بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20

موضوع: احتمال برد آندرتيكر در رويال رامبل

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    776
    سن
    34
    نوشته ها
    854
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض احتمال برد آندرتيكر در رويال رامبل

    با سلام خدمت دوستان عزيز
    من احتمال زيادي ميدم كه آندرتيكر مسابقه رويال رامبل رو ميبره
    دليل اول: خيلي ها ميگن كه Elimination Chamber امسال براي راو هستش كه خيلي ها ميگن كه براي اسمكدان هستش.
    دليل دوم:شايعات زيادي هم هست كه در رسلمانياي 24 مسابقه براي كمربند Wwe اين هستش.
    BATISTA Vs. TRIPLE H Vs. RANDY ORTON
    دليل سوم: در رويال رامبل بيگ ددي وي با كين و ادج با ري ميستريو
    در رسلمانياي امسال ادج با تيكر مسابقه ميده(اميدوارم Hell In Cell باشه)

    موفق و سربلند باشيد.
    خدانگهدار

  2. Top | #11

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    972
    نوشته ها
    109
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: احتمال برد آندرتيكر در رويال رامبل

    در اینکه حق تیکر در چند ppv اخیر ضایع شده شکی نیست
    به نظر بازم نمیذارن اندرتیکر برنده شه با اینکه تیکر در رویال رامبل بسیار تبحر داره مثل سال 2003 که با امدنش به رینگ خیلی ها از جمله باتیستا و سینا و کین رو انداخت بیرون و در اخر هم از پشت سر براک انداختش بیرون
    یا همین سال گذشته که گرت خالی رو انداخت بیرون همونی که در عرض 3-4 دقیقه 7 نفر رو انداخت بیرون یا شاون مایکلی که در رویال های گذشته نشون داده به این راحتی نمیفته بیرون
    و به نظر من برنده اصلا از اسمکدان نیست بلکه از راو هست تا المنشن چمبر بیاد اسمکدان

  3. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1080
    سن
    34
    نوشته ها
    676
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: احتمال برد آندرتيكر در رويال رامبل

    والا من فكر ميكنم هر دوتاشون با هم خودشونو حذف كنن

  4. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: احتمال برد آندرتيكر در رويال رامبل

    رویال رو نمی دونم ولی می دونم آندرتیکر حتما توی راسومنیا هست چون یکی از بزرگان محسوب می شه و باید باشه و اگر باشه اون بازی رو حتما می بره ( همه این رو می دونید) اگر بازی شش نفره سر کمربند هم باشه باز آندر می بره چون 15 تا راسومنیا نباخته و احتمال زیاد این آخرین راسومنیای آندر باشه پس حتما می بره . شاید رویال رو هم باز ببره احتمال داره شاید کمربند رو هم بگیره .

  5. Top | #14

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1119
    نوشته ها
    24
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: احتمال برد آندرتيكر در رويال رامبل

    بازی 6 نفره المینشن مگه تو نوی اوت نیست؟

  6. Top | #15

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    460
    نوشته ها
    435
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: احتمال برد آندرتيكر در رويال رامبل

    البته ما شاهد یه هاردکور خیلی قشنگ تو رسلمنیا هستیم.چون بازگشت فولی بی دلیل نیست.ممن احتمال میدم قضیه ی رویال 2004 میک فولی و رندی اینبار برای فولی و فلایر انجام بشه.

  7. Top | #16

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: احتمال برد آندرتيكر در رويال رامبل

    نقل قول نوشته اصلی توسط arman
    آخه از كجا ميدونيد كه باتيستا رويال رامبل رو ميبره؟
    حداقل مثل من ، چند تا مدرك رو كنيد! همينطوري نگيد كي ميبره
    دوستان عزيزي گفتند كه مثل قضيه پارسال ميشه، مگه استون كلد و شاون مايكلز نبودند، دو سال پست سر هم رويال رامبل رو بردند؟ لطفا فكر كنيد بعد پاسخ دهيد ، نكنه به شايعاتي كه پخش ميشه توجه ميكنيد البته من نميگم كه مطمئنم آندر ميبره و دلايلي كه من آوردم همش از حقيقت محض پيروي مي كنه.
    من اومدم بگم احتمال برد آندرتيكر زياده، چون در چند Pay Per View اخير ، حقش ضايع شده و .......
    باي باي
    دوست عزیز اون زمان برنامه ریزی WWE مثل الان چند ساله و خیلی دقیق و حساس نبود الان مک مهن نمیاد یک نفر رو 2 سال پشت سر هم قهرمان کنه

  8. Top | #17

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    776
    سن
    34
    نوشته ها
    854
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: احتمال برد آندرتيكر در رويال رامبل

    نقل قول نوشته اصلی توسط wordlife
    دوست عزیز اون زمان برنامه ریزی WWE مثل الان چند ساله و خیلی دقیق و حساس نبود الان مک مهن نمیاد یک نفر رو 2 سال پشت سر هم قهرمان کنه
    با سلام
    مگه پارسال سر بازي آندرتيكر و باتيستا ، مك من ضرر كرد ، تازه مسابقه سال هم انتخاب شد.

  9. Top | #18

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: احتمال برد آندرتيكر در رويال رامبل

    نقل قول نوشته اصلی توسط arman
    نقل قول نوشته اصلی توسط wordlife
    دوست عزیز اون زمان برنامه ریزی WWE مثل الان چند ساله و خیلی دقیق و حساس نبود الان مک مهن نمیاد یک نفر رو 2 سال پشت سر هم قهرمان کنه
    با سلام
    مگه پارسال سر بازي آندرتيكر و باتيستا ، مك من ضرر كرد ، تازه مسابقه سال هم انتخاب شد.
    عزیز من شما منظوز من رو خوب متوجه نشدید من منظورم برنده ی رویال رامبل است اتفاقا از نظر من رویال رامبل پارسال و رستل منیا خیلی موفق بودند ولی برد آندرتیکر در رویال رامبل امسال رو بعید میدونم

  10. Top | #19

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    776
    سن
    34
    نوشته ها
    854
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: احتمال برد آندرتيكر در رويال رامبل

    من كه خيلي دوست دارم آندرتيكر ببره

  11. Top | #20

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: احتمال برد آندرتيكر در رويال رامبل

    احتمالا آندرتیکر با دخالت بیگ ددی وی یا مارک هنری به بیرون رینگ انداخته میشه مثل شاون مایکلس در رویال رامبل 2006 یا گلدبرگ در رویال رامبل 2004

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ايا اندرتيكر در اسمكدان بازميگردد !؟
    توسط S.H.A.Y.A.N در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-17-2010, 11:21 AM
  2. آپديت برنامه هاي WWE براي اندرتيكر در رسلمنيا
    توسط Sir.Dani در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: 02-11-2010, 08:34 AM
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 08-26-2009, 04:18 PM
  4. اندر تيكر به طور جدي مصدوم شد.
    توسط amir در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: 05-11-2007, 10:28 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد