بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: صحبت تریپل اچ در مورد سکته لالر | 20 تا از بهترین فیزیک های Wwe ...

  1. Top | #1

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    New صحبت تریپل اچ در مورد سکته لالر | 20 تا از بهترین فیزیک های Wwe ...








    • 20 تا از گیرا ترین فیزیک ها در تاریخ WWE :






    سایت رسمی Wwe به تازگی مقاله ای به چاپ رسونده که در اون لیست 20 تا از بهترین فیزیک های تاریخ WWE رو

    در اون قرار داده . ریک رود ( "Ravishing" Rick Rude ) که فوت کرده در جایگاه نخست این لیست قرار گرفته .


    رده بندی به این صورت میباشد :


    20. Lance Storm
    19. Dolph Ziggler
    18. Antonino Rocca
    17. Shelton Benjamin
    16. Beth Phoenix
    15. Cody Rhodes
    14. Jimmy "Superfly" Snuka
    13. "Sailor" Art Thomas
    12. Mr. McMahon
    11. R-Truth
    10. Brock Lesnar
    9. Goldberg
    8. Batista
    7. Rocky Johnson
    6. David Otunga
    5. Lex Luger
    4. The Rock
    3. Triple H
    2. John Cena
    1. "Ravishing" Rick Rude.


    در رابطه با همین لیست گلامزان " بث فینکس " در تــویتر کامنتی داد و گفت :

    " افتخار اینکه تنها دیــوا در لیست بهترین فیزیک ها باشی ، و در جایگاه اول هم ریک رود قرار گرفته باشه واقعاً فوق العاده هست . "








    • مصاحبه ی تریپل اچ در مورد حمله ی قلبی جری لالر :




    در طی مصاحبه ی تریپل اچ با Jim Varsallone ، هانتر در مورد سکته ی قلبی جری لالر در راء صحبت کرد .


    " چند بار در زندگیتون 5 فیت با دکتر خودتون فاصله دارید ... وقتی همچین اتفاقی میفته ؟ من فکر میکنم هر وقت دیگه یا هر مکان دیگه

    این اتفاق میفتاد جری لالر الان با ما نبود . DR.Samson , دکتر ما برای من یک قهرمان هست , نجات دهنده ی یک زندگی . "


    " دیدن ریکاوری قابل توجه جری لالر ، دیدن اینکه اون در خونه اش هست و قدم میزنه انگار که هیچ اتفاقی واسش نیفتاده , برای من

    جای تامل داره ، چون این چیزی نبود که من در اون شب شاهد دیدنش باشم ... یک جورایی ، به دلایلی , جری لالر هنوز با ماست

    این اتفاق برای من یک معجزه محسوب میشه ، چونکه من فکر نمیکنم اون شب کسی در اونجا - بک استیج بوده باشه و درک کنه چه اتفاقی افتاده .

    هرگز فکر نمیکردیم همچین اتفاقی میفته . "
    19 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Batista Unlimited (09-24-2012), Blood Raven (09-25-2012), Django (09-24-2012), EmInEm (09-25-2012), Enliven (09-24-2012), Holy Diver (09-24-2012), Keyvan (09-25-2012), MAMAD (09-25-2012), S.H.A.Y.A.N (09-24-2012), SHAHIN (10-01-2012), Secret (09-25-2012), Sgt.Wollek (09-24-2012), The Last Outlaw (09-25-2012), The Wollek (09-24-2012), amingorgan (09-25-2012), bomb5 (09-24-2012), goldberg3 (09-25-2012), © The Phantom Pain (09-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (09-26-2012)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    23709
    سن
    33
    نوشته ها
    1,108
    تشکر
    2,417
    تشکر شده 7,473 بار در 1,033 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    769 Thread(s)

    پیش فرض

    با تشکر از دکتر آرش عزیز بابت تاپیک

    نصف شبی مزاحم میشی واسه چی

    ***
    ولی خارج از شوخی رندی اورتن هیکل خیلی زیبایی داره تو لیست نیست که ؟ از نظر من خیلی عالی بدنشو خشک کرده
    7 کاربر مقابل از The Wollek عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (09-25-2012), Django (09-24-2012), EmInEm (09-25-2012), Enliven (09-24-2012), Keyvan (09-25-2012), Secret (09-25-2012), goldberg3 (09-25-2012)
    امضای ایشان
    .

    .


  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30333
    سن
    35
    نوشته ها
    829
    تشکر
    5,431
    تشکر شده 9,681 بار در 833 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    533 Thread(s)

    پیش فرض

    ماشالا هر لیستی که منتشر میشه جان سینا جزو 5 نفر هست..
    چه لیست میک اسکیل باشه ، چه لیست بهترین قهرمان چه لیست بهترین فیزیک..

    عمو جان از همه نظر عالیه..

    به افتخار عموی افسانه ای تاریخ دبلیو دبلیو ای..

    8 کاربر مقابل از Enliven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (09-25-2012), Django (09-24-2012), EmInEm (09-25-2012), S.H.A.Y.A.N (09-24-2012), Scofield (09-25-2012), Secret (09-25-2012), goldberg3 (09-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (09-26-2012)
    امضای ایشان



  4. Top | #4

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض

    تريپل اچ , راك , براك , گلدبرگ , باتيستا از سينا عقب ترن تو ليست !!
    7 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (09-25-2012), Django (09-24-2012), Enliven (09-24-2012), Scofield (09-25-2012), Secret (09-25-2012), goldberg3 (09-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (09-26-2012)
    امضای ایشان


  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1693
    سن
    39
    نوشته ها
    359
    تشکر
    716
    تشکر شده 123 بار در 45 ارسال
    حالت من
    Zodranj
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    233 Thread(s)

    پیش فرض

    ترتیب لیست که اگه واقعا به ترتیب باشه کلا ایراد داره
    چند نفر هم تو این لیست جایی ندارن
    واسه خودشون...
    2 کاربر مقابل از Batista Unlimited عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (09-24-2012), Secret (09-25-2012)
    امضای ایشان
    http://iranup.website.org/images/n0zt7z6awsttkzi2z7w.jpg

  6. Top | #6

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5364
    سن
    29
    نوشته ها
    2,456
    تشکر
    14,581
    تشکر شده 13,907 بار در 2,194 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    457 Thread(s)

    پیش فرض

    متاسفام واسشون. باتیستا رو گذاشتن 8 عمو رو گذاشتن 2

    7 کاربر مقابل از Sgt.Wollek عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (09-24-2012), Enliven (09-25-2012), SHAHIN (09-25-2012), Scofield (09-25-2012), Secret (09-25-2012), goldberg3 (09-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (09-26-2012)
    امضای ایشان



    ♥ HALA MADRID ♥



  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    شماره عضویت
    4359
    نوشته ها
    878
    تشکر
    4,059
    تشکر شده 916 بار در 221 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    377 Thread(s)

    پیش فرض

    حالا اصن رتبه بندی رو بذاریم کنار. بث فینیکس تو لیست هست، رندی ارتن یا مثلا جان موریسن نیست! :|
    6 کاربر مقابل از Keyvan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (09-25-2012), Django (09-25-2012), Enliven (09-25-2012), S.H.A.Y.A.N (09-25-2012), Scofield (09-25-2012), Secret (09-25-2012)
    امضای ایشان




  8. Top | #8

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    May 2012
    شماره عضویت
    31023
    سن
    33
    نوشته ها
    48
    تشکر
    342
    تشکر شده 266 بار در 48 ارسال
    حالت من
    Bitafavot
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    344 Thread(s)

    پیش فرض

    اگه بخوام بی تعصب قضاوت کنم فیزیک سابق باتیستا در کمپانی زمانی که هنوز برای ورود به MMA و فایتر شدن وزنشو کم نکرده بود بهترین فیزیک کمپانی WWE رو صاحب بود البته اینم بگم که فیزیک فوق العاده ی گلدبرگ در زمان خودش رو نباید فراموش کرد ولی خداییش جایگاه عمو درنوع خودش جالب بود کاملا تابلوئه که این لیست ها از عمد توسط کمپانی برا برتر نشون دادن تاپ فیس کمپانیش عمو سینا داره انجام می شه متاسفانه روز به روز داره به تنفر من به WWE با این کارای کمپانی اضافه می شه اگه خوب دقت کنید وقی راو رو لایو می بینید وقتی یک پکیج ویدیویی پخش می شه بلافاصله مردم یه چیزای بعد از پخش می گن که این روزا همش شده انتقاد مث شعار TNA TNA و" WE Want Hogan همین دیشب" یا بوووووووو های شدید هوادارن هنگام بدو ورود عمو جان واقعا که این روزا عمو غیر قابل تحمل تر شده به خصوص که داره به اون عکسی که کمربند **** رو در دست داشت با این ظاهر جدیدش داره نزدیک تر می شه

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ویرایش توسط Secret : 09-25-2012 در ساعت 04:13 PM
    7 کاربر مقابل از Secret عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (09-25-2012), EmInEm (09-25-2012), Enliven (09-25-2012), S.H.A.Y.A.N (09-25-2012), SHAHIN (09-25-2012), Scofield (09-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (09-26-2012)
    امضای ایشان



    Close Your Eyes
    We’ll Hunt Another Day
    I Will Remember You
    When The Snow Lies Red



  9. Top | #9

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21258
    سن
    30
    نوشته ها
    4,774
    تشکر
    23,206
    تشکر شده 26,330 بار در 4,654 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    226
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1763 Thread(s)

    پیش فرض

    سعید جان از همه اینا که گذشته شما بورو هیکل رایبک میسون رایان مقایسه کن با سینا نیتونی ببینی اونا کجا هیکل سینا کجا
    2 کاربر مقابل از SHAHIN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (09-25-2012), Secret (09-25-2012)
    امضای ایشان



  10. Top | #10

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    قطعاً یک عقب مونده این لیست رو رده بندی کرده

    افراد خوش هیکلی مثل باتیستا ، گلدبرگ ، لکس لوگر و .... رتبه ـشون بد تر از سینا هست
    4 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Django (09-25-2012), S.H.A.Y.A.N (09-25-2012), SHAHIN (09-25-2012), Secret (09-25-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-10-2012, 11:24 PM
  2. درگیری فیزیکی جان سینا با راک + میز به عنوان چمپیون
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 03-20-2011, 09:04 AM
  3. سوالات کنکور سراسری رشته ریاضی و فیزیک سال 1389
    توسط The Phenom در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 07-01-2010, 03:47 PM
  4. شرط CM Punk+جریکو در ABC+بیزینس جیم راس و . . .
    توسط Arsalan در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 06-03-2010, 12:08 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد