بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: بررسی تحلیلی سناریوهای ممکن از سامراسلم 2013 تا رسلمینیا 30

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    007
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1027
    سن
    35
    نوشته ها
    838
    تشکر
    991
    تشکر شده 1,499 بار در 154 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    471 Thread(s)

    پیش فرض بررسی تحلیلی سناریوهای ممکن از سامراسلم 2013 تا رسلمینیا 30



    از هم اکنون به رسلمینیا حدود هفت ماه مانده است. از نظر این مقاله این هفت ماه بسیار در تاریخ کمپانی تعیین کننده خواهد بود. به همین دلیل تحلیلی از سناریوهای احتمالی از زمان حال تا رسلمینیا پاسخگوی بسیاری از سوالات خواهد بود. البته همانطور که همه می دانیم سناریو ها می توانند حتی تا چند روز به رخداد مانده عوض شوند و تضمینی برای اجرای هیچکدام از آن ها نیست.







    کورپوریشن، نامی آشنا و معروف در کمپانی دابیو دابیو ای، نامی که به عقیده بسیاری تنها گزینه ای بود که توانست ان دابیو او را شکست دهد. بالاترین مقام و اولین عضو کورپوریشن مالک کمپانی و بالاترین رده در دابیو دابیو ای یعنی وینس مکمن بوده است. اما این بار به نظر می رسد که بالاترین مقامِ کورپوریشن تریپل ایچ باشد. این گروه کنونی متشکل از تریپل ایچ (بالاترین مقام)، وینس مکمن، استفنی مکمن، رندی اورتون (به عنوان قهرمان کورپوریشن) و گروه دِ شیلد (دارندگان عنوان قهرمانی ایالات متحده و تگ تیم) است. با این حساب اکثر عنوان های قهرمانی کلیدی کمپانی در دست این گروه قرار می گیرد. به نظر می رسد که در آینده نزدیک پال هیمن و کرتیس اکسل نیز به کورپوریشن اضافه گردند. (شاید تنها دلیل جدا شدن سی ام پانک از پال هِیمن، همین بوده باشد)

    در ضمن در ماه های اخیر تریپل ایچ در حال متقاعد کردن دیو باتیستا برای بازگشت به کمپانی می باشد. از طرفی باتیستا نیز راضی به امضا قراردادی 90 تا 180 روزه شده است. در صورت بازگشت باتیستا، وی به همراه ریک فلیر می توانند به کورپوریشن اضافه گردند. در واقع تلفیقی از کورپوریشن به همراه ایولوشن، که البته چندان متضمن نیست. اما یک سناریوی دیگر نیز قابل تصور می باشد. در صورت بازگشت دیو باتیستا و ریک فلیر آن ها به همراه تریپل ایچ و رندی اورتون (اشتقاق این دو از گروه کورپوریشن) با نقش هیل، گروه ایولوشن را تشکیل می دهند. در این صورت کورپوریشن (وینس مکمن، استفنی مکمن، دِ شیلد، پال هیمن و کرتیس اکسل) به عنوان گروه هیل دیگری به بقای خود ادامه داده و ضد ایولوشن عمل می کند. این سناریو می تواند داستان جالبی برای سوروایور سیریز باشد.

    در ادامه روند این سناریوها یک احتمال نسبتا قوی نیز متضمن است. قرار گرفتن سه رئیس (تریپل ایچ، استفنی مکمن و وینس مکمن) در کورپوریشن وضعیت رهبری گروه را خراب می کند. می توان تصور کرد وینس مکمن از کورپوریشن فاصله گرفته و تبدیل به چهره ای فیس گردد. در واقع وینس مکمن نمی تواند تحمل کند که تریپل ایچ کارهایی انجام دهد که خودش با آن ها موافق نیست یا تریپل ایچ در حال خراب کردن کمپانی مکمن ها و تبدیل آن به یک کمپانی با اسم و فامیل خود است. در این صورت استوری لاین مناسبی برای رویارویی وینس مکمن ( به عنوان فیس) و تریپل ایچ (به عنوان هیل) در رسلمینیا 30 به وجود خواهد آمد.

    در گذشته استون کلد، منکایند و راک، همگی با کورپوریشن سر ستیز داشته اند، اما از طرفی همگی آن ها از یک جنبه دیگر عضوی از کورپوریشن بوده اند. این مسئله به خوبی تلفیق و اشتقاق ایولوشن و کورپوریشن را توضیح می دهد. یعنی تمامی اعضا می توانند گاهی این طرف، گاهی آن طرف، گاهی هر دو طرف و گاهی رو در روی هر دوی آن ها باشند! بازی های رسلمینیای اعضای دخیل در این گروه نیز به طور غالب بین همدیگر خواهد بود. در ضمن کشتی گیران دیگری همچون بیگ ای لنگستون، دالف زیگلر، ای جی لی، کِیتلین، آنتونیو سزارو، میز، بیگ شو و مارک هنری به طور فرعی می توانند در کنار یا رو در روی این گروه قرار گیرند. استوری لاین کورپوریشن می تواند بعد از رسلمینیا تا مدتها ادامه پیدا کند.






    با مشاهده قرار گرفتن اکثر مسئولان رده بالای دابیو دابیو ای (کورپوریشن) در رو در روی دنیل برایان و ایجاد مانع بر سر راه کسب عنوان قهرمانی توسط برایان، بسیاری او را استون کلد یا راک دوم نامیدند*.

    شاید بسیاری از طرفداران دابیو دابیو ای دوست داشتند تا دنیل برایان به عنوان قهرمان راه بازگشت رمپ استادیوم سامراسلم را طی کند. اما این محقق نشد. کسانی که ناراحت شدند نمی دانند که باخت برای دنیل برایان بهتر شد.! اولین سناریو برای دنیل برایان، می تواند قهرمان نشدن وی تا رسلمینیا 30 می باشد. بر طبق این سناریو دنیل برایان برای تصاحب عنوان قهرمانی سنگین وزن دابیو دابیو ای تا رسلمینیا 30 تلاش بسیار زیادی خواهد نمود، اما هر بار با سد بزرگ کورپوریشن رو به رو خواهد شد. درواقع دنیل برایان برای تصاحب این عنوان قهرمانی تا رسلمینیا 30 در آب نمک خوابانده می شود تا در مین ایونت رسلمینیا این عنوان را بر روی شانه خود قرار دهد. در صورت عملی شدن این سناریو دنیل برایان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی رویال رامبل سال آینده نیز خواهد بود. در این سناریو چیزی که واضح است قرار گرفتن دنیل برایان در برابر یکی از اعضای کورپوریشن در رسلمینیا است. این سناریو از لحاظ اجرایی شباهت بسیار زیادی با سناریو استون کلد دارد!

    سناریو دوم قرار گرفتن دنیل برایان در برابر سی ام پانک در رسلمینیا 30 است. به این ترتیب که دنیل برایان و سی ام پانک از هم اکنون تا رسلمینیا وارد یک استوری لاین رقابتی با یکدیگر و اما هر دو رو در روی کورپوریشن خواهند شد تا در نهایت در رسلمینیا برای تصاحب عنوان قهرمانی دابیو دابیو ای با هم رو به رو شوند. در این سناریو دوم سی ام پانک مدعی اصلی قهرمانی رویال رامبل خواهد بود. که البته احتمال این سناریو دوم کمتر است. در صورت اجرایی شدن سناریو اول احتمالا سی ام پانک با دالف زیگلر وارد استوری لاینی برای کسب عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان خواهند شد.






    بدون شک یکی از بازی های اصلیِ روی کارد رسلمینیا 30 بازی جان سینا می باشد. بر طبق اعلام رسمی خود جان سینا در راء به تاریخ 19 اوت 2013، وی بین 4 تا 6 ماه از رینگ دور خواهد بود. یعنی مسلما جان سینا برای رسلمینیا 30 حاضر خواهد شد. می توان به طور تقریبی گفت که او از اول سال آینده میلادی حاضر است. اگر جان سینا در پی پر ویوهای رویال رامبل و الیمینیشن چمبر حاضر گردد مسلما نقش چندان پر رنگی نخواهد داشت. در صورت حضور در رویال رامبل می تواند یکی از ورودی ها باشد که بعد از مدتی حذف می گردد. در واقع جان سینا هیچ ادعایی برای کسب قهرمانی رویال رامبل ندارد.

    حال با این فرض، چه نقشی برای وی تا رسلمینیا در نظر گرفته خواهد شد؟ پاسخ به این پرسش تا حدودی به نقش دنیل برایان در ماه های آتی بستگی دارد. در صورت اجرایی شدن سناریوی اولِ دنیل برایان، جان سینا بختی برای بازی بر سر عنوان قهرمانی دابیو دابیو ای در رسلمینیا نخواهد داشت. چرا که در این سناریو قرار گرفتن دنیل برایان در نقش چلنجِر برای بار دوم در برابر جان سینا و باخت مجدد سینا در برابر وی در ذهن نمی گنجد! از طرفی وارد شدن جان سینا در سناریویی برای کسب عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان دور از تصور است. با این اوصاف به احتمال زیاد بازی جان سینا در رسلمینیای پیش رو بر سر هیچکدام از عنوان های قهرمانی نخواهد بود.

    یکی از سناریو های اعلام شده برای جان سینا بازی وی با آندرتیکر می باشد. جان سینا در گذشته اظهار تمایل زیادی برای بازی با آندرتیکر در رسلمینیا کرده است. وی همچنین در یکی از مصاحبه های خود در چندین سال گذشته علاقه زیادی برای شکستن استریک آندرتیکر در رسلمینیا از خود نشان داد. با وجود شایعات زیادی مبنی بر این که بازی آندرتیکر در رسلمینیای 30 آخرین بازی وی در کمپانی دابیو دابیو ای خواهد بود، این آخرین شناس جان سینا برای تحقق بخشیدن به رویای چندین ساله خود می باشد.






    به نظر می رسد که استوری لاین بین کین و خانواده وایات به سامراسلم ختم نگردد. یک سناریو این است که به نحوی این استوری لاین تا رسلمینیا 30 ادامه پیدا کرده و منجر به نوعی مسابقه در رسلمینیا 30 گردد. این سناریو مطمعنا منجر به ادامه یافتن مسابقات مینیستری همچون بازی تابوت خواهد شد. همچنین کشتی گیرانی مثل بیگ ای لنگستون، دالف زیگلر، ای جی لی، کِیتلین، آنتونیو سزارو، میز، بیگ شو و مارک هنری به طور فرعی می توانند در کنار یا رو در روی گروه مینیستری قرار گیرند.

    و از طرفی با توجه به تنها سناریو اعلام شده برای براک لزنر به احتمال بسیار بالا وی تا حدود یک ماه قبل از رسلمینیا در دابیو دابیو ای حاضر نخواهد شد. چندین هفته به رسلمینیا استوری لاینی بین او و راک متضمن است تا ریمچی برای سامراسلم 2002 باشد. البته اعلام گشته که در صورتی که کمپانی دابیو دابیو ای نتواند راک را متقاعد به بازگشت کند با توجه به اعلام وی مبنی بر اینکه بازی رسلمینیا 29 آخرین بازی وی در دابیو دابیو ای بوده و از طرفی مشکلات هالیوود، براک لزنر در برابر آندرتیکر قرار بگیرد.




    * در مورد این موضوع باید بگویم که صحبت زیاد است که در حوصله این مقاله نیست. سعی بر این است تا در آینده نزدیک مقاله ای در مورد این مبحث ارائه دهم.

    22 کاربر مقابل از The Hitman عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Brodus Clay (08-21-2013), Dash.Ali (08-21-2013), El Niño (08-21-2013), Goldberg The Man (08-22-2013), Hamid (08-21-2013), MrHOF (08-21-2013), MαмαđRezα (08-23-2013), S.H.A.Y.A.N (08-21-2013), S.a.J.a.D (11-17-2013), Scofield (08-21-2013), The Buzzards (08-21-2013), The Enforcer (08-21-2013), The Fury (08-22-2013), The Last Outlaw (08-21-2013), The Shadow (08-21-2013), barbood89 (11-18-2013), bomb5 (08-23-2013), dave michael batista (08-22-2013), rahman24 (08-21-2013), worldblue (08-21-2013), © The Phantom Pain (08-22-2013), Ғ Д † Д Ł β (08-24-2013)
    امضای ایشان

    امضای شما به دلیل رعایت نکردن قوانین امضا / آواتار انجمن حذف گردید .
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    شماره عضویت
    34554
    نوشته ها
    425
    تشکر
    351
    تشکر شده 1,004 بار در 334 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    405 Thread(s)

    پیش فرض

    با تشکر از مقاله
    به نظر من سناریو1(تشکیل مجدد گروه الویشین)یکم رویایی به نظر میرسه
    حتی اگه باتیستابه کمپانی دبلیودبلیوای برگرده فکر نکنم ریک فلایر دیگه برگرده.
    البته ما که ارزومون هستش افرادی مثل کورپوریشن و باتیستا به کمپانی برگردند
    ولی ماکه میدونیم این اتفاقات به احتمال90درصد اتفاق نمی افته
    امضای ایشان
    Next Legends

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  3. Top | #3

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    شماره عضویت
    33855
    نوشته ها
    14
    تشکر
    10
    تشکر شده 9 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    بریان رو می خوان با مزه کنن تا رسلمنیا 30 همه بهش بخندن ، چون می خوان تو آب نمک بذارنش . بریان می تونه در پی پی وی بعدی قهرمانی سنگین وزن رو به دست بیاره و در سروایور سریس همنطور که گفتید تیم اوولوشن متشکل از تریپل اچ ، باتیستا ، ارتون و بریان در برابر تیم وینس مکمن که متشکل از : مکمن ، و گروه شیلد یا افراد دیگه مثل ، شین مکمن ، کرتیس اکسل و .... قرار بگیره و مثل سروایور سریس تاریخی تیم دبلیو دبلیو ای در برابر تیم دبلیو سی دبلیو بشه . این احتمالات من بود جمله اول رو به دل نگیرید شوخی بود .

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    شماره عضویت
    32762
    نوشته ها
    647
    تشکر
    5,650
    تشکر شده 3,279 بار در 573 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1506 Thread(s)

    پیش فرض

    با تشکر از مقاله ی زیبا

    به نظر من چون برایان با کل گروه کورپوریشن مشکل داره،خودش یک تیم علیه کورپوریشن تشکیل میشه که اعضاش می تونن سی ام پانک،دالف زیگلر،بیگشو و مارک هنری و شاید گروه تازه تاسیس (که فعلا دبیوتشون رو با این گیمیک جدیدشون

    انجام ندادن)،لوس ماتادورس باشه.(به این دلیل میگم که اونور یه تریو به اسم شیلد هست و این طرفم یه تریو میتونه باشه البته مارک هنری و بیگشو رو هم که وارد تگ تیم دیویژن میکنن...فعلا چیزی مشخص نیست).به این ترتیب باز این استوری

    های زیبای دو تیم مقابل هم رو میبینیم؛دو تیم بزرگ،که از میدکارد تا مین ایونت های پی پر ویو ها دستشونه.

    اگر هم قرار باشه کورپوریشن از هم بپاشه من احتمال میدم،همون طور که هیتمن عزیز گفت،اختلاف بین رئیس ها باشه (تریپل اچ و استفانی مکمن - هلمزلی و وینس مکمن)
    امضای ایشان

  5. Top | #5

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    داشتم 1 بار دیگه مقاله زیبای شهاب عزیز رو می خوندم که یهو یه چیزی به ذهنم رسید !

    جـان سـیـنــا به گروه کوروپریشن بپیوندد .. !

    هر چند شاید خــیـلــی دور از ذهن باشه ولی اگه بشه چی میشه

    حداقل از این چهره فیس و مسخره ی سینا راحت میشیم , ولی بـعـیــد می دونم !

    ولی بازم میگم اگه بشه چی میشه ... !

    یه مورد دیگه ...

    اگه تیم کریتیو بتونه استوری بــرایــان Vs کــوروپــریـشــن خوب جلو ببره , میتونیم شاهد یک استوری جذاب باشیم !

    با تشکر از شهاب ...
    2 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. H I D D E N (08-22-2013), The Hitman (08-23-2013)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    007
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1027
    سن
    35
    نوشته ها
    838
    تشکر
    991
    تشکر شده 1,499 بار در 154 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    471 Thread(s)

    پیش فرض آیا تاریخ بار دیگر تکرار خواهد شد؟

    جدیدا خبری دیدم مبنی بر به اتمام رسیدن قرارداد ای جی استایلز با کمپانی تی ان ای که در عجیب ترین قسمت خود به جدا شدن وی از تی ان ای و پیوستن به دابیو دابیو ای اشاره کرده بود. چند مقاله نیز در این باره نوشته شده است.

    بر طبق این خبر قرارداد ای جی استایلز تا آخر سپتامبر همین امسال به پایان خواهد رسید. از طرفی کمپانی تی ان ای در تلاش است تا این قرارداد را تمدید کند. اما شایعاتی مبنی بر تمایل ای جی استایلز و کمپانی دابیو دابیو ای نسبت به پیوستن وی به کمپانی مذکور مطرح است. اگر این اتفاق رخ دهد شاید ای جی استایلز از اول سال 2014 در دابیو دابیو ای حاضر باشد. مشابه اتفاقی که در سال 1991 برای ریک فلیر رخ داد و او به دابیو دابیو اف پیوست، و مسابقه رؤیایی هوگن در برابر ریک فلیر به وقوع پیوست.

    در صورت این اتفاق، هر چقدر هم که احتمال آن کم باشد، سناریویی برای جان سینا متضمن است. در این سناریو جان سینا با استایلز وارد یک استوری لاین شده و در رسلمینیا رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

    این که این سناریو تا چه حد صحت دارد موضوع این قسمت نیست، مهم این است که حتی اگر زیر یک درصد هم احتمال داشته باشد، به آن پرداخته شده و اشاره گردد.
    3 کاربر مقابل از The Hitman عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (08-24-2013), Scofield (08-23-2013), Ғ Д † Д Ł β (08-24-2013)
    امضای ایشان

    امضای شما به دلیل رعایت نکردن قوانین امضا / آواتار انجمن حذف گردید .
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  7. Top | #7

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    شماره عضویت
    33177
    نوشته ها
    83
    تشکر
    291
    تشکر شده 49 بار در 32 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    495 Thread(s)

    پیش فرض

    دمش گرم من ای جی استایلو دوست دارم امیدوارم بیاد جان سینا رو بترکونه
    امضای ایشان


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |مقـــاله| | نقد و بررسی پی پی وی SummerSlam 2013 |
    توسط MrHOF در انجمن نقد مسابقات
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: 08-25-2013, 06:33 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 08-18-2013, 05:03 PM
  3. |مقـــاله| بررسی سناریو های مسابقه سی ام پانک مقابل براک لزنر
    توسط AMIRHOSEIN در انجمن مقالات
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 08-07-2013, 09:25 AM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-26-2013, 06:49 PM
  5. |دانلـــود| دانلـود »» تمـام گـل هـای مـنچـسـتـر یونـایـتـد در فـصـل 2012 _ 2013 ( لینک مستقیم )
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 07-21-2013, 10:11 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد