علی داداش اول تبریک میگم بهت![]()
دوم اینکهمن کاری به بقیه ندارم ؛ شیرینی منو شارژ 5 تومنی ایرانسل واسم پ خ کن ؛ راضیم
![]()
البته گفتی که نمیدونی چجوری شیرینی بدی گفتم کمکت کنم بهت بگم چجوری![]()
دستت درد نکنه آقا معلم
علی داداش اول تبریک میگم بهت![]()
دوم اینکهمن کاری به بقیه ندارم ؛ شیرینی منو شارژ 5 تومنی ایرانسل واسم پ خ کن ؛ راضیم
![]()
البته گفتی که نمیدونی چجوری شیرینی بدی گفتم کمکت کنم بهت بگم چجوری![]()
دستت درد نکنه آقا معلم
10 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Danial (03-07-2014), Dash.Ali (03-06-2014), El Niño (03-07-2014), EmInEm (03-07-2014), Hamid (03-06-2014), King MahDi (03-06-2014), MAMAD (03-06-2014), MrHOF (03-07-2014), Sgt.Wollek (03-07-2014), The Phenom (03-07-2014)
2 کاربر مقابل از Вαңгαмi عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Ali (03-07-2014), Dash.Hossein (03-07-2014)
هوا چه قدر خوب شده پوریا
کاربر مقابل از Dash.Ali عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: r v d (03-07-2014)
رو چشم و چالم بذارید حقوق بگیرم در خدمتم به دو نفر به قید قرعه شارج میدم
شیرینکاری رفقای انجمن ترنس اونور
<<<< من بعد از دیدن امضا
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
11 کاربر مقابل از amir-aghaei عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Danial (03-09-2014), Dash.Ali (03-09-2014), Dash.Hossein (03-09-2014), El Niño (03-09-2014), EmInEm (03-10-2014), Goldberg The Man (03-09-2014), Hamid (03-09-2014), King MahDi (03-09-2014), The Last Outlaw (03-10-2014), Warrior (03-09-2014), r v d (03-09-2014)

وای امروز عجب روزی بود . اخرین روز مدرسه رفتنم
دیگه مدرسه ای تو کار نیست . درسته مدرسه رفتن سخته اما خیلی خوش میگذشت .
مسخره بازیی و تیکه انداختن و ....
امروز هم با بچه ها از 8 تا2 فوتبال کردیم . جاتون خالی پیراهن گرت بیل رو پوشیده بود . عجب بازی کردیم .
حیف که اخرش ناخن پام درومد و الان خیلی درد دارم
4 کاربر مقابل از sasan cr7 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Ali (03-09-2014), Dash.Hossein (03-09-2014), El Niño (03-09-2014), King MahDi (03-09-2014)
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران
3 کاربر مقابل از Danial عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Hossein (03-09-2014), oscar (04-19-2014), sasan cr7 (03-09-2014)
Thank You Iker
دیروز یه ماست خریدم توش دوغ بود.هفته ی پیشم یه کمپوت خریدم توش لوبیا بود.خخخخخخخخخخخخ![]()
کاربر مقابل از Dash.Hossein عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Dash.Ali (03-09-2014)
چقد بده ساعت 6 صبح بلند شی بعد تا 6:30 بکوبی بری ترمینال و 5 تومن بدی و بلند شی بری ساوه برای دانشگاه
بعد ببینی استاد نیومدهبعد 2 ساعت منتظر رفیقت شی که توی یه دانشگاه دیگه کلاسش تموم شه !!!
بدتر از اون اینه که میبینی همه اومدن استادا نیومدن بعد تکلیفت واسه دو روز بعد (دوشنبه,سه شنبه) معلوم نیست ایندفه باید ساعت 4:30 صبح بلند شی بری که باز
یه دسته بیل بکنن تو آستینت بگن کلاس نیست (شایدم باشه) .. بدبختی درسا هم مهمه نباشم از یه جا پاره میشه
---------------------------------
ایشالا چهارشنبه هم عازم مشهد هستیم و نائب و الزیارة (![]()
) همه هستیم
14 کاربر مقابل از MrHOF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Danial (03-09-2014), Dash.Ali (03-09-2014), Dash.Hossein (03-10-2014), El Niño (03-09-2014), EmInEm (03-10-2014), King MahDi (03-09-2014), Mr. Movie (03-09-2014), Seraph (03-09-2014), Sgt.Wollek (03-09-2014), The Enforcer (03-10-2014), Warrior (03-09-2014), sasan cr7 (03-09-2014), АЯЭF (03-09-2014), Вαңгαмi (03-09-2014)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)