به تمام پرسپولیسی ها تسلیت میگم
باخت اینجوری دیگه ندیده بودیم ....
تازه فهمیدم منظور افشین خان از بازی بین المللی چیه
من تو این 15سالی که فوتبال نگاه میکنم هیچ وقت یادم نمیاد
تو یه بازی از یه تیم 4 بازیکن اخراج شده باشه
به هر حال از این نظر هم شده باشه پرسپولبی بین المللی شد
و باید اسمش در امار فیفا ثبت بشه
چه افتخار بزرگی![]()





پاسخ با نقل قول







علاقه مندی ها (Bookmarks)