بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: نظر شما در مورد جراردو مارتینو و انتخاب بارسا ؟

رأی دهندگان
26. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بارسلونا انتخاب درستی کرد و تاتا در این تیم موفق خواهد بود .

    6 23.08%
  • انتخاب تاتا یک ریسک هست اما به احتمال زیاد او موفق خواهد شد .

    10 38.46%
  • بارسلونا میتوانست از بین مربیان حاضر در اروپا یک مربی انتخاب کند . مانند لوئیس انریکه یا ویاش بواش .

    4 15.38%
  • تاتا مطمئنا در بارسا شکست خواهد خورد !

    6 23.08%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: ×~ با 'Tata' , مربی جدید بارسلونا آشنا شوید + نظرسنجی ~×

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    پیش فرض ×~ با 'Tata' , مربی جدید بارسلونا آشنا شوید + نظرسنجی ~×

    ? Gerardo Martino : The Next Barcelona Coach





    تا چند روز پیش همه چیز مرتب بود برای بارسلونا . مربی حالش خوب بود ، تیم خوب تمرین میکرد ، کاپیتان تیم داشت به تمرینات عادی بازمیگشت و تیم برای بازی فردایشان در لهستان تمرین میکردند . اما خبری تکان دهنده همه چیز را به هم ریخت . خبری که دنیای فوتبال را تکان داد و تمام بازیکنان ، کادر فنی تیم ها و طرفداران را ناراحت کرد . تیتو ویلانوا به خاطر سرطان برای بار سوم مجبور شد از سمت سرمربیگری بارسلونا استعفا بده . این خبر جمعه توسط سندرو روسل تائید شد و بازی فردای بارسلونا کنسل .

    اما روسل هنگام کنفرانس مطبوعاتی تیمش خبری خوش را به هواداران داد . گفت : " ما برای این اتفاق برنامه ریزی کردیم از قبل و آمادگی فرا رسیدن همچین روزی را داشتیم . برای همین تا هفته دیگر مربی جدید معرفی خواهد شد . " با اینکه خبر استعفای تیتو خیلی ناراحت کننده بود ، اما این خبر روسل کمی از میزان ناراحتی هواداران را کم کرد . از آن روز تمامی خبرنگاری ها مشغول به معرفی کاندیدا های مربیگری بارسلونا شدند . اسامی مربیان مطرح زیادی دیده میشد در بین این لیست ها . مانند یوپ هاینکس ، آندره ویاس بواس ، بیلسا ، لوئیس انریکه ، د بوئر و ... اما روز به روز میزان کاندید ها کمتر شد و 2 نفر کاندید های اصلی مربیگری شدند . لوئیس انریکه و مردی که خیلی ها نمیشناسند ، جراردو مارتینو .

    لوئیس انریکه تا پریروز گزینه اصلی مربیگری بارسلونا بود . مردی که خودش در باشگاه بازی کرده و مربی بارسا B بود و توانست آن تیم را به لیگ دسته یک اسپانیا بیاورد ! او یک جوانگرا هست و با تمامی بازیکنان جوان بارسلونا آشنایی دارد . مهم تر از همه ، سبک بارسلونا را میشناسد . اما از پریروز مارتینو گزینه اصلی بارسلونا برای مربیگری شد و امروز پس از جلسه بین مدیران باشگاه او رسما مربی بارسلونا شد . اما این مارتیو کیست که بارسا او را به عنوان جانشین تیتو انتخاب کرده ؟ در این تاپیک در باره او توضیحی داده میشه . امیدوارم مفید باشه .


    ? Gerardo Martino : Can he Fill Tito's Boots





    جراردو مارتینو ملقب به تاتا ، 50 ساله ، مربی تیم Newell's Old Boys آرژانتین هست . او خودش آرژانتینی هست و امسال توانست با نول الد بویز لیگ آرژانتین را ببرد .

    اما این مربی به جز مربیگری این تیم باشگاهی تیم های دیگری را هدایت کرده . او تا سال 2011 سرمربی تیم ملی پاراگوئه بود و نتایج بسیار موقفی را به دست آورد . او توانست تیمش را به جام جهانی 2010 بیاورد و این تیم را تا یک چهارم نهایی هم بالا بیاورد و 1-0 از اسپانیا ببازد و حذف شود .

    پاراگوئه در کوپا آمریکا توانست به فینال راه یابد و از ارگوئه ببازد و ناکام بماند . اما با حضور تیم های آرژانتین و برزیل رسیدن به فینال معجزه هست !

    مارتینو سبک مشابه مارسلو بیلسا دارد . زیرا در دهه نود بیلسا مربی مارتینو بود . گفته میشود که رابطه این دو بسیار دوستانه بوده . دستیار بیلسا یک بار در یک مصاحبه گفت : " مارتینو مرد اول بیلسا بود و این دو رابطه عمیقی داشتند . مانند گواردیولا و ژاوی در بارسلونا و روی کین و فرگوسن در منچستر . " او به عنوان بهترین بازیکن باشگاه نول الد بویز شناخته شده و دومین مربی محبوب تاریخ این تیم هست !

    اما سبک مارتینو . سبک بازی مارتینو مثل بارسلونای گواردیولا هست . پاس های کوتاه و سریع ، پرسینگ زیاد هنگام نداشتن توپ ، اعتقاد داشتن به سیستمی که میگوید اولین مهاجم دروازه بان هست و اولین مدافع حمله ، و مهم تر از همه ، اعتقاد به همکاری و یک " تیم " بودن به جای 11 بازیکن بودن . استفاده از دفاع های گوش برای حمله و استفاده از وینگر ها برای دفاع از ویژگی های دیگر او هست . برای مطالعه دقیق تاکتیک های تاتا میتوانید به این
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] مراجعه کنید .

    یکی دیگه از دلایل آوردن مارتیو رابطه و ارتباطی که او با لیونل مسی و خانواده لئو دارد هست . مسی در روساریو به دنیا آمده و تیم نول الد بویز تیمی بود که به او اولین فرصت را داد که خودش را در فوتبال نشان دهد . مسی ، و خانواده اش مطمئنا یک حس خاصی به این تیم و شهرشان دارند . مطمئنا آوردن اسطوره تیم نول به بارسلونا برای مسی جذاب و خوشحال کننده خواهد بود . او آرژانتینی هم هست و میتواند از مسی بازیکن بهتری هم بسازد . دیگه بهتر !

    مارتینو چهارمین مربی آرژانتینی بارسلونا هست . پس از Herrera , Oslen و Menotti .

    اما این انتخاب کمی عجیب و ریسکی هم هست . تاتا تاحالا سابقه مربیگری تیم اروپایی را نداشته . ممکن هست بعضی از شما بگویید که این انتخاب انتخاب درستی نبوده . اما اگر نگاهی بندازیم به مربی های قبلی بارسا و هنگامی که وارد تیم شدند ، میبینیم که کارنامه مربیگری تاتا از پپ گواردیولا ، تیتو ویلانووا ، یوهان کرویف ، فرانک ریکارد و ... بهتر بوده ! مربی های بارسا اکثرا هنگامی که وارد تیم میشوند تجربه لازم را ندارند . اما بیشترشان ( مانند اسامی بالا ) موفق میشوند .


    ××

    مسی ، مارادونا ، لاوتزی ، کمک مربی تاتا ، بازیکنان نول و ... از این انتخاب حمایت کردند . باید دید که چه میشود . برای همین نظر شما را میخواهم در این تاپیک .

    به نظر شما بارسلونا مربی درست را انتخاب کرد ؟ یا باید یک مربی که تجربه مربیگری در اروپا داشت را انتخاب میکرد ؟ آیا تاتا موفق میشود در بارسا ؟

    منتظر جواب هایتان هستم . در نظر سنجی هم شرکت کنید ممنون میشم .

    با تشکر ,,,




    ویرایش توسط SASAN : 07-23-2013 در ساعت 03:01 PM
    21 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Der TitaN (07-23-2013), EmInEm (07-23-2013), Ghost OF Sparta (07-23-2013), Goldberg The Man (07-24-2013), Junior (07-24-2013), King Of Darkness (07-23-2013), M.S (07-23-2013), MAMAD (07-23-2013), MR.MONEY BANK (07-23-2013), Moji (07-23-2013), Mr. Movie (07-24-2013), MrHOF (07-23-2013), S.H.A.Y.A.N (07-23-2013), SASAN (07-23-2013), Sgt.Wollek (07-23-2013), TORNADO (07-23-2013), The Great One (07-25-2013), The Shadow (07-23-2013), olddog (07-23-2013), © The Phantom Pain (07-23-2013), Ғ Д † Д Ł β (07-24-2013)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    شماره عضویت
    29332
    سن
    36
    نوشته ها
    1,813
    تشکر
    8,563
    تشکر شده 9,543 بار در 1,570 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1241 Thread(s)

    پیش فرض

    به نظر من درسته که همه چیز موفقیت یه تیم به مربی خوب بستگی داره اما من مطمئنم ساختار مدیریتی بارسا کمک زیادی به موفقیت مربیش میکنه
    حالا هر مربی که میخواد باشه...
    8 کاربر مقابل از MAMAD عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (07-23-2013), EmInEm (07-23-2013), Ghost OF Sparta (07-23-2013), MR.MONEY BANK (07-23-2013), Moji (07-23-2013), Mr. Movie (07-24-2013), TORNADO (07-23-2013), © The Phantom Pain (07-23-2013)
    امضای ایشان
    خیلیــ خســـته ولی باید رفتــــ
    [/CENTER]

  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    شماره عضویت
    29566
    سن
    28
    نوشته ها
    819
    تشکر
    10,597
    تشکر شده 2,975 بار در 722 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    612 Thread(s)

    پیش فرض

    تفکرات تاتا اینطور که خوندم میشه گفت100%مطابقت داره با تیکی تاکای بارسا و اون مدل سرعتیش نه اسپانیاییش که حوصله آدم سر میرفت...من که خوش بینم و میگم میتونه موفق باشه.
    مخصوصا این که بهترین ابزار رو برای پیاده کردن تفکراتش داره...و اگه دستیارای تیتو رو بتونه نگه داره(مخصوصا رورا)براش خیلی مفیده و عملا تجربه ی اروپایی و لالیگا رو هم تا حدی بدست میاره.
    همه ی این ها به کنار من که همه جوره به مسی اعتقاد دارم و اگه اون تاتا رو قبول داره پس منم دارم
    با تشکر از ارسلان بابت تاپیک.
    6 کاربر مقابل از Ghost OF Sparta عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (07-23-2013), Der TitaN (07-23-2013), EmInEm (07-23-2013), King Of Darkness (07-23-2013), Mr. Movie (07-24-2013), S.H.A.Y.A.N (07-23-2013)
    امضای ایشان

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    شماره عضویت
    32444
    سن
    30
    نوشته ها
    1,459
    تشکر
    6,730
    تشکر شده 7,497 بار در 1,367 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1374 Thread(s)

    پیش فرض

    از نظر من اگه استعفا تیتو جلوتر میوفتاد و تاتا جلوتر مربی بارسلون میشد خیلی بهتر بود چون میتونست بیشتر با تیم باشه و بازی های پیش فصل و ..... ولی زمان الان برای آمادگی تیم کمه البته ارسلان جان نوشته که سبک بازی تاتا هم مثل بارسلون هست و این خوبه ولی من تا حالا ندیدم بازی تیم هایی که تاتا مربیش بوده.البته بازی ها پاراگوئه تو جام جهانی رو دیدم و واقعا هم خوب بودن ولی فک نمیکردم که روزی مربیش مربی بارسلون بشه به خاطر همین زیاد با دقت نگاه نمیکردم.

    با این اوصاف فک میکنم وضعیت بارسلون تو فصل جدید مثل فصل قبل رئال میشه ( از نظر جام نمیگما ) اول فصل بارسلون اون بارسلون این چند ساله نیستش به نظرم ولی عین رئال از نیم فصل تا آخر لیگ رو محکم بازی میکنه و فکر میکنم در آخر موفق بشه و یه قابلیتیم که بارسلون نسبت به تیم های دیگه داره اینه که به مربیش اعتقاد دارن و اگه یه فصل خوب نبود حداقل نگهش میدارن تا ببینن فصل بعد چه طور ولی متاسفانه تیم های دیگه مثل رئال اگه مربی خوب نباشه فرتی اخراج ولی نمیدونم را مورینیو رو نگه داشتن.
    6 کاربر مقابل از King Of Darkness عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (07-23-2013), Erfan_Cena (07-24-2013), Ghost OF Sparta (07-23-2013), Mr. Movie (07-24-2013), S.H.A.Y.A.N (07-23-2013), sasan cr7 (07-23-2013)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    A Por La Un Decima




  5. Top | #5

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض

    باتشکر از ارسلان ...

    من چون شناخت خیلی زیادی روی این مربی ندارم به گزینه دوم رای دادم ولی یه چیز رو مطمئنم و اونم این که مسئولان بارسا نمیان یه مربی بی کیفیت رو بیارن تو باشگاه ... مقاله رو که خوندم متوجه شدم تو کشور پاراگوئه افتخارات زیادی کسب کرده و امیدوارم بتونیم چند تا جام بگیریم این فصل با این مربی ... ال کلاسیکوها هم جذاب میشه هردو مربی جدید ... امیدوارم تو این بازی دوستانه ای که با بایرن مونیخ داریم خوب بازی کنیم . اگه مربی جدید زودتر انتخاب میشد , مارتینو میتونست روی نیمکت باشه تو بازی با بایرن ...
    3 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (07-23-2013), Ghost OF Sparta (07-23-2013), Mr. Movie (07-24-2013)
    امضای ایشان


  6. Top | #6

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    شماره عضویت
    29938
    سن
    34
    نوشته ها
    2,405
    تشکر
    12,719
    تشکر شده 12,276 بار در 2,161 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    81
    حالت من
    Zodranj
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1675 Thread(s)

    پیش فرض

    گواردیولا هم زمانی که اومد چندان کارنامه جالبی نداشت و یه دفه تبدیل به یه مربی رویایی شد
    الان دیگه تجربه مهم نیست فکر مهمه و مسولین بارسا نشون دادن تصمیم استباه نمیگیرن و کسی که میارن روی کار حتما آدم مطمئنیه
    امضای ایشان

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2013
    شماره عضویت
    33284
    سن
    30
    نوشته ها
    818
    تشکر
    1,012
    تشکر شده 3,353 بار در 655 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1674 Thread(s)

    پیش فرض

    بارسلونا بعد از گاردیولا نتونست بازی خوب خودش که در زمان گاردیولا انجام میداد به نمایش بذاره و در این اواخر هم که افت زیادی کرد و در جام باشگاه های اروپا تحقیر شد .به نظر من بارسلونا باید مربی با تجربه تری رو انتخاب میکرد تا بازی خوب قبل رو به تیم برگردونه .برا همین من به گزینه 3 رای دادم .
    امضای ایشان


    Now He Is A Legend Killer


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ویدیو » 10 صحنه ی خشن خلق شده توسط Randy Orton
    توسط DEAD MAN در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 08-31-2013, 10:02 PM
  2. دانلود ویدیو کلیپ London Brigde از Fergie (کیفیت 1080p )
    توسط DIONYSUS در انجمن اخبار موزیک خارجی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 07-20-2013, 12:32 PM
  3. <<<<<تاپیک ویژه دانشجویان عمران>>>>>
    توسط Dash.Ali در انجمن مرتبط با آموزش عالی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 07-16-2013, 08:39 PM
  4. ویدیو » 10 صحنه ی دیوانه وار مسابقات Money in the Bank
    توسط DEAD MAN در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 07-11-2013, 06:06 PM
  5. × بازی رویال رامبل ( سرگرمی ) ×
    توسط The Survivor در انجمن حدس مسابقه
    پاسخ ها: 50
    آخرين نوشته: 07-08-2013, 11:55 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد