سلام
وینس مک مهن قبل از بازی براک در روز یک شنبه با براک مکالمه داشته و آرزوی موفقیت برای او داشته است و براک گفته است که اگر من این بازی رو ببازم هیچ نقشه ایی برای ترک کردن MMA ندارم و گفته من برای مدت طولانی در اینجا هستم و میتونم اینجا بجنگم
صحبت های جالبی بوده و کلا خیال وینس رو راحت کرده با این حرفاش






پاسخ با نقل قول


[/align]


علاقه مندی ها (Bookmarks)