بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 4 از 4 نخستنخست ... 234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 35 , از مجموع 35

موضوع: وضعیت آنــدرتــیــکــر و احتمال بازگشت او | وضعیت ناامید کننده دنـیـل بـرایـن و ...

  1. Top | #1

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    New وضعیت آنــدرتــیــکــر و احتمال بازگشت او | وضعیت ناامید کننده دنـیـل بـرایـن و ...





    وضعیت آنــدرتــیــکــر و احتمال بازگشت او


    گفته میشه چند روز پیش از آندرتیکر پرسیده شد که با توجه به مصدومیت ها و مشکلات جسمانیش ، بعد از مسابقه ی سختش در رسلمنیا 30
    آیا امکان حضورش در رسلمنیا 31 هست یا نه . آندرتیکر در پاسخ گفت این اتفاق به نظر خوب نمیاد .

    همچنین باید اضافه کرد که آندرتیکر مدتی هست به باشگاه برگشته و در حال کار کردن روی بدنش هست .









    علت رد کردن پیشنهاد Wwe توسط پسر اسکات هال


    Wwe چندین پیشنهاد بستن قرارداد به پسر هال او فیمر " اســکـات هــال " یعنی کـودی هـال داده .
    اما کـودی همه ی این پیشنهاد هارو رد کرده و گفته که قصد دارم قبل از پیوستن به کمپانی Wwe درشو های ایندی نامی برای خودم دست و پا کنم .

    هـال بارها اعلام کرده که علاقه داره قبل از پیوستن به Wwe بیشتر یاد بگیره و در مسابقات ایندی و ایونت های خارجی حضور پیدا کنه تا پیشرفت کنه
    و با داشتن نامی معتبر به کمپانی بپیونده .









    آپـدیت بر هیل ترن رالـینز


    گفته میشه تصمیم برای هیل ترن ســت رالینز و پشت کردنش به دِ شـیلد ، به طور قطعی دقیقا قبل از آغاز پی پی وی Payback گرفته شد .

    ظاهراً این اتفاق واکنش و تصمیم شخص ویـنس مـکمـن به ریتینگ ضعیف راو در هفته ی قبل بوده .









    وضعیت ناامید کننده دنیل براین


    قهرمان سنگین وزن دنیل براین در بک استیج راو این هفته که در شهر Indianapolis بود ، حضور داشت .
    خبر رسیده سرعت بهبودی دست راست او خیلی کند تر از چیزی پیش میره که پیش بینی میشد .

    یکی از افراد نزدیک به بــراین گفته ، نه تنها بهبودی در روند ریکاوری براین دیده نمیشه بلکه تمام نیرو و قدرت در دست راستش رو از دست میده !

    وضعیت بــراین , داغ ترین بحث فعلی بین نفراتی هست که در راو دارای قدرت هستند .
    ویرایش توسط AƦAƾH : 06-05-2014 در ساعت 07:40 PM
    29 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-05-2014), Batista666 (06-05-2014), Chaternet (06-06-2014), DEAD MAN (06-05-2014), Danial (06-06-2014), Dash.Hossein (06-06-2014), Evolution (06-06-2014), Goldberg The Man (06-05-2014), H H H (06-05-2014), Hamid (06-05-2014), Hunter Man (06-07-2014), Kevin (06-05-2014), Keyvan (06-05-2014), King MahDi (06-05-2014), KingRed (06-05-2014), Mr. Movie (06-05-2014), MrHOF (06-05-2014), Naser (06-05-2014), New World Order (06-06-2014), Scofield (06-05-2014), The Buzzards (06-05-2014), The Enforcer (06-05-2014), The Evil Dead (06-05-2014), The Fury (06-05-2014), The Shadow (06-05-2014), darkener (06-06-2014), dave michael batista (06-06-2014), pg sux fan (06-07-2014), rahman24 (06-06-2014)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  2. Top | #31

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37002
    نوشته ها
    215
    تشکر
    140
    تشکر شده 214 بار در 130 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    65 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط YumMoon نمایش پست ها
    جاب کردن وظیفه افرادی مثل تریپل اچ و راک هست و جاب کردن برای نفرات اول یه ضعف هست نه نقطه قوت تازه 21-1 جاب نبود چون لزنر نیازی به جاب نداشت اگه به یه نفر زیر30سال میباخت جاب محسوب میشد که کمپانی رو از تک محوری جان سینا دربیاره 21-1 جاب استار نبود جاب رسلمنیا بود که بعد خداحافظی تیکر مردم دلتنگ تیکر نشن چون تو چندسال اخیر کل رسلمنیا شده بود آندرتیکر طوریکه مسابقش با پانک که پانک اصلا در حد و اندازه تیکر نبود پربیننده ترین مسابقه شد اونم درحضور سینا راک دو ابرستاره
    شما اصلا تکلیفت با خودت معلوم نیست یه جا میگی از سینا متنفری و اون هیچکس نیست و یه جای دیگه میگی که ابر ستاره هست . البته در بزرگی و ابر ستاره بودن جان سینا شکی نیست . حتی سینا هم با اون خیل عظیم طرفداراش و اینکه بقای کمپانی به او بستگی داره ( به گفته رئیس کمپانی وینس مکمن ) هم در بعضی مسابقاتش باید ببازه و مشکلی نیست چون این قانون و زیبایی کشتی کجه . تیکر هم 21 مسابقش در رسلمنیا رو برد و فقط یکیش رو باخت که همونطور که قبلا هم گفته بودم به نفع خودش و طرفداراش بود که ببازه اونم نه به هر کسی به لزنر که هم قدرت و هم خوی وحشیکری زیادی داره و تنها عیبش اینه که تمام وقت در کمپانی نیست و پاره وقت میاد .
    امضای ایشان
    The Champ Is Here

  3. Top | #32

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36574
    نوشته ها
    326
    تشکر
    2
    تشکر شده 351 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    من از سینا بدم میاد ولی من همیشه چیزی که به نظرم درسته رو میگم عین بعضی طرفدارای زیر15سال نیستم که بگم استار مودرعلاقم تو واقعیت هم قویترینه و چون ازش بدم میاد دلیل نمیشه بگم ابرستاره نیست من گفتم سینا از تیکر و کلد کوچیکتر هست

  4. Top | #33

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    شماره عضویت
    32703
    سن
    38
    نوشته ها
    60
    تشکر
    13
    تشکر شده 58 بار در 29 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    این اولین کامنتمه بعد از یک سال
    نمیدونم این سینا چیکار کرده که هر کسی به خودش اجازه میده بهش توهین کنه!
    جان سینا اگر به نظر بعضیا تکراری شده ولی تکلیفش با خودش معلومه طرفدارای واقعیشم دوسش دارن
    تو این چند مدت اخیر سینا نردبونی بوده برای ترقی گشتیگیرای دیگه از دنیل براین بگیر تا بری وایت اگر کمپانی سینا رو هم نداشته باشه دیگه باید فاتحشو خوند خواهشا اول به سابقه و شخصیت طرف فکر کنید و بعد نظر بدین
    2 کاربر مقابل از ARSENAL8002 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Hossein (06-08-2014), جان سینا# (06-07-2014)
    امضای ایشان


  5. Top | #34

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    شماره عضویت
    35153
    نوشته ها
    61
    تشکر
    269
    تشکر شده 89 بار در 42 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    80 Thread(s)

    پیش فرض

    نمیدونم جریان چیه حتمی باید سینا باعث ترقی بقیه شه!
    انگار کشتی کج واقعی هست و بقیه خودشون میبازن و باعث ترقی می شوند
    سینا پرطرفدارترین حالا کاری ندارم به چه نوعش همه نوع طرفداری داره
    کسی که مردم به خاطرش پول میدن و کمپانی ازش سود میبره بهش توجه میشه دست خود سینا نیست همه اینا دست استوری نویس ها هست

  6. Top | #35

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    شماره عضویت
    39710
    سن
    29
    نوشته ها
    497
    تشکر
    870
    تشکر شده 945 بار در 412 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    131 Thread(s)

    پیش فرض

    سینا پر سودترین استار کمپانی بوده و بیش از هر کس دیگه ای واسه wwe پول داره و شاید هم این دلیلی باشه که wwe میترسه استار دیگه ای به اندازه ی سینا بسازه می ترسه اگه سینا از مین اونت کنار بره و یکی دیگه بجاش بیارند دیگه اون فروش در زمینه های مختلف رو نداشته باشند واسه همین خیلی کم پیش میاد سینا باعث پیشرفت کسی بشه.
    خدا میدونه تا الان چند تا استعداد wwe بعد از در برابر سینا قرار گرفتن الان جابر شدند و هر سری هم یه جور اتفاق می افته سینا به نظر میرسه نمی تونه با دستای مصدومش حریف ساندو بشه ولی در آخر دو تا حرکت می زنه میبره پروموی روز بعد سینا(خطاب به تمشاچیای حاضر در سالن)میدونم شما منو دوستم ندارید ولی من دوستتون دارم و من واسه شما می جنگم منو دوست داشته باشید.سینا به نظر نمیرسه بتونه حریف مارک هنری بشه دو حرکت میزنه میبره پروموی روز بعد سینا(خطاب به تمشاچیای حاضر در سالن)میدونم شما منو دوستم ندارید ولی من دوستتون دارم و من واسه شما می جنگم منو دوست داشته باشید. سینا به نظر نمی رسه بتونه رایبک رو ببره چون در هفته های قبل رایبک به دفعات سینا رو مورد حمله قرار داده سینا دو حرکت میزنه میبره پروموی روز بعد سینا(خطاب به تمشاچیای حاضر در سالن)میدونم شما منو دوستم ندارید ولی من دوستتون دارم و من واسه شما می جنگم منو دوست داشته باشید.
    آلبرتو دل ریو و ... الان اینا کسایی هستند که در یکی دو سال اخیر بعد از در مقابل سینا قرار گرفتن جابر شدند.
    شاید برایان یکی از موارد استثنا باشه که بعد از فیودش با سینا جابر نشده.
    همون طور میبینید این دلیلی هست که خیلیا از سینا بدشون میاد تکرار تکرار تکرار هر چقدر هم با ویات فیود خوبی داشته باشند و مسابقه های خوبی بدند اگه بری ویات بعد از باخت یا برد کلین یا درتی جابر شه بدرد نمی خوره.
    4 کاربر مقابل از Persian Dragon عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (06-07-2014), Dash.Hossein (06-08-2014), Naser (06-08-2014), АЯЭF (06-07-2014)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

صفحه 4 از 4 نخستنخست ... 234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |مقـــاله| :.: بازگشت پانک،از شایعه تا واقعیت:.:
    توسط Drew در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: 05-19-2014, 08:07 PM
  2. |اخبــــار| وضعیت دنیل برایان | ثبت مسابقه ای برای راو و...
    توسط Lord MosT@fa در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 05-16-2014, 06:43 PM
  3. |اخبــــار| تخفیف Wwe | وضعیت بیگ شو در هند + 5 خبر دیگر
    توسط Вαңгαмi در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 02-16-2014, 01:21 PM
  4. |اخبــــار| × نظرسنجی Wwe + اسـتـفاده از مواد مخدر + آپدیت بر وضعیت رومن رینز ×
    توسط Вαңгαмi در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-04-2014, 09:43 PM
  5. >>نقد وضعیت همه برندگان مانی این د بانک<<
    توسط Dash.Ali در انجمن نقد مسابقات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-16-2013, 07:51 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد