[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بازگشت های استاران در این هفته
رنــدی اورتن استاری که در محرومیت به سر می برد و راء را نیز از دست داد قرار است در راء هقتـه ی بعد Cincinnati , OH حضــور پیدا کند و مسابقه ی انجام دهد .
همچنیــن حضور او برای تیپینــگ اسمکــدان در Indianpolis , IN نیز قطعی شده است . همانطور که در اخبار گذشته نیز گفته شد اورتن در بک استیـج راء دیشب حضور داشت اما جلوی
دوربین دبلیو دبلیو ای نرفت . هم چنین کلی کلی دیــ ـــوای دبلیو دبلیو ای کـه قرار بود در هزارمین اپیـزود راء حضور پیــدا کند ولی حضور پیـدا نکرد قــرار است در ماندی نایت راء به دبلیو دبلیو ای برگردد
تـ ــویــ ــیـــ ـــت ویکی گوئررو در مورد ای جی
ویکــی گوئررو منیجر مستر مانی این د بانک اسمکـدان امــروز در تــ ــویــ ــتـ ـــر خود در مورد جنرال منیجر برند راء یعنی AJ LEE نوشت :
واقعـــاً ؟ ای جی جنرال منیجر دو برند ؟ این دختــر مدتی کوتاه است کـه به کمپانی دبلیو دبلیو ای آمده است و هیــچ تجربه ای ندارد ! فقط از حمایت مسئول برخوردار است .
او نیاز به تعلیم دارد !
نظــر جی بی ال در مــورد اسلاتــر
جی بی ال استار سابق کمپانی دبلیو دبلیو ای که دو شب قبل با عده ای لجنــد در هزارمین اپیزود راء حضور پیدا کردند در مورد هیث اسلاتر گفت :
خیلــی از هیث اســلاتر متشکرم ! او استعــداد جــوانی است کـه دیشب در هزارمین اپیزود راء خوب در مقابل من قرار گرفت ..... از او خوشم آمد .
خبری از لایو اونت دبلیو دبلیو ای
لایو اونت دبلیو دبلیو ای در تاریخ 23 سپتامبر در Worcester , Massachusetts برگزار خواهد شد . برای این لایو اونت دو مسابقه در نظر گرفته شده است . در اولین
مسابقه جان سینا به مصـاف لورنایتیس و بیگ شو می روند و در دومین مسابقه سی ام پانک به مصاف دنیل برایان خواهد رفت





پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)