بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

موضوع: امتیاز ماندی نایت راء | صحبت های جدید جان سینا و...

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30333
    سن
    34
    نوشته ها
    829
    تشکر
    5,431
    تشکر شده 9,681 بار در 833 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    533 Thread(s)

    New امتیاز ماندی نایت راء | صحبت های جدید جان سینا و...







    • امتیاز ماندی نایت راء :




    **** شوی ماندی نایت راء این هفته که هزارمین اپیزودش پخش شد توانست در بخش رسانه جمعی
    (social media) امتیاز 907,443 را کسب کند. با این رقم این شو توانست رنکینگ اول را در میان
    شوهای پخش شده در این شب را کسب کند.


    آخرین باری که ماندی نایت راء توانسته بود در این بخش رنکینگ نخست را کسب کند مربوط می شود
    به ماه آپریل. رقم فعلی بدست آمده 276.7 درصد بیشتر از هفته گذشته بود. گفتنیه که بهترین امتیاز
    ماندی نایت راء تا قبل از این مربوط می شد به شوی پس از رسلمنیا 28 با 343,333 امتیاز.





    • توئیت جدید کرت انگل :




    کرت انگل استار سابق دبلیو دبلیو ای و حال حاضر تی ان ای درباره شوی هزارم راء گفت : " من شو رو
    ندیدم چون به همراه همسرم در ماه عسلم بودم اما شنیدم که عالی بوده. "





    • صحبت های جدید جان سینا :




    جان سینا پس از ناموفق بودن در کش کردن و بدست آوردن تایتل در شوی این هفته گفت : "این اشتباه
    من بود. " سینا ادامه داد : " همه میدونن که من در گذشته چه درگیری هایی با سی ام پانک داشتم اما
    اون دیگه متوقف شده. اون چیزی که مطرحه احترامه. اگه شما قهرمان هستید هیچ کس احترامی برای
    هیچ چیز قائل نیست.


    کلمه احترام از ذهن میاد. حتی ممکنه زمانی که سر همدیگه داد بزنیم. مثلا در مانی این د بنک سال قبل
    وینس میخواست اون بازی رو کنسل کنه اما من نذاشتم و خودمم باختم. این شرایط و ضوابط منه و من بهش
    احترام میذارم. "
    17 کاربر مقابل از Enliven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (07-25-2012), Batista Unlimited (07-25-2012), Blood Raven (07-25-2012), DEAD MAN (07-26-2012), Daryl Dixon (07-25-2012), El Niño (07-26-2012), EmInEm (07-31-2012), Goldberg The Man (07-25-2012), JMJ (07-26-2012), Mr. Movie (07-26-2012), SHAHIN (07-27-2012), amingorgan (07-26-2012), amirnba (07-25-2012), bomb5 (07-29-2012), rahman24 (07-26-2012), Ғ Д † Д Ł β (07-26-2012), ARM@N (07-26-2012)
    امضای ایشان



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 05-19-2012, 08:36 PM
  2. Halo 4 از قابلیت 3D پشتیبانی نمیکند + امتیازات بازی I am Alive
    توسط EmInEm در انجمن اخبار دنیای بازی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-06-2012, 10:15 PM
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 12-24-2011, 05:03 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-01-2011, 12:25 PM
  5. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 04-03-2011, 10:00 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد