بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: .:: دانلود آهنگ جدید گروه اختاپوس به نام با ما ::.

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مالک انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2012
    شماره عضویت
    30977
    نوشته ها
    2,250
    تشکر
    9,427
    تشکر شده 12,759 بار در 2,147 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    36
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1824 Thread(s)

    پیش فرض .:: دانلود آهنگ جدید گروه اختاپوس به نام با ما ::.



    .:: دانلود آهنگ جدید گروه اختاپوس (شاهین نجفی & مجید کاظمی) به نام با ما ::.







    کد PHP:
    File Name Okhtapus (Shahin Najafi Majid Kazemi) - Ba Ma [IRANWWE]
    Quality Mp3 320 Kbps
    Genre 
    : -
    Size 6.38 MB
    Server 
    Trainbit
    Tag 
    www.IRANWWE.in 



    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    » متن آهنگ «

    یه چیزایی میگم که دل می خواد با ما / مث تو رو خوابوندیم زیاد با ما
    یه گله با این شعر میرین به باد با ما / پس با ما بد نباش اوسِتاد با ما

    یه شب نئشه مئشه منو دکتر سروش/ گنجی چت ،قاطی خورد، بالا آورد روش
    من و کدیورم ریز سه تا خط رفتیم و / بهنود بالا رفت به سلامتی گوگوش
    یکی بود مزه می خورد و مزه می پروند / نخورده چک پری کردم سر و روشو
    مهاجرانی ریز نقش تل و می اومد و / سازگاراهم داد می زد علف من کوش

    مخمل بافم تو دبلیو سیو کسی ندید /دیدیم پسر کوچیکه ی سروش، دباغ رسید
    ننشسته دیدم که یهو دس تو جیب کرد / عبدی گفت جا تیزی دیالوگ کن مرد
    تاپاله خیر سرت مثلا درس خوندی /جنتی بیشتر از تو می فهمه کمبی
    آقا چالنگی ملس تو حال خودش بود/ ابهتش لامصب میگیره آدمو

    حالا من و مجید و شهریار دس به کاریم / ریز تو قلیون سروش وید میزاریم
    کشید یه پک دو پک سه پک رفت هوا/ گفت کجا بودم گفتم سر اسپینوزا
    بعد دو خط رو مولوی و حافظ اسکی کرد / یه پک دیگه زد رو هابر ماس چت کرد
    گفتم دکی بیخی تو رو جون مولا / یه دهن واسه ما بیا از بانو حمیرا

    آخ خوند واسه ما از خاطرات شمالو/ آخ گف واسه ما از شاه و عشق و حال و
    تازه می خواست از انقلاب بکنه یادی / دیدیم در زدن کی اومد؟ شیرین عبادی
    نوبل به دست تو کار حقوق حشر و /یه دس دیگه تو دس مجتبی واحدی
    دکی نوریزاده غرق چت و چش دوخته/ قربونش بشم تپل پدر سوخته

    گفتم دکی دولکی تو دس و بال ،مام بیایم /گفت یه لحظه بمون من ا این بیشتر می خوام
    گفتم احمد از تو اتاق صدا مدا میادا/ حاجی سوتی نده خاله حقیقت جوئه دادا
    کف کردم رفتم ببینم از دور / دیدم با علی افشاری تو بحث ناجور
    گفتم صلوات بفرستیم و بخندیم/از من و شما آبی گرم نمیشه هیچ جور

    یه چیزایی میگم که دل می خواد با ما /مث تو رو خوابوندیم زیاد با ما
    یه گله با این شعر میرین به باد با ما / پس با ما بد نباش اوسِتاد با ما
    5 کاربر مقابل از MrHOF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (05-27-2013), Chaternet (05-29-2013), DEAD MAN (05-26-2013), SHAHIN (05-26-2013), mehrnaz joon (10-03-2013)

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2013
    شماره عضویت
    33264
    سن
    30
    نوشته ها
    161
    تشکر
    203
    تشکر شده 180 بار در 95 ارسال
    حالت من
    Badhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    139 Thread(s)

    پیش فرض

    عاشقتم شاهین داداش عزیز موزیک ویدیو نداره !!!
    کاربر مقابل از Mr.Hip Hop عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mehrnaz joon (10-03-2013)

  3. Top | #3

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مالک انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2012
    شماره عضویت
    30977
    نوشته ها
    2,250
    تشکر
    9,427
    تشکر شده 12,759 بار در 2,147 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    36
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1824 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ???what نمایش پست ها
    عاشقتم شاهین داداش عزیز موزیک ویدیو نداره !!!

    نع ، فاقد موزیک ویدئو هست

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2013
    شماره عضویت
    33264
    سن
    30
    نوشته ها
    161
    تشکر
    203
    تشکر شده 180 بار در 95 ارسال
    حالت من
    Badhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    139 Thread(s)

    پیش فرض

    مشکلی نیست مهم اهنگ مهم اینکه یه چیزایی میگم که دل می خواد

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد