بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25

موضوع: Shakhtar Donetsk vs. Juventus | چلسـی در لبـه پرتـگاه

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    True Blue
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4687
    سن
    29
    نوشته ها
    1,858
    تشکر
    7,212
    تشکر شده 7,944 بار در 1,105 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    665 Thread(s)

    پیش فرض Shakhtar Donetsk vs. Juventus | چلسـی در لبـه پرتـگاه

    Shakhtar Donetsk vs. Juventus


    امروز، شاختار دونتسک در حالی به مصاف یوونتوس می روند که صعود آن ها به مرحله بعد قطعی شده است و در صورت، کسب تساوی و یا باخت در این بازی، مدافع عنوان قهرمانی یا چلسی در مرحله گروهی حذف خواهد شد.

    این بازی، در ساعت 23:15 امشب در ورزشگاه Donbass Arena که ورزشگاه خانگی تیم شاختار می باشد، برگزار خواهد شد. آقای Eriksson قضاوت این بازی را بر عهده دارد. این بازی برای یوونتوس بسیار اهمیت دارد و بانوی پیر می تواند با کسب تساوی در این بازی، به مرحله بعد صعود کند، اما اگر امشب شکست بخورند، وضعیت خیلی برای این تیم سخت می شود.

    در سوی دیگر، چلسی به مصاف نورشلند می رود و مدافع عنوان قهرمانی یک نیم نگاهی به بازی امشب دارد و اگر آن ها می خواهند صعود کنند، فقط باید منتظر برد شاختار باشند در غیر این صورت آن ها به Euro League می روند.

    در هفته پنجم، تیم شاختار به مصاف نورشلند رفت و لوئیس آدریانو بازیکن تیم شاختار به دلیل زدن گل ناجوانمردانه، از همراهی تیمش در این بازی محروم است و به جای آن قرار است از Eduardoـی استفاده شود که سابقه بازی کردن در تیم Arsenal را دارد.

    چیگرینسکی و هابشمن که دو مدافع تیم شاختار می باشند، به دلیل مصدومیت ناحیه زانو، به احتمال زیاد به بازی امشب نخواهند رسید.

    همینطور کوچر، اگر در این بازی کارت زرد دریافت کند، از همراهی تیمش در بازی بعدی محروم می شود.

    اما در سوی دیگر، مارکیسیو، به دلیل گرفتن کارت زرد در هفته پنجم در مقابل با چلسی، از همراهی تیمش در این بازی محروم است.

    از سوی دیگر امکان قرار گرفتن پائول پوگبا در ترکیب اصلی یوونتوس قرار دارد، زیرا وی در مقابل با تورینو عالی بازی کرد و به احتمال زیاد وی از ابتدا، تیمش را در بازی امشب همراهی خواهد کرد.

    کیلینی، مدافع با تجربه یوونتوس در صورتی که امشب کارت زرد دریافت کند، بازی بعدی را از دست خواهد داد (در صورت صعود)

    نکات جالب:

    صعود شاختار به مرحله بعد قطعی شده است و آن ها برای سرگروه شدن تنها به یک امتیاز نیاز دارند.

    شاختار، در 19 بازی اخیر خود، توانسته است 13 تای آن را ببرد و تنها 2 بار شکست خورده اند.

    یوونتوس برای صعود به مرحله بعد، تنها به یک تساوی نیاز دارد و اگر آن ها در این بازی پیروز بشوند، به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود می کنند ولی اگر آن ها شکست بخورند و چلسی، نورشلند را شکست دهد، آن ها حذف خواهند شد.

    یوونتوس در 5 بازی اخیر خود در خارج از خانه، 5 تساوی کسب کرده است.

    شاختار به همراه پاری سن ژرمن، با به ثمر رساندن 12 گل در این مسابقات، تا الآن بهترین خط حمله را دارند.


    ترکیبات احتمالی:

    Shakhtar Donetsk
    :
    Pyatov, Rat, Kucher, Rakytskiy, Srna, Stepanenko, Fernandinho, Willian, Eduardo, Teixeira, Mkhitaryan

    Juventus:
    Buffon, Bonucci, Barzagli, Chiellini, L'steiner, Vidal, Pogba, Pirlo, Asamoah, Vucinic, Giovinco
    20 کاربر مقابل از Blood Raven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (12-05-2012), Der TitaN (12-05-2012), Django (12-05-2012), El Niño (12-05-2012), EmInEm (12-05-2012), Ghost OF Sparta (12-05-2012), Goldberg The Man (12-06-2012), Holy Diver (12-05-2012), MAMAD (12-05-2012), Olympic Hero (12-05-2012), S.H.A.Y.A.N (12-05-2012), SHAHIN (12-05-2012), Scofield (12-05-2012), TORNADO (12-05-2012), The Great One (12-06-2012), The Phenom (12-05-2012), amir-aghaei (12-05-2012), bomb5 (12-05-2012), rahman24 (12-06-2012), © The Phantom Pain (12-05-2012)
    امضای ایشان


    Welcome to the Stamford Bridge


  2. Top | #11

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    یوونتوس امشب به کل اروپا درس دفاع داد . یعنی یک دفاعی کردیم که فکر کنم هیچ تیمی سال هاست که نکرده . فقط داشتم دفاع تیم رو نگاه می کردم و لذت می بردم . داشتم پشت سر هم ارضا می شدم کیلینی , بونوچی و بارزالی ,,,, WoooooW ! پشت سرشون هم مردی به اسم بوفون واقعا الان به حرف سرمربی لاتزیو می رسم که گفت : " رسیدن به محوطه یوونتوس غیر ممکنه ! " امروز به عنوان یک ایتالیایی به اوجِ فوتبالم رسیدم ,,, یک برد شیک و تمیز !

    به یه سری از هوادار های چلسی هم میگم ناراحت نباشید . هر تیمی یه روز شکست می خوره ولی مهم اینه که به شکست خوردن عادت نکنه و بلند بشه . پشت تیمتون وایسید تا دوباره بتونید بشید تیم اول اروپا . امیدارم هستم تو یورو لیگ موفق باشید .
    ویرایش توسط Olympic Hero : 12-06-2012 در ساعت 01:42 AM
    9 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (12-06-2012), Blood Raven (12-06-2012), EmInEm (12-06-2012), S.H.A.Y.A.N (12-06-2012), Scofield (12-06-2012), The Phenom (12-06-2012), rahman24 (12-06-2012), raminh00 (12-06-2012), © The Phantom Pain (12-06-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  3. Top | #12

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    نمی خواستم چیزی در مورد داوری و .. بگم ! اما دیدم اگه چیزی نگم شاید بعضی ها زبون باز کنن . واس همین می گم . سرمربی تیم حریف خودش اومده تایید کرده که اون توپ ارسالی هند بوده و یک پنالتی واس یوونتوس گرفت نشده اونوقت بعضی ها اینجا دارن حرص می زنن !! مفسر فیفا [ آدم از این گنده تر ؟! ] اول صحبت هاش اشاره می کنه : " A fully deserved victory for Juventus " اونوقت یه سری اینور میان برد و صعود و برد یوونتوس رو زیر سوال می برن !! کاپیتان تیممون به خاطر غیرت و تعصبش با صورت میره توی تیرک و[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]سرش میاد , ویدال و لیخشتاینر آخر بازی به خاطر 90 دقیقه دوییدن نفس نفس میزنن و نمی تونن از زمین برن بیرون اما اینور یه سری از مافیایی بودن تیم صحبت می کنن . اشکالی نداره ,,,, ما که شدیم گاو پیشنونی سفید اما هر چی خواستید بگید قبلش بدونید که این چلسی همون تیمیه که 2 هفته قبل 3-0 طوری بردیمش که کسی نتونه چیزی بگه ! پس الان کسی حق نداره بیاد بگه " 100 درصد حقه چلسی بود که صعود کنه " ,,,

    واس رسانه ملی و شخص آقای فردوسی پور هم متاسف هستم ! قشنگ معلوم بود منتظره یوونتوس ببازه تا سر حال بیاد . بالاخره واسش خیلی سوزش داره که ببینه یک تیم ایتالیایی اونم یوونتوس که ازش متنفره باعث حذف یک تیم انگلیسی شد !! و از همه مهم تر کارشاس داوری که سانتر پیرلو رو از 30 متری میگه خیلی نزدیک بود !!!! معمولا وقتی ضربه زننده از نزدیک به دست طرف ضربه بزنه می کن فاصله کم بود نه توپی که از 30-40 متری ارسال شده و طرف 5 ثانیه وقت داشته که بی حرکت به توپ نگاه کنه !! تازه وقتی هم می پرسه دستش رو باز کنه و بپره تا توپ بخوره به دستش . شاید از عمد نزده باشه اما چون دستش باز بوده پس پنالتی 100 درصد درست بوده .

    باز میگم اشکال نداره . ما به عنوان صدر نشین صعود کردیم هوادار های " واقعی " چلسی هم الان دنبال بهونه نمی رم . فقط یه سری این وسط هستن که نمی دونم چرا حرص و جوش میزنن . امیدوارم اینا و تیم مورد علاقشون هم هر جا که هست موفق باشن ,,,, در آخر : You Keep Hating Us ,,, We Keep WINNING
    ویرایش توسط Olympic Hero : 12-06-2012 در ساعت 09:34 AM
    9 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (12-06-2012), EmInEm (12-06-2012), S.H.A.Y.A.N (12-06-2012), Scofield (12-06-2012), The Phenom (12-06-2012), amir-aghaei (12-06-2012), rahman24 (12-06-2012), raminh00 (12-06-2012), © The Phantom Pain (12-06-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  4. Top | #13

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    امروز دهنم سرویس شد

    موقع بازی خونه عموم مبودم و اونا هم از روی ماهپاره کانالای ایران رو دارن یهو دو دقیقه از بازی نگذشته بود که ذرت تصویر قطع شد حالا منم داغون

    همش با گوشی تو این برنامه Livescore بودم

    کلی باید پول نت بدم

    به همه ی هوادارا تبریک

    جای چلسی خالیه دور بعد
    7 کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (12-06-2012), Holy Diver (12-06-2012), Olympic Hero (12-06-2012), S.H.A.Y.A.N (12-06-2012), Scofield (12-06-2012), raminh00 (12-06-2012), © The Phantom Pain (12-06-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  5. Top | #14

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    واقعاً بازی قشنگی بود ..

    فکر نمی کردم که شاختار اینقدر خوب بازی کنی ، واقعاً خوب بازی کرد !

    یوونتوس هم که جای خود دارد ، عالی بود

    در کل خیلی بازی قشنگی بود ...

    به هواداران چلسی هم تسلیت میگم

    2 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Phenom (12-06-2012), raminh00 (12-06-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  6. Top | #15

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    نکته جالب اینکه بعد از اینکه پنالتی 100% برای شاختار گرفته نشد و البته اون گل نا صحیح گزارشگر انگلیسی زبان بازی به نکته ای که من قبل بازی گفتم و دوستان حذف کردن اشاره کرد و البته این نکته رو هم با خنده گفت و مزاح کرد.
    در مورد بازی دیشب یووه اگه اون گل آفساید رو نمیزد تا صبح هم نمیتونست گل بزنه. پنالتی هم گرفته نشد برای شاختار که بسیار تابلو بود پنالتی. یووه خوشبینانه میتونست از این بازی مساوی بگیره ولی....
    چلسی هم انشاا... اون یکی جام اروپا رو میگیره.

    3 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Junior (12-06-2012), MAMAD (12-06-2012), The Great One (12-06-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  7. Top | #16

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    شماره عضویت
    29332
    سن
    36
    نوشته ها
    1,813
    تشکر
    8,563
    تشکر شده 9,543 بار در 1,570 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1241 Thread(s)

    پیش فرض

    واقعا متاسف شدم جای شاختار دور بعد نیست این تیم چه جور امتیاز جمع کرده؟؟یوونتوش تو خونشون اینا رو لول کرد(حالا به هر شکل)از حق نباید گذشت !!!تبریک به هوادارای یوونتوس و دایی بهمن گل
    دیگه چه میشه کرد جز حسرت
    ویرایش توسط MAMAD : 12-06-2012 در ساعت 12:14 PM
    6 کاربر مقابل از MAMAD عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (12-06-2012), Olympic Hero (12-06-2012), The Phenom (12-06-2012), amir-aghaei (12-06-2012), bomb5 (12-06-2012), raminh00 (12-06-2012)
    امضای ایشان
    خیلیــ خســـته ولی باید رفتــــ
    [/CENTER]

  8. Top | #17

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    اتفاقا بدم نشد واسه چلسی چون می تونه اولین تیمی باشه که هر دو جام معتبر رو پشت سر هم بگیره

    بعضی توفیق ها اجباریه

    نکته جالب این محبت بیش از اندازه دوستان نراتزوری به ماست که باعث شده ما شرمندشون بشیم

    من فکر می کردم فقط نوید اینطوریه
    2 کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Olympic Hero (12-06-2012), bomb5 (12-06-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  9. Top | #18

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    حیف از اون یه گل اضافه ای که چلسی تو زمین خودش از شاختار خورد
    کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: bomb5 (12-06-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  10. Top | #19

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    رئیس جمهور انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4775
    سن
    32
    نوشته ها
    1,785
    تشکر
    5,165
    تشکر شده 5,481 بار در 777 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1144 Thread(s)

    پیش فرض

    دایی جان قابل توجه شما کل ایتالیا با تیم مذکور مشکل دارن ( چه هوادارای ایرانی و چه خارجی ) حتی فیورنتینا و ناپولی و رم و ... که این چند ساله اصلا تو کورس قهرمانی نبودن با گوره خر مشکل دارن در مورد داوری هم که دیگه بحثی نیست چون همه دیدن ...

    قبل بازی در مورد شانس چلسی حرف میزدین اما جالبه 1 - 0 به نفع شاختار به صورت شانسی ( اشتباهات داوری ) 1 - 0 به نفع یوونتوس تموم شد . گلشون هم که ماشالله آخر شانس بود


    یعنی یک دفاعی کردیم که فکر کنم هیچ تیمی سال هاست که نکرده .
    فکر کنم منظورت از بعد از سال ها 2.5 پیش هست ؟ تیمی که بخواد مقابل شاختار که صعودش قطعی شده بود درس دفاع به اروپا بده دیگه ... تازه بگذریم از اینکه یک تیرک قشنگ به خودشون زدن و یک پنالتی هم دادن . دفاع یعنی تیمی که تو 5 بازی مقایل آماده ترین تیم های اون سال اروپا ( چلسی - بارسا - بایرن ) کلا 3 گل بخوره نه اینکه از تیمی که انگیزه و قدرت لازم رو نداره گل نخورده باشه

    فردوسی پور هم خوب یوونتوس رو سوژه خودش قرار داده اون از بازی اینتر - یوونتوس | اون از تیکش تو برنامه 90 | اینم بازی شاختار ... دمش گرم که حداقل یک نفر واقعیت رو بیان میکنه .
    2 کاربر مقابل از The Great One عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. TORNADO (12-06-2012), bomb5 (12-06-2012)
    امضای ایشان












  11. Top | #20

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30286
    نوشته ها
    446
    تشکر
    7,647
    تشکر شده 1,798 بار در 377 ارسال
    حالت من
    Badhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    395 Thread(s)

    پیش فرض

    اول اینکه گود بای اتوبوس سابق

    حیف از اون یه گل اضافه ای که چلسی تو زمین خودش از شاختار خورد
    {{حیف از اون پنالتی که مسی بازی با چلسی خراب کرد یا حیف از اون توپ هایی که به دیرک خورد }} اگه بخواهیم اینجوری به قضیه نگاه کنیم میتونیم کل بازی های فوتبال رو بگیم حیف که اینطور شد حیف که اونطور شد .

    چلسی 6 بازی کرد نه یک بازی یا دو بازی پس حقش بود که حذف بشه ،
    3 کاربر مقابل از TORNADO عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. S.H.A.Y.A.N (12-06-2012), The Great One (12-06-2012), raminh00 (12-06-2012)

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. × انجمن هواداران بانوی پیر , Juventus ×
    توسط The Phenom در انجمن سری آ ایتالیا
    پاسخ ها: 182
    آخرين نوشته: 02-02-2014, 09:35 PM
  2. .,. AC Milan Vs. Juventus | نکات جالب + بحث و تبادل نظر .,.
    توسط Arsal4n در انجمن سری آ ایتالیا
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 11-25-2012, 10:49 PM
  3. گل ها و هایلایت های فینال جام حذفی ایتالیا || Juventus Vs Napoli
    توسط The Great One در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 05-22-2012, 12:00 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-15-2011, 02:46 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد