بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 5 از 56 نخستنخست ... 345671555 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 554

موضوع: × رده بـنـدی بـرتـرین Wwe Champion هـای تـاریـخ ×

  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض × رده بـنـدی بـرتـرین Wwe Champion هـای تـاریـخ ×

    [CENTER]سلام

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    امروز تصمیم گرفتم یه تایپک بزنم برای انتخاب بهترین Wwe Champion تاریخ توسط شما کاربران عزیز . حالا شاید عده ای بگن چجوری ؟

    الان توصیح میدم . من لیست تمام دازندگان کمربند Wwe از سال 1995 تا به حال را قرار می دهم و شما باید در اون لیست اولین نفری که باید

    حذف شه رو نام ببرید و اگر هم دوست داشتید توضیحاتی در مورد اینکه چرا این فرد را انتخاب کردید بدید . حالا چرا از سال 1995 تا به حال ...

    چون اکــثــر رسلینگ فَن های فروم فکر نکنم قهرمانان قبل از سال 95 را به یاد داشته باشند . اگر هم به یاد داشته باشند به ندرت این مورد دیده میشه

    بنابراین این نظرسنجی بین Champion ها از سال 1995 تا به حال صورت میگیره .

    48 ساعت بعد شمارش انجام میشه و فردی که بیشترین را بیاورد حذف خواهد شد و به همین منوال تا انتخاب بهترین Wwe Champion ادامه خواهد داشت .

    و اما یه سری قوانین :

    - دوستانی که اطلاعات زیادی ندارند لطفاً پست بیهوده ندهند و ابتدا کمی در مورد استاران تحقیق کنند , سپس رای بدهند

    - خواهشاً از روی تنفر یا علاقه به کسی رای ندهید . مثلاً همین اول به جان سینا رای ندید ; درستِ جان سینا منفور ــه ولی خدا وکیلی بدترین Champion تاریخ

    نبوده است .

    - لطفاً رنگ نام استاری که بهش رای میدید تا حذف شه را متمایز از رنگ متن کنید . مثلاً

    " من به " فلانی " رای می دهم چون .... "

    - لطفاً مسیر تایپک را منحرف نکنید ...

    در صورت مشاهده عدم رعایت قوانین و بوجود آوردن هرج و مرج , فرد خاطی اخطار خواهد گرفت .

    یه خواهش هم از رسلینگ فَن های قدیمی انجمن دارم ; اینکه لطفاً در این گفتگو شرکت کنند تا شاید پس از مدت ها یه بحث داغ رسلینگ

    همه جانبه شکل بگیره .

    تــشــکـــر

    پـایـان یـافــت !

    [/SIZE]
    ویرایش توسط Scofield : 09-08-2013 در ساعت 08:46 PM
    38 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (07-27-2013), Adolf (08-12-2013), Anti Hacked (08-13-2013), AƦAƾH (07-26-2013), Brodus Clay (07-26-2013), Dash.Ali (07-26-2013), Dash.Hossein (03-25-2014), Demon of Death Valley (08-21-2013), Der TitaN (07-26-2013), El Niño (07-26-2013), EmInEm (07-26-2013), Emin3M (08-17-2013), Ghost OF Sparta (07-26-2013), Goldberg The Man (07-26-2013), Hamid (07-26-2013), J B L (07-26-2013), Junior (07-26-2013), MAMAD (07-26-2013), Mr.Hip Hop (08-27-2013), MrHOF (07-26-2013), MαмαđRezα (08-22-2013), S.H.A.Y.A.N (07-26-2013), Sgt.Wollek (07-26-2013), The Enforcer (08-27-2013), The Fury (07-28-2013), The Last Outlaw (09-07-2013), The Phenom (07-26-2013), amir-aghaei (07-31-2013), brodos (08-10-2013), farzam_12 (08-29-2013), johncena78 (08-21-2013), rahman24 (07-28-2013), sasan cr7 (07-26-2013), worldblue (07-30-2013), © The Phantom Pain (07-26-2013), Яδçк♥̉̉̉šт∂Я (08-23-2013), Вαңгαмi (07-31-2013), Ғ Д † Д Ł β (08-05-2013)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  2. Top | #41

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    شماره عضویت
    33679
    نوشته ها
    127
    تشکر
    5
    تشکر شده 103 بار در 61 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    47 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط spmmer نمایش پست ها
    ری میستریو با 80 کیلو وزن کمربند میخواد چی کار؟
    همون ری میستریو با 80 کیلو وزن تو رده 9 بهترین **** استار ها قرار گرفته
    امضای ایشان



  3. Top | #42

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    شماره عضویت
    32514
    نوشته ها
    75
    تشکر
    977
    تشکر شده 281 بار در 51 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    پیش فرض



    متاسفانه خیلی از دوستان از نظر فیزیکی تصمیم میگیرن که کی قهرمان خوبی هستش ،

    هیچ کس نمیتونه مسابقه هایی که ری تو سال های 2003و2004و2005 و حتی قبل و بعد از این سال ها انجام داده ، نادیده بگیره
    ری میستریو به همراه کسانی مثل ادی گوئررو و دیِن مالنکو یک سبک جدید و فنی از کشتی کج رو به نمایش گذاشتن

    و به نظر من ری از امثال جان سینا و میز خیلی بهتر توی رینگ کار میکنه .
    توی سال 2006 کمربند سنگین وزن رو گرفت و واقعا لیاقتش رو داشت نه اینکه چون ادی از دنیا رفت و کمپانی تصمیم گرفت که قهرمانش کنه .
    دوستان بیاد بیارند که قبل و بعد از اینکه کمربند رو بگیره چه مسابقه های دیدنی وبیاد ماندنی انجام داد .
    توی سال 2006 که سینا و ری صاحب کمربند بودند ، کدامیک عملکرد بهتری داشتند؟

    جان توی رسلمنیا میاد کمربند رو از دراک توی یک مسابقه ی خواب آور 30 دقیقه ای میبره ، حالا کسانی که این مسابقه و مسابقه سال 2006 ری رو دیدن ، بگن کدام مسابقه زیباتر بود و کدامیک قهرمان لایق تر بوده .

    البته صحبت برسر کمربندwwe هستش نه سنگین وزن ولی به هر حال اگه به ری فرصت داده میشد
    حتما در رابطه با کمربندwwe ثابت میکرد که از خیلی ها سرتره

    دوستان لطفا اگه متقاعد شدید پست هاتون رو ویرایش کنید. اگر هم نشدید دلایلتون رو بگید تا بیشتر بحث کنیم .

    _______

    انتخاب من برای دور جدید و نفر دومی که باید حذف بشه ، میز میباشد ،

    میز کار با میکروفونش خوبه اما یک قهرمان خوب باید کشتی گیر خوبی هم باشه
    من حاضر نیستم 1 مسابقه یاکوزانا با کیفیت وی اچ اس رو با 10 تا مسابقه میز با کیفیت فول اچ دی عوض کنم .

    ...

    کاربر مقابل از M.S عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Fury (07-30-2013)
    امضای ایشان



  4. Top | #43

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    شماره عضویت
    30696
    نوشته ها
    99
    تشکر
    448
    تشکر شده 200 بار در 60 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    380 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط M.S نمایش پست ها


    متاسفانه خیلی از دوستان از نظر فیزیکی تصمیم میگیرن که کی قهرمان خوبی هستش ،

    هیچ کس نمیتونه مسابقه هایی که ری تو سال های 2003و2004و2005 و حتی قبل و بعد از این سال ها انجام داده ، نادیده بگیره
    ری میستریو به همراه کسانی مثل ادی گوئررو و دیِن مالنکو یک سبک جدید و فنی از کشتی کج رو به نمایش گذاشتن

    و به نظر من ری از امثال جان سینا و میز خیلی بهتر توی رینگ کار میکنه .
    توی سال 2006 کمربند سنگین وزن رو گرفت و واقعا لیاقتش رو داشت نه اینکه چون ادی از دنیا رفت و کمپانی تصمیم گرفت که قهرمانش کنه .
    دوستان بیاد بیارند که قبل و بعد از اینکه کمربند رو بگیره چه مسابقه های دیدنی وبیاد ماندنی انجام داد .
    توی سال 2006 که سینا و ری صاحب کمربند بودند ، کدامیک عملکرد بهتری داشتند؟

    جان توی رسلمنیا میاد کمربند رو از دراک توی یک مسابقه ی خواب آور 30 دقیقه ای میبره ، حالا کسانی که این مسابقه و مسابقه سال 2006 ری رو دیدن ، بگن کدام مسابقه زیباتر بود و کدامیک قهرمان لایق تر بوده .

    البته صحبت برسر کمربندwwe هستش نه سنگین وزن ولی به هر حال اگه به ری فرصت داده میشد
    حتما در رابطه با کمربندwwe ثابت میکرد که از خیلی ها سرتره

    دوستان لطفا اگه متقاعد شدید پست هاتون رو ویرایش کنید. اگر هم نشدید دلایلتون رو بگید تا بیشتر بحث کنیم .

    _______

    انتخاب من برای دور جدید و نفر دومی که باید حذف بشه ، میز میباشد ،

    میز کار با میکروفونش خوبه اما یک قهرمان خوب باید کشتی گیر خوبی هم باشه
    من حاضر نیستم 1 مسابقه یاکوزانا با کیفیت وی اچ اس رو با 10 تا مسابقه میز با کیفیت فول اچ دی عوض کنم .

    ...

    مرسی داداش حرفات خیلی خوب بود .خیلی خوب از ری دفاع کردی .با نظرات موافقم .دین مالنکو فوق العاده بود.یکی از کسایی که هیچ وقت قدرش دونسته نشد .چه تو wcw چه تو wwf .
    کاربر مقابل از VIVA THE ROCK عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: M.S (07-29-2013)
    امضای ایشان

  5. Top | #44

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط M.S نمایش پست ها


    متاسفانه خیلی از دوستان از نظر فیزیکی تصمیم میگیرن که کی قهرمان خوبی هستش ،

    هیچ کس نمیتونه مسابقه هایی که ری تو سال های 2003و2004و2005 و حتی قبل و بعد از این سال ها انجام داده ، نادیده بگیره
    ری میستریو به همراه کسانی مثل ادی گوئررو و دیِن مالنکو یک سبک جدید و فنی از کشتی کج رو به نمایش گذاشتن

    و به نظر من ری از امثال جان سینا و میز خیلی بهتر توی رینگ کار میکنه .
    توی سال 2006 کمربند سنگین وزن رو گرفت و واقعا لیاقتش رو داشت نه اینکه چون ادی از دنیا رفت و کمپانی تصمیم گرفت که قهرمانش کنه .
    دوستان بیاد بیارند که قبل و بعد از اینکه کمربند رو بگیره چه مسابقه های دیدنی وبیاد ماندنی انجام داد .
    توی سال 2006 که سینا و ری صاحب کمربند بودند ، کدامیک عملکرد بهتری داشتند؟

    جان توی رسلمنیا میاد کمربند رو از دراک توی یک مسابقه ی خواب آور 30 دقیقه ای میبره ، حالا کسانی که این مسابقه و مسابقه سال 2006 ری رو دیدن ، بگن کدام مسابقه زیباتر بود و کدامیک قهرمان لایق تر بوده .

    البته صحبت برسر کمربندwwe هستش نه سنگین وزن ولی به هر حال اگه به ری فرصت داده میشد
    حتما در رابطه با کمربندwwe ثابت میکرد که از خیلی ها سرتره

    دوستان لطفا اگه متقاعد شدید پست هاتون رو ویرایش کنید. اگر هم نشدید دلایلتون رو بگید تا بیشتر بحث کنیم .

    _______

    انتخاب من برای دور جدید و نفر دومی که باید حذف بشه ، میز میباشد ،

    میز کار با میکروفونش خوبه اما یک قهرمان خوب باید کشتی گیر خوبی هم باشه
    من حاضر نیستم 1 مسابقه یاکوزانا با کیفیت وی اچ اس رو با 10 تا مسابقه میز با کیفیت فول اچ دی عوض کنم .

    ...


    اصلاً بحثِ قد و قواره نیست !

    هیچوقت نمیشه از روی قد و قواره یک شخص , در مورد اون شخص قضاوت کرد ... !

    در رسلینگـــ بر اساس توانایی یک فرد در کار با میکروفن ( میک اسکیل ) , توانایی های درون رینگ ( رینگ اسکیل ) و خیلی شاخص های دیگر در مورد

    اون شخص قضاوت می کنند .

    درستِ ری رینگــ اسکیل خوبی داشت ولی فقط داشتن رینگ اسکیل خوب برای قهرمان شدن , اون هم قهرمان تایتل Wwe کافی ــه ؟!! معلومه که نه !!

    ری نه میک اسکیل خوبی داشت و همونطور که قبلاً هم گفتم نه پرستیژ لازم برای داشتن تایتل Wwe را داشت .


    ویرایش توسط Scofield : 07-30-2013 در ساعت 12:51 AM
    2 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. M.S (07-30-2013), johncena78 (08-21-2013)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  6. Top | #45

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر انجمن
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    23422
    نوشته ها
    1,349
    تشکر
    11,337
    تشکر شده 6,644 بار در 1,237 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    941 Thread(s)

    پیش فرض

    اینم در نظز بگیرید که wwe قبلا به میک اسکیل زیاد اهمیت نمیداد. اکثر غول های دهه 90 از میک اسکیل بسیار ضعیفی برخوردار بودند. فکر میکنم از زمان راک به بعد میک اسکیل مهم شد. یوکوزونا اون زمان بسیار به بازی ها هیجان میداد چون بزرگ بود و انعطافش از آندره دجایانت بیشتر بود.
    مثلا بازی 4 به 4 در سوروایور سریز 95 رو ببینید . احمد جانسون یوکوزونا رو بلند میکنه میزنه زمین. همین ورزشگاه رو میبره رو هوا.
    2 کاربر مقابل از rahman24 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. M.S (07-30-2013), MrHOF (07-30-2013)

  7. Top | #46

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31455
    نوشته ها
    27
    تشکر
    2
    تشکر شده 78 بار در 23 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    272 Thread(s)

    پیش فرض

    Yokozuna

  8. Top | #47

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    شماره عضویت
    32514
    نوشته ها
    75
    تشکر
    977
    تشکر شده 281 بار در 51 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Scofield نمایش پست ها

    اصلاً بحثِ قد و قواره نیست !

    هیچوقت نمیشه از روی قد و قواره یک شخص , در مورد اون شخص قضاوت کرد ... !

    در رسلینگـــ بر اساس توانایی یک فرد در کار با میکروفن ( میک اسکیل ) , توانایی های درون رینگ ( رینگ اسکیل ) و خیلی شاخص های دیگر در مورد

    اون شخص قضاوت می کنند .

    درستِ ری رینگــ اسکیل خوبی داشت ولی فقط داشتن رینگ اسکیل خوب برای قهرمان شدن , اون هم قهرمان تایتل Wwe کافی ــه ؟!! معلومه که نه !!

    ری نه میک اسکیل خوبی داشت و همونطور که قبلاً هم گفتم نه پرستیژ لازم برای داشتن تایتل Wwe را داشت .


    با سلام

    دوست عزیز ری میستریو یکی از پر طرفدارترین رستلر های کمپانی میباشد ، و این قضیه فقط مختص به این دوره نیست که بگید طرفداراش
    همه زیر 13 سال سن دارند ، شما مسابقه های قدیمی ری رو ببیند ، متوجه میشید
    پس این یعنی اینکه تونسته ارتباط لازم با تماشاگرهارو برقرار کنه ، کار با میکروفونش خیلی عالی نیست اما واقعا اونقدر ها هم بد نیست

    شما استوری های ری رو که ببیند ، نسبت به شخصیت و استایلی که داره واقعا خوب کار میکنه ،
    حالا بعضی مواقع ری رو داخل استوری خوبی نمیزارند و شما فکر میکنید که کار میکروفونش ضعیفه و اون پرستیژ لازم رو نداره

    بزارید یک مثال بزنم :
    مثلا وقتی به جان سینا میخوان کمربند بدن ، یک استوری عالی براش در نظر میگیرن و آخر این استوری ها جان به یک **** قهرمان تبدیل میشه
    و اینجاست که جان سینا به یک قهرمان خیلی خوب تبدیل میشه و شاخص های شما رو براورده میکنه ،
    اما ری توانایی لازم رو نداره و پرستیژی که شما مدنظرتون هست رو بدست نمیاره

    سال 2006 یک استوری نسبتا خوب (با ارفاق) براش در نظر گرفتن که دیدید وقتی کمربند اصلی رو گرفت اکثر تماشاگرها و کشتی گیرها
    بهش احترام گذاشتن آیا این قضیه در مورد جان سینا هم صدق میکنه ؟!

    یک کشتی گیری مثل میز کار با میکروفونش بهتر از ری هست اما در رینگ بهتر عمل نمیکنه
    پس به نظر شما میز باید قهرمان بهتری باشه ؟!

    بازهم میگم ری میستریو کار با میکروفونش اصلا بد نیست و با شخصیتش مطابقت میکنه .


    ___
    امضای ایشان



  9. Top | #48

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    شماره عضویت
    34231
    نوشته ها
    60
    تشکر
    13
    تشکر شده 44 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    9 Thread(s)

    پیش فرض

    اقا جام میز هم حذف کن دیگه همه میگن میز
    کاربر مقابل از JOHN - CENA عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: spmmer (07-30-2013)
    امضای ایشان

  10. Top | #49

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    شماره عضویت
    33679
    نوشته ها
    127
    تشکر
    5
    تشکر شده 103 بار در 61 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    47 Thread(s)

    پیش فرض

    خداییش شما میز رو دارید با ری مقایسه می کنید مگه فقط به میک اسکیل هست ؟

    میز الان دیگه حتی نمیتونه آنتونیو سزارو رو هم ببره یعنی شما می شینید نیم ساعت وقتتون رو به خاطر مسابقه میز هدر میدید

    بعد تازه آخرش د میز از آنتونیو می بازه ولی مسابقه ری چی ؟

    ری با اون قد کوتاهش کلی برای زیبا کردن مسابقه تمرین میکنه و زحمت میکشه ولی حقش رو نمیدن

    به نظر من د میز رو حذف کن
    امضای ایشان



  11. Top | #50

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    در جواب دوست عزیزم M.S

    ببینید اصلاً جان سینا قضیه ــش فرق داره و همه اینو می دونیم ...

    یه جورایی جان سینا توی کمپانی داره به تافته جدا بافته تبدیل میشه !

    شاید ری میستریو مسابقات خوبی رو توی سال های مختلف داده باشه اما به عنوان یک Wwe Champion اصلاً خوب نبوده !

    شما بحث مسابقات ری رو پیش می کشید من به مسابقاتی که رای داده کاری ندارم و فقط دوره ای که Wwe Champion بوده

    رو در نظر می گیرم و می بینم که لایق است حذف شوند !


    2 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. brodos (08-10-2013), johncena78 (08-21-2013)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

صفحه 5 از 56 نخستنخست ... 345671555 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |دانلـــود| ویـدئــو »» 10 بـوسـه عـاشـقـانـه در تـاریـخ Wwe
    توسط Brodus Clay در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-08-2013, 11:14 PM
  2. ویدیو » 10 صحنه ی خشن خلق شده توسط Randy Orton
    توسط DEAD MAN در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 08-31-2013, 10:02 PM
  3. |دانلـــود| ویـدئــو »» 12 رســلـر و دیــوا عـجیـب و تـرسـنـاکــ در تـاریـخ Wwe
    توسط Brodus Clay در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-24-2013, 02:01 PM
  4. <<<<<تاپیک ویژه دانشجویان عمران>>>>>
    توسط Dash.Ali در انجمن مرتبط با آموزش عالی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 07-16-2013, 08:39 PM
  5. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 07-08-2013, 08:09 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد