بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 35

موضوع: پرسپولیس جام حذفی پر

  1. Top | #21

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: پرسپولیس جام حذفی پر

    نقل قول نوشته اصلی توسط The King Of Kings
    پس معلوم میشه استقلال از صبا ضعیف تره
    ای بابا کاری نکن آمار رو رو کنم عزیز....

    تو آمار کلی لیگ ما بیشترین امتیاز رو آوردیم علی جونم

    شما سال 82 7 تا باخت ما 3 تا باخت

    سال 83 شما 7 تا باخا ما 4 تا باخت ...

    سال 84 شما 10 تا باخت ما 3 تا باخت...

    جالب اینجاست که تو این سال شما تفاضل گلتون -1 بود که واقعا افتضاح...

    اختلاف امتیازم 21 امتیاز بود ...
    اگه اختلاف امتیازمون تو این فصل اینقدر شد من قول میدم پرسپولیسی شم...

    ما 58 امتیاز شما 21 امتیاز...
    سال 85 هم که 1 امتیاز اختلاف شما بالا سر ما بودین...

    حالا ما 6 تا باخت اوردیم اونم به خاطر مربی که خودمون قبول نداشتیم..نیم فصل دوم تیم مارو ببینین...
    بعدشم علی جون شما ادعاتون زیاد بود که هر دو تا جام رو میگیرین ما که حرفی نزدیم...

  2. Top | #22

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1106
    سن
    35
    نوشته ها
    308
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: پرسپولیس جام حذفی پر

    بابا نميدونم شما از ليگ ايران چي ديدين از زمينش بگير تا فيزک بازيکناشون اصلآ نميدونم چرا ميگن ليگ برتر کي اين درجه رو بهمون داد بگيرم شلش کنم(به قول عرفان جون)

  3. Top | #23

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    شماره عضویت
    659
    سن
    36
    نوشته ها
    382
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: پرسپولیس جام حذفی پر

    من از اول گفتم برنگدیم عقب خیلی از تیم ها بودن یک سال اومدن اون یک سال تونستن 4 5 شن عقب ولش کن الانو بچسب 23 تا بازی 0 تا باخت استقلال 23 تا بازی نمیدونم اما فکر کنم 8 9 یا شظایدم 0 تا باخت اگرم نخوایم غصل قبلو حساب کنیم 17 تا بازی 0 تا باخت شما 17 تا بازی 7 تا باخت یا شایدم بیشتر

    معین جون بابا یه امار از بردو باختتاتون بنویس من نمیدونم دستت درد نکنه

  4. Top | #24

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    18
    نوشته ها
    509
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: پرسپولیس جام حذفی پر

    چه خبره این استقلالی ها دارن اینجا شلوغش میکنن
    شما برین به فکر تیم خودتون باشید که اینجوری بازی میکنه و همش میبازه
    نیم فصل تموم شد حتی نتونستید به صدر جدول نزدیک بشید چه برسه به قهرمانی
    با این مربی درپیتی هم که دارید به هیج جا نمیرسید
    تازه شانسی هم ذوب اهن رو بردید حالا شاخ شدید
    ما تو این همه بازی از اول فصل فقط یکیشو باختیم اون هم تازه جام حذفی تو شهر حریف و از تیم پاس
    شما که از صنعت نفت تو تهران 3 تا میخورید چی میگید اخه

  5. Top | #25

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: پرسپولیس جام حذفی پر

    خوب پرسپولیسی های عزیز هفته بعد هم یک شکست دیگه مقابل سپاهان در انتظارتونه.سپاهان هم که این چند فصله بد جوری حال پرسپولیس را می گیره.مخصوصاً اون 1-4 خیلی باحال بود.زنده باد سپاهان

  6. Top | #26

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    18
    نوشته ها
    509
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: پرسپولیس جام حذفی پر

    نقل قول نوشته اصلی توسط undertaker
    خوب پرسپولیسی های عزیز هفته بعد هم یک شکست دیگه مقابل سپاهان در انتظارتونه.سپاهان هم که این چند فصله بد جوری حال پرسپولیس را می گیره.مخصوصاً اون 1-4 خیلی باحال بود.زنده باد سپاهان
    به همین خیال باشین

  7. Top | #27

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1159
    نوشته ها
    141
    تشکر
    86
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: پرسپولیس جام حذفی پر

    قهرمانی لیگ برتر مال پرسپولیسه. همین پاس همدان در تهران استقلالو شکست داده.


  8. Top | #28

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1284
    سن
    34
    نوشته ها
    178
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: پرسپولیس جام حذفی پر

    سپاهان که امکان نداره پرسپولیس رو ببره اونم تو این وضعیت..!
    اما باخت پرسپولیس فقط یک سیاست از طرف مسئولان بود که باعث قربانی شدن پرسپولیس بود و به خاطره این بود که پرسپولیس و استقلال در مراحل بعدی بهم نخورن که یه همچین بلایی رو سره استقلال هم اوردن که در یک دوره از مسابقات با این که راحت میتوانست تیم رقیبش را ببرد و در مرحله بعد با پرسپولیس بازی کند انصراف داد و بازی نکرد و این فقط یک سیاست بوده و هستو پاس اگه همین بازی رو تو لیگ با پرسپولیس انجام میداد امکان نداشت ببره
    بعدش مگه شما فصل قبل ادعای قهرمانی نمیکردین که اخرش افتادین زیر ما؟

  9. Top | #29

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: پرسپولیس جام حذفی پر

    حقش بود خیلی شاخ شده بود من بعد از 3 سال ( به جز دربی* نشستم بازی پرسپولیس رو نگاه کردم خیلی هم حال کردم که هم باخت و هم 4 تا اخراج داد ( فکر کنم می خواستن 5 اخراجش کنن بگن ما به اخراجی دادن باختیم)
    --------------------
    هر چی که بود سر افشینتون باید بدونه کارش دیگه تمومه ، از اولش هم معلوم بود برای مربیگری تیم ملی می خواد بیاد ولی کور خونده ، این جوری که این کرد مربی عمامه سازی قم یا تشتک سازی قزوین هم نمی زارن بشه

  10. Top | #30

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: پرسپولیس جام حذفی پر

    نقل قول نوشته اصلی توسط The King Of Kings
    من از اول گفتم برنگدیم عقب خیلی از تیم ها بودن یک سال اومدن اون یک سال تونستن 4 5 شن عقب ولش کن الانو بچسب 23 تا بازی 0 تا باخت استقلال 23 تا بازی نمیدونم اما فکر کنم 8 9 یا شظایدم 0 تا باخت اگرم نخوایم غصل قبلو حساب کنیم 17 تا بازی 0 تا باخت شما 17 تا بازی 7 تا باخت یا شایدم بیشتر

    معین جون بابا یه امار از بردو باختتاتون بنویس من نمیدونم دستت درد نکنه

    اول در جواب تو بگم علی جون ما هنوز این فصل 6 تا باخت داریم و مطمئن باش رکورد 10 تا باخت تو یه فصل سال 84 شما رو نمیزنیم..
    و اینکه 9 تا برد داشته باشیم و 10 تا لاخت خیلی خنده دار بود...
    بعدش مطمئن باش تیم ما نیم فصل دوم قدرتمند میشه .... و این چیزیه کا باید ببینیم و لازم به گفتن نیست...



    نقل قول نوشته اصلی توسط ANIMAL BATISTA
    چه خبره این استقلالی ها دارن اینجا شلوغش میکنن
    شما برین به فکر تیم خودتون باشید که اینجوری بازی میکنه و همش میبازه
    نیم فصل تموم شد حتی نتونستید به صدر جدول نزدیک بشید چه برسه به قهرمانی
    با این مربی درپیتی هم که دارید به هیج جا نمیرسید
    تازه شانسی هم ذوب اهن رو بردید حالا شاخ شدید
    ما تو این همه بازی از اول فصل فقط یکیشو باختیم اون هم تازه جام حذفی تو شهر حریف و از تیم پاس
    شما که از صنعت نفت تو تهران 3 تا میخورید چی میگید اخه
    والا عزیز من آدم 6 تا بازی با تفاضل 1 گل بباز بهتره که بره با 3 گل اختلاف از یه تیم شهرستانی ببازه
    تازه مربی تیم حریف ادعا کنه ما بایستی 6 تا یی میکردیم پرسپولیس رو...
    ما از پاس باختیم ولی با یک گل اختلاف و تمام بازی روی این تیم فشار آوردیم... ولی نتونستیم گل بزنیم..تازه دورانی بود که 1 روز مربیمون رو عوض کرده بودیم...
    ولی شما که دیگه حرفشو نزن که 1 موقعیت گل صد در صد تو بازی نداشتین....


    نقل قول نوشته اصلی توسط javid-batista
    سپاهان که امکان نداره پرسپولیس رو ببره اونم تو این وضعیت..!
    اما باخت پرسپولیس فقط یک سیاست از طرف مسئولان بود که باعث قربانی شدن پرسپولیس بود و به خاطره این بود که پرسپولیس و استقلال در مراحل بعدی بهم نخورن که یه همچین بلایی رو سره استقلال هم اوردن که در یک دوره از مسابقات با این که راحت میتوانست تیم رقیبش را ببرد و در مرحله بعد با پرسپولیس بازی کند انصراف داد و بازی نکرد و این فقط یک سیاست بوده و هستو پاس اگه همین بازی رو تو لیگ با پرسپولیس انجام میداد امکان نداشت ببره
    بعدش مگه شما فصل قبل ادعای قهرمانی نمیکردین که اخرش افتادین زیر ما؟
    این دیگه از اون شایعه هاست
    عزیز به اصل ماجرا نگاه کن...چرا ذهنتو با این خیال بافیا مشغول میکنی....

    آقا ما که حرفی نزدیم شما یه نیم فصل بهتر از ما بودین.. قبول
    ولی اخه ادعای بیش از حد میکردین که هر دو تا جام رو میخواین ما هم گفتیم زهی خیال باطل...
    حالا امیدوارم لیگ برتر رو بگیرین ... ورگنه آبروتون رفته ..


    میدونی چرا میگم ؟ چون ما تجربه دیده ایم... تو که از الان ادعای قهرمانی میکنی مطمئن باش ممکنه روز آخر قهرمانیت رو از دست بدی..چیزی که بار ها اتفاق افتاده...
    حالا شما خیال بافی کنین

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دانلود گل های : پرسپولیس - نفت آبادان >> لیگ برتر - هفته 21
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-05-2011, 10:01 PM
  2. شیث برای دومین بار از پرسپولیس اخراج شد
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن لیگ برتر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-25-2011, 12:02 AM
  3. همه اخراجی های یک دهه اخیر پرسپولیس
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن لیگ برتر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 11-20-2010, 01:29 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد