
نوشته اصلی توسط
M.S
متاسفانه خیلی از دوستان از نظر فیزیکی تصمیم میگیرن که کی قهرمان خوبی هستش ،
هیچ کس نمیتونه مسابقه هایی که ری تو سال های 2003و2004و2005 و حتی قبل و بعد از این سال ها انجام داده ، نادیده بگیره
ری میستریو به همراه کسانی مثل ادی گوئررو و دیِن مالنکو یک سبک جدید و فنی از کشتی کج رو به نمایش گذاشتن
و به نظر من ری از امثال جان سینا و میز خیلی بهتر توی رینگ کار میکنه .
توی سال 2006 کمربند سنگین وزن رو گرفت و واقعا لیاقتش رو داشت نه اینکه چون ادی از دنیا رفت و کمپانی تصمیم گرفت که قهرمانش کنه .
دوستان بیاد بیارند که قبل و بعد از اینکه کمربند رو بگیره چه مسابقه های دیدنی وبیاد ماندنی انجام داد .
توی سال 2006 که سینا و ری صاحب کمربند بودند ، کدامیک عملکرد بهتری داشتند؟
جان توی رسلمنیا میاد کمربند رو از دراک توی یک مسابقه ی خواب آور 30 دقیقه ای میبره ، حالا کسانی که این مسابقه و مسابقه سال 2006 ری رو دیدن ، بگن کدام مسابقه زیباتر بود و کدامیک قهرمان لایق تر بوده .
البته صحبت برسر کمربندwwe هستش نه سنگین وزن ولی به هر حال اگه به ری فرصت داده میشد
حتما در رابطه با کمربندwwe ثابت میکرد که از خیلی ها سرتره
دوستان لطفا اگه متقاعد شدید پست هاتون رو ویرایش کنید. اگر هم نشدید دلایلتون رو بگید تا بیشتر بحث کنیم .
_______
انتخاب من برای دور جدید و نفر دومی که باید حذف بشه ، میز میباشد ،
میز کار با میکروفونش خوبه اما یک قهرمان خوب باید کشتی گیر خوبی هم باشه
من حاضر نیستم 1 مسابقه یاکوزانا با کیفیت وی اچ اس رو با 10 تا مسابقه میز با کیفیت فول اچ دی عوض کنم .
...
اصلاً بحثِ قد و قواره نیست !
هیچوقت نمیشه از روی قد و قواره یک شخص , در مورد اون شخص قضاوت کرد ... !
در رسلینگـــ بر اساس توانایی یک فرد در کار با میکروفن ( میک اسکیل ) , توانایی های درون رینگ ( رینگ اسکیل ) و خیلی شاخص های دیگر در مورد
اون شخص قضاوت می کنند .
درستِ ری رینگــ اسکیل خوبی داشت ولی فقط داشتن رینگ اسکیل خوب برای قهرمان شدن , اون هم قهرمان تایتل Wwe کافی ــه ؟!! معلومه که نه !!
ری نه میک اسکیل خوبی داشت و همونطور که قبلاً هم گفتم نه پرستیژ لازم برای داشتن تایتل Wwe را داشت .
علاقه مندی ها (Bookmarks)