بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 27 , از مجموع 27

موضوع: .: جدیدترین عکس آندرتیکر ، اولین نظر مکمن در مورد پانک و... :.

  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    6787
    سن
    31
    نوشته ها
    3,399
    تشکر
    20,039
    تشکر شده 19,770 بار در 2,823 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    حالت من
    Vaaaaay
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1722 Thread(s)

    پیش فرض .: جدیدترین عکس آندرتیکر ، اولین نظر مکمن در مورد پانک و... :.

    »» جدیدترین عکس آندرتیکر ««

    در ادامه جدیدترین عکس منتشر شده از آندرتیکر را مشاهده می کنید. در این عکس تیکر با ظاهری

    جدید و ریش های سفید در کنار یکی از طرفداران دیده می شود. همانطور که اطلاع دارید آندرتیکر

    در راء این هفته به دبلیو دبلیو ای باز خواهد گشت.


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]










    »» تویـــیـــت آر وی دی در مورد بازگشت به دبلیو دبلیو ای ««

    یکی از طرفداران امروز در تویـــتـــر راب ون دم در مورد زمان بازگشت او به دبلیو دبلیو ای پرسید

    که ون دم اینگونه جواب داد : "به زودی ، ولی نه همین امروز"










    »» اولین نظر مکمن در مورد پانک ««

    وینس مکمن امروز اولین نظر عمومی خود بعد از رفتن پانک را در مورد وضعیت او در کنفرانس خود

    با سرمایه گزاران کمپانی اعلام کرد. یکی از سرمایه گزاران سوالی در مورد وضعیت کنونی پانک

    پرسید که مکمن اذعان کرد که او (پانک) یکی از بزرگترین پرفورمر های کمپانی است و همچنین

    در مورد شرایط کنونی پانک اعلام کرد :

    "او در حال حاظر در مرخصی به سر می برد اجازه دهید او به کارهایش برسد."


    31 کاربر مقابل از El Niño عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (02-21-2014), AƦAƾH (02-21-2014), DEAD MAN (02-21-2014), Dash.Ali (02-21-2014), Dash.Hossein (02-21-2014), Der TitaN (02-21-2014), Goldberg The Man (02-22-2014), Hunter Man (02-21-2014), I Am Legend (02-21-2014), King MahDi (02-21-2014), Mr. Movie (02-21-2014), MrHOF (02-21-2014), Naser (02-21-2014), S.a.J.a.D (02-21-2014), Scofield (02-21-2014), Sgt.Wollek (02-21-2014), The Enforcer (02-21-2014), The Last Outlaw (02-21-2014), Tombstone (02-21-2014), Tyler Black (02-21-2014), Warrior (02-21-2014), bomb5 (02-21-2014), deadking (02-22-2014), jessi (02-22-2014), mulove (02-21-2014), r v d (02-21-2014), rahman24 (02-22-2014), sasan cr7 (02-21-2014), the icon sting (02-21-2014), worldblue (02-21-2014), АЯЭF (02-21-2014)
    امضای ایشان



    من در نمیزنم میام با لگد...

  2. Top | #21

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37002
    نوشته ها
    215
    تشکر
    140
    تشکر شده 214 بار در 130 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    65 Thread(s)

    پیش فرض

    با اینکه طرفدار آندرتیکرم و مسابقاتشو تو رینگ دوست دارم ولی امسال واقعا دلم میخواد جلو هر کسی که مسابقه میده حالا هر کی میخواد باشه ببازه چون هم دیگه خیلی پیر شده و هیکلش هم دیگه مثل جوونیاش نیست هم دیگه استوری بردن هر سالش تو رسلمنیا واقعا تابلو و لس ( با ضمه ل ) شده و اگه ببازه برای محبوبیت خودشم بهتره . رسلمنیا بخاطر این مهمترین پی پر ویو ساله که هم مهمترین مسابقات توش انجام میشه هم هیچکس نمیتونه بطور قطع بگه کی میبره . این خیلی بده که همه از مدتها قبل از شروع رسلمنیا بدونن تیکر حضور داره و با یه نفر مسابقه میده و مطمئنا میبره . خب هرچقدرم مسابقه زیبایی باشه دیگه هیجانی نداره چون همه میدونن آخر سر تیکر میبره . بخاطر این امیدوارم برای هیجانشم که شده امسال ببازه و همه رو سورپرایز کنه . البته با عذر خواهی از دیگر طرفدارای آندرتیکر
    کاربر مقابل از BMW عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: deadking (02-22-2014)

  3. Top | #22

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37495
    نوشته ها
    2,138
    تشکر
    17,545
    تشکر شده 13,767 بار در 1,984 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1715 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط BMW نمایش پست ها
    با اینکه طرفدار آندرتیکرم و مسابقاتشو تو رینگ دوست دارم ولی امسال واقعا دلم میخواد جلو هر کسی که مسابقه میده حالا هر کی میخواد باشه ببازه چون هم دیگه خیلی پیر شده و هیکلش هم دیگه مثل جوونیاش نیست هم دیگه استوری بردن هر سالش تو رسلمنیا واقعا تابلو و لس ( با ضمه ل ) شده و اگه ببازه برای محبوبیت خودشم بهتره . رسلمنیا بخاطر این مهمترین پی پر ویو ساله که هم مهمترین مسابقات توش انجام میشه هم هیچکس نمیتونه بطور قطع بگه کی میبره . این خیلی بده که همه از مدتها قبل از شروع رسلمنیا بدونن تیکر حضور داره و با یه نفر مسابقه میده و مطمئنا میبره . خب هرچقدرم مسابقه زیبایی باشه دیگه هیجانی نداره چون همه میدونن آخر سر تیکر میبره . بخاطر این امیدوارم برای هیجانشم که شده امسال ببازه و همه رو سورپرایز کنه . البته با عذر خواهی از دیگر طرفدارای آندرتیکر
    درود بر شما

    نظر شما محترم است و تاحدی هم درست می باشد اما دوست من باید به دونکته توجه داشته باشیم هربازی آندرتیکر جزو کاندید بهترین مسابقه سال میشه و مسابقاتش فوق العاده سطح بالا و جذاب هستند و به نحوی میتوان گفت یک رسلمنیا هست و یک تیکر... دومین نکته هم جذابیت آن است ، همانطور که خودتان میگویید هرساله مخاطبین این هیجان را دارند که آیا تیکر خداحافظی میکند یا خیر؟ و آیا اگر خداحافظی کند استریکش میشکند یا خیر...که این مسائل باعث جذابیت بیش از پیش اون میشند.
    3 کاربر مقابل از Naser عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Hossein (02-22-2014), deadking (02-22-2014), the icon sting (02-22-2014)

  4. Top | #23

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    شماره عضویت
    38128
    سن
    32
    نوشته ها
    677
    تشکر
    1,987
    تشکر شده 1,115 بار در 478 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض

    متسفانه یک حقیقتی وجود داره که تیکر دیگه اونقدر کم مسابقه میده و کم حظور پیدا میکنه داره به فراموشی سپرده میشه و دیگه حتی نصف طرفدارهای سابقش رو هم نداره

    بعد احساس میکنم چون هرسال فقط یک مسابقه میده و در همونم برنده میشه کم کم داره یک حس نفرتی میان مردم نسبت بهش ایجاد میشه

    بعدشم عجیب اینه استارهایی مثل ریک فلایر، استینگ و غیره موقعی که سن بیشتری نسبت به تیکر داشتن همیشه فعال بودن و دائم مسابقه میدادن ... اما تیکر شده سالی یک مسابقه ... یعنی چی اخه ؟

    والا من هم دوست دارم امسال ببازه برا همیشه خداحافظی کنه ... سالی 1 مسابقه که نشد کشتی کج ... مگه بیکار هستیم 1 سال تموم منتظر یک مسابقه ی ایشون باشیم؟

    بهتره براک لسنر، باتیستا یا کین استریک رو بشکنه

    یا اینکه خودش امسال در حالی که استریکش شکسته نشده خداحافظی کنه و جای خودش رو به فعال ها بده

    مصدوم نیست و سنش از ریک فلایر و استینگ کمتره ولی شده سالی 1 مسابقه ... چه وضعشه اخه ....
    ویرایش توسط deadking : 02-22-2014 در ساعت 01:46 AM
    کاربر مقابل از deadking عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: BMW (02-22-2014)
    امضای ایشان
    *** Make Your Destiny be Your Hands ***

    غم قفس به کنار، آنچه عقاب را پیر میکند پرواز زاغ بی سر و پاست !!!

  5. Top | #24

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37002
    نوشته ها
    215
    تشکر
    140
    تشکر شده 214 بار در 130 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    65 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Naser نمایش پست ها
    درود بر شما

    نظر شما محترم است و تاحدی هم درست می باشد اما دوست من باید به دونکته توجه داشته باشیم هربازی آندرتیکر جزو کاندید بهترین مسابقه سال میشه و مسابقاتش فوق العاده سطح بالا و جذاب هستند و به نحوی میتوان گفت یک رسلمنیا هست و یک تیکر... دومین نکته هم جذابیت آن است ، همانطور که خودتان میگویید هرساله مخاطبین این هیجان را دارند که آیا تیکر خداحافظی میکند یا خیر؟ و آیا اگر خداحافظی کند استریکش میشکند یا خیر...که این مسائل باعث جذابیت بیش از پیش اون میشند.
    ممنون البته مسابقاتش زیبا هست ولی من میگم هیجان نداره چون از قبل همه یا اکثرا میدونن که تیکر میبره . مثلا مسابقه پارسالش با پانک رو با چند ا از بچه ها که میدیدیم همه میدونستیم که دست آخر تیکر میبره . اینه که هیجانشو از بین میبره وگر نه هیچ کس نمیتونه منکر زیبا بودن کاراکتر آندتیکر بشه .
    3 کاربر مقابل از BMW عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Hossein (02-22-2014), Naser (02-22-2014), deadking (02-22-2014)

  6. Top | #25

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37002
    نوشته ها
    215
    تشکر
    140
    تشکر شده 214 بار در 130 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    65 Thread(s)

    پیش فرض

    در مورد پانک وینس مکمن خیلی دلش میخواد که بمونه بخاطر همینم میگه مرخصی رفته و با این حرفا امیدواره که برگرده . البته منم امیدوارم که برگرده چون هم زیبا مسابقه میده هم سخنور ماهریه
    3 کاربر مقابل از BMW عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Hossein (02-22-2014), Naser (02-22-2014), deadking (02-22-2014)

  7. Top | #26

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    شماره عضویت
    38128
    سن
    32
    نوشته ها
    677
    تشکر
    1,987
    تشکر شده 1,115 بار در 478 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض

    البته ممکنه همونطور که قبلا گفتم رفتن پانک یک استوری باشه ( کمپانی به پانک گفته طوری وانمود کن انگار قهر کردی )

    احتمالا قراره پانک یکدفعه ای برگرده و دوباره در رسلمنیا با تیکر بجنگه
    امضای ایشان
    *** Make Your Destiny be Your Hands ***

    غم قفس به کنار، آنچه عقاب را پیر میکند پرواز زاغ بی سر و پاست !!!

  8. Top | #27

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    تیکر سالی1بار مسابقه میده چون مسابقه دادن تو پی جی ارا براش افت داره وگرنه آمادگشی خوبه تو مسابقه20-0 هم که تمام تنش کبود شده بود و مسابقه سنگینی برکزار کرد همه دوست دارن تیکر بمونه و ببره اینو از اوضاع آرنا میشه فهمید ولی خب به هرحال هرکسی هم دشمن داره هم طرفدار
    3 کاربر مقابل از YumMoon عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Hossein (02-22-2014), aramrahgozar (02-22-2014), the icon sting (02-22-2014)

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |اخبــــار| آندرتیکر در مسابقه بـوکـس ( عکس ) | خبری از DvD شان مایکلز و ...
    توسط Scofield در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 10-14-2013, 06:13 PM
  2. |اخبــــار| رتبه بندی قهرمانان تگ تیم (15 تیم برتر)
    توسط mahdi-champ در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-14-2013, 02:17 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-04-2013, 02:29 AM
  4. |دانلـــود| دانلود مسابقات آندرتیکر
    توسط undertaker2002 در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 08-15-2013, 11:54 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد