بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 33

موضوع: .,. Manchester United Vs. Chelsea | پیش نمایش + بحث و تبادل نظر .,.

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض .,. Manchester United Vs. Chelsea | پیش نمایش + بحث و تبادل نظر .,.

    .,. Manchester United Vs. Chelsea | پیش نمایش ، نکته های جالب .,.





    Who :
    Manchester United Vs. Chelsea
    What :
    English Premier League, Week 9
    Where :
    Stamford Bridge, London, England, UK
    When :
    Sunday, October 28, 2012


    بزرگ ترین و حساس ترین بازی لیگ برتر انگلیس امسال تا به حال در راه هست . تیم های منچستر یونایتد و چلسی در ورزشگاه چلسی یعنی استفرد بریج به مصاف هم میروند . چلسی در صدر جدول لیگ انگلیس قرار دارد و منچستر یونایتد در رده دوم . این یکی از دلایلی است که این بازی حساسیت خاصی دارد .

    اگر تیم صدر جدول یعنی چلسی ( 22 امتیاز ) بتواند از منچستر یونایتد ببرد ( 18 امتیاز ) ، اختلاف این دو تیم به 7 امتیاز میرسد و این برای چلسی خیلی خوب است ! اما اگر سر الکس بتواند چلسی را از امتیاز گرفتن های متوالی نگه دارد و آنها را شکست دهد ، اختلاف این دو تیم به 1 امتیاز میرسد و چلسی طعم شکست در لیگ برتر را خواهد چشید !

    هر دو تیم سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا بازی داشتند . تیم چلسی از تیم شاختار دونسک در اوکراین 2-1 شکست خورد در حالی که منچستر یونایتد در الدترافرد ، بازی 2-0 باخته را با دو گل خاویر هرناندز 3-2 کرد و توانست تیم براگا را شکست دهد . این به نفع منچستر یونایتد است !



    Chelsea





    چلسی در شرایط عالی به سر نمیبرد و دو تا از بازیکنان اصلی خودش را مقابل منچستر یونایتد ندارد ! کاپیتان اول و دوم خودش را ! فرانک لمپارد و جان تری در این بازی حضور نخواهند داشت !

    در باخت سه شنبه شب مقابل شاختار ، فرانک لمپارد از ناحیه ساق پا مصدوم شد و روبرتو دی متئو ، سر مربی چلسی اعلام کرد که لمپارد حداقل دو هفته از میادین دور خواهد بود که این خیلی بد است برای چلسی !

    کاپیتان چلسی ، جان تری هم 4 بازی محروم شده . این دومین بازی است که او نمیتواند به خاطر محرومیت بازی کند . او به خاطر توهین نژاد پرستانه به آنتون فردیناند محروم شده .

    احتمالا دی متئو گری کیهیل رو به جای جان تری در دفاع وسط میذارد و رامیرس رو هم به جای لمپارد در ترکیب قرار میدهد .



    Manchester United





    با اینکه چلسی امسال خرج طوفانی کرده و بازیکنان خوبی نظیر ادن هازارد و اسکار را به خدمت گرفته ، اما من یونایتد گل های بیشتری به ثمر رسانده ( 21 گل زده ، 11 گل خورده ) .

    بازیکنانی مانند رابین ون پرسی که با 6 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد ، وین رونی و خاویر هرناندز میتوانند مشکلات زیادی را برای چلسی ایجاد کنند .

    اما خبر بد برای منچستر یونایتد ، غیبت یک ماهه شینجی کاگاوا ، یکی از بازیکنان موثر من یونایتد در این فصل هست که این خبر خوبی نیست !

    اما بازیکنانی مانند والنسیا ، نانی ، اسکولز و گیگز میتوانند جای کاگاوا را پر کنند .



    به احتمال زیاد چلسی ( 19 گل زده و 6 گل خورده ) به سبک تدافعی بازی خواهد کرد . آنها در دفاع کردن فوق العاده قدرتمند هستند و همانطور که مشاهده میکنید ، آنها 5 گل کمتر از منچستر یونایتد دریافت کردند . این مدافعان تاحالا توانسته اند 6 گل هم بزنند ! و با حضور پتر چک در دروازه ، کار حریفان سخت تر هم میشود !

    اما منچستر یونایتد ، برعکس چلسی دفاع مستحکمی ندارد ! کاپیتان آنها ، ویدیچ مصدوم هست و در این فصل منچستر به مشکلات زیادی بر خورده برای مدافعان . اما آنها در قسمت های جلو و میانی فوق العاده هستند و خط حمله رونی و ون پرسی خیلی قدرتمند نشان داده تاحالا ! خیلی خطرناک است این خط حمله .

    به نظر میرسد که چلسی میتواند از لغزش مدافعان منچستر یونایتد استفاده کند و گل به ثمر برساند . البته نباید حمله فوق العاده خطرناک منچستر یونایتد را فراموش کرد ! وین رونی و رابین ون پرسی . احتمالا حداقل یکی از این دو نفر دروازه چلسی را باز خواهند کرد در بازی .

    در این فصل ، منچستر یونایتد به طور میانگین ، 4.1 گل در هر بازی به ثمر رسانده . در حالی که چلسی 3.1 گل در هر بازی به طور میانگین به ثمر رسانده . از الان به شما میگم . منتطر یک بازی پر گل باشید . چرا ؟

    چون در 6 از 8 بازی اخیر این دو تیم در تمام رقابت ها ( 4 از 5 بازی اخیر ) حداقل 3 گل در این بازی زده شده . در 8 بازی اخیر این دو تیم ، به طور میانگین در هر بازی 3.25 گل زده شده .

    در دو بازی آخر این دو تیم در لیگ برتر انگلیس ، در بازی رفت منچستر یونایتد در الدترافرد توانست چلسی را 3-1 ببرد . بازی برگشت این دو تیم هم در استنفرد بریج بود که در بازی که چلسی 3-0 جلو افتاده بود ، منچستر یونایتد بازی را 3-3 کرد !

    مطمئن باشید این بازی یک بازی جذاب و دیدنی خواهد بود . پس منتظر بمانید !


    خب دوستان اینم از این ... امیدوارم لذت برده باشید .

    منتظر نظراتون هستم .

    با تشکر ...

    18 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (10-26-2012), Blood Raven (10-27-2012), Django (10-26-2012), EmInEm (10-27-2012), Ghost OF Sparta (10-26-2012), Goldberg The Man (10-27-2012), HesaM (10-26-2012), Holy Diver (10-26-2012), S.H.A.Y.A.N (10-26-2012), SHAHIN (10-29-2012), Sarkesh (10-27-2012), The Phenom (10-26-2012), The Shadow (10-26-2012), amir-aghaei (10-26-2012), bomb5 (10-26-2012), r v d (10-27-2012), © The Phantom Pain (10-26-2012), Ð-i-R-Ť-Y (10-26-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #11

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    True Blue
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4687
    سن
    29
    نوشته ها
    1,858
    تشکر
    7,212
    تشکر شده 7,944 بار در 1,105 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    665 Thread(s)

    پیش فرض

    وقتی که یار دوازدهم منچستر تو بازی داوری نکنه، قطعاً چلسی برنده است.
    2 کاربر مقابل از Blood Raven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. King Of Darkness (10-27-2012), The Shadow (10-27-2012)
    امضای ایشان


    Welcome to the Stamford Bridge


  3. Top | #12

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    برای من این وسط خیلی جالب بود که یک بارسلونایی که توانایی برد یک تیم 10 نفره با دو گل جلو بودن رو نداره در خانه چطوری میاد با ما کل میندازه با قهرمان اروپا !!!

    جوجه رو آخر پاییز میشمارن دوست من . الان که چلسی دومه توی لیگ قهرمانان ، پارسال هم اگه یادت باشه همه چیز به بازی آخر یعنی با والنسیا بستگی داشت و چلسی داشت از گروهش حذف میشد اما همون بازی آخر والنسیا رو 3-0 زد و به عنوان تیم اول صعود کرد . امسال هم که تا الان بهتر بودیم نسبت به پارسال ایشالا به عنوان تیم اول صعود میکنیم این رو که مطمئن باش ، اما نگران خودتون باش که توی مرحله ی بعدی یه موقعه بد شانسی نیارید و دوباره با کابوستون بیفتید

    خود اینیستا گفت من از سه تیم توی اروپا میترسم : " چلسی ، بایرن و رئال ! " . فراموش هم نکن کاری که چلسی کرده باهاشون دو تیم دیگه نکرده ، ببین چه ترسی داره بنده خدا حقم داره
    3 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (10-28-2012), King Of Darkness (10-27-2012), r v d (10-29-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  4. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    شماره عضویت
    29332
    سن
    36
    نوشته ها
    1,813
    تشکر
    8,563
    تشکر شده 9,543 بار در 1,570 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1241 Thread(s)

    پیش فرض

    چه بازی بشه حریف قدرمتنده اما خوب در حال حاضر انگیلیس =چلسی
    5 کاربر مقابل از MAMAD عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (10-27-2012), Blood Raven (10-28-2012), King Of Darkness (10-27-2012), The Shadow (10-27-2012), r v d (10-29-2012)
    امضای ایشان
    خیلیــ خســـته ولی باید رفتــــ
    [/CENTER]

  5. Top | #14

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    مردک سایه خواهشا فرافکنی نکن

    اینیستا گفت 4 تا تیم شانس قهرمانی تو لیگ قهرمانان رو دارن نگفت می ترسم

    -------------------------------------------------------------------

    گفته میشه جی تی قراردادشو تو ژانویه تمدید نمی کنه و والنسیا برای به خدمت گرفتنش با مدیر برنامه هاش وارد مذاکره شده

    اگه قرار باشه بره از چلسی و یکی از دو تیم آث میلان یا بارسلونا نگیرنش خریت کردن در حد لا لیگا
    9 کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (10-27-2012), Blood Raven (10-28-2012), EmInEm (10-27-2012), Ghost OF Sparta (10-28-2012), Holy Diver (10-27-2012), King Of Darkness (10-27-2012), S.H.A.Y.A.N (10-28-2012), The Shadow (10-27-2012), r v d (10-29-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  6. Top | #15

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    دایی جون گفته :

    Andres Iniesta : "I am afraid from the 3 teams in the Champions League this year; Bayern Munich, Real Madrid and Chelsea." i

    3 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (10-28-2012), King Of Darkness (10-27-2012), The Phenom (10-27-2012)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  7. Top | #16

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    به نظر من چلسی هر دو بازی این هفتش با منچستر این تیم رو داغون میکنه. تو لیگ احتمالا 3-0 ببره تو جام حذفی هم 7-0 دقت کنن به 8-0 یا 9-0 هم میتونن دست پیدا کنن.
    3 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (10-28-2012), EmInEm (10-29-2012), King Of Darkness (10-28-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  8. Top | #17

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    شماره عضویت
    29566
    سن
    28
    نوشته ها
    819
    تشکر
    10,597
    تشکر شده 2,975 بار در 722 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    612 Thread(s)

    پیش فرض

    برا منم جالبه که چلسی بالخره یه جام تو اروپا اورد دهن طرفداراش باز شه......
    موندم وقتی من یونایتد برد میخوان چی بگن....
    4 کاربر مقابل از Ghost OF Sparta عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (10-28-2012), EmInEm (10-29-2012), S.H.A.Y.A.N (10-28-2012), TORNADO (10-28-2012)
    امضای ایشان

  9. Top | #18

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    True Blue
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4687
    سن
    29
    نوشته ها
    1,858
    تشکر
    7,212
    تشکر شده 7,944 بار در 1,105 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    665 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ghost of sparta نمایش پست ها
    برا منم جالبه که چلسی بالخره یه جام تو اروپا اورد دهن طرفداراش باز شه......
    موندم وقتی من یونایتد برد میخوان چی بگن....
    این حرفت برام خیلی خنده دار بود، البته یک کم هم گریه کردم به خاطر این حرف مسخره.

    می دونی واسه چی؟ واسِ این که چلسی بدون حساب کردن سال گذشته، می تونست دو بار دیگر هم قهرمان باشه، زمان گاسهیدینگ رو مطمئنا خوب یادته که چه افتضاحی توسط داور حرام لقمه بوجود آمد، یعنی اگه اون 4 تا پنالتی گرفته می شد، مطمئناً لمپارد همش رو گل می کرد و بازی با نتیجه 5-1 تموم می شد، اونوقت می شد سنگین ترین شکست بارسا در لیگ قهرمانان.

    یه بار دیگه هم بود که تا فینال رسیدیم به منچستر خوردیم، در ضربات پنالتی جلو بودیم و متاسفانه jt26 اگه اون پنالتی رو گل می کرد، قهرمان می شدیم که متاسفانه قسمت نبود.


    پ.ن: کاش یونیسف اسپانسر تیم چلسی بود
    4 کاربر مقابل از Blood Raven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Holy Diver (10-28-2012), King Of Darkness (10-28-2012), The Shadow (10-28-2012), bomb5 (10-28-2012)
    امضای ایشان


    Welcome to the Stamford Bridge


  10. Top | #19

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض

    خب اينم از برد منچستر يونايتد , چه با كمك داور چه بدون كمك داور باخت چلسي بسيار لذتبخش بود .
    6 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (10-28-2012), Ghost OF Sparta (10-29-2012), HesaM (10-28-2012), TORNADO (10-28-2012), The Phenom (10-28-2012), goldberg3 (10-29-2012)
    امضای ایشان


  11. Top | #20

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    شماره عضویت
    28871
    نوشته ها
    9
    تشکر
    5
    تشکر شده 15 بار در 6 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    شماهم دیدین داور بازی رو به گند کشید ؟!
    منچستری ها هم نامردی نمیکردن در مقابلِ 9 نفر ، زیرتوپی و وقت کُشی و فلان و فلان )
    فرگوسن هم گوشه زمین دعوا میکرد که نمیتونن تعویض رو عوض کنن )

    ویرایش : :|
    ویرایش توسط Dark Shine : 10-28-2012 در ساعت 10:42 PM

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 04-15-2012, 08:26 PM
  2. شرح كامل بازي arsenal vs manchester united
    توسط D.S.N در انجمن لیگ برتر انگلیس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-14-2010, 09:46 PM
  3. آپدیت :: Avi ~ 3GP »» دانلود 1001 گل از باشگاه منچستر :: Manchester United
    توسط The Great One در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 08-30-2010, 03:21 PM
  4. دانلود ویدیو معرفی باشگاه : Manchester United
    توسط The Great One در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-05-2010, 08:17 PM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-09-2010, 02:05 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد