تسلیم نشده بود الحق بهترین مدافع سمت چپ دنیاست ،
    پیتر چک و فرانکی و تری هم که دیگه جای تعریف ندارن و از اسطوره های چلسی ان

    تبریک میگم به طرفدارای چلسی مخصوصا پژمان و پوریا که بالاخره بعد از نزدیک به 10 سال طرفداری از تیممون به حق واقعیمون رسیدیم
    2 کاربر مقابل از Xtreme عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Shadow (05-23-2012), r v d (05-23-2012)
    امضای ایشان

    Meet the New Boss ... The Same as The Old Boss




صفحه 4 از 4 نخستنخست ... 234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-10-2011, 04:55 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 12-12-2010, 09:00 AM
  3. لیونل مسی برنده کفش طلای اروپا شد
    توسط Ariyan در انجمن فوتبال خارجی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-01-2010, 04:02 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد