بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

موضوع: امتیاز ماندی نایت راء | صحبت های جدید جان سینا و...

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30333
    سن
    34
    نوشته ها
    829
    تشکر
    5,431
    تشکر شده 9,681 بار در 833 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    533 Thread(s)

    New امتیاز ماندی نایت راء | صحبت های جدید جان سینا و...







    • امتیاز ماندی نایت راء :




    **** شوی ماندی نایت راء این هفته که هزارمین اپیزودش پخش شد توانست در بخش رسانه جمعی
    (social media) امتیاز 907,443 را کسب کند. با این رقم این شو توانست رنکینگ اول را در میان
    شوهای پخش شده در این شب را کسب کند.


    آخرین باری که ماندی نایت راء توانسته بود در این بخش رنکینگ نخست را کسب کند مربوط می شود
    به ماه آپریل. رقم فعلی بدست آمده 276.7 درصد بیشتر از هفته گذشته بود. گفتنیه که بهترین امتیاز
    ماندی نایت راء تا قبل از این مربوط می شد به شوی پس از رسلمنیا 28 با 343,333 امتیاز.





    • توئیت جدید کرت انگل :




    کرت انگل استار سابق دبلیو دبلیو ای و حال حاضر تی ان ای درباره شوی هزارم راء گفت : " من شو رو
    ندیدم چون به همراه همسرم در ماه عسلم بودم اما شنیدم که عالی بوده. "





    • صحبت های جدید جان سینا :




    جان سینا پس از ناموفق بودن در کش کردن و بدست آوردن تایتل در شوی این هفته گفت : "این اشتباه
    من بود. " سینا ادامه داد : " همه میدونن که من در گذشته چه درگیری هایی با سی ام پانک داشتم اما
    اون دیگه متوقف شده. اون چیزی که مطرحه احترامه. اگه شما قهرمان هستید هیچ کس احترامی برای
    هیچ چیز قائل نیست.


    کلمه احترام از ذهن میاد. حتی ممکنه زمانی که سر همدیگه داد بزنیم. مثلا در مانی این د بنک سال قبل
    وینس میخواست اون بازی رو کنسل کنه اما من نذاشتم و خودمم باختم. این شرایط و ضوابط منه و من بهش
    احترام میذارم. "
    17 کاربر مقابل از Enliven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (07-25-2012), Batista Unlimited (07-25-2012), Blood Raven (07-25-2012), DEAD MAN (07-26-2012), Daryl Dixon (07-25-2012), El Niño (07-26-2012), EmInEm (07-31-2012), Goldberg The Man (07-25-2012), JMJ (07-26-2012), Mr. Movie (07-26-2012), SHAHIN (07-27-2012), amingorgan (07-26-2012), amirnba (07-25-2012), bomb5 (07-29-2012), rahman24 (07-26-2012), Ғ Д † Д Ł β (07-26-2012), ARM@N (07-26-2012)
    امضای ایشان



  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31222
    سن
    28
    نوشته ها
    124
    تشکر
    159
    تشکر شده 244 بار در 88 ارسال
    حالت من
    Bitafavot
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    145 Thread(s)

    پیش فرض

    بالاخره سینا کیفش رو از دست داد یا نه؟
    امضای ایشان
    Avril Lavigne




  3. Top | #3

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi hhh نمایش پست ها
    بالاخره سینا کیفش رو از دست داد یا نه؟

    بــعـــلـــه :|

    برای اولین بار برنده ی کیف mitb نتوانست با کـَش کردن کیف خود برنده ی تایتــل شود !
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5349
    سن
    33
    نوشته ها
    1,489
    تشکر
    5,764
    تشکر شده 10,487 بار در 1,288 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    899 Thread(s)

    پیش فرض

    امیدوارم واسه رویال رامبل CM PUNK vs. The Rock رو ببینیم
    استوری جان سینا با راک دیگه کشش نداره
    کاربر مقابل از Mr. Movie عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: AREF TAKER (07-26-2012)
    امضای ایشان


  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1295
    سن
    37
    نوشته ها
    1,658
    تشکر
    11,446
    تشکر شده 4,910 بار در 900 ارسال
    حالت من
    Shad
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1685 Thread(s)

    پیش فرض

    باید اعتراف کنم که با برنده شدن سینا در mitb حال کردم و کلی هم به اینکه نتونست کیفشو کش کنه خندیدم و بیشتر حال کردم
    کاربر مقابل از AREF TAKER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Mr. Movie (07-26-2012)
    امضای ایشان

  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    شماره عضویت
    28786
    نوشته ها
    189
    تشکر
    4,108
    تشکر شده 269 بار در 128 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    حداقلش پانک هیل شده و بر طبق معمول ، اگر فرد هیلی قهرمان باشد ، قهرمانی او زیاد طول نمی کشد
    کاربر مقابل از Erfan_Cena عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Scofield (07-26-2012)

  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31242
    نوشته ها
    104
    تشکر
    305
    تشکر شده 144 بار در 66 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    358 Thread(s)

    پیش فرض

    کمپانی نمی خواد سینا هیل بشه . اگه قهرمان میشد هیل میشد. کمپانی اول بازی رو اونجوری کرد که سی ام هیل بشه بعد جان سینا تو ریمچ اون مسابقه قهرمان بشه و فیس بمونه.
    کاربر مقابل از amir.a عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Scofield (07-26-2012)
    امضای ایشان

  8. Top | #8

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    May 2012
    شماره عضویت
    30975
    سن
    35
    نوشته ها
    56
    تشکر
    79
    تشکر شده 49 بار در 24 ارسال
    حالت من
    Khabalod
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    62 Thread(s)

    پیش فرض

    ا كی گفته كسی كه هيل هست نميتونه زياد قهرمان بمونه!تریپل اچ رو يادت رفته وقتی هیل بود چغدر تايتل سنگین وزن رو نگه داشته بود

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    شماره عضویت
    28786
    نوشته ها
    189
    تشکر
    4,108
    تشکر شده 269 بار در 128 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    گفتم معمولا!!

    نه همیشه

    پانک هم زیادی تایتل رین داشته بسشه سردیش می کنه!
    کاربر مقابل از Erfan_Cena عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Scofield (07-26-2012)

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31242
    نوشته ها
    104
    تشکر
    305
    تشکر شده 144 بار در 66 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    358 Thread(s)

    پیش فرض

    تریپل اچ با اینکه هیل بود ولی طرفدار زیاد داشت. بخواطر همین.
    امضای ایشان

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 05-19-2012, 08:36 PM
  2. Halo 4 از قابلیت 3D پشتیبانی نمیکند + امتیازات بازی I am Alive
    توسط EmInEm در انجمن اخبار دنیای بازی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-06-2012, 10:15 PM
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 12-24-2011, 05:03 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-01-2011, 12:25 PM
  5. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 04-03-2011, 10:00 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد