از هم اکنون به رسلمینیا حدود هفت ماه مانده است. از نظر این مقاله این هفت ماه بسیار در تاریخ کمپانی تعیین کننده خواهد بود. به همین دلیل تحلیلی از سناریوهای احتمالی از زمان حال تا رسلمینیا پاسخگوی بسیاری از سوالات خواهد بود. البته همانطور که همه می دانیم سناریو ها می توانند حتی تا چند روز به رخداد مانده عوض شوند و تضمینی برای اجرای هیچکدام از آن ها نیست.
کورپوریشن، نامی آشنا و معروف در کمپانی دابیو دابیو ای، نامی که به عقیده بسیاری تنها گزینه ای بود که توانست ان دابیو او را شکست دهد. بالاترین مقام و اولین عضو کورپوریشن مالک کمپانی و بالاترین رده در دابیو دابیو ای یعنی وینس مکمن بوده است. اما این بار به نظر می رسد که بالاترین مقامِ کورپوریشن تریپل ایچ باشد. این گروه کنونی متشکل از تریپل ایچ (بالاترین مقام)، وینس مکمن، استفنی مکمن، رندی اورتون (به عنوان قهرمان کورپوریشن) و گروه دِ شیلد (دارندگان عنوان قهرمانی ایالات متحده و تگ تیم) است. با این حساب اکثر عنوان های قهرمانی کلیدی کمپانی در دست این گروه قرار می گیرد. به نظر می رسد که در آینده نزدیک پال هیمن و کرتیس اکسل نیز به کورپوریشن اضافه گردند. (شاید تنها دلیل جدا شدن سی ام پانک از پال هِیمن، همین بوده باشد)
در ضمن در ماه های اخیر تریپل ایچ در حال متقاعد کردن دیو باتیستا برای بازگشت به کمپانی می باشد. از طرفی باتیستا نیز راضی به امضا قراردادی 90 تا 180 روزه شده است. در صورت بازگشت باتیستا، وی به همراه ریک فلیر می توانند به کورپوریشن اضافه گردند. در واقع تلفیقی از کورپوریشن به همراه ایولوشن، که البته چندان متضمن نیست. اما یک سناریوی دیگر نیز قابل تصور می باشد. در صورت بازگشت دیو باتیستا و ریک فلیر آن ها به همراه تریپل ایچ و رندی اورتون (اشتقاق این دو از گروه کورپوریشن) با نقش هیل، گروه ایولوشن را تشکیل می دهند. در این صورت کورپوریشن (وینس مکمن، استفنی مکمن، دِ شیلد، پال هیمن و کرتیس اکسل) به عنوان گروه هیل دیگری به بقای خود ادامه داده و ضد ایولوشن عمل می کند. این سناریو می تواند داستان جالبی برای سوروایور سیریز باشد.
در ادامه روند این سناریوها یک احتمال نسبتا قوی نیز متضمن است. قرار گرفتن سه رئیس (تریپل ایچ، استفنی مکمن و وینس مکمن) در کورپوریشن وضعیت رهبری گروه را خراب می کند. می توان تصور کرد وینس مکمن از کورپوریشن فاصله گرفته و تبدیل به چهره ای فیس گردد. در واقع وینس مکمن نمی تواند تحمل کند که تریپل ایچ کارهایی انجام دهد که خودش با آن ها موافق نیست یا تریپل ایچ در حال خراب کردن کمپانی مکمن ها و تبدیل آن به یک کمپانی با اسم و فامیل خود است. در این صورت استوری لاین مناسبی برای رویارویی وینس مکمن ( به عنوان فیس) و تریپل ایچ (به عنوان هیل) در رسلمینیا 30 به وجود خواهد آمد.
در گذشته استون کلد، منکایند و راک، همگی با کورپوریشن سر ستیز داشته اند، اما از طرفی همگی آن ها از یک جنبه دیگر عضوی از کورپوریشن بوده اند. این مسئله به خوبی تلفیق و اشتقاق ایولوشن و کورپوریشن را توضیح می دهد. یعنی تمامی اعضا می توانند گاهی این طرف، گاهی آن طرف، گاهی هر دو طرف و گاهی رو در روی هر دوی آن ها باشند! بازی های رسلمینیای اعضای دخیل در این گروه نیز به طور غالب بین همدیگر خواهد بود. در ضمن کشتی گیران دیگری همچون بیگ ای لنگستون، دالف زیگلر، ای جی لی، کِیتلین، آنتونیو سزارو، میز، بیگ شو و مارک هنری به طور فرعی می توانند در کنار یا رو در روی این گروه قرار گیرند. استوری لاین کورپوریشن می تواند بعد از رسلمینیا تا مدتها ادامه پیدا کند.
با مشاهده قرار گرفتن اکثر مسئولان رده بالای دابیو دابیو ای (کورپوریشن) در رو در روی دنیل برایان و ایجاد مانع بر سر راه کسب عنوان قهرمانی توسط برایان، بسیاری او را استون کلد یا راک دوم نامیدند*.
شاید بسیاری از طرفداران دابیو دابیو ای دوست داشتند تا دنیل برایان به عنوان قهرمان راه بازگشت رمپ استادیوم سامراسلم را طی کند. اما این محقق نشد. کسانی که ناراحت شدند نمی دانند که باخت برای دنیل برایان بهتر شد.! اولین سناریو برای دنیل برایان، می تواند قهرمان نشدن وی تا رسلمینیا 30 می باشد. بر طبق این سناریو دنیل برایان برای تصاحب عنوان قهرمانی سنگین وزن دابیو دابیو ای تا رسلمینیا 30 تلاش بسیار زیادی خواهد نمود، اما هر بار با سد بزرگ کورپوریشن رو به رو خواهد شد. درواقع دنیل برایان برای تصاحب این عنوان قهرمانی تا رسلمینیا 30 در آب نمک خوابانده می شود تا در مین ایونت رسلمینیا این عنوان را بر روی شانه خود قرار دهد. در صورت عملی شدن این سناریو دنیل برایان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی رویال رامبل سال آینده نیز خواهد بود. در این سناریو چیزی که واضح است قرار گرفتن دنیل برایان در برابر یکی از اعضای کورپوریشن در رسلمینیا است. این سناریو از لحاظ اجرایی شباهت بسیار زیادی با سناریو استون کلد دارد!
سناریو دوم قرار گرفتن دنیل برایان در برابر سی ام پانک در رسلمینیا 30 است. به این ترتیب که دنیل برایان و سی ام پانک از هم اکنون تا رسلمینیا وارد یک استوری لاین رقابتی با یکدیگر و اما هر دو رو در روی کورپوریشن خواهند شد تا در نهایت در رسلمینیا برای تصاحب عنوان قهرمانی دابیو دابیو ای با هم رو به رو شوند. در این سناریو دوم سی ام پانک مدعی اصلی قهرمانی رویال رامبل خواهد بود. که البته احتمال این سناریو دوم کمتر است. در صورت اجرایی شدن سناریو اول احتمالا سی ام پانک با دالف زیگلر وارد استوری لاینی برای کسب عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان خواهند شد.
بدون شک یکی از بازی های اصلیِ روی کارد رسلمینیا 30 بازی جان سینا می باشد. بر طبق اعلام رسمی خود جان سینا در راء به تاریخ 19 اوت 2013، وی بین 4 تا 6 ماه از رینگ دور خواهد بود. یعنی مسلما جان سینا برای رسلمینیا 30 حاضر خواهد شد. می توان به طور تقریبی گفت که او از اول سال آینده میلادی حاضر است. اگر جان سینا در پی پر ویوهای رویال رامبل و الیمینیشن چمبر حاضر گردد مسلما نقش چندان پر رنگی نخواهد داشت. در صورت حضور در رویال رامبل می تواند یکی از ورودی ها باشد که بعد از مدتی حذف می گردد. در واقع جان سینا هیچ ادعایی برای کسب قهرمانی رویال رامبل ندارد.
حال با این فرض، چه نقشی برای وی تا رسلمینیا در نظر گرفته خواهد شد؟ پاسخ به این پرسش تا حدودی به نقش دنیل برایان در ماه های آتی بستگی دارد. در صورت اجرایی شدن سناریوی اولِ دنیل برایان، جان سینا بختی برای بازی بر سر عنوان قهرمانی دابیو دابیو ای در رسلمینیا نخواهد داشت. چرا که در این سناریو قرار گرفتن دنیل برایان در نقش چلنجِر برای بار دوم در برابر جان سینا و باخت مجدد سینا در برابر وی در ذهن نمی گنجد! از طرفی وارد شدن جان سینا در سناریویی برای کسب عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان دور از تصور است. با این اوصاف به احتمال زیاد بازی جان سینا در رسلمینیای پیش رو بر سر هیچکدام از عنوان های قهرمانی نخواهد بود.
یکی از سناریو های اعلام شده برای جان سینا بازی وی با آندرتیکر می باشد. جان سینا در گذشته اظهار تمایل زیادی برای بازی با آندرتیکر در رسلمینیا کرده است. وی همچنین در یکی از مصاحبه های خود در چندین سال گذشته علاقه زیادی برای شکستن استریک آندرتیکر در رسلمینیا از خود نشان داد. با وجود شایعات زیادی مبنی بر این که بازی آندرتیکر در رسلمینیای 30 آخرین بازی وی در کمپانی دابیو دابیو ای خواهد بود، این آخرین شناس جان سینا برای تحقق بخشیدن به رویای چندین ساله خود می باشد.
به نظر می رسد که استوری لاین بین کین و خانواده وایات به سامراسلم ختم نگردد. یک سناریو این است که به نحوی این استوری لاین تا رسلمینیا 30 ادامه پیدا کرده و منجر به نوعی مسابقه در رسلمینیا 30 گردد. این سناریو مطمعنا منجر به ادامه یافتن مسابقات مینیستری همچون بازی تابوت خواهد شد. همچنین کشتی گیرانی مثل بیگ ای لنگستون، دالف زیگلر، ای جی لی، کِیتلین، آنتونیو سزارو، میز، بیگ شو و مارک هنری به طور فرعی می توانند در کنار یا رو در روی گروه مینیستری قرار گیرند.
و از طرفی با توجه به تنها سناریو اعلام شده برای براک لزنر به احتمال بسیار بالا وی تا حدود یک ماه قبل از رسلمینیا در دابیو دابیو ای حاضر نخواهد شد. چندین هفته به رسلمینیا استوری لاینی بین او و راک متضمن است تا ریمچی برای سامراسلم 2002 باشد. البته اعلام گشته که در صورتی که کمپانی دابیو دابیو ای نتواند راک را متقاعد به بازگشت کند با توجه به اعلام وی مبنی بر اینکه بازی رسلمینیا 29 آخرین بازی وی در دابیو دابیو ای بوده و از طرفی مشکلات هالیوود، براک لزنر در برابر آندرتیکر قرار بگیرد.
* در مورد این موضوع باید بگویم که صحبت زیاد است که در حوصله این مقاله نیست. سعی بر این است تا در آینده نزدیک مقاله ای در مورد این مبحث ارائه دهم.







پاسخ با نقل قول
به کمپانی دبلیودبلیوای برگرده فکر نکنم ریک فلایر دیگه برگرده.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید 




علاقه مندی ها (Bookmarks)