بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

موضوع: شب های شیشه ای با حضور عارف ----> Aяэf

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    شماره عضویت
    31772
    سن
    31
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    6,866
    تشکر شده 5,476 بار در 934 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1600 Thread(s)

    پیش فرض شب های شیشه ای با حضور عارف ----> Aяэf

    درود و صد درود

    این سری یکی ازدوست داشتنی ترین کاربران انجمن رو آوردیم تا ازش سوال بپرسید



    یک هفته وقت دارید که عارف عزیز رو مورد سوال قرار بدید ( )


    دوستان عزیز یه سری قوانین هست که باید رعایت کنید

    1-اول اجازه بدید عارف عزیز یه بیوگرافی مختصر از خودش بزاره بعدش سوالات خودتون رو ارسال کنید

    2-تعداد سوالات در هر سری بیشتر از 20 تا نباشه ، اگر مثلا شما قصد دارید 60 تا سوال بپرسید ، باید توی 3 سری 20 تایی بپرسید ( با رعایت قانون شماره 3 )

    3-دوستانی که قصد دارن چند سری سوال بپرسن ، ابتدا سری اول سوالاشون رو ارسال کنن و وقتی عارف عزیز به سری اول سوالاتون جواب داد ; سری دوم رو ارسال کنید ( یعنی از ارسال پشت سر هم چند سری سوال خودداری کنید ) .

    4- از سوالاتی که باعث تنش های احتمالی میشه خودداری کنید ( قانون من در آوردی #مهم ) .
    15 کاربر مقابل از Seraph عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (03-11-2015), Danial (03-12-2015), El Niño (03-12-2015), EmInEm (03-11-2015), J B L (03-11-2015), MαмαđRezα (03-14-2015), Naser (03-11-2015), S i n a (03-11-2015), SHAHIN (03-13-2015), Scofield (03-12-2015), TARANTULA (03-11-2015), The Buzzards (03-11-2015), r v d (03-11-2015), Ħ д † ε Р(03-11-2015), АЯЭF (03-11-2015)
    امضای ایشان



    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36178
    سن
    30
    نوشته ها
    364
    تشکر
    2,606
    تشکر شده 1,443 بار در 317 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1529 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام
    عارف هستم
    19 سالمه
    قزوین زندگی میکنم
    خوشحال میشم سوالاتونو بپرسید
    9 کاربر مقابل از АЯЭF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Danial (03-12-2015), El Niño (03-12-2015), EmInEm (03-12-2015), Naser (03-12-2015), S i n a (03-12-2015), Scofield (03-12-2015), Seraph (03-13-2015), The Buzzards (03-12-2015), Ħ д † ε Р(03-12-2015)
    امضای ایشان


    هِی چه فازه سَنگینی . . .

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36708
    سن
    31
    نوشته ها
    690
    تشکر
    2,511
    تشکر شده 2,462 بار در 564 ارسال
    حالت من
    Zodranj
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    783 Thread(s)

    پیش فرض

    گفتم بزار الان که حسش هست بیام

    سلام بر مرد شبهای قزوین

    چطوری؟ زندگی رو رواله؟

    آقا اینقد میگن شبهای قزوین خطریه تو بگو واقعیته؟ تو خودت شبا بچه شکار میکنی؟

    یه روز بیا سالن ببینیمت

    تو از معدود کسایی هستی که من باهاشون تو فروم جفت نخوردم زیاد آشنا نیستیم

    نظرت راجع به من (منو کامل نقد کن یه پنج خط نقد کنی بستمه )

    نطرت راجع به امضا آواتارم خیلی خوبه میدونم

    بچه بودی دوس داشتی چیکاره شی؟

    به آرزوت رسیدی؟

    اهل دود هستی؟ قیافت که خیلی مشکوکه



    نظرت راجع به رئال تو این فصل:

    بنظرت این فصل رئال امیدی واس چمپیونزلیگ داره؟


    جرارد داره میره بنظرت هوادارا میتونن به نبودش عادت کنن؟

    یه تیم از محبوب ترین ها بساز:

    یه تیم از منفور ترین ها:

    یه تیم از بهترین ها:

    خب دیگه چیزی به مغزم نمیرسه

    همینجوری اومد سلام بدم هرچی چیزشر بود تحویلت دادم

    فعلا




    ویرایش توسط Danial : 03-12-2015 در ساعت 02:17 AM
    کاربر مقابل از Danial عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: АЯЭF (03-12-2015)
    امضای ایشان


    Thank You Iker

  4. Top | #4

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام عارف

    خوبی یا بهتری ؟

    چه خــبـــر ؟

    نظرتِ راجع به من جیه ؟ ( نکات منفی و مثبت )

    قبل از اینکه منو ببینی نظرت راجع به من چی بود ؟ همونطور که فکر می کردی بودم ؟

    بهترین تاپیکی که از من دیدی ؟

    بدترین تاپیک ؟

    تا حالا شده تو فروم از کسی بَدِت بیاد ؟ ( کی ؟ )

    اولین نفری که از بچه ها فروم دیدی , کی بود ؟ ( امیر )

    چرا فعالیت ــت مستمر نیست ؟

    غذایِ مورد علاقه ؟

    از چه غذایی بَدِت میاد ؟

    بهترین فیلمی که دیدی ؟ ( چند تا رو نام ببر , چون یه دونه سختِ )

    بهترین سریالی که دیدی ؟

    برای من یه شخصیت گیم , سینما , فوتبال , رسلینگ جایگزین کن .

    آخرین باری که رسلینگ دیدی ؟

    بهترین مسابقه رسلینگی که دیدی ؟

    چطور شد که طرفدار لیورپول و استقلال شدی ؟

    به نظرت آخر فصل استقلال و لیورپول چندم میشن ؟

    بهترین خاطره ـت از فوتبال ( چه داخلی , چه خارجی ) ؟

    بدترین خاطره ـت از فوتبال ( چه داخلی , چه خارجی ) ؟

    تا حالا شده سرِ فوتبال گریه کنی ( اگه آره سرِ چی بود ؟ )


    فعلاً همین
    2 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. S i n a (03-12-2015), АЯЭF (03-12-2015)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36178
    سن
    30
    نوشته ها
    364
    تشکر
    2,606
    تشکر شده 1,443 بار در 317 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1529 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ðαηїαℓ نمایش پست ها
    گفتم بزار الان که حسش هست بیام

    خیلی هم خوب

    سلام بر مرد شبهای قزوین

    سلام بر تو ای ایرانی

    چطوری؟ زندگی رو رواله؟

    شکر خدا بد نیست نفسی میادو میره


    آقا اینقد میگن شبهای قزوین خطریه تو بگو واقعیته؟ تو خودت شبا بچه شکار میکنی؟

    از اونی هم که میگن بدتره نه دیگه شبا کسی بچه شو نمیذاره دراد بیرون


    یه روز بیا سالن ببینیمت

    ایشالله میام یه روز شمارو زیارت میکنم

    تو از معدود کسایی هستی که من باهاشون تو فروم جفت نخوردم زیاد آشنا نیستیم
    جفتم میخوریم نگران نباش اشنایی ها از یه جا شروع میشه بالاخره

    نظرت راجع به من (منو کامل نقد کن یه پنج خط نقد کنی بستمه )

    5 خط رو دل نکنی پسره خیلی خوب و بامرامی هستی برای رفیقات از جون مایه میذاری یه کمی زود جوش میاری و عصبی میشی و با یه نفر بحثت میشه کلا زود قاطی میکنی نکن برادر من یکم به خودت مسلط باش ولی گل پسری

    نطرت راجع به امضا آواتارم خیلی خوبه میدونم

    خیلی داغونه الکی مثلا من خوشم نیومد

    بچه بودی دوس داشتی چیکاره شی؟

    بادیگارد رییس جمهور شیطان بزرگ

    به آرزوت رسیدی؟

    اره

    اهل دود هستی؟ قیافت که خیلی مشکوکه

    بودم ترک کردم شما هم اگه هستی ترک کن


    نظرت راجع به رئال تو این فصل:

    اوایل فصل که تیمتون داشت فوق العاده کار میکرد الان یهو موتورتون بد خوابید جلو شالکه هم از *** اوردید

    بنظرت این فصل رئال امیدی واس چمپیونزلیگ داره؟

    با این وضع فعلی عمرا اگه مرحله بعد به یه تیم قوی بخورید حذفید مگر این که کارلتو یه سری تغییرات اساسی تو تاکتیکاش انجام بده


    جرارد داره میره بنظرت هوادارا میتونن به نبودش عادت کنن؟

    قطعا نه جرارد 17 فصل تو تیم بوده و خیلی وقتا تیمو یه تنه برده جلو و حالا حالا ها یکی مثه جرارد برای ما پیدا نمیشه جرارد یه پک کامل بود همه کار میکرد برای ما

    یه تیم از محبوب ترین ها بساز:

    چک
    ریسه کرگر هیپیا اگر
    ژابی مودریچ
    کویت جرارد شورله
    سوارز

    یه تیم از منفور ترین ها:

    نویر
    اورا فردیناند نویل زابالتا
    رامیرز کریک
    گیگز رونی مولر
    فان پرسی و تورس چرخشی

    یه تیم از بهترین ها:

    چک
    کارلوس مالدینی تری لام
    ژابی جرارد
    رونالدینیو زیدان مسی
    هانری
    خب دیگه چیزی به مغزم نمیرسه

    خیلی هم خوب

    همینجوری اومد سلام بدم هرچی چیزشر بود تحویلت دادم

    مرسی که اومدی

    فعلا

    فعلا



    سوالات دانیال عزیز
    7 کاربر مقابل از АЯЭF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Danial (03-12-2015), El Niño (03-12-2015), EmInEm (03-12-2015), S i n a (03-12-2015), Scofield (03-12-2015), The Buzzards (03-13-2015), Ħ д † ε Р(03-12-2015)
    امضای ایشان


    هِی چه فازه سَنگینی . . .

  6. Top | #6

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض

    عــــــاریییییف

    ببخشید اگه سوالا شخمی بود , واسه رفع تکلیف و اینکه عزیزی اومدم وگرنه کلا سوال خاصی ندارم هیچوقت


    سیستم مورد علاقت تو فوتبال چیه ؟ ( 4-3-3 مثلا , 4-2-2 منظورم ایناس )

    زیباترین فوتبال اروپا رو تو 2-3 سال اخیر چه تیمی به نمایش گزاشته ؟

    بهترین مربی که در 10 سال گذشته لیورپول به خودش دیده چه کسی بود ؟

    نظرت راجع به مربی فعلیتون ؟

    وجدانن به نظرت شاهکار نکرده با یه مشت بازیکن بنجل تیمتون رو تا اینجاها بالا اورده ؟

    بهترین بازیکن فعلی لیورپول ؟

    نظرت راجع به فرگوسن ؟

    رونالدو یا مسی ؟

    بارسا یا رئال ؟

    نظرت راجع به مورینیو ؟

    لیورپول امسال چندم میشه ؟

    قهرمان UCL ؟

    قهرمان لالیگا ؟ بقیه لیگ هارو نمیپرسم چون از الان مشخص هستن

    همین دیگه فعلاً .. حالا باز چیزی به ذهنم رسید که احتمالش هم کمه باز میام


    3 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Danial (03-12-2015), S i n a (03-12-2015), АЯЭF (03-12-2015)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  7. Top | #7

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیأت مدیره
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    شماره عضویت
    33888
    نوشته ها
    4,518
    تشکر
    6,239
    تشکر شده 24,044 بار در 4,236 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    17
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1719 Thread(s)

    پیش فرض

    یــالـّاه کـــیشی

    خــوب بــریم ســراغ ســوالات :

    1. حــالِـت خــوبه ؟

    2. نـــظرِت راجــع بـه فعالیــت مــن چــیه ؟

    3. نــظرت راجع بــه اخلاق مــن چیـه ؟

    4. نـــظرت راجع بـــه خــودت چــیه ؟

    5. نــظرت راجع بـــه انجمن چیــه ؟

    6. نــظرت راجع بــه ARASH چــیه ؟

    7. نــظرت راجع بـــه Ahmad چــیه ؟

    8. نــظرت راجع بـه چــلسی چیه ؟

    9. نــظرت راجع بــه Naser چــیه ؟

    10. نــظرت راجـع بـه سریال The 100 چیه ؟

    11. نــظرت راجـع به ســریال های ایـرانی چـیه ؟

    12. نــظرت راجـع به جــــریکو چیه ؟

    13. نــظرت راجع بــه رسلینگ چــیه ؟

    14. نــظرت راجع بــه وضعیت انجمن چیه ؟

    15. نــظرت راجع به ابــوالفضل چیــه ؟

    دیگه بــبخشید دیگه , سری سوالات " راجع به پرسیده شــد " دفــعه بــعد سری سوالات " آیــا " هســتش !
    کاربر مقابل از Вαңгαмi عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: АЯЭF (03-12-2015)
    امضای ایشان







  8. Top | #8

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36178
    سن
    30
    نوشته ها
    364
    تشکر
    2,606
    تشکر شده 1,443 بار در 317 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1529 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Scofield نمایش پست ها
    سلام عارف

    سلام سوسیس

    خوبی یا بهتری ؟

    فعلا خوبم ایشالله بهترم میشم

    چه خــبـــر ؟

    سلامتی

    نظرتِ راجع به من جیه ؟ ( نکات منفی و مثبت )

    نکته مثبت : فعالیت خوب خونگرم بودنت اسقلالی هم هستی
    نکته منفی : من تا اینجا چیزه بدی ازت ندیدم

    قبل از اینکه منو ببینی نظرت راجع به من چی بود ؟ همونطور که فکر می کردی بودم ؟

    من قبلش عکساتو تو اینستا دیده بودم تقریبا همون بودی فقط قدت بلند تر و صداتم کلفت تر بود


    بهترین تاپیکی که از من دیدی ؟

    گزارش لایو رسلمنیا پارسال

    بدترین تاپیک ؟

    ____

    تا حالا شده تو فروم از کسی بَدِت بیاد ؟ ( کی ؟ )

    این که بدم بیاد از یه شخصی نه ولی خب هستن یه سری از کاربرا رو مخه ادمن شخصشم بماند

    اولین نفری که از بچه ها فروم دیدی , کی بود ؟ ( امیر )

    امیر بود بعدشم ارمان بود بعد احمد بعدشم که میتینگ خونه احمد اینا

    چرا فعالیت ــت مستمر نیست ؟

    من یه 3 ماهی رو قبول دارم بیکار بودم میتونستم فعالیت کنم ولی سره کیون گشادی نکردم ولی بعده اون کلا یه سری مشکلات پیش می اومد نمی تونستم مستمر فعالیت کنم کلا وقت نمی کردم بیام نت


    غذایِ مورد علاقه ؟

    کوبیده

    از چه غذایی بَدِت میاد ؟

    هر نوعی از ماهی و غذای دریایی


    بهترین فیلمی که دیدی ؟ ( چند تا رو نام ببر , چون یه دونه سختِ )

    بتمن/ 3گانه ماتریکس/fight club/leon/pulb fiction/ inception/کلا فیلم قشنگ زیاده اگه بخوام بگم تا فردا باید بگم


    بهترین سریالی که دیدی ؟

    sons of anarchy با اختلاف این سریال کلا فک کنم برا من ساخته شده بود با همه چیش حال کردم

    برای من یه شخصیت گیم , سینما , فوتبال , رسلینگ جایگزین کن .

    گیم : نیکو تو جی تی ای
    سینما : جوکر
    فوتبال : دی بروین
    رسلینگ : مت هاردی

    آخرین باری که رسلینگ دیدی ؟

    مسابقه براک سینا همون که براک خاره سینارو **یید

    بهترین مسابقه رسلینگی که دیدی ؟

    جریکو شاون مایکلز رسلمنیا 19

    چطور شد که طرفدار لیورپول و استقلال شدی ؟

    من بچه بودم به تبعیت از پسر خاله بزرگترم استقلالی شدم
    لیورپولم به خاطر اوون بود اون موقع خیلی دوستش داشتم مخصوصا سره بازی فینال اتحادیه 2003 حلو منچستر کلا عاشق لیورپول شدم بعد که اوون رفت رئال محو شد اوون اونور لیورپول قهرمان اروپا شد

    به نظرت آخر فصل استقلال و لیورپول چندم میشن ؟

    اس اس که ایشالله قهرمانه جامم جلو لنگی ها بالا سر میبریم لیورپولم اگه روندشو حفظ سوم میشه راحت

    بهترین خاطره ـت از فوتبال ( چه داخلی , چه خارجی ) ؟

    داخلی که قهرمانی پیارسال که فرهاد جامو بالا سرش برد خارجی هم فینال استامبول

    بدترین خاطره ـت از فوتبال ( چه داخلی , چه خارجی ) ؟

    داخلی که دربی 3-2 باختیم خارجی هم بازی پارسال جلو چلسی سر خوردن استیوی

    تا حالا شده سرِ فوتبال گریه کنی ( اگه آره سرِ چی بود ؟ )

    اره یه دربی رو یادمه به لنگ 1-0 باختیم بعدش من زدم زیره گریه


    فعلاً همین


    خیلی هم خوب
    سوالات علی عزیز
    6 کاربر مقابل از АЯЭF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Danial (03-12-2015), El Niño (03-13-2015), EmInEm (03-12-2015), S i n a (03-13-2015), Scofield (03-12-2015), The Buzzards (03-13-2015)
    امضای ایشان


    هِی چه فازه سَنگینی . . .

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36178
    سن
    30
    نوشته ها
    364
    تشکر
    2,606
    تشکر شده 1,443 بار در 317 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1529 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AƦAƾH نمایش پست ها
    عــــــاریییییف

    به به عَرَش عزیز


    ببخشید اگه سوالا شخمی بود , واسه رفع تکلیف و اینکه عزیزی اومدم وگرنه کلا سوال خاصی ندارم هیچوقت

    لطف داری ارش جون تاجه سری


    سیستم مورد علاقت تو فوتبال چیه ؟ ( 4-3-3 مثلا , 4-2-2 منظورم ایناس )

    من 4231 رو به بقیه سیستما ترجیح میدم البته 3421 راجرز هم تا اینجا خوب کار کرده و خوشم اومده از سیستمش


    زیباترین فوتبال اروپا رو تو 2-3 سال اخیر چه تیمی به نمایش گزاشته ؟

    به نظر من تو این 2-3 سال اخیر دورتموند فوتبال خیلی خوبیو ارائه داده و خیلی هوادار پیدا کرده منم سبکه بازیشونو دوست دارم

    بهترین مربی که در 10 سال گذشته لیورپول به خودش دیده چه کسی بود ؟

    به نظره من رافا موفق تر از بقیه عمل کرد خصوصا که دوبار مارو تا فینال لیگه قهرمانان برد تیمی هم درست کرده بود که تو اروپا خیلی حرف برای گفتن داشت

    نظرت راجع به مربی فعلیتون ؟

    راجرز به نظر من بد کار نکرده اوایل فصل یه سری اشتباه کرد ولی الان ترکیبشو پیدا کرده تیمو رو غلتک انداخته تیمه ما الان خیلی جوونه اگه به ترکیب نگاه بندازی اکثر بازیکنا 24 سالشونم نشده راجرز با همین جوونا تونست خوب نتیجه بگیره در کل ازش راضیم ولی امسال باید حتما یه جامو ببره

    وجدانن به نظرت شاهکار نکرده با یه مشت بازیکن بنجل تیمتون رو تا اینجاها بالا اورده ؟

    این بازیکنای بنجل خریدای خودشن متاسفانه و اگه نتیجه نمی گرفت هیچ جای دفاع از خودش نمی ذاشت کلا با این که تیم بازیکن بدردنخور امثال الن کولوتوره داره ولی انتظارا بالاست بخاطر این که راجرز خودش اینارو انتخاب کرده

    بهترین بازیکن فعلی لیورپول ؟

    کوتینیو

    نظرت راجع به فرگوسن ؟

    منچستر هرچی داره از فرگوسن داره فرگوسن مربی خوبی بود کارشو بلد بود ولی فنیش در حده بهترین تاریخ نبود بلد بود تو فوتبال انگلیس چطور نتیجه بگیره ولی تو اروپا خیلی حرفی برای گفتن نداشت درسته 2تا قهرمانی داشت ولی تو 26 سال 2 تا قهرمانی اونم برای فرگی که انقد اسم و رسم داره خیلی هم افتخار بزرگی نیست باب پیزلی تو 10 سال 3تاشو اورد برای ما


    رونالدو یا مسی ؟

    من سبک بازی مسی رو بیشتر دوست دارم

    بارسا یا رئال ؟

    در کل خیلی فرقی برام ندارن یه سری وقتا دوس دارم رئال ببره یه سری وقتا دوس دارم بارسا ببره

    نظرت راجع به مورینیو ؟

    اخ اخ مربی بزرگیه ولی سبکه بازی تیمشو اصلا دوست ندارم اخه ادم جلو لمبرت اتوبوس میچینه

    لیورپول امسال چندم میشه ؟

    اگه روندمونو حفظ کنیم احتمال بالا سوم میشیم


    قهرمان UCL ؟

    تا اینجا شانس بایرن بارسا بیشتره


    قهرمان لالیگا ؟ بقیه لیگ هارو نمیپرسم چون از الان مشخص هستن

    با این وضعی که رئال پیش گرفته احتمالا بارسا

    همین دیگه فعلاً .. حالا باز چیزی به ذهنم رسید که احتمالش هم کمه باز میام

    خیلی خوشحالم کردی داداش




    جوابه سوالاته عَرَش
    9 کاربر مقابل از АЯЭF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (03-12-2015), Danial (03-12-2015), El Niño (03-13-2015), EmInEm (03-13-2015), S i n a (03-13-2015), Scofield (03-12-2015), Seraph (03-13-2015), TORNADO (03-13-2015), The Buzzards (03-13-2015)
    امضای ایشان


    هِی چه فازه سَنگینی . . .

  10. Top | #10

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    شماره عضویت
    31772
    سن
    31
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    6,866
    تشکر شده 5,476 بار در 934 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1600 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام

    خوبی ؟؟

    بریم سراغ سوالات فوتبالی

    از چه موقعی طرفدار لیورپول شدی ؟؟ چرا ؟؟

    میدونم از تورس متنفرید ، اما اگر بخوای از لحاظ فنی بین سوارز و تورس یک نفر رو انتخاب کنی کدومشون رو انتخاب میکنی ؟؟

    تیم منتخب از جوانان سطح اول اروپا رو بنویس

    تیم منتخب از بهترین بازیکنان دهه ی اخیر فوتبال دنیا رو بنویس

    به نظرت بهترین بازیکن جوان اروپا و جهان الان چه بازیکنیه ؟؟

    در حال حاضر به نظرت بهترین تیم اروپا کدوم تیمه ؟؟

    از بین سه مثلث زیر کدوم رو انتخاب میکنی و چرا ؟

    msn - bbc - ریبری*لواندوفسکی*روبن

    بهترین جانشین برای جرارد به نظرت چه بازیکنیه ؟؟

    نتیجه ی الکلاسیکو ؟

    از این دو بازیکن زیر یک نفر رو انتخاب کن

    مسی و رونالدو ؟

    بیل و نیمار ؟

    سوارز و زلاتان ؟

    رونالدینهو و زیدان ؟

    هیگواین و بنزما ؟

    رویس و ایسکو ؟

    کوتینیو و هازارد ؟

    استرلینگ و اسکار ؟

    ژاوی و پل اسکولز ؟

    ماسکرانو و ماتیچ ؟

    ----

    موفق باشی عارفم
    2 کاربر مقابل از Seraph عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. S i n a (03-13-2015), АЯЭF (03-13-2015)
    امضای ایشان



    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد