سید ، خسته نباشی !
امیدوارم هر گرفتاری داری زودتر حل بشه و با قدرت بیشتر برگردی
پرچمت بالاس 3>

سید ، خسته نباشی !
امیدوارم هر گرفتاری داری زودتر حل بشه و با قدرت بیشتر برگردی
پرچمت بالاس 3>
3 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Ali (12-01-2014), King Of Darkness (12-01-2014), © The Phantom Pain (12-07-2014)
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خسته نباشی سید
2 کاربر مقابل از x√ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Ali (12-01-2014), © The Phantom Pain (12-07-2014)
^ Visca El Barca ^
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

اشالله مشکلات زودتر حل شه سید جان...
ممنون بابت زحمات...
2 کاربر مقابل از El Niño عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Ali (12-01-2014), © The Phantom Pain (12-07-2014)
من در نمیزنم میام با لگد...
سیــــد عــزیز ، نــوکریم حــاجی ، ایشالا زود تر برگردی داداش
2 کاربر مقابل از Вαңгαмi عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Ali (12-01-2014), © The Phantom Pain (12-07-2014)
امیدوارم که مشکل سید جان زودتر حل شه و بتونن به انجمن برگردن و از بودنشون فیض ببریم
2 کاربر مقابل از Tyler Black عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Ali (12-01-2014), © The Phantom Pain (12-07-2014)
Haters Gonna Hate. They Don't See The Reflects of God in Extreme and The Extreme Enigma
JEFF HARDY
سید جان بابت زحماتی که این مدت کشیدی خسته نباشید و خدا قوت میگم
و ایشالله تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی و مشکلت هر چی که هست زود حل بشه.
2 کاربر مقابل از S i n a عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Ali (12-01-2014), © The Phantom Pain (12-07-2014)
خسته نباشر و خدا قوت سید![]()
2 کاربر مقابل از Drew عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Ali (12-01-2014), © The Phantom Pain (12-07-2014)

اول واکینگ دد رو دیدم حالم گرفته شد بعد اومدم دیدم سید رفته![]()
یکی از متعصب ترین کاربران تاریخ
بازم میای میدونم
3 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Ali (12-01-2014), Omid_Lesnar (12-01-2014), © The Phantom Pain (12-07-2014)
![]()
.:: Rest In Peace ::.

امیدوارم که همیشه موفق باشی سید جان. جز بهترین های تاریخ انجمن بودی و هستی و خواهی بود و همه این کاربرانی که اینجا هستند واست دعا میکنن. همیشه موفق باشی داداش.
کاربر مقابل از AREF TAKER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: © The Phantom Pain (12-07-2014)
خسته نباشید
کاربر مقابل از SHAHIN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: © The Phantom Pain (12-07-2014)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)