بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 36

موضوع: Real Madrid Vs. Manchester United | فینال زود هنگام لیگ قهرمانان اروپا

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض Real Madrid Vs. Manchester United | فینال زود هنگام لیگ قهرمانان اروپا

    Matchpack: Real Madrid v Manchester United





    بالاخره روزی که همه ما انتظارش را داشتیم فرا رسید . روزی که به قول مورینیو تمام دنیا منتظرش بودن . روز بازی رئال مادرید و منچستر یونایتد .

    این بازی امشب ساعت 23:15 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید برگزار خواهد شد . بازی که برای هر دو تیم خیلی مهم هست .

    حدود یک ماه و نیم پیش ، قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان انجام شد . در آن قرعه بازی های زیبایی مانند بایرن - آرسنال یا بارسا - میلان در آمد .

    اما این بازی ، یعنی من یونایتد و رئال مادرید توجه همه را به خودش جلب کرد و بدون شک مهم ترین بازی این دور ، همین بازی هست .

    این بازی از هر نوع جذابتی برخوردار هست . اما نکته جالب این بازی ، بازی کریستیانو رونالدو مقابل تیم سابقش هست .

    او که چند سال موفق را در منچستر یونایتد سپری کرد ، الان ستاره مادرید هست و باید مقابل تیم سابقش بازی کند .

    به احتمال زیاد این بازی ، بازی بسیار احساسی برای او خواهد بود و عواطف او روی بازی اش تاثیر خواهد گذاشت . اما رونالدو نباید بگذارد عواطفش بر بازی اش غلبه کنند .

    در این تاپیک ما به صحبت های مربی ها ، وضعیت بازیکنان دو تیم و چند نکته جالب از این دو تیم میپردازیم و شما میتوانید در مورد بازی بحث و تبادل نظر بکنید .

    فقط در مورد این دو تیم بحث کنید . نه تیم های دیگر و احترام همدیگر را نگه دارید . با تشکر .


    Team News


    Real Madrid





    تیم رئال مادرید تقریبا با بهترین ترکیبش به میدان خواهد رفت . فقط یک غایب دارد که کاپیتان تیم هست ! ایکر کاسیاس .

    ایکر کاسیاس که 3 هفته پیش دستش شکست ، فعلا نمیتواند تیمش را همراهی کند و برای بازی امشب غایب بزرگ بازی هست .

    اما دیگو لوپز جای او را خواهد گرفت امشب . خبر خوب دیگر برای مادرید ، بازگشت ژابی آلونسو و آماده بودن او برای بازی امروز هست .

    او پس از مصدومیت جزعی اش میتواند امشب بازی کند . همینطور رافائل واران نیز مصدومیتش را پشت سر گذاشته و میتواند بازی کند .


    Manchester United





    تیم منچستر یونایتد هم مصدوم خیلی مهمی ندارد اما تعداد مصدومانش از رئال مادرید بیشتر هست و این میتواند به ضررش تمام شود .

    پاول اسکلز و درن فلچر که اصلا به این بازی نمیرسند . البته با وجود بازیکنان جوان تر ، اگر این دو بودند هم احتمالا بازی نمیکردند .

    اما فیل جونزی که در بازی با اورتون مصدوم شد ، به بازی امشب میرسد و به احتمال زیاد بازی خواهد کرد .

    جانی اونز و اشلی یانگ هم دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته اند و میتوانند امشب برای منچستر بازی کنند .

    اما با این وجود ، احتمال حضور زوج فردیناند و ویدیچ در بازی امشب بیشتر هست . زیرا فردیناند در بازی قبل منچستر استراحت کرد و آماده بازی کردن هست .



    Manager Quotes


    Jose Mourinho





    " در دنیا باشگاه های خیلی خوبی وجود دارد که تاحالا نتوانسته اند لیگ قهرمانان اروپا را ببرند . "

    " اما رئال مادرید تاحالا 9 بار برده ، من هم تاحالا 2 بار بردم . رئال امسال میخواهد دهمین جامش را ببرد ، من هم سومی ام را . "

    " اگر امسال شد ، که خوب است . اگر نشد ، سال دیگر تلاشم را خواهم کرد . فکر نکنم با 2 قهرمانی راضی باشم . "

    " هر دو تیم ، تیم های فوق العاده ای هستند و دنیا منتظر این بازی هست . "



    Sir Alex Ferguson





    " رونالدو در حال حاضر بازیکن بهتری نسبت به زمانی که در منچستر یونایتد بود ، شده . به خاطر سنش . "

    " کریستیانو الان در اوج زندگی حرفه ای اش هست و یکی از بهترین بازیکنان جهان هست . گرفتن او کار سختی هست . "

    " او الان در اوج هست و تا 3 سال آینده نیز همینطور خواهد بود . من هیچ وقت فکر نمیکردم که او بتواند همچین تعدادی را گل بزند . "

    " تعداد گل هایی که او تاحالا زده فوق العاده بوده . "



    Match Facts





    - این دو تیم تاحالا 8 بار مقابل هم قرار گرفتند که تعداد گل های زده شده در این 8 بازی 31 گل بوده ! ( 3.9 گل در بازی )

    - منچستر یونایتد هیچ وقت نتوانسته در زمین رئال مادرید ، این تیم را شکست دهد . آنها تاحالا 2 بار باختند و 2 بار مساوی کردند .

    - شیاطین سرخ تاحالا 4 بار به برنابئو رفتند که در 3 تا از این 4 بازی ، در هر بازی 3 گل خوردند !

    - آخرین باری که این دو تیم با هم بازی کردند ، بر میگردد به 10 سال پیش ، آپریل 2003 که رئال مادرید با نتیجه در مجموع 6-5 یونایتد را در یک چهارم نهایی شکست داد .

    - منچستر یونایتد تاحالا 13 بار در کشور اسپانیا بازی کرده که فقط توانسته 2 بار برنده شود ! آنها 4 بار باختند و 7 بار مساوی کردند .

    - رئال مادرید در 31 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان ، فقط در یک بازی نتوانسته گل بزند . آن بازی در مقابل بارسلونا در نیمه نهایی بود که بارسلونا 2-0 برد آن بازی را .

    - از آن بازی که در برنابئو برگذار شد ، رئال مادرید توانسته در 9 بازی خانگی اش در لیگ قهرمانان 33 گل بزند !

    - اما رئال مادرید این فصل نتوانسته در هیچ بازی لیگ قهرمانان ، دروازه اش را بسته نگه دارد . آنها تاحالا 9 گل خوردند و این بیشترین تعداد گل خورده میان تیم های باقیمانده هست .

    - سر الکس فرگوسن مقابل مورینیو نتیجه های درخشانی نگرفته . او 6 بار مساوی کرده ، 6 بار باخته و فقط 2 بار برده !


    × × × × × × × × × ×


    خب دوستان اینم از این . نظر شما چیست ؟ به نظرتان چه تیمی امشب پیروز خواهد شد ؟ یا اصلا بازی مساوی میشود ؟

    منتظر نظرهایتان هستم . بعد از بازی هم دوستان اینجا در مورد بازی بحث کنند .

    با تشکر ..
    22 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. A.R.D.A.L (02-13-2013), AƦAƾH (02-13-2013), DEAD MAN (02-13-2013), Dark Shadows (02-13-2013), Enliven (02-14-2013), Erfan_Cena (02-15-2013), Ghost OF Sparta (02-13-2013), HesaM (02-13-2013), Holy Diver (02-13-2013), Junior (02-13-2013), MAMAD (02-13-2013), MrHOF (02-15-2013), S.H.A.Y.A.N (02-14-2013), SASAN (02-13-2013), SHAHIN (02-13-2013), Sgt.Wollek (02-13-2013), The Great One (02-13-2013), The Wollek (02-13-2013), amir-aghaei (02-14-2013), bomb5 (02-13-2013), © The Phantom Pain (02-13-2013), Ð-i-R-Ť-Y (02-14-2013)
    امضای ایشان

  2. Top | #11

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    رئیس جمهور انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4775
    سن
    32
    نوشته ها
    1,785
    تشکر
    5,165
    تشکر شده 5,481 بار در 777 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1144 Thread(s)

    پیش فرض

    جز معدود بازی هاست که دوست دارم رئال ببره

    منچستر کلا باید ببازه
    کاربر مقابل از The Great One عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Holy Diver (02-13-2013)
    امضای ایشان












  3. Top | #12

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    شماره عضویت
    29566
    سن
    28
    نوشته ها
    819
    تشکر
    10,597
    تشکر شده 2,975 بار در 722 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    612 Thread(s)

    پیش فرض

    همه آنتی یونایتدی ها دست به دامن رئال شدن....اما کور خوندن.
    کاربر مقابل از Ghost OF Sparta عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Junior (02-13-2013)
    امضای ایشان

  4. Top | #13

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض

    عجب بازی ... خیلی قشنگ بود . من دوست داشتم منچستر ببره ولی 1-1 هم خوبه . بازی برگشت واسه رئال خیلی سخت میشه .
    واکنشهای دخیا فوق العاده بود . به نظر من جزء یکی از بهترین گلرهاست . فن پرسی هم چند تا حمله عالی کرد و تیرک هم زد اما نشد دیگه .
    رونالدو هم توی رئال عالی بازی کرد . شاید اگه نبود الان رئال نمیتونست اینقدر حمله کنه . مودریچ هم خوب بازی کرد بعد از اینکه اومد توی بازی .
    از وین رونی هم بیشتر انتظار میرفت ولی متاسفانه کاری نتونست انجام بده .
    در کل یکی از بهترین بازیهای فوتبالی بود که تا حالا دیده بودم . وقتی تموم شد ناراحت شدم , چون تا همون دقایق آخر هم موقعیت های خطرناک داشت بازی .
    امیدوارم بازی برگشت هم مثل همین باشه و البته با برد و صعود شیاطین سرخ .
    9 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Enliven (02-14-2013), Ghost OF Sparta (02-14-2013), Junior (02-14-2013), Mirza (02-15-2013), SASAN (02-14-2013), TORNADO (02-14-2013), The Phenom (02-14-2013), amir-aghaei (02-14-2013), © The Phantom Pain (02-14-2013)
    امضای ایشان


  5. Top | #14

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30286
    نوشته ها
    446
    تشکر
    7,647
    تشکر شده 1,798 بار در 377 ارسال
    حالت من
    Badhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    395 Thread(s)

    پیش فرض

    بازی بسیار زیبایی بود / نمیدونم چرا فرگوسن فکری به حال رافائل نکرد ! بنده خدا خیلی زیر فشار بود ، نیمه اول رئال رسما اونجا اتوبان زده بود انصافا تاکتیک رئال در نیمه اول بیشتر به سانتر کردن خلاصه میشد / مشخص بود خواست فرگوسن زدن حداقل یک گل در برنابئو هست که به این خواستش هم رسید /آربلوا هم اونطرف خیلی بد کار کرد از همه دریبل خورد ، / عوضش کونترائو بد نبود /دفاع رئال نشون داد رو کرنر ها خیلی مطمئن نیست کرنر های یونایتد فوق العاده خطر ناک بود ، ، البته لوپز روی گل یونایتد هم شاید میتونست واکنش بهتری نشون بده . از اون طرف دخیا فوق العاده کار کرد ، و در شبی که بازی زیبایی رو تماشا می کردیم صد در صد یکی از بهترین ها بود.شاید اگه قبل بازی از هر کس میپرسیدی چه کسی گل یونایتد رو میزنه کمتر کسی اسمی از ولبک می آورد .
    پرش رونالدو و گلش خیلی زیبا بود . اما خوشحالی نکردنش بعد گل هم..نظری دربارش ندارم
    وضعیت رئال خیلی حساس تره ! . رئال در لالیگا عملا شانسی نداره ! در کوپا کار خیلی سختی داره و لیگ قهرمانان میتونه همه ی ناکامی های لالیگای رئال رو جبران کنه !
    به نظرم اگه نگاهی به بازیهای خارج از خانه این فصل رئال بیاندازیم شاید طرفدارهای رئال باید کمی نگران باشند. و یونایتد میتونه با یه بازی منطقی و ضد حمله های سریع در خانه رئال رو از پا دربیاره.
    4 کاربر مقابل از TORNADO عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ghost OF Sparta (02-14-2013), Junior (02-14-2013), King Of Darkness (02-14-2013), SASAN (02-14-2013)

  6. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    شماره عضویت
    32444
    سن
    30
    نوشته ها
    1,459
    تشکر
    6,730
    تشکر شده 7,497 بار در 1,367 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1374 Thread(s)

    پیش فرض

    واقعا بازی قشنگی بود و رئال عالی بود ولی هیچوقت از یونایتد انتظار نداشتم بعد گل بیاد و 9 نفره دفاع کنه من که همچین صحنه ای از من یونایتد ندیدم یه جوری میشه گفت به زانو افتاده بودن.بازهم اشتباه داوری تک گل من یونایتد روی کرنری بود که اصلا کرنر نبود.تو کل دو نیمه رئال دو بار شانس اورد که گل نخورد یکی که فن پرسی زد به تیرک و برگشتش ژابی از روی خط کشید بیرون توپ رو و یکی هم صحنه ی اخر بازی که بازهم فن پرسی زد و دیگو لوپز به کرنر زد.اگه ده خیا روز خوبش نبود راحت رئال 4 تا میتونست بزنه ولی خیلی توپ گرفت ده خیا.یه صحنه هم که واران باید اخراج میشد ولی داور ندید.
    امیدوارم بازی برگشت رو ببریم و عین من یونایتدی ها بازی کنیم یعنی بعد گل بریم تو لاک دفاعی فرصت به یونایتدی ها ندن.
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    A Por La Un Decima




  7. Top | #16

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    33
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض

    دیشب خیلی خسته بودم اما چشمام اجازه خوابیدن به من نمیداد . هی میگفت فوتبالو نگاه کن !همه دیدن چه بازی قشنگی بود . اصلا ادم دلش نمی خواست تموم بشه . پر از هیجان ! از یه طرف دوست داشتم رئال به خاطر مورینیو ببره بازی رو ، از یه طرف هم دوست داشتم یه تیم انگلیسی مثل منچستر بیاد بالا (حالا که چلسی نیست ) !
    منچستر بازیکنای جوون خیلی خوبی داره (البته رافائل رو فاکتور میگیریم ) ! امیدوارم بازی برگشت هم به همین زیبایی باشه ( بلکه هم بیشتر ) !

    شاختار هم امسال خیلی شاخ شده ! اصلا دوست داشتم به بارسلونا بخوره تا دروازه ای دیگه واسشون نمونه ! حالا دیشب دورتموند با این که چن تا از بازیکناش نبودن نتیجه ی نسبتا خوبی گرفت .امیدوارم تو بازی برگشت بزنه این شاختارُ پاره کنه !
    کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Ghost OF Sparta (02-14-2013)
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

  8. Top | #17

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    شماره عضویت
    31772
    سن
    31
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    6,866
    تشکر شده 5,476 بار در 934 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1600 Thread(s)

    پیش فرض

    بعضی از دوستان میان و ابراز تعجب میکنند از این دفاع همه جانبه ی منچستر در بازی در حالی که این حربه ای که فرگی به کار برد عالی بود. توی کرنرها فن پرسی توی محوته ی جریمه منچستر خیلی خوب توپ هارو دفع میکرد و خیلی کمک کرد به منچستر. هر چند رئال عالی بازی میکرد ولی موقعیت های منچستر نفس رو توی سینه حبس میکرد. واقعا موقعیت های منچستر خیلی خیلی خطرناک بود. ولبک هم خوب بازی کرد و خیلی دوید.

    سرالکس از تجربش بهترین استفاده رو کرد و با یک مساوی و یک گل زده در خونه ی رئال میتونه توی الدترافورد یک جهنم برای شاگردان مورینیو بسازه که در این جهنم وین رونی قلب دفاع بازی نمیکنه و همون وین رونی هجومی میشه که تیم منچستر رو میتونه توی هجوم قوی و قوی تر بکنه. و یه چیز دیگه اینه که رئال قبل بازی با منچستر یه بازی خیلی مهم داره با بارسا یعنی اگر بارسا رو ببره میتونه با یه روحیه ی عالی به نبرد الدترافورد بره ولی اگر به بارسا ببازه و با روحیه ی ضعیف در الدترافورد هم نتیجه ی ضعیفی بگیره و حذف بشه دیگه عملا باید با اقای خاص خداحافظی کرد.

    تعویض های مورینیو هم به نوبه ی خودش خاص بود! زابی الونسو رو برد بیرون و په په رو اورد. اوردن مودریچ هم خوب نبود و شاید مودریچ باید بازی هایی از این قبیل رو بیشتر تجربه کنه.

    پرش کریس رونالدو استثنایی بود و زانوهاش تا کله ی اورا بالا اومد یه جورایی اورا با اون نگاهی که به بالا کرد فکر کرد رونالدو داره تو افق محو میشه!.

    و یه صحنه هم دیدم کلی حرص خوردم و اونم حرکت رایان گیگز بود که هم میتونست چیز بزنه هم بیرون پا هم نوک پا ولی توپ رو گرفت رفت سمت پایین و از دستش داد.

    ستاره ی بی چون و چرای میدان هم د خیا بود 100%. شوت هایی که رئالی ها میزدن من بعضی هاشونو با چشم نمیتونستم ببینم ولی یهو توی دستای د خیا ظاهر میشدن!.

    رئال کارش در بازی برگشت خیلی سخت تره و امیدوارم یه بازی خوب دیگه ببینیم ولی بدبختی اینه که بازی 3 شنبه هست و من 4 شنبه باید برم دبیرستان.اه.

    سطح کیفی و فنی بازی هم که دیگه حرفی نمیشه راجبش زد و این بازی از کلاس جهانی بالاتر بود.

    یه گلایه هم از شبکه ی 3 دارم و واقعا این چه بحث کارشناسی ای بود بعد بازی انجام شد اخه؟؟؟؟ واقعا همه منتظر بودن ببینن صدر چی میگه و کلی حرف نگفته در مورد واران و ولبک و ...... ولی هیچ حرفی زده نشد.
    کاربر مقابل از Seraph عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Junior (02-14-2013)

  9. Top | #18

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    برای بازی برگشت کاملا امیدوارم .

    منچستر امیدوار کننده بود . با بازیکنان جوونمون عالی بودیم .


    ون پرسی هم باز خودشو ثابت کرد دیشب روی تک موقعیت ها میتونه عالی کار کنه .

    فیل جونز = هیولا

    در مورد گلرمون یک حرف است ،
    فرگوسن : کسانی که میگویند دخئا بد است ، بزار بگویند ما همین بد را میخواهیم .!
    4 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ghost OF Sparta (02-14-2013), Junior (02-14-2013), S.H.A.Y.A.N (02-14-2013), The Phenom (02-14-2013)
    امضای ایشان



  10. Top | #19

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    شماره عضویت
    29566
    سن
    28
    نوشته ها
    819
    تشکر
    10,597
    تشکر شده 2,975 بار در 722 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    612 Thread(s)

    پیش فرض

    ای باو....اونایی که میگین رافائل بده بازی هاش رو ندیدین....دیشب جلوی کریس رونالدو بازی کرد....بازیکن شماره 12 جهان(11تای اولیش تو بارسا بازی میکنن)...بی شخوی رونالدو برگ چغندر که نیست....در کل بازی خیلی زیبایی بود و مساوی نتیجه عادلانه ای بود ولی با گل های بیشتر عادلانه تر بود...فیل جونز هم انواع تنه و هل و ... رو انجام داد....دمش گرم...دخئا ثابت کرد آینده دروازه بانان جهان و میتونه بهترین بشه...ولبک هم ثابت کرد فرگوسن یه چیزی میدونه که بازیش میده اونم جای نانی و والنسیا....ولی خدایش واقعا گیگز چرا اون توپ رو گل نکرد؟هر کی دیگه بود باش کنار می اومدوم ولی گیگز...
    کاربر مقابل از Ghost OF Sparta عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Junior (02-14-2013)
    امضای ایشان

  11. Top | #20

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5364
    سن
    29
    نوشته ها
    2,456
    تشکر
    14,581
    تشکر شده 13,907 بار در 2,194 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    457 Thread(s)

    پیش فرض

    بازی فوق العاده زیبایی بود حتی بیشتر از الکلاسیکو. بعد از اینکه تموم شد حسرت میخوردم میگفتم ای کاش بیشتر از 90 دقیقه بازی میکردن اصلا نمیخواستم از پای تلویزیون بلند شم

    رئال نیمه اول منچستر رو قوطی کرده بود ولی نیمه دوم شل تر شدن ولی باز از اواسط بازی به بازی برگشتن . رونالدو هم راضی بودم ولی مثل همیشش نبود مخصوصا نیمه دوم که خیلی شل بازی میکرد

    ضربه کوئنترائو خیلی خوب بود و میتونست گل بسازه واسمون ولی واکنش عالی دخئا مانعش شد. د خئا دیشب عالی بود جلوی چندین موقعیتمون رو گرفت. این بشر فکر نکنم جایگزینی نیاز داشته باشه اون ضربه آخر کوئنترائو هم میتونست گل بشه ولی باز دخئا با واکنش عالیش با پا توپ رو دور کرد

    اخراج وارن به کنار آقا داور یه پنالتی 100٪ برامون نگرفت حتی اون داور عوضی کنار دروازه قشنگ جلوی اون صحنه وایساده بود ولی اعلام پنالتی نکرد. من واقعا نمیدونم داورای کنار دروازه چه غلطی میکنن اونجا حالا بیایید بگید اشتباه داوری بود. اگه آقای داور میخواست بی طرفه قضاوت کنه با این پنالتی میتونستیم 2 - 1 ببریم

    لوپز دیشب خیلی خوب بود حتی بهتر از بازی با بارسا. به نظرم اگه مودریچ جای خدیرا رو میگرفت بهتر بود چون دی ماریا خیلی خطرناک کار میکرد و باید تا آخرش بازی میکرد و شاید هم میتونست گل بسازه برامون

    در کل من دی ماریا رو بهترین بازیکن زمین میدونم. بی صبرانه منتظر بازی برگشتم.

    ولی اگه بخواییم کلی حساب کنیم بازی مزخرفی بود. زیبایی و حساسیت دربی تهران رو نداشت


    کامنت بعضی از بارسایی ها رو هم خوندم تو همین تاپیک خندم گرفت آفرین ادامه بدید
    3 کاربر مقابل از Sgt.Wollek عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. King Of Darkness (02-14-2013), MAMAD (02-14-2013), bomb5 (02-14-2013)
    امضای ایشان



    ♥ HALA MADRID ♥



صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. گل ها و هایلایت های فینال لیگ قهرمانان اروپا :: Bayern Vs Chelsea
    توسط The Great One در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 05-20-2012, 02:04 PM
  2. 10 اتفاق احتمالی برای فینال لیگ قهرمانان | Bayern Vs. Chelsea
    توسط Arsal4n در انجمن مقالات اختصاصی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: 05-18-2012, 08:42 PM
  3. دو تیم پرتغالی در فینال لیگ اروپا
    توسط Ariyan در انجمن فوتبال خارجی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 05-06-2011, 11:33 AM
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 10-29-2010, 12:12 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد