نام : محسن یگانه
تولد : 23 اردیبهشت سال 1364
سن : 27
محل تولد : گنبد کیکاووس
ملیت : ایرانی
سبک : پاپ
محسن یگانه، یکی از هنرمندان نامدار ایارنی می باشد که فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرد. به گفته خودش، در دوران کودکی علاقه زیادی به زمینه موسیقی نداشت و دوست می داشت که بازیگر شود و در دنیای سینما به بازیگری بپردازد اما بنا به دلایلی نتوانست به این هنر دست پیدا کند. سپس وی رو به زمینه موسیقی آورد. محسن، فرزند یک شهید بسیجی می باشد و خودش نیز از به جا آوردن آن در زبان مردم ناراحت می شود و برای همین هست که زیاد در رابطه با این مسئله صحبت نمی کند ولی به هر حال محسن، فرزند یک شهید بسیجی است. محسن دانشجوی مهندسی صنایع است و خواهران او نیز دندانپزشک و پزشک می باشند، مادر او نیز استاد دانشگاه می باشد.
مدیر برنامه های محسن یگانه، چراغعلی می باشد. به گفته محسن یگانه : " کسی که فرد زبر دست و حرفه ای می تواند به بالا بردن من کمک کند " او برای اولین با به همراه محسن چاوشی با آهنگ نشکن دلمو ظهور کرد. سال 1389 سالی زیبا و به یادماندنی برای محسن بود، وی با آلبوم زیبا خود به نام رگ خواب توانست محبوبیت خوبی را در بین مردم جای دهد و این آلبوم با استقبال فراوانی روبه رو شد.
«« بیوگرافی محسن یگانه از زبان خودش »»
متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبد کاووس هستم
از اول در دوران بچگی تو فعالیت های فرهنگی و هنری زود موفق می شدم
تا اوایل دوران دبیرستان آدم موفقی بودم…
همه چی خوب بود تا شروع دبیرستان !
به خاطر ماموریت های مادرم چون استاد دانشگاه بود مجبور به سفر اراک شدم
افت شدید درسی داشتم ! بعد از اراک به شهر خودم برگشتم
بعد از یک سال به تهران آمدم و حدود ۱۰ ماه بم و یک سال ساری بعد در تهران دانشگاه قبول شدم و در تهران ماندگار شدم
بعد از فیلم پر پرواز در دوران دبیرستان تازه تفاوت بین سازها رو فهمیدم
من افتخار می کنم که خیلی دیر شروع کردم ولی موفق شدم و از کارای حرفه ای موزیک برمیام !
از اون موقع یک گیتار خریدم و شروع کردم به تمرین به صورت تجربی، بله تجربی ! چون خانواده ام زیاد علاقه ای نداشتند که موزیک به درسم ترجیح بدم چون مجبور بودم افت تحصیلی را جبران کنم، سخت درگیر درس شدم و وارد دانشگاه تهران در رشته مهندسی صنایع شدم
از همان لحظه ای که وارد دانشگاه شدم شروع به فعالیت های جدی در موسیقی نمودم و سریع کارامو ضبط کردم و اکثر کارای من از لحاظ حرفه ای ضعیف ولی از لحاظ احساسی قوی بودن !
( اردیبهشتی بودنم باید یه جایی به دردم بخوره دیگه )








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)