علي جان 30 بازي نه بلکه ارسنال رکوردش 42 بازي بدون باخت بود که خيلي مونده پرسپوليس بهش برسه
علي جان 30 بازي نه بلکه ارسنال رکوردش 42 بازي بدون باخت بود که خيلي مونده پرسپوليس بهش برسه
خوب شد لنگ جماعت باخت تا شما استقلالی ها گربه رقصونی کنید !!!
(نکته: من یه تاجیم)
=====================================
جناب افشین خان حالا میفهمه که اینجا کجاست از فردا پدرشو همه در میارن ...
البته ایشون لطف فرمودند بعد از بازی بنده حقیر رو متحیر کردن داشته باشید:
افشين قطبي در مصاحبه مطبوعاتي گفت: اين شكست براي ما يك ويتامين بود!!!
(منظورشون همون بیماری واگیر دار هیپاتیت و ویروس اج ای وی بود که از نیکبخت منتقل شده به بازیکنان!)
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم پرسپوليس گفت: باتوجه به هواداران و وضعيت آب و هواي همدان اكثر تيم*هاي ليگ برتر فوتبال ايران و حتي تيم آث ميلان ايتاليا هم در همدان مشكل خواهند داشت.
( بدون شرح)
*پژمان نوري و محمد نصرتي به علت اشتباه در پوشيدن كفش*هاي خود بارها دچار زمين خوردگي شدند!!
عجبا غریبا !!!
================================================== ==
دوستان سرخ مذهب نگران نباشن امسال قهرمانان داغش به دل اس اس میمونه !!!
ولی :
من موندم اینا چه جوری 4 تا 4 تا می خورن.....2 میلیارد خرج نیك بخت و بادامكی و كعبی و دنیزلی كردن و 4 تا 4 تا می خورن!!!! فجر سپاسی...پیكان....سپاهان...ابوم سلم ......
چه جوری تو چاهارتا خوردی؟؟!!!!
البته این ماله پارساله فقط خواستیم یاداوری کنیم به دوستان سرخ مذهب !!!
===========================
بخورید این اش رو که اش کشک خالست !!!
به همه پرسپولیسا تسلیت میگمآخه از پاسسسس همدان ..؟!
بابا اينا همشون بازيکن خراب کنن اين نيکبخت زماني تو اس اس بود همه عاشش بودن بازيش خدااااااااا بود ولي الان چي همين بادامکي تو ابومسلم ترکونده بود ولي خب ميدونين اينا يه بدنساز درست حسابي ميخوان
این هم دارین شلوغ میکنین بخاطر 1 باخت تو 28 بازی !!!!
خب شما که فقط این فصل تو 6 تا بازی که تو تهران داشتین 5 تا شو باختین
در ضمن این پاس همدان که شما میگید ما ازش باختیم 1 بار قهرمان لیگ برتر شده
از صنعت نفت که بدتر نیست برای اولین بار اومده دسته 1
اگرم به بخوایم به عقب بازگریم که باز ما از ابومسلم خوردیم از فجر خودیم از شاهین بوشهر که نخوردیم ؟!!!!!!!!!!!!؟
همون شاهین صبا رو زدش ...
پس معلوم میشه استقلال از صبا ضعیف تره

از وقتی که مرفاوی حجازی اومدن استقلال کمی خراب شد قبل از اون خودتون بگید تو جدول لیگ برتر چندسال پرسپولیس زیر استقلال دستو پا میزد این رکوردا هم به درد خود شما پرسپولیسی ها میخوره چون هیچ کاپ و جایزه ای با این رکوردا نمیدن پرسپولیس اگه هنرداشت مثل استقلال دوبار قهرمان و دوبار نایب قهرمان اسیا میشد بیچاره هواداران پرسپولیس که رنگ فینال جام باشگاهای اسیا رو هم ندیدند!
فقط چلسی یووه چک[/u]
داش امير با اين تيکه اخرت حال کردم گفتي فقط چلسي ايول تو هم مثله من طرفداره چلسي هستي اره دمت گرم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)