بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30

موضوع: ~ ده مدعى اصلى ليگ قهرمانان اروپا ~

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض ~ ده مدعى اصلى ليگ قهرمانان اروپا ~


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    بالاخره انتظار ها به پايان رسيد و بالاخره نوبت بازى هاى حساس ليگ قهرمانان اروپا شد . بعد از يك فصل هيجانى و بسيار زيبا ، نوبت يك فصل جديد شد . پارسال يك سال بسيار جالب بود براى فوتبال دوستان . چلسى كه هيچ كس انتظارش را نداشت كه از ناپولى ببرد ، آمد و تيم هايى مانند بارسلونا و بايرن مونيخ را برد و در مونيخ قهرمان اروپا شد . امسال بايد منتظر هيجان بيشترى هم باشيم . چون تيم هاى بيشترى قدرتمند شده اند ! مانند تيم پاريس سن ژرمن . تيم هايى هم ميتوانند پديده امسال شوند . مانند زنيت . بايد منتظر يك سال هيجان انگيز باشيد !

    هميشه تيم هايى هستند كه از قبل از شروع تورنومنت معلوم است كه ميتوانند قهرمان شوند و بدرخشند . البته بعضى اوقات هم اينطور نميشود !ما ميخواهيم آنها را بررسى كنيم . ميخوايم ببينيم چه تيم هايى مدعى هاى اصلى امسال هستن . تيم ها ترتيب خاصى ندارن .

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Chelsea

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آبى پوش هاى استنفرد بريج پارسال سال پيچيده اى داشتند . آندره وياس بواس مربى تيم بود اما نتوانست اصلا تيم را به سمت جلو ببرد . براى همين اخراج و چلسى بى مربى شد ! كمك مربى وياس بواس به عنوان مربى موقت چلسى شناخته شد . مردى كه قبلا هم در چلسى بازى ميكرد . روبرتو دى متئو . اون چلسى رو از اين رو به اون رو كرد . در بازى با ناپولى ، چلسى 3-1 باخته بود . اما در بازى برگشت ، دى متئو و چلسى توانستد ناپولى را 4-1 ببرند و به مرحله بالا بيايند . بعد از آن ، چلسى دوباره اعتماد به نفسش را به دست آورد . اونا تو نيمه نهايى از سد بارسلونا گذشتند و در فينال ، در زمين بايرن ، اونا رو شكست دادند و قهرمان اروپا شدند . اين تابستان ، چلسى خريد هاى زيادى كرد و تيمش را قدرتمند تر كرد . مطمئنا چلسى ميتونه امسال تا مراحل بالا بياد و قهرمان بشه .

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Real Madrid


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    قهرمانان لاليگا بيش از يك دهه هست كه نتوانستند ليگ قهرمانان اروپا را ببرند . حالا كه جوزه مورينيو مربى تيم هست و توانسته مادريد را قهرمان لاليگا كند ، هواداران انتظار دارند كه مورينيو همانطور كه پورتو و اينتر را قهرمان اروپا كرد ، رئال مادريد را نيز قهرمان اروپا كند . آنها هم ستاره هاى زيادى دارند و هم مربى خيلى خوب . همه چيز براى دهمين قهرمانى مهيا هست . آنها لوكا مودريچ رو هم به تيمشون آوردند تا تيم كامل شه . البته ... رئال تو اين بازى هاى اخير ، رئال هميشگى نبوده و اين هواداران رو يه ذره ناراحت كرده . فقط 4 بازى از لاليگا گذشته و مادريد 8 امتياز از دست داده و هشت امتياز از بارسلونا كمتر امتياز داره . ولى رئال ميتونه به رئال هميشگى برگرده و قهرمان شه .

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Juventus


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    يوونتوس فصل پيش نه در ليگ قهرمانان بود و نه در ليگ اروپا . براى همين ، اونا تمام حواس و تمركزشون رو كردند رو سرى آ . اونا يك فصل بسيار خوب را داشتند و تونستند بدون شكست ، قهرمان ايتاليا بشن . البته ، اين فصل با خاطرات بد براشون تموم شد . كاپيتان و اسطوره يوونتوس ، الساندرا دل پيرو از يوونتوس رفت و هواداران واقعى يوونتوس خيلى از رفتنش ناراحت شدن . الان هم كه مربى يوونتوس ، كونته ، به دلايلى كه ميدونيد محروم شده و نميتونه يوونتوس رو همراهى كنه . اما حالا يوونتوس وارد فاز جديدى شده و بايد تمركزش رو رو چند تا چيز تقسيم كنه . اونا تو اروپا هستن و بايد با تيم هاى تراز بالا رقابت كنن . با اينكه شانس قهرمانى يوونتوس امسال خيلى نيست ، ولى نميشه گفت غير ممكن هست . اونا ميتونن باز هم به فينال برسن و قهرمان شن !


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Manchester City

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    مگر ميشود قهرمان ليگ معتبر انگليس تو ليست مدعيان اصلي نباشد ؟ منچستر سيتى پارسال بازيكن هاى زيادى رو خريد و پاداش خودش رو هم به زيبايى گرفت . اونا تونستن در دقيقه 94 بازى آخر ليگ از كوينز پارك رنجرز ببرن و قهرمانى دراماتيكشون رو جشن بگيرن . اونا براى اين قهرمانى بيشتر از 40 سال صبر كردن ! امسال هم بازيكنان خوبى نظير مايكون و رادول خريدن . حالا مانچينى بايد تو اروپا هم بجنگه . ليگى كه پارسال تيمش تو مرحله گروهى حذف شد . پارسال من سيتى تو گروه مرگ بود . دقيقا مثل امسال ! با اينكه اونا باز هم در گروه مرگ قرار دارن ولى ميتونن گروهشون بالا بيان و براى قهرمانى بجنگن ! اونا قهرمان انگليس هستن !

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Paris St German

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    مدعى بعدى ، تيمى هست كه يك قطرى پولدار حمايتش ميكنه و پول خيلى خوبى هم داره ! اين تيم فرانسوى ، پاريس سن ژرمن هست ! پاريس سن ژرمن امسال خرج طوفانى كرد و ستارگان زيادى رو گرفت . اونا بازيكنان خوبى رو هم پارسال گرفتند . ولى امسال اونا ستاره خريدند . لاوتزى از ناپولى ، ابراهيمويچ و تياگو سيلوا از ميلانى كه الان به شدت نبود اين دو رو حس ميكنه . اونا امسال هدفشون قهرمانى تو ليگ فرانسه هست ولى بدشون هم نمياد كه يه شانسشون رو تو اروپا هم امتحان كنن ! با همچين ستاره هايى اين ممكن هست كه پاريس سن ژرمن بتونه پديده امسال بشه !

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Arsenal


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    راستش رو بخوايد ، بين ميلان و آرسنال مونده بودم . ولى بالاخره آرسنال رو انتخاب كردم ! دليلش ؟ خيلى سادست . آرسنال حتما از گروهش بالا مياد و در شرايط خوبى هم هست ولى ميلان با اين وضعيتى كه داره ، شايد از گروهش هم نتونه بياد بالا ! بگذريم . آرسنال امسال دو تا اد ستاره هاشون رو از دست داد . الكس سانگ و گلزنشون ، رابين ون پرسى . همه فكر كردند كار آرسنال واقعا سخت ميشه ولى آرسن ونگر خريد هاى خيلى خوبى كرد ، جيرود ، پودولسكى و سانتى كازورلا . اونا تاحالا تونستن خيلى خوب بدرخشن و الان آرسنال هم تو ليگ جايگاه خوبى داره و هم از نظر روحى . آرسن ونگر تاحالا تونسته تيمش رو به فينال برسونه . شايد دوباره هم بتونه اين كار رو بكنه !


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]



    Bayern Munich


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    هنوز هم هواداران و بازيكنان بايرن درحسرت باخت فينال هاشون هستن ! از همه بدتر ، فينال امسال . بايرن همه شرايط قهرمانى رو داشت . بازى تو خونه بايرن يعنى آلينز آرنا بود . بيشتر هواداران بايرن رو تشويق ميكردن . كاپيتان تيم حريف يعنى جان ترى محروم بود و نميتونست بازى كنه ! ديگه چى از اين بهتر ؟ ولى بايرن نتونست از موقعيت هاى فراوونش استفاده كنه و همين باعث شد اونا يك فينال ديگه رو هم ببازه . امسال بايرن تشنه پيروزى هست . اونا خاوى مارتينز رو خريدن و اين ميتونه به تيمشون كمك كنه . اونا بوندس ليگا رو هم خوب شروع كردن . اين بايرن ميتونه دوباره به فينال برسه و قهرمان شه !

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Dortmund

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    قهرمان فعلى بوندس ليگا . دورتموند دو سال هست كه تونسته قهرمان بوندس ليگا بشه و رقيب خودش يعنى بايرن مونيخ رو شكست بده . اما اونا پارسال نتونستند تو اروپا بدرخشند و در مرحله گروهى حذف شدند ! امسال انتظار ميره كه دورتموند بتونه بهتر كار كنه . ولى با توجه به اينكه تو گروه مرگ قرار داره ، كارش خيلى سخته . اگه دورتموند بتونه از مرحله گروهى بالا بياد ، مطمئن باشيد ميتونه قهرمان هم بشه !

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Manchester United

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    منچستر يونايتد پارسال خيلى تعجب آور از ليگ قهرمانان حذف شد ! اونا تو مرحله گروهى از ليگ قهرمانان اروپا حذف شدن ! تيمى كه سال قبلش تا فينال اومده بود . البته منچستر قهرمانى ليگ انگليس رو هم از دست داد ! اونا تو ثانيه هاى آخر ، قهرمانى رو به منچستر سيتى باختند . اما حالا اونا آماده انتقام هستن . اونا رابين ون پرسى رو خريدن كه تا حالا براى منچستر هت تريك هم كرده ! كارى كه مسى و رونالدو تو اين فصل نتونستند تاحالا انجام بدن . كاگاوا هم ميتونه به شياطين كمك زيادى كنه . حالا ميتونيم مطمئن باشيم كه منچستر حداقل اد گروهش بالا مياد ! اونا تو ليگ هم شرايط خوبى دارن و ميتونن دوباره قهرمان اروپا شن .

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    Barcelona

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    نوبتى هم باشه نوبت بارسلونا هست ! بارسلونا پارسال ميشه گفت همه چيزش رو از دست داد ! اونا تو لاليگا به مادريد باختن و جام رو از دست دادن ، تو ليگ قهرمانان اروپا هم نتونستن به فينال برسن و توسط چلسى ، قهرمان اروپا ، حذف شدن . مهم ترين اتفاق اون بازى ، گل نكردن پنالتى توسط مسى بود كه واقعا بايد حسرتش رو بخوره . ولى بارسا امسال طوفانى شروع كرده فصل رو . 4 تا بازى لاليگا و 4 برد . مسى هم تو 4 تا بازى تونسته 6 گل بزنه . بارسا همين الان هشت امتياز از مادريد بيشتر داره و اين به اونا يك روحيه مضاعف ميده . اونا حتما از گروهشون بالا خواهند اومد و به عقيده خيلى ها ، جام رو به نيو كمپ بر ميگردونن . البته هنوز هيچى معلوم نيست . ولى بايد بارسا رو يك تيم بسيار خطرناك فرض كرد . اونا تشنه موفقيت هستن امسال .

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    خب اينم از اين . اميدوارم لذت برده باشيد . از حسين عزيز هم تشكر ويژه اى ميكنم .

    منتظر نظر هاتون هستم .

    قربانتان...



    ویرایش توسط Olympic Hero : 09-18-2012 در ساعت 09:01 PM
    20 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (09-18-2012), Blood Raven (09-20-2012), Der TitaN (09-18-2012), El Niño (09-18-2012), EmInEm (09-20-2012), Enliven (09-18-2012), Ghost OF Sparta (09-19-2012), Holy Diver (09-18-2012), MAMAD (09-18-2012), Olympic Hero (09-18-2012), S.H.A.Y.A.N (09-19-2012), SASAN (09-18-2012), TORNADO (09-23-2012), TeZAR (09-20-2012), The Great One (09-19-2012), The Phenom (09-22-2012), The Shadow (09-19-2012), r v d (09-19-2012), © The Phantom Pain (09-18-2012), ARM@N (09-19-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #11

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    شماره عضویت
    29566
    سن
    28
    نوشته ها
    819
    تشکر
    10,597
    تشکر شده 2,975 بار در 722 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    612 Thread(s)

    پیش فرض

    اول از همه سلام
    بعدش ممنون از ارسلان
    آخرش هم فینال من یونایتد و بارسلونا....قهرمان بارسلونا....
    پ.ن:نوید و علی تیمشون نیست ناراحتن و اوضاعشون خرابه.....حرف الکی زیاد میزنند....من سیتی.....حکمتش چیه که اصلا اومده تو مقاله اسمش....بقیه به دل نگیرن....
    کاربر مقابل از Ghost OF Sparta عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Scofield (09-20-2012)
    امضای ایشان

  3. Top | #12

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض

    با تشکر از ارسلان ...

    یک پایه فینال امسال حتماً رئال مادرید هست .... فکر کنم با منچستر یونایتد بشه .

    کلاً دوست دارم هم با من یونایتد باشه فینال ... بازی کلاسیک میشه .
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  4. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4739
    سن
    35
    نوشته ها
    1,193
    تشکر
    2,644
    تشکر شده 2,868 بار در 516 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    583 Thread(s)

    پیش فرض

    امسال قهرمان بایرنه .

    ببینید کی گفتم
    2 کاربر مقابل از Der TitaN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ghost OF Sparta (09-20-2012), Scofield (09-20-2012)
    امضای ایشان


  5. Top | #14

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض

    صد در صد رئال مادرید قهرمان میشه
    کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: El Niño (09-20-2012)
    امضای ایشان
    I Try to LooK The oTher Way but I Couldn't Turn Around

  6. Top | #15

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    برای خودتون داستان بگین در مورد السیتی


    3 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ghost OF Sparta (09-20-2012), Scofield (09-20-2012), The Phenom (09-22-2012)
    امضای ایشان



  7. Top | #16

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5425
    نوشته ها
    1,335
    تشکر
    4,969
    تشکر شده 2,489 بار در 600 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    253 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط SASAN نمایش پست ها
    برای خودتون داستان بگین در مورد السیتی


    البته من یونایتد مثل اینکه با مسئولین یوفا روابط خوبی داره، همش میفته تو گروه های پــشــمکی حالا جالبیش اینجاست تو همین گروه های پــشــمکی هم به سختی صعود میکنند.
    3 کاربر مقابل از Holy Diver عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (09-20-2012), Scofield (09-20-2012), The Great One (09-20-2012)
    امضای ایشان



  8. Top | #17

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Nowhere Man نمایش پست ها
    البته من یونایتد مثل اینکه با مسئولین یوفا روابط خوبی داره، همش میفته تو گروه های پــشــمکی حالا جالبیش اینجاست تو همین گروه های پــشــمکی هم به سختی صعود میکنند.
    اگه ربوابط خوبی داشت الان 6 تا لیگ قهرمانان برده بود تابحال

    شما به فکر تیم خودت باش علی جان ... سقوط نکنه به دسته پایین ))
    3 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ghost OF Sparta (09-20-2012), Scofield (09-20-2012), The Phenom (09-22-2012)
    امضای ایشان



  9. Top | #18

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    شماره عضویت
    29332
    سن
    36
    نوشته ها
    1,813
    تشکر
    8,563
    تشکر شده 9,543 بار در 1,570 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1241 Thread(s)

    پیش فرض

    مثل همیشه حرف قهرمانی ماله شما عمل از تیم ما
    2 کاربر مقابل از MAMAD عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. BiTW PuNk (09-20-2012), Scofield (09-20-2012)
    امضای ایشان
    خیلیــ خســـته ولی باید رفتــــ
    [/CENTER]

  10. Top | #19

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5425
    نوشته ها
    1,335
    تشکر
    4,969
    تشکر شده 2,489 بار در 600 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    253 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط SASAN نمایش پست ها
    اگه ربوابط خوبی داشت الان 6 تا لیگ قهرمانان برده بود تابحال

    شما به فکر تیم خودت باش علی جان ... سقوط نکنه به دسته پایین ))
    ساسی جان اون دیگه از دست داورا و مسئولین خارجه، تلاششون رو میکنن که آسون ترین قرعه ها بیفته اما من یونایتده دیگه باید لقمه 100 درصد حاضر باشه.
    در ضمن با 4 تا بازی نتیجه لیگ مشخص نمیشه
    کاربر مقابل از Holy Diver عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Scofield (09-20-2012)
    امضای ایشان



  11. Top | #20

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    شماره عضویت
    29566
    سن
    28
    نوشته ها
    819
    تشکر
    10,597
    تشکر شده 2,975 بار در 722 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    612 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Nowhere Man نمایش پست ها
    در ضمن با 4 تا بازی نتیجه لیگ مشخص نمیشه
    خو برا همین میگه مواظب باش سقوط نکنین.....اگه همین 4تا بود میموندید ولی باخت های بیشتری براتون در راه....
    امضای ایشان

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. » مرحله ی بعدی لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد ! «
    توسط The Survivor در انجمن لیگ قهرمانان اروپا
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: 03-17-2012, 09:59 AM
  2. جام ملت های اروپا....قرعه کشی...هم گروهی ناعادلانه
    توسط Ariyan در انجمن فوتبال خارجی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 12-04-2011, 12:00 AM
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 12-18-2009, 06:30 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد