بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 28

موضوع: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )

  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )

    سلام

    تایپیکی قبلا داده بودم که یک سوپراستار خیلی معروف با WWE قرارداد امضا کرده و حالا اسم اون فرد مشخص شده و اون بیگ شو است او بعد از اینکه کشتی رو ترک کرد در حدود یک سال به ورزش بوکس رو آورد وی زمانی که در حال تمرین ورزش بوکس بود وزن خودش رو به 440 پوند رسانده بود

    خبری خیلی خوبی است و میتونه خیلی جذاب کنه WWE رو دوباره

    فعلا بای

  2. Top | #11

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    460
    نوشته ها
    435
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )

    شایعه ساختن خیلی راحته...البته با شما نیستما.یوقت بهت برنخوره ناراحت بشی خوشتیپ
    اخلاق هم باید خوب باشه.شما که خیلی خوب خبرارو ترجمه میکنی پس اگه کسی ازت متن انگلیسیشو خواست باید بزاری.البته بایدی هم نیست.میتونی نزاری.ولی اون موقع دوستان شک میکنند که...

    در ضمن من کاری به اون انجمنها ندارم.بنده خودم میتونم متنای انگلیسی رو هم تا حدودی میتونم ترجمه کنم و بفهمم که چی میگه.هرچند شما بهتر از من میتونی.شما فک کنم کلاسای زبان رو تموم کردین

  3. Top | #12

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )

    حالا بی خیال شین !

    ممنون حامد جان ... دلمون واسه بیگی یه ذره شده بودد ! ... ما به بیگ شو میگیم بیگی !

  4. Top | #13

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    619
    نوشته ها
    367
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )

    خيلي خوب ميشه اگه برگرده حتما هم ميزارنش تو راو عالي ميشه

  5. Top | #14

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )

    نقل قول نوشته اصلی توسط erfan fcbarca
    شایعه ساختن خیلی راحته...البته با شما نیستما.یوقت بهت برنخوره ناراحت بشی خوشتیپ
    اخلاق هم باید خوب باشه.شما که خیلی خوب خبرارو ترجمه میکنی پس اگه کسی ازت متن انگلیسیشو خواست باید بزاری.البته بایدی هم نیست.میتونی نزاری.ولی اون موقع دوستان شک میکنند که...

    در ضمن من کاری به اون انجمنها ندارم.بنده خودم میتونم متنای انگلیسی رو هم تا حدودی میتونم ترجمه کنم و بفهمم که چی میگه.هرچند شما بهتر از من میتونی.شما فک کنم کلاسای زبان رو تموم کردین
    حالا من کاری ندارم با اینکه حرف شما جدی بود یا مسخره ولی من متن این خبر رو میزارم شاید هم من بد ترجمه کردم

    It was noted earlier in the week that a multi-time world champion was making his return to World Wrestling Entertainment.

    That individual is none other than "The Big Show" Paul Wight. He has either signed with the company or agreed to a deal. He will be starting full-time imminently.

    After leaving professional wrestling about a year ago, Wight started to pursue a possible career in boxing. He did some boxing training and got his weight down to about 440 pounds, thus leaving him in good shape. Wight had a boxing deal in place in which Hulk Hogan would have been his "front man" -- acting like a manager for him by doing promos and appearances. Hogan's involvement was the main reason many boxing promoters were actually interested in Big Show and paying him so much money to learn the sport.

  6. Top | #15

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    460
    نوشته ها
    435
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )

    من نمیگم شما بد ترجمه کردی.من میگم جایی ذکر نشده که بیگ شو با دبلیو ای قرار داد هم امضا کرده باشن.حالا میگی هست.پس منم کیگم خبر انگلیسیرو بزار

  7. Top | #16

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )

    نقل قول نوشته اصلی توسط erfan fcbarca
    من نمیگم شما بد ترجمه کردی.من میگم جایی ذکر نشده که بیگ شو با دبلیو ای قرار داد هم امضا کرده باشن.حالا میگی هست.پس منم کیگم خبر انگلیسیرو بزار
    فکر نکنم انجمن ما نیازی به گذاشتن متن انگلیسی داشته باشه شما خیلی متن انگلیسی دوست داری بهت پیغام خصوصی میزنم یک انجمن بهت معرفی میکنم ( حالا انجمن هم نمیشه گفت ) بری توش برای هر خبر متن انگلیسیش رو میزارن البته بیتشرش انگلیسی است اصلا ترجمه نمیکنن

  8. Top | #17

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1265
    سن
    37
    نوشته ها
    1,469
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )

    بزام ممنون مرسی عزیزم حامد جون

    بله این خبر هم قطعی هستش بیگشو قرار داد 3 ساله امضا کرد

    هر کسی که فکر می کنه اخبار دروغه و برای بزرگ کردن هست دنباله بهونه نگرده کسی اجبار نمی کنه که بیاین تو این انجمن راه باز جاده دراز

  9. Top | #18

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )

    خیلی ممنون از خبر.خوشحالم که بیگ شو برگشت

  10. Top | #19

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1280
    نوشته ها
    1,053
    تشکر
    0
    تشکر شده 20 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )

    نقل قول نوشته اصلی توسط erfan fcbarca
    با wwe امضا کرده؟؟؟ببخشید.هنوز هیچی معلوم نیست.چجوری امضا کرده؟؟؟میشه متن انگلیسی این خبر قرار داد با کمپانیwwe رو بزاری؟؟
    اقا عرفان چه گیری دادی به متن.

  11. Top | #20

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1280
    نوشته ها
    1,053
    تشکر
    0
    تشکر شده 20 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیگ شو بارگشت ( اختصاصی )

    با اجازه شما من متن رو میزارم:
    [align=left][align=left]We reported earlier that The Wrestling Observer Newsletter had noted a big name of WWE's past - a multi-champion superstar was set to return with the company.

    The January 14th edition of the Newsletter confirms that former multi-time WWE Champion Paul Wight - The Big Show - has either signed with the company or has agreed to a deal, and will be starting full-time very soon.

    Big Show is down to 440 lbs after leaving pro wrestling to rest, and pursue a possible career in boxing, which obviously included boxing training that got him in quite a good shape. Dave Meltzer also mentions in the Observer that a part of his boxing deal was that Hulk Hogan was to be his "front man" acting like a manager in wrestling for him by doing promos and appearances. This was also the main reason many boxing promoters were actually interested in Big Show and paying him so much money to learn the sport. These plans, however, fell apart at some point, and Show realized that at his age, boxing might not be the right direction to go anyway. There have also been no recent updates or even talks of Hogan doing his own wrestling tour - a very discussed topic of the past. Hence with nothing on the horizon, Big Show is back with WWE. [/align][/align]

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 11-24-2008, 04:04 PM
  2. حسین رضا زاده در wwe!!!!!! ( اختصاصی .اختصاصی .اقتصادی)
    توسط amir-aghaei در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: 06-16-2008, 05:20 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد