بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: اخبار کشتی کج به تاریخ 2 ژانویه 2014

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بخش دانلود
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37024
    نوشته ها
    607
    تشکر
    5,656
    تشکر شده 2,591 بار در 554 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    20
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1346 Thread(s)

    New اخبار کشتی کج به تاریخ 2 ژانویه 2014

    .نظر بری بلا در مورد اتفاقاتی که برای دنیل برایان افتاده؟

    بری بلا در مود سوُال های مردم درمورد دنیل برایان که به وایات فمیلی پیوسته گفت:من می‎دونم همه شما می‎خواهید بپرسید.من الان نمی‎دونم برایان کجاست.اون گفت حالش خوبه و من به اون اعتماد دارم و پشتش می‎ایستم.سال نو مبارک

    .شرکت کنندگان الیمیشن چمبر 2014 / کشتیگیران مطرح سال 2014

    در الیمیشن چمبر مسابقه‎ای سر هر دو کمربند برگزار می‎شود که در آن:براک لزنر،باتیستا،سی ام پانک،جان سینا،رندی اورتون،دنیل برایان شرکت خواهند کرد
    همچنین wwe.com کشتیگیران زیر را برای پیشرفت در سال 2014 معرفی کرد:
    بیگ ای لنگستون،بری بلا،اوسوز،تایتیس انیل،سامر ری،خاویر وودز،رومن رینز،رایبک ،اکسل،دمین سانداو،بری وایات

    .نظر تریپل اچ در مورد بازگشت باتیستا و براک لزنر:

    او گفت:براک لزنر بهترین راه حل برای بیزنس است و او برای بیزنس یک فرد بزرگ است.من خوشحال هستم باتیستا رو در جایی که به آن تعلق دارد میبینم.سال 2014 سال بزرگی برای wwe است.

    .نظر جان موریسون برای بازگشت به wwe:

    جان موریسون در مورد این سوُال که آیا دورت داره به wwe برگرده گفت:آمادگی خودم رو حفظ کردم و دوست دارم برگردم اما wwe نسبت به بازگشت من تصمیمی نگرفته.

    .آیا جان سینا در رسلمنیا مقابل بری وایات قرار خواهد گرفت؟

    این شرایط زمانی امکان دارد که بری وایات برنده رویال رامبل شود و جان سینا تایتل را از اورتون بگیرد.این طرح قبل از tlc ریخته شده و با ورود لزنر و باتیستا احتمال آن بسیار کمی است.

    .عکس جدید بیگ ای لنگستون!!!

    بیگ ای لنگستون و تایتوس انیل زمانی که برای دیدن فوتبال آمریکایی به استادیوم رفته بودند.

    5 کاربر مقابل از Warrior عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Ali (01-03-2014), The Enforcer (01-03-2014), h360mh (01-03-2014), majid002 (01-03-2014), rahman24 (01-03-2014)
    امضای ایشان



  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    چندبار بگم توروخدا یه نظرسنجی درمورد اینکه کی بهترین استارتاریخه بذارید تیکر استین گلدبرگ سینا
    هنوزم باورم نمیشه یعنی واقعا میخان تیکر رو اینطوری تحقیر کنن که با دنیل مسابقه بده
    کاربر مقابل از YumMoon عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: hamed kami (01-03-2014)

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    تیکر افسانه رسلینگ و مرد شکست ناپذیر رسلینگ هست چرا میخان نابودش کنن

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31447
    سن
    24
    نوشته ها
    537
    تشکر
    1,797
    تشکر شده 913 بار در 340 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    841 Thread(s)

    پیش فرض

    چه مسابقه ای میشه مسابقه سر سنگین وزن و دبلیو در المیشن چمبر
    2 کاربر مقابل از The Evil Dead عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. WWE's Bad Boy (01-03-2014), Warrior (01-03-2014)

  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بخش دانلود
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37024
    نوشته ها
    607
    تشکر
    5,656
    تشکر شده 2,591 بار در 554 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    20
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1346 Thread(s)

    پیش فرض

    دوستان این موضوع ربطی به آندر تیکر نداشت.در مورد این موضوع در جای دیگه‎ای صحبت کنید.ممنون
    منظور من[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] نبود.
    ویرایش توسط Warrior : 01-03-2014 در ساعت 09:01 PM
    کاربر مقابل از Warrior عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Evil Dead (01-03-2014)
    امضای ایشان



  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    سینا چمبر رو میبره زنده باد تریپل که بعد از سالها داره یه مسابقه بزرگ تو چمبر به مردم میده
    کاربر مقابل از YumMoon عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Warrior (01-03-2014)

  7. Top | #7

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36341
    سن
    31
    نوشته ها
    73
    تشکر
    39
    تشکر شده 87 بار در 51 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)

    پیش فرض

    فکرشو کنید قهرمان رامبل گلدبرگ باشه قهرمان چمبر هم باتیستا باشه . لزنر هم یه جوری خودشو جل کنه این وسط مسابقه ای رویایی در wm 30 پیش میاد که کل انجمن که خوبه کل طرفدارای کشتی کج کف بر میشن : wwe world champion
    bill goldberg vs the animal batista vs the beast brock lesnar
    میدونم غیر ممکنه ولی دوستان بیایید دعا کنیم که مسابقه شکل بگیرد .
    ویرایش توسط WWE's Bad Boy : 01-03-2014 در ساعت 09:36 PM
    3 کاربر مقابل از WWE's Bad Boy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Naser (01-03-2014), Warrior (01-03-2014), h360mh (01-03-2014)

  8. Top | #8

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36341
    سن
    31
    نوشته ها
    73
    تشکر
    39
    تشکر شده 87 بار در 51 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)

    پیش فرض

    البته با توجه به خبری که اومده که باتیستا و لزنار و سینا و پانک و برایان و اورتون باید سر کمربند با هم مسابقه بدن . فکر نمیکنید دارن به صورت غیر مستقیم میگن گلدبرگ قهرمان رامبله ؟ چون وقتی این 6 نفر توی چمبر سر کمربند مسابقه بدن خوب معلومه که هیچ کدوم برنده ی رامبل نیستن . . .
    2 کاربر مقابل از WWE's Bad Boy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Warrior (01-03-2014), h360mh (01-03-2014)

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    گلدبرگ مغزخر نخورده که به این wwe نمایشی بیاد مسابقه دادن تو این کمپانی براش افت داره
    سینای فیس رو هم قربانی تیکر نمیکنن
    سینا چمپ هردوتایتل میشه کی گفته سینا چمپ نمیشه
    کاربر مقابل از YumMoon عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Warrior (01-03-2014)

  10. Top | #10

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36341
    سن
    31
    نوشته ها
    73
    تشکر
    39
    تشکر شده 87 بار در 51 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط YumMoon نمایش پست ها
    گلدبرگ مغزخر نخورده که به این wwe نمایشی بیاد مسابقه دادن تو این کمپانی براش افت داره
    سینای فیس رو هم قربانی تیکر نمیکنن
    سینا چمپ هردوتایتل میشه کی گفته سینا چمپ نمیشه
    من میگم چمپ نمیشه . مسخرشو در آوردن دیگه کی گفته باید سینا چمپ بشه ؟ همین یک ماه پیش چمپ بود . مگه 13 قهرمانی کمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    هر سال هم که wm رو فدای سینا میکنن . به هوگان و آستین هم اینطور بها ندادن . اصلا خودت فکر کن ببین باتیستا رو چه طور تحقیر کرد ؟؟ فکر کردی باتیستا حاضر میشه در چمبری که سینا قهرمانش باشه قدم بزاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه باخت توی wm 2012 داشت که اون هم پارسال تلافیشو درآورد . امسال دیگه سال سینا نیست دوست عزیز . امسال سال باخت سینا توی wm هست .
    به قول رفیقمون #میگی نه نگاه کن#
    کاربر مقابل از WWE's Bad Boy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: h360mh (01-03-2014)

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |مقـــاله| :.: X برنــــده هــای احتــمالــی رویــآل رامبــل 2014 x :.:
    توسط Вαңгαмi در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: 01-02-2014, 03:22 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-02-2014, 03:03 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-02-2014, 02:56 PM
  4. |اخبــــار| تـویـیـت جـدیـد بـاتـیـستـا + ویـدئـو تبـلیغـاتی بـازگشـت او
    توسط Batista666 در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-25-2013, 01:20 AM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-09-2013, 11:50 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد