سلام
------------
بچه ها من می خوام در مورد کشور های عربی ازتون بپرسم که کار توی اون کشور ها چه جوریه توی چه کاری بزنیم توش پوله . خداییش یکی تحقیق کنه بهم بگه من 4 روزه دارم می رگدم دستم به جاهای خوبش نرسید چون وقت نداشتم درس نمی زاشت . توی کشورهای مثل امارات قطر کویت نمی دونم اینها هرکی این کار رو بکنه منت سر ما گزاشته . خداییش خیلی لازم دارم تا هفته دیگه هم بیشتر وقت ندارم .
از همتون ممنون قربون همتون هم برم







پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)