.:: دانلود آهنگ جدید گروه اختاپوس (شاهین نجفی & مجید کاظمی) به نام با ما ::.
کد PHP:
File Name : Okhtapus (Shahin Najafi & Majid Kazemi) - Ba Ma [IRANWWE]
Quality : Mp3 320 Kbps
Genre : -
Size : 6.38 MB
Server : Trainbit
Tag : www.IRANWWE.in
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
» متن آهنگ «
یه چیزایی میگم که دل می خواد
با ما / مث تو رو خوابوندیم زیاد
با ما
یه گله با این شعر میرین به باد
با ما / پس با ما بد نباش اوسِتاد
با ما
یه شب نئشه مئشه منو دکتر سروش/ گنجی چت ،قاطی خورد، بالا آورد روش
من و کدیورم ریز سه تا خط رفتیم و / بهنود بالا رفت به سلامتی گوگوش
یکی بود مزه می خورد و مزه می پروند / نخورده چک پری کردم سر و روشو
مهاجرانی ریز نقش تل و می اومد و / سازگاراهم داد می زد علف من کوش
مخمل بافم تو دبلیو سیو کسی ندید /دیدیم پسر کوچیکه ی سروش، دباغ رسید
ننشسته دیدم که یهو دس تو جیب کرد / عبدی گفت جا تیزی دیالوگ کن مرد
تاپاله خیر سرت مثلا درس خوندی /جنتی بیشتر از تو می فهمه کمبی
آقا چالنگی ملس تو حال خودش بود/ ابهتش لامصب میگیره آدمو
حالا من و مجید و شهریار دس به کاریم / ریز تو قلیون سروش وید میزاریم
کشید یه پک دو پک سه پک رفت هوا/ گفت کجا بودم گفتم سر اسپینوزا
بعد دو خط رو مولوی و حافظ اسکی کرد / یه پک دیگه زد رو هابر ماس چت کرد
گفتم دکی بیخی تو رو جون مولا / یه دهن واسه ما بیا از بانو حمیرا
آخ خوند واسه ما از خاطرات شمالو/ آخ گف واسه ما از شاه و عشق و حال و
تازه می خواست از انقلاب بکنه یادی / دیدیم در زدن کی اومد؟ شیرین عبادی
نوبل به دست تو کار حقوق حشر و /یه دس دیگه تو دس مجتبی واحدی
دکی نوریزاده غرق چت و چش دوخته/ قربونش بشم تپل پدر سوخته
گفتم دکی دولکی تو دس و بال ،مام بیایم /گفت یه لحظه بمون من ا این بیشتر می خوام
گفتم احمد از تو اتاق صدا مدا میادا/ حاجی سوتی نده خاله حقیقت جوئه دادا
کف کردم رفتم ببینم از دور / دیدم با علی افشاری تو بحث ناجور
گفتم صلوات بفرستیم و بخندیم/از من و شما آبی گرم نمیشه هیچ جور
یه چیزایی میگم که دل می خواد
با ما /مث تو رو خوابوندیم زیاد
با ما
یه گله با این شعر میرین به باد
با ما / پس با ما بد نباش اوسِتاد
با ما
علاقه مندی ها (Bookmarks)