بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: اخبار جدیدی در مورد تگ تیم Brothers of Destruction | تشکیل تگ تیم nwo با رهبر جدید

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21258
    سن
    30
    نوشته ها
    4,774
    تشکر
    23,206
    تشکر شده 26,330 بار در 4,654 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    226
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1763 Thread(s)

    New اخبار جدیدی در مورد تگ تیم Brothers of Destruction | تشکیل تگ تیم nwo با رهبر جدید



    اخبار جدیدی در مورد تگ تیم Brothers of Destruction
    در وب سایت رسمی Wwe اعلام شده است که با برگشت آندرتیکر , دوباره تگ تیم کین و آندرتیکر به نام Brothers of Destruction تشکیل شده است و ما میتوانیم نه به صورت همیشگی و دائمی , بلکه فقط در پی پر ویو ها و شوء های محدودی مسابقات این دو برادر رو در رینگ ببینیم.


    تشکیل تگ تیم nwo با رهبر جدید
    احتمال بازگشتNWO.کوین نش در توئترش گفته احتمال بازگشت nwo (با رهبری سی ام پانک) وجود دارد.به گفته نش آنها نمی گذارند راک در رویال رامبل قهرمانWWE شود.البته همه این حرف ها همگی شایعه است همانطور که شایعه شد براک لزنار بر میگرده یا شایعه شد کین با دخالت AJ برایان رو شکست میده ویا شایعه اینکه سینا یا سی ام پانک بزودی هیل میشوند.حالا باید دید این اتفاق در این روزه ها که بازار شایعات در WWE داغ است می افتد یا خیر.


    7 کاربر مقابل از SHAHIN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (07-26-2012), Django (07-26-2012), Erfan_Cena (07-26-2012), JMJ (07-26-2012), Mr. Movie (07-26-2012), MrHOF (07-26-2012), Ғ Д † Д Ł β (07-26-2012)
    امضای ایشان



  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5349
    سن
    33
    نوشته ها
    1,489
    تشکر
    5,764
    تشکر شده 10,487 بار در 1,288 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    899 Thread(s)

    پیش فرض

    یکی دیگه از شایعات هم بازی هانتر و براک بود تو سامراسلم
    2 کاربر مقابل از Mr. Movie عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (07-26-2012), SHAHIN (07-26-2012)
    امضای ایشان


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شبهای شیشه ای با حضور کاربر طلایی انجمن * ( Brothers of Destruction ) *
    توسط Ғ Д † Д Ł β در انجمن شـب شـیـشه ای
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: 01-19-2012, 05:17 PM
  2. X - تاریخچه کامل استوری Brothers Of Destruction ( اختصاصی ) - X
    توسط Sgt.Wollek در انجمن تاریخچه ی مسابقات WWE
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 10-11-2011, 05:27 PM
  3. بیوگرافی kane وundertaker و گروه brothers of destruction هر یک به صورت جدا
    توسط © The Phantom Pain در انجمن درخواست بیو و تاریخچه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12-30-2009, 11:25 AM
  4. دانلود آهنگ های " 2 آهنـگ "Brothers Of Destruction
    توسط The Great One در انجمن ستاره های دبلیو دبلیو ای
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-07-2009, 08:35 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد