بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: کارما جدایی خود از دبلیو دبلیو ای را تایید کرد | خبری از رودی پایپر و کیتلین و....

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30333
    سن
    34
    نوشته ها
    829
    تشکر
    5,431
    تشکر شده 9,681 بار در 833 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    533 Thread(s)

    New کارما جدایی خود از دبلیو دبلیو ای را تایید کرد | خبری از رودی پایپر و کیتلین و....







    • کارما جدایی خود از دبلیو دبلیو ای را تایید کرد :




    طبق اخبار منتشر شده کارما دیوای غول پیکر دبلیو دبلیو ای امروز در توئیترش رسما از جدایی خود
    از دبلیو دبلیو ای خبر داد. وی در پاسخ به سوالی که در توئیتر درباره خبر جدایی اش پرسیده بودند
    گفت : " بله. این خبر درسته. البته این به این معنی نیست که من هیچ وقت برنمیگردم. "





    • خبری از الکس رایلی :




    طبق اخبار جدید منتشر شده ظاهرا الکس رایلی استار جوان کمپانی این روزها از وضعیت خوبی
    برخوردار نیست و ظاهرا سران دبلیو دبلیو ای علاقه به برنامه ریزی رو وی ندارند. طبق این اخبار
    دلیل اینکار درگیری لفظی وی با جان سینا در بک استیج بوده.





    • خبری از مارک هنری :




    طبق اخبار جدید مارک هنری استار قدرتمند دبلیو دبلیو ای که مدتیست به دلیل مصدومیت از
    شوها دور است در تاریخ 31 جولای در Warren County Farmers Fair حضور پیدا خواهد کرد.
    گفتنیه که این رویداد در شهر Phillipsburg, New Jersey برگزار می شود.





    • خبری از رودی پایپر و کیتلین :




    طبق اخبار منتشر شده توسط سایت های رستلینگ گفته شده که رودی پایپر هال آف فیمر دبلیو
    دبلیو ای روز دوشنبه در بک استیج راء به طرز ناشایستی با کیتلین دیوای کمپانی رفتار کرده.


    پایپر که از انتشار این گونه اخبار به شدت ناراحت بود طی پیامی در توئیتر ضمن چلنج کردن فردی
    که این شایعات را پخش کرده گفت : " من واقعا متنفرم از کسایی که که خیلی ناشی و غیر حرفه
    ای هستن و اینطور به دیگران بی احترامی میکنن. کیتلین یک خانم فوق العادست. شما فردی
    اشتباهی رو انتخاب کردین. "


    سپس کیتلین دیوای کمپانی هم در پاسخ به این پیام گفت : " رودی تلاش برای رد این دیوانگیه.
    این واقعا عالی بود که تونستم تورو ببینم. تو مثل همیشه یک جنتلمن واقعی بودی. "
    16 کاربر مقابل از Enliven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (07-25-2012), Arsal4n (07-25-2012), Blood Raven (07-26-2012), Capt. Flint (07-25-2012), DEAD MAN (07-26-2012), EmInEm (07-25-2012), Erfan_Cena (07-26-2012), Goldberg The Man (07-25-2012), JMJ (07-26-2012), Kaj (07-26-2012), Mr. Movie (07-26-2012), SHAHIN (07-26-2012), Scofield (07-25-2012), amirnba (07-25-2012), farzam_12 (07-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (07-26-2012)
    امضای ایشان



  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    شماره عضویت
    30670
    سن
    31
    نوشته ها
    632
    تشکر
    1,356
    تشکر شده 2,592 بار در 552 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1467 Thread(s)

    پیش فرض

    یعنی جریان پایپر و کایتلین چی بوده ؟
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5349
    سن
    33
    نوشته ها
    1,489
    تشکر
    5,764
    تشکر شده 10,487 بار در 1,288 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    899 Thread(s)

    پیش فرض

    کارما هم از همون اول خودشو خراب کرد وقتی نشست یهو وسط رینگ به گریه کردن گفت من حامله ام
    2 کاربر مقابل از Mr. Movie عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (07-26-2012), Kaj (07-26-2012)
    امضای ایشان


  4. Top | #4

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21258
    سن
    30
    نوشته ها
    4,774
    تشکر
    23,206
    تشکر شده 26,330 بار در 4,654 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    226
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1763 Thread(s)

    پیش فرض

    داش محمدرضا جریان از این قرار بوده که رودی پابر کاتلین را نصیحت کرده و مثل اونکه اون ناراحت شده بود و درگیری لفظی پیش امده و چنتا از لجند ها اونا رو از هم جدا کرده بوده
    2 کاربر مقابل از SHAHIN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Capt. Flint (07-27-2012), Mr. Movie (07-26-2012)
    امضای ایشان



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 05-08-2012, 10:12 PM
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-20-2011, 11:01 AM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-05-2011, 07:23 PM
  4. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 07-04-2011, 07:58 AM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 05-15-2011, 08:56 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد