[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
رقابت های لیگ قهرمان اروپا به اولین دور حذفش خودش رسید و تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شد . در مرحله گروهی اتفاقی های زیادی افتاد . حذف شدن مدعی قهرمانی , آخر شدن منچستر سیتی در گروه مرگ , صعود مقتدرانه دورتموند و دوم شدم رئال مادرید و ... اکنون تمامی این اتفاقی ها تمام شده اند و تیم ها باید خودشون رو آماده دور بعد مسابقات کنند . سید بندی مرحله بعدی لیگ قهرمانان به این صورت هست :
سید اول:
پاریسن ژرمن , شالکه 04 , مالاگا , بوروسیا دورتموند , یوونتوس , بایرن مونیخ , بارسلونا , منچستر یونایتد
سید دوم :
پورتو , آرسنال , میلان , رئال مادرید , شاختار دونسک , والنسیا , سلتیک , گالاتاسرای
با توجه به این سید بندی تو دور بعد می تونیم شاهد رقابت های خیلی حساسی باشیم . رقابت هایی که من در این تاپیک از دیدِ خودم برای شما معرفی می کنم :
× ! ×
- Galatasaray v Borussia Dortmund
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اگر شما هم مثل من عاشق هوادار های متعصب فوتبال هستید و عشق می کنید می بینید هوادار های یک تیم تیمشون رو فوق العاده تشویق میکنن پس باید شدیدا دعا کنید تا این بازی اتفاق بیفته . 2 تیم دورتموند و گالاتاسرای تو هر بازی خونگی از حمایت 100 درصدی هواداراشون برخورد هستن اون هم به صورت ویژه ! امکان نداره یک بازی به ورزشگاه برید و قبل از بازی کار هایِ ویژه ای از هوادار های این 2 تیم نبینید . هوادار های دورتموند با بنر و تشویق های بی امن خود تیم حریف رو زیر فشار قرار می دن و هوادار های گالا هم با برپا کردن آتیش دور تا دور استادیوم ! حریف وقتی مقابل دورتموند قرار میگیره در اصل وارد یک تونل وحشت میشه . تونلی مه پر از سر و صداهایِ کر کننده هست . وقتی هم وارد استادیوم گالا می شه خیلی ساده وارد جهنم میشه ! جهنمی که دور تا دورش آتیش وجود داره و هوادار ها به صورت وحشتناکی تیمشون رو تشویق می کنن .
این 2 تیم مجموعا 4 بار مقابل هم قرار گرفتند . 4 باری که 2 تاش توی لیگ قهرمان اروپا بوده 2 تاش هم توی لیگ اروپا ! نتیجه این 4 بازی 2 پیروزی برای دورتموند , 1 پیروزی برای گالاتاسرای و 1 مساوی بوده .
مصاف این 2 تیم , مصاف هوادار های دیوانه خواهد بود ,,,,
- عکس های ضمیمه :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
× ! ×
Shakhtar Donetsk Vs Dortmund
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
رقابت فوتبالِ زیبا ! از دیدِ من در مرحله گروهی 2 تیم دورتموند و شاختار از نظر فوتبالی جزء بهترین ها بودن . 2 تیمی که در مقابل حریف های اسم و رسم دار خودشون خیلی خوب ظاهر شدن و فوتبال زیبایی رو به نمایش گزاشتند . دورتموند با فوتبال برنامه ریزی شده ی خودش و با تیم بودن غول هایی مثل رئال و من سیتی رو زمین گیر کرد و توی گروه مرگ به عنوان صدرنشین با اقتدار صعود کرد . شاختار هم با بازی های شناور خود باعث حذف تیم قدرتمندی مثل چلسی و به زحمت انداختن یوونتوسِ بزرگ شد ! شاختار شاید 2 بار در گروهی شکست خورد اما اگه گزینه شانس تو هر دو بازی به نفعشون بود این تیم می تونست بدون شکست و به عنوان تیم اول صعود کنه . گل خوردن در دقیقه 95 در حالی که وقت اضافه 3 دقیقه بوده مقابل چلسی و محرومیت مهاجم نوک و یکی از 3 بازیکن اصلیشون یعنی آدریانو در مقابل یوونتوس باعث شد که این تیم 2 شکست رو متحمل بشه . گوتزه و ویلیان 2 ستاره هستند که در مرحله گروهی توی تیم خودشون خیلی خوش درخشیدند . بازیکن هایی مثل رویس , وایدنفلر , آدریانو و تِک سیِرا هم دیگر ستاره های این 2 تیم بودند .
این دو تیم کلا تا حالا 2 بار با هم بازی کردن که هر دو بازی رو دورتموند با پیروزی پشت سر گذاشته .
مصاف این 2 تیم یعنی به اوج رسیدنِ فوتبالِ زیبا ,,,
× ! ×
Real Madrid Vs PSG
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
واقعا نیازی به گفتن داره که چرا رویارویی این 2 تیم رویایی میشه ؟! اصلا نیازی هم نیست داخل زمین رو نگاه کنیم . یه نگاه به کنار زمین بندازیم 2 نفر رو می بینیم که رقابتشون با هم توی هر تیمی دیدن داره . کارلو آنجلوتی در مقابل خوزه مورینیو ! 2 مربی که هر دوشون تا حالا 2 بار قهرمان اروپا شدن و نشون دادن توانایی هایِ خیلی خیلی بالایی دارن . توی زمین هم نگاه کنیم بازیکن هایی مثل سیلوا , لاوتزی , وراتی , سیسوکو و پاستوره رو توی PSG و بازیکنایی مثل پپه , اوزیل , بنزما , مودریچ و کاسیاس رو توی رئال می بینیم .
اما اصلی ترین دلیلی که می تونه این بازی رو رویایی کنه رقابت رونالدو و زلاتان می تونه باشه ! 2 تا از بهترین بازیکن های حال حاظر دنیا می تونن با رقابتشون این بازی رو به اوج برسونن . سرعت و تکتیک بالای رونالدو در مقابل حرکت های خاص و دیوانه وار زلاتان هر تماشاگری رو می تونه به وجد بیاره . غیر از اینه ؟
آخرین باری که این 2 تیم مقابل هم صف آرایی کدند به سال 1994 بر میگرده . جایی که بازی با نتیجه 1-1 مساوی تموم شد . جمعی هم بخواییم حساب کنیم این 2 تیم 4 بار مقابل هم قرار گرفتند که رئال یک بار پیروز بوده , PSG 2 بار و 1 بار هم بازی مساوی شده .
× ! ×
Barcelona Vs AC Milan
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
فرقی نداره که الان بارسلونا خیلی خیلی خوبه و آ.ث میلان نسبتا بد ! رقابت این 2 تیم بدون شک بازی زیبایی خواهد شد . میلان امسال نشون داده هر چقدر هم بد باشه باز جلوی تیم های بزرگ و اسم دار خیلی خوب بازی می کنه و یه رگه هایی از میلان سابق رو می تونه نشون بده . البته الان میلان خیلی بهتر شده . اعجوه ای به اسم ال شعراوی در خط حمله بازی می کنه , روبینیو دوباره داره به روز های خوبش بر میگرده , نوچرینو و بوآتنگ دارن دوباره مثل فصل قبل میشن و پدیده ای به نام دی شلیو هم در خط دفاع ظهور کرده . این تیم قدرت اینو داره که بتونه با بارسایی که نسبت به سال قبل خیلی تغییر کرده ایستادگی کنه . درسته احتمال شکست خوردنش بالاست ولی یادمون نره ایستاده مردن هم زیباست ! میلان اگه مقابل بارسا قرار بگیره 100 درصد خواهد جنگید . همین جنگیدن هم می تونه باعث زیبا و حساس شدن بازی بشه . در ضمن یادمون نره بازی های حذفی هست و هر اتفاقی ممکنه بیفته ,,,, شاید میلان بتونه انتقام سال قبل رو بگیره . چیزی که با وجود بازیکنی به اسم لیونل مسی تو تیم بارسا خیلی خیلی بعیده !
این 2 تیم تا حالا 15 بازی با هم انجام دادن . سهم میلان از این 15 بازی 4 برد و سهم بارسا هم 6 برد بوده . 5 بازی دیگه هم مساوی شده .
عکس های ضمیمه :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
× ! ×
Arsenal Vs Juventus
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
رقابت های سال 2005-06 . اون فصل خیلی ها یوونتوس رو با بازیکنایی مثل دل پیرو , زلاتان , ترزگه , ندود , کامورانزی , امرسون , ویرا , تورام , کاناوارو , زامبروتا , بوفون و با سرمربیگری فابیو کاپلو مدعی شماره 1 قهرمانی می دونستند . این تیم با این ستاره های اسمی در مرحله حذفی به تیم آرسنال خورد . آرسنالی که بعد از رفتن ویرا به همین تیم یوونتوس کاپیتانی رو به تیری آنری اهدا کرده بود . قبل از بازی دل پیرو مصدوم شد و بازی رو از دست داد اما یوونتوس انقدر ستاره داشت که باز هم خیلی ها و با وجود نبودن دل پیرو برنده این بازی بدونن . اما آرسنال با رهبری کاپیتان آنری و درخشش نوجوانی به اسم سسک فابرگاس نسخه یوونتوس و ستاره هاش رو پیچید !! یوونتوسِ بزرگ مات و مبهوت اون آرسنال رویایی شد ,,,
حالا 7 سال بعد شده و بیشتر یوونتوسی ها آرزو دارن دوباره به آرسنال بخورن تا انتقام اون سال رو بگیرن . آرسنالی ها هم از یوونتوس ترسی ندارن . چون می دونن 1 بار تونستند یوونتوسی خیلی قوی تر از یوونتوس کنونی رو حذف کنن . این بازی در یک کلام واقعا می تونه زیبا بشه . یوونتوس با سبک خاص و جدید خودش در مقابل آرسنال با فوتبال همیشه زیبای خودش . ونگر با تجربه و متفکر در مقابل کونته ی جوون و متفکر !! رقابت از این زیبا تر ؟
این 2 تیم تا حالا 6 بار جلوی هم صف آرایی کردند . 6 باری که آرسنال 3 بارش رو پیروز بوده و یوونتوس فقط 1 بارش رو . 2 بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده .
عکس های ضمیمه :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
× ! ×
PSG Vs AC Milan
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
یک رقابت کاملا خودی !! از تیم کنونی پاریسن ژرمن 2 نفر از ستاره های اصلیش توی زمین بازیکنای سابق میلان هستند : زلاتان ابراهیموویچ و تیاگو سیلوتا ! خارج از زمین هم 2 تا از مهره های اصلی این تیم باز میلانی هستند . لئوناردو مدیر این تیم و انجلوتی سرمربی این تیم 2 فرد کاملا میلانی هستند !! همین هم می تونه باعث بشه رقابت این 2 تیم اونم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان برای هر کسی مخصوصا هوادار های تیم میلان حساس باشه .
خیلی ها کلا الان دعا می کنن این بازی پیش بیاد و شاهد رویارویی تیاگو سیلوا , زلاتان و آنجلوتی با هوادار های میلان باشن . البته هوادار ها مطمئنا چیزی به کارلو نخواهند گفت چون گذشته رو هیچوقت فراموش نمی کنن . اما فکر کنم باید منتظر دیدن یه حرکت خاص از سوی هوادار های میلان برای زلاتان که به خاطر پول از تیم رفت و سیلوایی که بهشون دروغ گفت باشیم . این بازی شاید از چارچوبِ فوتبالی فوق العاده نباشه , اما بدون شک توی حاشیه ها جزء بهترین ها باشه ,,,
این 2 تیم کلا 4 بار با هم بازی کردند که 2 بارش مساوی شده و 2 بار دیگه هم آ.ث میلان برده . PSG باید دعا کنه به میلان بخوره و هر 2 بازی رو ببره تا این رکورد یه تکونی بخوره !!
× ! ×
Manchester United Vs AC Milan
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نمی دونم چرا ولی هر وقت فکر این بازی میاد به سرم سریع یاد کاکا میفتم ! ستاره ای تو بازی این 2 تیم در لیگ قهرمان سال 2006-07 یک تنه پدر تیم یونایتد رو در اوورده بود و باعث صعود تیمش به دور بعد شد . صعودی که البته سال 2009 به صورت کاملا فوق العاده توسط منچستری ها جبران شد و تونستن در مجموع 7-2 تیم میلان رو شکست بدن و به دور بعد صعود کنن .
بازی این 2 تیم شاید نتونه از لحاظ فوتبالی چیز شاخی از آب در بیاد اما مسلما به خاطر اسم 2 تیم هم که شده چشم خیلی ها بهش دوخته میشه . 2 تیم پر افتخار ایتالیا و انگلیس اگر مقابل هم قرار بگیرند , کسی پشیمان نخواهد شد .
این 2 تیم تا حالا 10 بار مقابل هم قرار گرفتند . نکته جالب این 10 بازی هم اینه که 1 بازی هم توش مساوی نشده و هر بازی برنده داشته . سهم هر 2 تیم هم 5 پیروزی !! این نکته هم چیزیه که می تونه باعث بیشتر جذاب شدن بازی بشه ,,,,
عکس های ضمیمه :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
× ! ×
Real Madrid Vs Bayern Munich
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
این 2 تیم تا حالا 12 بار با هم تو لیگ قهرمانان بازی کردند همه ی بازی هاشون هم پر از صحنات فوق العاده و بازی هایی زیبا بوده !! امکان نداره این 2 تیم توی لیگ قهرمان بهم بخورن و یک بازی فوق العاده از خودشون نشون ندن . از همین پارسال بگیر تا سال 87 که برای اولین بار توی لیگ قهرمانان با هم بازی کردن . اخراج کلاوس , پنالتی گرفتن های نویر , درگیری کان با کاسیاس , درگیری بکهام با کوفور , پنالتی عجیب راموس , اشتباه اولی کان و سوء استفاده رونالدو و در آخر گل فن بومل . اینا همه فقط جزئی از لحظات حساسی هستن که رقابت این 2 تیم باعث بوجود اومدنشون شده . الان به همه ی اینا گزینه انتقام رئالی ها بابت شکست فصل قبلشون هم اضافه کنید . اونوقت می فهمید که رویایی این 2 تیم چه هیجانی رو می تونه به لیگ قهرمانان اضافه کنه . من خودم به شخصه مشتری پر و پار قرص این رقابت هستم ,,,
این 2 تیم تا حالا 20 بار مقابل هم قرار گرفتند . 17 بار بایرن مونیخ پیروز زمین بوده 7 بار هم رئال مادرید . 2 بار هم بازی هم مساوی تموم شده .
عکس های ضمیمه :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
× ! ×
Juventus Vs Real Madrid
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
هیجان , رقابت , مبارزه , نوستالوژی , فوتبالِ زیبا و جایِ خالیه الساندرو دل پیرو !! این بازی رو فقط اینطوری میشه توصیف کرد . هر وقت که این 2 تیم در رقابت های لیگ قهرمانان بهم خوردن تمام دنیا چشمشون رو مشغول دیدن این بازی کردن . چه فینال سال 1996 , چه نیمه نهایی سال 2003 و چه مرحله گروهی سال 2008 ! فرقی نداره این 2 تیم کجا بهم می خورن هر جا بهم بخورن دنیا فقط به این بازی نگاه می کنه . هر جا به هم بخورن مارادونا اسطوره فوتبال بلند می شه می ره و از نزدیک بازی رو نگاه می کنه !! این 2 تیم هر جا به هم بخورن - به قول گزارشگر بازی این 2 تیم در سال 2003 - آخر دنیا خواهد بود !
نکته جالب تو این قضیه برخورد هوادار های 2 تیم هست ! تو فروم هواداران یوونتوس یک نظر سنجی گذاشتند که پرسیده بود دوست دارید توی مرحله بعد به کدوم تیم بخورید ؟ تو این نظر سنجی رئال مادرید با اختلاف بالایی اول بود !! لئوناردو بونوچی مدافع جوون این تیم هم در مصاحبه ای که بعد از بازی با شاختار بود اعلام کرد که عاشق این هستم که مقابل رئال مادرید بازی کنیم !! اما اونور بین رئالی هم یک نظر سنجی برگزار شد و پرسیدن که دوست دارید به کدوم تیم بخورید ؟! اونجا با وجود تیم های مثل بایرن , پاریسن ژرمن و من یونایتد این یوونتوس بود که کمترین رای رو اوورد !! رئالی ها این چند سال اصلا خاطره خوبی به خاطر بازی مقابل یوونتوس ندارن واس همین از اتفاق افتادن این بازی چندان خوشحال نمی شن . بر عکس یوونتوسی ها شدیدا از رئال خاطرات خوش دارند و فکر می کنن در صورت اتفاق این بازی اون خاطرات خوش هم تکرار خواهد شد !
این 2 تیم 14 بار تا حالا مقابل هم بازی کردند که 1 بار هم تو این 14 بازی نتیجه مساوی اتفاقی نیفتاده !! هر کدوم از 2 تیم هم تا حالا 7 برد رو مقابل دیگری کسب کردن و پا به پای هم پیش می رن .
عکس های ضمیمه :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
× ! ×
Manchester United Vs Real Madrid
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
کسانی که الان 10 سالی میشه به صورت جدی دارن فوتبال میبینن امکان نداره اخرین بازی این 2 تیم در لیگ قهرمانان که 4-3 به نفع منچستر به پایان رسید رو یادشون بره . یک بازی که به جرات می تونم بگم از لحاظ فوتبالی بی نظیر بود . هتریک رونالدو , لایی های ون نیستلروی , نیمکت نشین بودن بکهام , اصرار هوادار ها برای اومدن بکهام داخل زمین , ضربه ایستگاهی بکهام , مات و مبهوت موندن کاسیاس , گل به خودی هلگرا , دریبل های فیگو و زیدان و .... واقعا اون بازی نظیر نداشت . هنوز که هنوز هم هست من بازی ای به زیبایی اون بازی ندیدیم . یک بازی کلاسیک و فوق العاده خاص ! فرگوسن بعد از این بازی یک مصاحبه خیلی خوبی کرد و یک جمله ای گفت که هنوز هم تو یاد خیلی ها هست . فرگی گفت : " راه حال صعود ما ساکت کردن رونالدو بود . کاری که ما هر کاری کردین نتونستیم انجامش بدیم ! " رونالدو هم بعد از بازی تو یک جمله گفت : " این شب رو هیچ وقت فراموش نمی کنم ! " نباید هم فراموش کنه . هتریک کردن اونم توی الترافورد کار هر کسی نیست ,,,
امسال هم اگه 2 تیم به هم بخورن می تونیم شاهد یک رقابت فوق العاده جذاب باشیم . مهمترین عاملش هم می تونه بازگشت رونالدو به الترافورد و رو به رو شدنش با فرگوسن باشه ! ستاره ای که از منچستر شروع به درخشیدن کرد و بعد از چند سال این تیم رو به مقصد رئال ترک کرد . همچنین رو به رو شدن دوباره فرگوسن و مورینیو هم می تونه جالب باشه !! کلا این بازی قشنگ در صورت وقع پتانسیل بهترین بازی لیگ قهرمان شدن رو داره . هم تیو زمین و هم خارج از زمین !
این 2 تیم تا حالا 8 بازی با هم انجام دادن . سهم رئال 3 پیروزی و سهم من یونایتد هم 2 پیروزی بوده . 3 بازی هم با نتیجه مساوی تموم شده !
عکس های ضمیمه :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
× ! × ! × ! × ! × ! × ! × ! ×
خب نظر شما چیه ؟ بازی های رویایی شما کدوم بازی ها هستن ؟ اگه دوست دارید بیایید بگید تا بقیه هم نظرتون رو بدونن .
پ.ن : این لیست 100 درصد شخصیه ! خوش باشید ,,,





پاسخ با نقل قول






مورینیو تو این چند سال خیلی به یوونتوس توهین کرده و بهترین فرصته برای یوونتوس که جواب حرفاش رو تو زمین مسابقه بده و از اونور هم مورینیو میتونه خاطرات خوبش تو ایتالیا رو تکرار کنه ...




علاقه مندی ها (Bookmarks)