بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

موضوع: Shakhtar Donetsk vs. Juventus | چلسـی در لبـه پرتـگاه

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    True Blue
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4687
    سن
    29
    نوشته ها
    1,858
    تشکر
    7,212
    تشکر شده 7,944 بار در 1,105 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    665 Thread(s)

    پیش فرض Shakhtar Donetsk vs. Juventus | چلسـی در لبـه پرتـگاه

    Shakhtar Donetsk vs. Juventus


    امروز، شاختار دونتسک در حالی به مصاف یوونتوس می روند که صعود آن ها به مرحله بعد قطعی شده است و در صورت، کسب تساوی و یا باخت در این بازی، مدافع عنوان قهرمانی یا چلسی در مرحله گروهی حذف خواهد شد.

    این بازی، در ساعت 23:15 امشب در ورزشگاه Donbass Arena که ورزشگاه خانگی تیم شاختار می باشد، برگزار خواهد شد. آقای Eriksson قضاوت این بازی را بر عهده دارد. این بازی برای یوونتوس بسیار اهمیت دارد و بانوی پیر می تواند با کسب تساوی در این بازی، به مرحله بعد صعود کند، اما اگر امشب شکست بخورند، وضعیت خیلی برای این تیم سخت می شود.

    در سوی دیگر، چلسی به مصاف نورشلند می رود و مدافع عنوان قهرمانی یک نیم نگاهی به بازی امشب دارد و اگر آن ها می خواهند صعود کنند، فقط باید منتظر برد شاختار باشند در غیر این صورت آن ها به Euro League می روند.

    در هفته پنجم، تیم شاختار به مصاف نورشلند رفت و لوئیس آدریانو بازیکن تیم شاختار به دلیل زدن گل ناجوانمردانه، از همراهی تیمش در این بازی محروم است و به جای آن قرار است از Eduardoـی استفاده شود که سابقه بازی کردن در تیم Arsenal را دارد.

    چیگرینسکی و هابشمن که دو مدافع تیم شاختار می باشند، به دلیل مصدومیت ناحیه زانو، به احتمال زیاد به بازی امشب نخواهند رسید.

    همینطور کوچر، اگر در این بازی کارت زرد دریافت کند، از همراهی تیمش در بازی بعدی محروم می شود.

    اما در سوی دیگر، مارکیسیو، به دلیل گرفتن کارت زرد در هفته پنجم در مقابل با چلسی، از همراهی تیمش در این بازی محروم است.

    از سوی دیگر امکان قرار گرفتن پائول پوگبا در ترکیب اصلی یوونتوس قرار دارد، زیرا وی در مقابل با تورینو عالی بازی کرد و به احتمال زیاد وی از ابتدا، تیمش را در بازی امشب همراهی خواهد کرد.

    کیلینی، مدافع با تجربه یوونتوس در صورتی که امشب کارت زرد دریافت کند، بازی بعدی را از دست خواهد داد (در صورت صعود)

    نکات جالب:

    صعود شاختار به مرحله بعد قطعی شده است و آن ها برای سرگروه شدن تنها به یک امتیاز نیاز دارند.

    شاختار، در 19 بازی اخیر خود، توانسته است 13 تای آن را ببرد و تنها 2 بار شکست خورده اند.

    یوونتوس برای صعود به مرحله بعد، تنها به یک تساوی نیاز دارد و اگر آن ها در این بازی پیروز بشوند، به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود می کنند ولی اگر آن ها شکست بخورند و چلسی، نورشلند را شکست دهد، آن ها حذف خواهند شد.

    یوونتوس در 5 بازی اخیر خود در خارج از خانه، 5 تساوی کسب کرده است.

    شاختار به همراه پاری سن ژرمن، با به ثمر رساندن 12 گل در این مسابقات، تا الآن بهترین خط حمله را دارند.


    ترکیبات احتمالی:

    Shakhtar Donetsk
    :
    Pyatov, Rat, Kucher, Rakytskiy, Srna, Stepanenko, Fernandinho, Willian, Eduardo, Teixeira, Mkhitaryan

    Juventus:
    Buffon, Bonucci, Barzagli, Chiellini, L'steiner, Vidal, Pogba, Pirlo, Asamoah, Vucinic, Giovinco
    20 کاربر مقابل از Blood Raven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (12-05-2012), Der TitaN (12-05-2012), Django (12-05-2012), El Niño (12-05-2012), EmInEm (12-05-2012), Ghost OF Sparta (12-05-2012), Goldberg The Man (12-06-2012), Holy Diver (12-05-2012), MAMAD (12-05-2012), Olympic Hero (12-05-2012), S.H.A.Y.A.N (12-05-2012), SHAHIN (12-05-2012), Scofield (12-05-2012), TORNADO (12-05-2012), The Great One (12-06-2012), The Phenom (12-05-2012), amir-aghaei (12-05-2012), bomb5 (12-05-2012), rahman24 (12-06-2012), © The Phantom Pain (12-05-2012)
    امضای ایشان


    Welcome to the Stamford Bridge


  2. Top | #2

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    شاید کار ما برای صعود راحت باشه اما چلسی یه فاکتور داره که ما اصلا نداریم ! اونم فاکتور" شانسِ " . چلسی خیلی خوش شانسه . خوش شانسه که تو بازی رفت با یوونتوس 2 تا شوت می زنه که یکیش با برخورد به بازیکن خودمون و یکیش هم به صورت فضایی که هر 10 سال یه بار اونطوری میشه وارد دروازه شد ! خوش شانسه که ضربه فابیو تو دقیقه 89 همون بازی نرفت تو گل و خورد به تیرک ! خوش شانسه که تو بازی برگشت با یوونتوس همون اول بازی یه توپ می خوره به تیرکشون . خوش شانسه که بازی با شاختار وقتی وقت اضافه فقط 3 دقیقه بود تو دقیقه 95 گل زد ! سال قبل هم خوش شانس بود که مسی پنالتیش رو زد به تیرک [ قهرمانی چلسی رو به هیچ عنوان زیر سوال نمی برم . فقط می خوام بگم شانس هم توش دخیل بود ! ] . این شانس لا مذهب چیزیه که من رو می ترسونه . چیزی که می ترسم امشب هم به کمک چلسی بیاد و زنجیره خوش شانسی این تیم رو تکمیل کنه ,,,

    در کل واسم فرقی نداره ببریم , مساوی کنیم یا ببازیم . باختیم به هواداران چلسی تبریک می گم . بردیم یا مساوی کردیم هم بهشون تسلیت می گم ,,,
    ویرایش توسط Olympic Hero : 12-05-2012 در ساعت 06:41 PM
    12 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (12-05-2012), Blood Raven (12-05-2012), Ghost OF Sparta (12-05-2012), Holy Diver (12-05-2012), King Of Darkness (12-05-2012), MAMAD (12-05-2012), S.H.A.Y.A.N (12-05-2012), SHAHIN (12-05-2012), Scofield (12-05-2012), The Phenom (12-06-2012), amir-aghaei (12-05-2012), raminh00 (12-06-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    شماره عضویت
    29332
    سن
    36
    نوشته ها
    1,813
    تشکر
    8,563
    تشکر شده 9,543 بار در 1,570 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1241 Thread(s)

    پیش فرض

    من امید وارم واسه جذابیت هم شده چلسی بیاد بالا من خودم قبول درم چلسی همیشگی نبود اما حقش حذف نبود





    پ.ن:داش حسین یه دونه باشه
    4 کاربر مقابل از MAMAD عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Scofield (12-05-2012), The Phenom (12-06-2012), amir-aghaei (12-05-2012), bomb5 (12-05-2012)
    امضای ایشان
    خیلیــ خســـته ولی باید رفتــــ
    [/CENTER]

  4. Top | #4

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض


    ویرایشِ ناظم !
    به امید برد چلسی و باخت یووه

    ناظم : فرق نظر با مسخره و توهین کردن رو یاد بگیرید ! در ضمن اینجا جای هم مزاح نیست ,,,

    در جواب ناظم هم شما هم کمی تحمل نظر دیگران رو داشته باشید. قرار نیست چیزی که شما خوشتون نیومده و مذاقتون خوش نیومده بیان نشه. هیچ توهین و مسخره کردنی هم تو نظر من نبوده. شما اشتباه فمیدید. من خودم فرق نظر با مسخره کردن و توهین رو میدونم. در ضمن اینجا پادگان نیست که نشه مزاح کرد.
    ویرایش توسط bomb5 : 12-05-2012 در ساعت 09:26 PM
    3 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (12-05-2012), TORNADO (12-06-2012), The Great One (12-06-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  5. Top | #5

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط bomb5 نمایش پست ها
    البته یوونتوس هم یه چیزی داره که چلسی نداره اونم نفوذ و مافیا. البته با توجه به اینکه یوفا و فیفا و کمیته داوران و ... الان با بارسا قرارداد دارن زیاد نمیتونن به یووه حال بدل ولی به موقش میدن (مزاح کردم)
    به امید برد چلسی و باخت یووه

    به نظر من در اين مقطع كه يوونتوس داره عالي بازي ميكنه اين حرف مضحك هست . حداقل يووه اگه مافيا هم كمكش كنه خودش خوب بازي ميكنه . مثل چلسي نيست كه هم پارسال شانسي قهرمان شد , هم امسال اگه بياد بالا از گروه البته . حقيقت رو نميشه كتمان كرد .

    اميدوارم چلسي حذف بشه اونوقت قهرماني شانسي دوره قبلش بيشتر به چشم مياد .

    در ضمن من اين حرف ها رو بعنوان طرفدار بارسلونا نميزنم , چيزي كه ميبينم ميگم و اون چيزي كه در حال حاضر ميبينم اينه كه يووه سرتر از چلسيه و اگه چلسي بياد بالا كاملا با شانس بوده .
    ویرایش توسط S.H.A.Y.A.N : 12-06-2012 در ساعت 11:17 AM
    8 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (12-05-2012), Ghost OF Sparta (12-05-2012), Olympic Hero (12-05-2012), SHAHIN (12-05-2012), Scofield (12-05-2012), The Phenom (12-06-2012), raminh00 (12-06-2012), © The Phantom Pain (12-05-2012)
    امضای ایشان


  6. Top | #6

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    ** چلسي بياد بالا كاملا با شانس بوده .
    شایان من موافق نیستم ! از کجا معلوم شاید چلسی بیاد یه بازی فوق العاده از خودش به نمایش بزاره اونور هم یوونتوس جلوی شاختار بازی رو خراب کنه و چلسی صعود کنه . این دیگه شانسی نمی شه . منظور من از شانس این بود که مثلا یوونتوس 90 دقیقه حمله کنه و دقیقه 91 طی یک ضد حمله الکی گل بخوره اونور هم چلسی با گل به خودی ببره !! نگید امکان نداره که چلسی قشنگ نشون داده توانایی انجام هر کاری رو داره . منظورِ منم از شانس اینه . وگرنه اصلا یوونتوس 1-0 ببازه و چلسی 1-0 ببره اما خوب بازی کنه و بره بالا . دیگه مقوله شانس از بین می ره و باید گفت چلسی لیاقت صعود داشته .
    6 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ghost OF Sparta (12-05-2012), S.H.A.Y.A.N (12-05-2012), SHAHIN (12-05-2012), Scofield (12-05-2012), The Phenom (12-06-2012), © The Phantom Pain (12-05-2012)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  7. Top | #7

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط S.H.A.Y.A.N نمایش پست ها
    به نظر من در اين مقطع كه يوونتوس داره عالي بازي ميكنه اين حرف مضحك هست . حداقل يووه اگه مافيا هم كمكش كنه خودش خوب بازي ميكنه . مثل چلسي نيست كه هم پارسال شانسي قهرمان شد , هم امسال اگه بياد بالا از گروه البته . حقيقت رو نميشه كتمان كرد .

    اميدوارم چلسي حذف بشه اونوقت قهرماني شانسي دوره قبلش بيشتر به چشم مياد .

    در ضمن من اين صحبت ها رو بعنوان طرفدار بارسلونا نميزنم , چيزي كه ميبينم ميگم و اون چيزي كه در حال حاضر ميبينم اينه كه يووه سرتر از چلسيه و اگه چلسي بياد بالا كاملا با شانس بوده .
    دوست گرامی کاملا اشتباهه که که قهرمانی چلسی رو شانسی بدونی... پارسال دو جام گرفت چلسی که تیم های کوچکی رو هم نبرد و با شایستگی قهرمان شد. امسال هم اختلاف 2 امتیازه. پس همچین هم سرتر نیست...

    ویرایش توسط bomb5 : 12-05-2012 در ساعت 09:26 PM
    6 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (12-05-2012), Ghost OF Sparta (12-05-2012), MAMAD (12-05-2012), TORNADO (12-05-2012), The Great One (12-06-2012), The Phenom (12-06-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  8. Top | #8

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Olympic Hero نمایش پست ها
    شایان من موافق نیستم ! از کجا معلوم شاید چلسی بیاد یه بازی فوق العاده از خودش به نمایش بزاره اونور هم یوونتوس جلوی شاختار بازی رو خراب کنه و چلسی صعود کنه . این دیگه شانسی نمی شه . منظور من از شانس این بود که مثلا یوونتوس 90 دقیقه حمله کنه و دقیقه 91 طی یک ضد حمله الکی گل بخوره اونور هم چلسی با گل به خودی ببره !! نگید امکان نداره که چلسی قشنگ نشون داده توانایی انجام هر کاری رو داره . منظورِ منم از شانس اینه . وگرنه اصلا یوونتوس 1-0 ببازه و چلسی 1-0 ببره اما خوب بازی کنه و بره بالا . دیگه مقوله شانس از بین می ره و باید گفت چلسی لیاقت صعود داشته .
    بله حسين جان , من بدون احتساب اين بازي اخري گفتم و منظور من اين بود اگه بخواد عملكردي كه تو بازيهاي قبليش داشت نشون بده و يه جوري بياد بالا شانسي اومده وگرنه نميشه گفت چي پيش مياد . بايد ديد . من دوست دارم تيمي كه خوب بازي كنه و واقعا حقشه بياد بالا . حالا ميخواد يووه باشه يا چلسي . باتوجه به سابقه بازيهاي قبلي كه چلسي داشت احتمال دادم ممكنه چلسي به همين سبك بياد بالا .
    5 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (12-05-2012), Blood Raven (12-06-2012), Ghost OF Sparta (12-05-2012), MAMAD (12-05-2012), Olympic Hero (12-05-2012)
    امضای ایشان


  9. Top | #9

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض

    بازي واقعا قشنگ بود . با اينكه هردو با مساوي صعود ميكردن اما ميخواستن ببرن . كلي موقعيت داشت بازي . از جمله 3 تيرك كه يكيش رو پيرلو اول تو سر توپ زد بعد شوت كرد . اگه ميرفت تو دروازه گل قشنگي ميشد . تو يه صحنه هم شاختاري ها زدن به تيرك كه بوفون واسه توپ رفت اما با صورت خورد به تير عمودي . تا چند دقيقه بعد صورتش رو گرفته بود . البته چند تا صحنه مشكوك هم داشت مثل گل يوونتوس كه مشكوك به افسايد بود و يا چند تا صحنه تو محوطه جريمه اما در كل عالي بود . چلسي هم از اونور خوب بازي كرد و 6 تا گل زد اما فايده نداشت ديگه . به طرفداراي يووه تبريك ميگم ...
    4 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (12-06-2012), Ghost OF Sparta (12-06-2012), Scofield (12-06-2012), The Phenom (12-06-2012)
    امضای ایشان


  10. Top | #10

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    رئیس جمهور انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4775
    سن
    32
    نوشته ها
    1,785
    تشکر
    5,165
    تشکر شده 5,481 بار در 777 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1144 Thread(s)

    پیش فرض

    بازی خوب بود و همونطور که قولش رو داده بودن از تبانی خبری نبود

    هرچی باشه حرف محمدرضا Bomb5 عزیز در مورد این بازی درست بود بازم یوونتوس بازی که باید میباخت و از گروهش حذف میشد رو با کمک داور پیروز شد و به عنوان تیم اول از گروهش رفت بالا . اینکه هر اتفاقی برای ایتالیا و تیم های ایتالیایی میفته ربطش میدن به مافیا مسخرست ولی اسم یوونتوس که به میون میاد همه این تیم رو ربطش میدن به ماهیت اصلیش یعنی ...


    اینجاست که این جمله در ذهنم تداعی میکنه ( دوستانی که با معقوله مذاح و شوخی مشکل دارن لطفا اسپویل زیر را نخونن ) :

    Spoiler: show
    قوانین داوری برای یوونتوس و بقیه ی تیم های ایتالیایی و تیم هایی که تو اروپا باهاش بازی میکنن برابره ... ولی برای یوونتوس برابر تره
    ویرایش توسط The Great One : 12-06-2012 در ساعت 01:22 AM
    9 کاربر مقابل از The Great One عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (12-06-2012), El Niño (12-06-2012), Ghost OF Sparta (12-06-2012), Olympic Hero (12-06-2012), Scofield (12-06-2012), TORNADO (12-06-2012), The Wollek (12-06-2012), bomb5 (12-06-2012), raminh00 (12-06-2012)
    امضای ایشان












صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. × انجمن هواداران بانوی پیر , Juventus ×
    توسط The Phenom در انجمن سری آ ایتالیا
    پاسخ ها: 182
    آخرين نوشته: 02-02-2014, 09:35 PM
  2. .,. AC Milan Vs. Juventus | نکات جالب + بحث و تبادل نظر .,.
    توسط Arsal4n در انجمن سری آ ایتالیا
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 11-25-2012, 10:49 PM
  3. گل ها و هایلایت های فینال جام حذفی ایتالیا || Juventus Vs Napoli
    توسط The Great One در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 05-22-2012, 12:00 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-15-2011, 02:46 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد