امروز یک روز تمام گند و بد واسه من بود میپرسین چرا؟؟؟
صبح ساعت به جای اینکه 6:30 دقیقه زنگ بزنه 5:30 دقیقه زنگ زد پاشدم تا20 دقیقه خوابم نبرد بد خوابم برد داشتم خواب میموندم ولی باز خدا کمکم کرد پا شدم رفتم تو صف تاکسی 50 نفر جلوم بودن اوتوبوس اومد به هر زوری بود سوار شدم موقع پیاده شدن این دکمه استاپ رو زدم50 متر بعد وایساد حالا پیادده شدم رفتم از جایی که تا مدرسه 30 دقیقه مونده از کمتر از 10 دقیقه وقت دارم تازنگ بخوره حالا رسیدم مدرسهزنگ اول مشکل انچنانی نبود ولی زنگ دوم زنگ ورزش .
یه سری از بچه ها تو حیاط مدرسه فوتبال بازی میکنن یه سری هم تو سالن پینگ پنگ دارن پینگ پنگ بازی میکنن من تو سالن پینگ پنگم.
بعد از مدتی که نوبت من شده توپ افتاد زیر میز رفتم بیارم سرم گرفت به کنج میز خورد شکست اقا حالا چقدر خون اومد مدیر و ناظم اومدن دارن پانسمان میکنن حالا مدیر مدرسه هی میگه باید بخیه بزنی.نزدیکم بود ببرنمون بخیه بزنن هر جور بود نزاشتم جاش دیگه مو در نمیاد.بعد از 20 دقیقه که خون بند اومده ...
زنگ تفریح خورد یکی از بچه شتلق زد پس کله من دقیقا رو محل شکستگی دوباره خون ریزی شوروع شد.
دوباره ناظم پنبه گذاشت و بتادین زد خلاصه خون بند اومد.زنگ اخر هم اتفتقی نیفتاد.
داریم میاییم خونه تا وسط خیابون اومدیم یکی از پشت داره صدا میزنه:عرفان...عرفان..وایسا منم بیام.
من برگشتم ببینم کیه شاخه دخت خورد رو محل ذکر شده ولیچند قطره بیشتر خون نیومد.
حالا از اون موقع تا الان هر چند دقیقه یکبار این سر من چند قطره خون از این سر بی صاحاب مونده من میاد.
اگر املایه بعضی کلمات رو اشتباه نوشتم من رو به بزرگی خودتون ببخشید.






پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)