بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24

موضوع: 93 رفت ،94 در راه هست .....

  1. Top | #11

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36708
    سن
    31
    نوشته ها
    690
    تشکر
    2,511
    تشکر شده 2,462 بار در 564 ارسال
    حالت من
    Zodranj
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    783 Thread(s)

    پیش فرض


    1- نظر كلیت در مورد سالی كه برای خودت گذشت؟

    بدک نبود خدا شکر.

    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 93داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟

    من تنها آرزوم اینه مادرم ازم راضی باشه.
    تا الان هم که راضی بوده شکر خدا


    3- بهترین و بدترین اتفاقی كه در سال 93 برات رخ داد؟

    بهترین چیزی یادم نیست

    بدترین هم بادم نیست


    4-نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1394 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...)

    اره میخوام برم مدرسه شبانه ثبت نام کنم

    کاری هم معلوم نیست

    بقیشم بماند


    5- نقد و انتقاد و پیشنهادت نسبت به انجمن IWE در سال 1394؟ (نقد و انتقاد واقعی کنید نه تعریف چون برای رشد انجمن نقد مفیده ! )

    چیزی به مخم نمیرسه

    6- بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن IWE در سالی که گذشت شنیدی خوشحال یا متاثر شدی ؟

    ما اصن خبری نشنیدیم

    7- پنج کاربر برتر 93 از نظر شما ؟
    (فعالیت مثمرثمر و یکساله و در خدمته انجمن بودن.بجزکادر هیئت مدیره )

    یورز نمینویسم به اسم میگم

    آرمان.آرش رمپیج.احمد.سینا.عرفان.بهرام ی هم انصافا زحمت کشید ولی کسی حقشو ادا نمیکنه



    8- درخواست شما از انجمن برای سال جدید؟

    درخواستی نیست

    9-بهترین فیلمها یا سریالهای ایرانی یا خارجی که امسال دیدی و خیلی بهت لذت داد ؟
    سریال

    Arrow .The Vampire Diaries . Grimm . The Originals . Supernatural

    فیلم
    The Hangover . My Sassy Girl . The Girl Next Door . Lucy . HomeFro
    nt . Receb Ivedic
    10. بهترین و قشنگترین اهنگ (ها) یا آلبومی (ها) که امسال شنیدی کدام بودن ؟
    آلبوم از این ساعت مهدی احمدوند
    پرتگاه سامان جلیلی
    بزرگ

    زیادن بقیش یادم نیست



    11 . wwe در سالی که گذشت را چگونه دیدی؟ ( نقد کامل)

    به معنای واقعی داغون بود

    12. پنج کشتی کچ کار برتر 93 از نظر شما؟( از رسلمنیای سال قبل تا امروز)

    رندی اورتن.ست رالینز.دلف زیگلر.دین امبورز.رینز

    13
    - یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال93 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    علی؟ چیز خولت پاچیده رو دیوار
    ما یه ماه به این خندیدیم


    خاطرمون جالب نیست ولی روزی که رفتم سالن بچه هارو ببینم خیلی خوب بود


    14- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 93 كدوم مسابقه بود؟

    پرسپولیس 2-1 استقلال

    رئال 5-0 بایرن

    رئال 4-1 اتلتیکو

    رئال-3-1 بارسا


    15 - بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 93 خوشحالت کرد و احساس غرور کردی چی بود (مثل صعود تیم ملی به جام جهانی ومسائل مربوط به کاربران انجمن )

    ایران آرژانتین

    تیم ملی والیبال



    16- سیاست ایران را در سال 93 با تغییرات جدید چطور دیدی؟ (دوستان زیاده روی نکنن برای سایت خوب نیست)

    کاری به سیاست ندارم

    17.چهره ایرانی سال 1393 از نظر شما چه کسی بوده است؟
    ( ممد جواد ظریف؟)

    ---
    18. یک دروغ سیزده ! بگو :

    پرسپولیس قهرمان جام باشگاه های آسیا شد


    19. نمره شما به سال 1393 ؟

    15

    20- در آخر یك جمله نوروزی و یه آرزو تقدیم كن به بچه ها...

    امیدوارم هرجا هستید شاد و سربلند زندگی کنید

    11 کاربر مقابل از Danial عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (03-22-2015), El Niño (03-21-2015), EmInEm (03-21-2015), Hamid (03-21-2015), J B L (03-21-2015), MαмαđRezα (03-21-2015), Naser (03-21-2015), S i n a (03-21-2015), Seraph (03-21-2015), The Buzzards (03-21-2015), rahman24 (03-21-2015)
    امضای ایشان


    Thank You Iker

  2. Top | #12

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    May 2013
    شماره عضویت
    33346
    نوشته ها
    816
    تشکر
    8,806
    تشکر شده 5,603 بار در 772 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    18
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1656 Thread(s)

    پیش فرض

    1- نظر كلیت در مورد سالی كه برای خودت گذشت؟

    زیاد باب میل نبود

    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 93داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟

    بزرگ ترین آرزوم ، سلامتی افراد خانوادم بود که خدا را شکر بهشون رسیدم ...

    3- بهترین و بدترین اتفاقی كه در سال 93 برات رخ داد؟

    بدترینش ، مرگ یکی از صمیمی ترین و نزدیک ترین دوستام بود . بهترین هم نداشت

    4-نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1394 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...)

    امیدوارم سال خوبی باشه ...

    5- نقد و انتقاد و پیشنهادت نسبت به انجمن IWE در سال 1394؟ (نقد و انتقاد واقعی کنید نه تعریف چون برای رشد انجمن نقد مفیده ! )

    والا نقدی وجود نداره ... همه چیز خوبه .

    6- بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن IWE در سالی که گذشت شنیدی خوشحال یا متاثر شدی ؟

    بدترینش فــیلترینگ اخیر بود ، و بهترین این که یکی از بزرگ ترین منبع های رستلینگ ایران در حال حاضر IWE ـه

    7- پنج کاربر برتر 93 از نظر شما ؟ (فعالیت مثمرثمر و یکساله و در خدمته انجمن بودن.بجزکادر هیئت مدیره )

    Scofield - AƦAƾH - S i n a - The Buzzards - El Niño

    8- درخواست شما از انجمن برای سال جدید؟

    درخواستی ندارم ...

    9-بهترین فیلمها یا سریالهای ایرانی یا خارجی که امسال دیدی و خیلی بهت لذت داد ؟

    زیادن

    10. بهترین و قشنگترین اهنگ (ها) یا آلبومی (ها) که امسال شنیدی کدام بودن ؟

    بــــــزرگ
    ShadyXV
    1989

    11 . wwe در سالی که گذشت را چگونه دیدی؟ ( نقد کامل)

    دنبال نمیکنم

    12. پنج کشتی کچ کار برتر 93 از نظر شما؟( از رسلمنیای سال قبل تا امروز)

    چون دنبال نکردم نمیدونم چی بگم

    13- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال93 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.



    14- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 93 كدوم مسابقه بود؟

    اهل فوتبال نیستم

    15 - بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 93 خوشحالت کرد و احساس غرور کردی چی بود (مثل صعود تیم ملی به جام جهانی ومسائل مربوط به کاربران انجمن )



    16- سیاست ایران را در سال 93 با تغییرات جدید چطور دیدی؟ (دوستان زیاده روی نکنن برای سایت خوب نیست)

    از بحث های سیاسی بدم میاد

    17.چهره ایرانی سال 1393 از نظر شما چه کسی بوده است؟ ( ممد جواد ظریف؟)

    مریم میرزا خانی

    18. یک دروغ سیزده ! بگو :

    ایران کشور خیلی خیلی خوبیه

    19. نمره شما به سال 1393 ؟

    15

    20- در آخر یك جمله نوروزی و یه آرزو تقدیم كن به بچه ها...

    امیدوارم امسال سالی پر برکت و بر وقف مراد شما باشه ...



    ویرایش توسط MαмαđRezα : 03-21-2015 در ساعت 02:51 AM
    9 کاربر مقابل از MαмαđRezα عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (03-22-2015), El Niño (03-21-2015), EmInEm (03-21-2015), Hamid (03-21-2015), J B L (03-21-2015), S i n a (03-21-2015), Scofield (03-21-2015), Seraph (03-21-2015), The Buzzards (03-21-2015)
    امضای ایشان


    " ? WHY BE A KING WHEN YOU CAN BE A GOD "


  3. Top | #13

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    40146
    سن
    29
    نوشته ها
    4,469
    تشکر
    9,073
    تشکر شده 38,884 بار در 4,463 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    426
    حالت من
    Gerye
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1673 Thread(s)

    پیش فرض

    1- نظر كلیت در مورد سالی كه برای خودت گذشت؟
    انصافا یکی از بدترین سالها بود برام ، تنها نقطه عطفش قبولی کنکور با رتبه خوب بود.


    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 93داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟
    قبولی کنکور شاید بزرگترین و مهمترینشون برام بود که خدا رو شکر رسیدم بهش. البته چند بارم تا مرز خریدن PS4 رفتم که هر بار

    یه مشکلی پیش اومد


    3- بهترین و بدترین اتفاقی كه در سال 93 برات رخ داد؟
    بهترینش همون قبولی کنکور بود ، اتفاق بد هم خیلی داشتیم دست رو دل ما نذار که خونه آقا نمیدونم از کجا شروع کنم پس فعلا هیچی نمیگم


    4-نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1394 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...)
    ایشالله سال خوبی برا همه باشه و احساس من اینه که از سال 93 خیلی بهتر میتونه باشه.


    5- نقد و انتقاد و پیشنهادت نسبت به انجمن IWE در سال 1394؟ (نقد و انتقاد واقعی کنید نه تعریف چون برای رشد انجمن نقد مفیده ! )
    نقدی وارد نیست فقط انجمن بدون چــیــز برام ناقص لود میشه ینی تو هر بخش میرم یه جاش لود نمیشه ، یه بار هدر یه بار این آیکن های ارسال پست

    اینو اگه میشه یه زحمت بکشید واِلا نقدی وارد نیست


    6- بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن IWE در سالی که گذشت شنیدی خوشحال یا متاثر شدی ؟
    بهترینش این بود که واقعا خوشحالم که تونستم دل خیلی از دوستان رو بدست بیارم و مارو لایق دوستی باهاشون دونستن که منم خیلی خوشحالم امید وارم

    که بتونم دوست خوبی براشون باشم

    بدترینش هم همین چــیــز شدن چند روز پیش


    7- پنج کاربر برتر 93 از نظر شما ؟ (فعالیت مثمرثمر و یکساله و در خدمته انجمن بودن.بجزکادر هیئت مدیره )


    آرش رمپیج ، علی اسکافیلد ، احمد ، آرمان ، موفا

    پ ن : از بقیه دوستان عذر میخوام ما چــاکــِــر همشونم هستیم


    8- درخواست شما از انجمن برای سال جدید؟
    درخواست ؟ نداریم


    9-بهترین فیلمها یا سریالهای ایرانی یا خارجی که امسال دیدی و خیلی بهت لذت داد ؟
    والله من دانلودام زیاده اما هیچکدومشونو ندیدم اما سریال ایرانی پایتخت از همشون بهتر بود


    10. بهترین و قشنگترین اهنگ (ها) یا آلبومی (ها) که امسال شنیدی کدام بودن ؟

    مورد بالا در این موردم صدق میکنه


    11 . wwe در سالی که گذشت را چگونه دیدی؟ ( نقد کامل)
    با عرض پوزش من زیاد دیگه مثل سابق شور و اشتیاق دنبال کردنشو ندارم دانلود میکنم و سریع تیکه تیکه میزنم جلو حتی بعضی وقتا برا پی پر ویو ها

    هم همینکارو میکنم ، ولی بنظرم چندان تغییری نکرده و انگار شده شبیه یه ریَلیتی شو پانک هم که رفت


    12. پنج کشتی کچ کار برتر 93 از نظر شما؟( از رسلمنیای سال قبل تا امروز)
    براک لسنر ، سث رالینز ، دین امبروز ، بری وایــِــت ، دلف زیگلر


    13- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال93 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    همشون خاطره ـست


    14- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 93 كدوم مسابقه بود؟
    فینال یو سی ال و بازگشت دقیقه 90 رئال که دیگه داشتم ناامیدانه نگاه میکردم بازیو ، اما راموس اون گلو زد و من از شدت خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم

    برد بایرن ، برد تو الکلاسیکو و ... ( الکلاسیکو رو ندیدم کلاس بودم )

    تیم ملی ایران بهترین بازیای امسالش مقابل آرژانتین و عراق بود که تو هر دوشون داور یجورایی کارو به نفع حریف در آورد بازی آرژانتین هم واقعا برا یه دقه هم شده خداوکیلی

    اشکم در اومد ولی بازی با عراق هم خوب بود رو گلهای پور علی گنجی و گوچی کلی داد زدم ، مشت زدم به میز ( برا تخلیه انرژی ) و اصن یه وضعی بود کلا یکی از

    دراماتیک ترین بازیای سال 93 بود برام ، چند بار جای برنده عوض شد ، ویلیامز پنالتی ها ، کلا بازی قشنگی بود دمشون گرم


    15 - بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 93 خوشحالت کرد و احساس غرور کردی چی بود (مثل صعود تیم ملی به جام جهانی ومسائل مربوط به کاربران انجمن )

    بازیهای تیم ملی فوتبال با کی روش ( ) ، لیگ جهانی و جام جهانی والیبال با کواچ واقعا فوق العاده بود


    16- سیاست ایران را در سال 93 با تغییرات جدید چطور دیدی؟ (دوستان زیاده روی نکنن برای سایت خوب نیست)
    هر روز بدتر و گرون تر از دیروز


    17.چهره ایرانی سال 1393 از نظر شما چه کسی بوده است؟ ( ممد جواد ظریف؟)
    تیم ملی والیبال


    18. یک دروغ سیزده ! بگو :
    همه تو رفاه هستن و همه چی ارزونه


    19. نمره شما به سال 1393 ؟
    از 20 بش 5 میدم چون واقعا افتضاح بود و تنها نکته خوبش ، همون قبولیم تو کنکور بود


    20- در آخر یك جمله نوروزی و یه آرزو تقدیم كن به بچه ها...


    ایشالله همتون در کنار خونواده همیشه سالم و سلامت باشید ، هیچوقت از زندگی خسته نشید و به آرزوهاتون برسید.

    در آخر هم امیدوارم یه نت درست حسابی با سرعت و کیفیت بالا و قیمت مناسب گیر هممون بیاد

    سال نو مبارک
    11 کاربر مقابل از S i n a عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (03-22-2015), El Niño (03-21-2015), EmInEm (03-21-2015), Hamid (03-21-2015), J B L (03-21-2015), MαмαđRezα (03-21-2015), Scofield (03-22-2015), Seraph (03-21-2015), The Buzzards (03-21-2015), The Evil Dead (03-21-2015), АЯЭF (03-21-2015)
    امضای ایشان

  4. Top | #14

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مالک انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2012
    شماره عضویت
    30977
    نوشته ها
    2,250
    تشکر
    9,427
    تشکر شده 12,759 بار در 2,147 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    36
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1824 Thread(s)

    پیش فرض


    1- نظر كلیت در مورد سالی كه برای خودت گذشت؟

    خوب نبود ولی بد هم نبود
    خیلی چیز ها میخواستیم بهشون نرسیدیم ایشالا 94 خوب شروع شه و بتونیم توش کاری کنیم.

    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 93داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟

    دستم تو جیب خودم باشه ولی نشد

    3- بهترین و بدترین اتفاقی كه در سال 93 برات رخ داد؟

    بهترینش این بود یه شخصیتی مثل احمد پیدا کردم
    بدترین هم که همین اواخر بود تعدیل نیروی اداره بابام بود که بابای ما هم جزو همون دسته بود که حالا گفتن کارای بازنشستگی انجام میدن براش بعد از عید
    تا ببینید چی پیش میاد !!!

    4-نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1394 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...)

    والا سال رو هر سال با حس و حال بد و نه چندان خوب شروع میکردم ولی امسال از چند ساعت قبل از تحویل سال
    کلآ یه حس خوبی داشتم و یه سری امید ها داشتم و فکر میکنم که توی 94 اوکی میشه و جمعآ حس میکنم سال خوبی در پیش دارم !!

    5- نقد و انتقاد و پیشنهادت نسبت به انجمن IWE در سال 1394؟ (نقد و انتقاد واقعی کنید نه تعریف چون برای رشد انجمن نقد مفیده ! )

    اواخر سال 93 اون تغییر تحولاتی که انجام شد تو تیم مدیریتی و غیره کلآ دیگه جای نقد واسه الان نذاشت
    خوشحالم که بالاخره یک تحول بزرگ توی خونه دوممون دیدم که به منفعت سایت بود !!
    ایشالا که سال 94 بهتر از سال 93 باشه برای انجمن و اون درگیری های سابق هم دیگه نباشه !!
    کدورت هایی هم که بین یک سری ها هست ایشالا که برطرف شه !!

    6- بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن IWE در سالی که گذشت شنیدی خوشحال یا متاثر شدی ؟

    بهترینش ورود آرش و آرمین به هیئت مدیره بود
    مخصوصآ آرمین که یه شوک بزرگی بود انصافآ

    بدترینش هم اون ماجرای حامد و ایناس که ایشالا روزی این مشکلات رفع بشه !!

    7- پنج کاربر برتر 93 از نظر شما ؟ (فعالیت مثمرثمر و یکساله و در خدمته انجمن بودن.بجزکادر هیئت مدیره )

    بهتره نام نبریم
    کاربرای این سایت همه خوب هستند و امسال خیلی ها فعال بودن که ممکنِ کسی از قلم بیوفته
    پس اسم نبریم بهتره چون خیلی ها خوب و مفید بودن برای انجمن !

    8- درخواست شما از انجمن برای سال جدید؟

    تـایـم برنامه رو بیشتر کنید اقا

    9-بهترین فیلمها یا سریالهای ایرانی یا خارجی که امسال دیدی و خیلی بهت لذت داد ؟

    زیاده بابا من از کجا به یاد بیارم ؟
    گـ شـادم که هستم حال ندارم بگردم ببینم چی دیدم چی ندیدم
    ما رو معاف کنید

    10. بهترین و قشنگترین اهنگ (ها) یا آلبومی (ها) که امسال شنیدی کدام بودن ؟

    نظری ندارم

    11 . wwe در سالی که گذشت را چگونه دیدی؟ ( نقد کامل)

    داغون اقا داغون
    با اون برنامه های تجماتیک تخیلیشون !
    البته از حق نگذریم NxT خیلی خوبه !!!!

    12. پنج کشتی کچ کار برتر 93 از نظر شما؟( از رسلمنیای سال قبل تا امروز)

    Bray Wyatt
    Brock Lesnar
    Seth Rollins
    Dolph Ziggler
    Cesaro & Tyson Kidd

    کاش D!va هم میشد بگیم
    مثلا میگفتیم Brie Bella دِل ملت رو شاد میکردیم و دورِ همی میخندیدیم

    13- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال93 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    یه بار تو سالن بودیم, بعد روزِ داغون من بود
    تو دروازه اینقدر بد بودیم که امیر (قزوینیه ) با آرمین چپ و راست مسخرمون میکردن که امیر جی بی ال بنده خدا دلش سوخت گفت بیا برو جلو
    حالا منم استرس که جلو هم گند میزنم, یه توپ اومد سمتم که آرمین و امیر یهو دوتاشون فکر پلید و شوم من رو فهمیدن و عربده و داد و بیداد که نشووووووووت
    یهو ما کوبیدیم تو کمر توپ ....
    چشمتون روزه بد نبینه, دروازه رو وسط فرض کنید, یه 30 40 متر برید اونور تَر یه چارچوب دَر دستشویی تصور کنید
    بله دیگه خودتون تا آخر داستان رو برید

    14- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 93 كدوم مسابقه بود؟

    جــان ؟؟؟

    15 - بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 93 خوشحالت کرد و احساس غرور کردی چی بود (مثل صعود تیم ملی به جام جهانی ومسائل مربوط به کاربران انجمن )

    بازی خوب تیم واترپلو ایران در جام نیم کره وسط به پایین آسیای جنوب غربی !!!!
    نداشتیم اقا نداشتیم, اون جام جهانی هم که توی آسیا اون ویلیامز "بوووووووووووووووووووق" از دماغمون در آوردش !!!

    16- سیاست ایران را در سال 93 با تغییرات جدید چطور دیدی؟ (دوستان زیاده روی نکنن برای سایت خوب نیست)

    سیاست ایران کجا بود برادر, اوسکولمون کردن
    به جان خودم اینا میرن اونجا با هم جوک میگن میخندن آخرش چهار تا دیالوگ درست میکنن جلو دوربین بگن !!
    همش فیلمه, فیلم !!

    17.چهره ایرانی سال 1393 از نظر شما چه کسی بوده است؟ ( ممد جواد ظریف؟)

    ممد آقا شوت !!

    Spoiler: show
    ولی از شوخی گذشته, چهره ترین کی روش بود انصافآ, درسته ایرانی نیست ولی از هزارتا ایرانی تعصبش بیشتر بود !!


    18. یک دروغ سیزده ! بگو :

    امیر به چشمای آرمان توهین کرد و کلآ آرمان رو فوش کِش کرد و لقبش رو از آهو به عَن آقا عوض کرد !!

    19. نمره شما به سال 1393 ؟

    0.25


    20- در آخر یك جمله نوروزی و یه آرزو تقدیم كن به بچه ها...

    نوروزتان دیروز, دیروزتان امروز !!

    عیدتون مبارک
    ویرایش توسط MrHOF : 03-23-2015 در ساعت 01:42 PM
    12 کاربر مقابل از MrHOF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (03-22-2015), Danial (03-21-2015), El Niño (03-21-2015), EmInEm (03-21-2015), Hamid (03-21-2015), J B L (03-21-2015), S i n a (03-21-2015), Scofield (03-22-2015), Seraph (03-21-2015), The Buzzards (03-21-2015), Ħ д † ε Р(03-21-2015), АЯЭF (03-21-2015)

  5. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    915
    سن
    38
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    9,037
    تشکر شده 7,446 بار در 896 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1348 Thread(s)

    پیش فرض

    1- نظر كلیت در مورد سالی كه برای خودت گذشت؟

    سال سختی بود ....


    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 93داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟
    آرزوهام خیلی رویایی هست ! داشتن سلامتی ، درکنار عزیزان بودن ، محتاج کسی نباشم ، فکر و خیالم راحت باشه ..
    البته حالاحالاها یا شاید هیچ وقت به بعضی آرزوهام نرسم ! دوست داشتم بر خلاف فیلم های کوتاه قبلی خودم این بار برای اولین بار کار کمدی کار کنم که خدا رو شکر موفق شدم ...


    3- بهترین و بدترین اتفاقی كه در سال 93 برات رخ داد؟

    بهترین : ساختن فیلم کوتاه کمدی دوئل و خرید گوشی 3C و مهمترین اون ها راه رفتن برادرزادم و اینکه به حرف دراومد و بهم گفت عمو ..... و البته درخشش تیم ملی جمهوری چک توی مقدماتی یورو 2012
    توی فیلم دوئل از خیلی چیزا الگو گرفتم از آهنگ راکی و فیلم خوب بد زشت تا مبارزه ی گریت کالی و و ری مستریو و مبارزات بروسلی در فیلم اژدها وارد میشود !
















    بدترین : کمرم ...... این چند ساله خیلی سختی کشیدم ، کارمون یه کار فیزیکی هستش و متاسفانه از درد کمر بعضی وقت ها میخوام فریاد بزنم .. البته شاید به غیر از کار ، ورزش های سنگینی هم که کردم توی این موضوع تاثیر داشته باشه ، بعضی وقتا از درد کمر حتی به زحمت قادر به نشستن و تکیه دادن به صندلی دانشگاه هستم ... به خاطر درد کمرم ورزش رو تا حد زیادی ول کردم و بدنم خیلی ضعیف شده .. از این ناراحتم که توی اوج جوونی هستم و این درد رو توی خودم احساس میکنم برای کسی با سن من این درد ناراحت کننده هست ...


    4-نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1394 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...)

    گذر زمان همه چیز رو مشخص میکنه ... توی تحصیل که خوبم ، توی کار افتضاحم ! توی ورزش کمرم منو به مشکل انداخته و فعلا توی هفت تا آسمون یه ستاره هم ندارم !

    توی سال بعد از خدا میخوام جمهوری چک با اسراییل توی یورو 2016 همگروه نشه چون حتی نمیخوام یه ثانیه از تماشای گزارش فارسی تیمم محروم بشم ....


    5- نقد و انتقاد و پیشنهادت نسبت به انجمن IWE در سال 1394؟ (نقد و انتقاد واقعی کنید نه تعریف چون برای رشد انجمن نقد مفیده ! )

    بعضی وقت ها احساس میکنم انجمن به خاطر سنگین شدنش دیر لود میشه ...

    6- بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن IWE در سالی که گذشت شنیدی خوشحال یا متاثر شدی ؟

    بهترین : همیشه سرپا بودن انجمن با فعالیت عالیه مدیرا و کاربرای عزیز و اضافه شدن عرفان ، آرش و آرمین به هیئت مدیره

    بدترین : به وجود اومدن بعضی کدورت ها ...


    7- پنج کاربر برتر 93 از نظر شما ؟ (فعالیت مثمرثمر و یکساله و در خدمته انجمن بودن.بجزکادر هیئت مدیره )

    من از همه ی بچه ها بابت زحمت هایی که کشیدند تشکر میکنم

    8- درخواست شما از انجمن برای سال جدید؟

    تداوم فعالیت های مدیران و کاربرای زحمت کش انجمن و حفظ همبستگی بین بچه ها

    9-بهترین فیلمها یا سریالهای ایرانی یا خارجی که امسال دیدی و خیلی بهت لذت داد ؟

    فیلم hangover 3 و رجب 4 ، سریال پایتخت و سریال برکینگ بد رو امسال دیدم عالی بودن ..

    10. بهترین و قشنگترین اهنگ (ها) یا آلبومی (ها) که امسال شنیدی کدام بودن ؟

    آهنگ صد بار رو از باران امسال گوش دادم و شیفته ی کارای باران شدم ..

    11 . wwe در سالی که گذشت را چگونه دیدی؟ ( نقد کامل)

    کامل ندیدم ولی باخت تیکر جلوی لسنر خیلی تلخ بود ...

    12. پنج کشتی کچ کار برتر 93 از نظر شما؟( از رسلمنیای سال قبل تا امروز)

    کامل ندیدم پس نظری نمیدم ..


    13- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال93 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    گل به خودی هایی که سال گذشته توی سالن به تیم های خودمون زدم فکر کنم به تعداد انگشتان یک دست رسیده باشه !

    14- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 93 كدوم مسابقه بود؟
    همه ی بازی های تیم ملی جمهوری چک و هر پنج برد چک توی مقدماتی یورو 2016 برام قشنگ بودند ،بازی چک و هلند وکلاو پیلار دقیقه ی 91 در حالی گل پیروزی چک رو زد که بابام خواب بود وقتی گل چک زده شد پریدم هوا ولی به خاطر خواب بودن بابام مجبور بودم خوشحالیم مثل فیلم های صامت چارلی چاپلین باشه !




    15 - بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 93 خوشحالت کرد و احساس غرور کردی چی بود (مثل صعود تیم ملی به جام جهانی ومسائل مربوط به کاربران انجمن )

    مقاومت مثال زدنی ایران در جلوی آرژانتین و 90 دقیقه گل نخوردن ایران از آرژانتین و وقت تلف کردن آرژانتین جلوی ایران بعد وقت اضافه ...

    کسب پنج برد از پنج بازی توسط تیم ملی جمهوری چک و شکست هلند ...


    16- سیاست ایران را در سال 93 با تغییرات جدید چطور دیدی؟ (دوستان زیاده روی نکنن برای سایت خوب نیست)

    اون مقطعی که دلار داشت میومد زیر 3000 تومن و جلوش رو گرفتن خیلی ناراحت کننده بود ..

    17.چهره ایرانی سال 1393 از نظر شما چه کسی بوده است؟ ( ممد جواد ظریف؟)

    آرمان قاسمی

    18. یک دروغ سیزده ! بگو :

    آرمان بالاخره جلوی جمع با من شوخی میکنه و رودربایستی رو میذاره کنار ....

    19. نمره شما به سال 1393 ؟

    11

    20- در آخر یك جمله نوروزی و یه آرزو تقدیم كن به بچه ها...


    شادترین لحظه ها رو برای همه ی بچه ها آرزو میکنم ...
    14 کاربر مقابل از J B L عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (03-22-2015), El Niño (03-21-2015), EmInEm (03-21-2015), Hamid (03-21-2015), MAMAD (03-23-2015), MαмαđRezα (03-22-2015), Naser (03-21-2015), S i n a (03-21-2015), SHAHIN (03-21-2015), Scofield (03-22-2015), Seraph (03-21-2015), The Buzzards (05-06-2015), Ħ д † ε Р(03-21-2015), АЯЭF (03-21-2015)
    امضای ایشان




  6. Top | #16

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    شماره عضویت
    31772
    سن
    31
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    6,866
    تشکر شده 5,476 بار در 934 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1600 Thread(s)

    پیش فرض

    1- نظر كلیت در مورد سالی كه برای خودت گذشت؟

    سال عادی و جالبی بود !


    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 93داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟

    بزرگترینش رسیدن به دانشگاه بود که رسیدم


    3- بهترین و بدترین اتفاقی كه در سال 93 برات رخ داد؟


    بهترین : تونستم یکی از مهم ترین افراد زندگیم رو ملاقات کنم

    بدترین : مرگ مادربزرگم .

    4-نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1394 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...)

    از لحاظ ورزشی بله چون بعد از دو سال فیزیوتراپ و مربی بهم خبر دادن که میتونم دوباره فعالیتم رو شروع کنم

    منتظر نمی مونم که سال 94 برام سال بهتری باشه ... سال 94 رو سال بهتری از سال 93 میسازم !


    5- نقد و انتقاد و پیشنهادت نسبت به انجمن IWE در سال 1394؟ (نقد و انتقاد واقعی کنید نه تعریف چون برای رشد انجمن نقد مفیده ! )

    اعضای هیئت مدیره خیلی کم در بین بچه ها هستن و باهاشون ارتباط برقرار میکنن ، البته میدونم هر کدومشون مشکلات و گرفتاری های خاص خودشون رو دارن ولی اگر امکان داره یکم بیشتر بین بچه ها باشید و صحبت کنید .


    6- بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن IWE در سالی که گذشت شنیدی خوشحال یا متاثر شدی ؟

    بدترینش فـــ ـــیلتـــ ـــر شدنش بود

    بهترینش هم این بود که میدیدم بچه ها قدیمی هم دارن با صورت جدی فعالیت میکنن .


    7- پنج کاربر برتر 93 از نظر شما ؟ (فعالیت مثمرثمر و یکساله و در خدمته انجمن بودن.بجزکادر هیئت مدیره )

    سینا ... علی اسکوفیلد .... موفا ... آرش رمپیج ... آرمان

    به نظر من این افراد فعالیت بیشتر و مفیدتری داشتند ، اما در اصل همه ی کاربران انجمن در پیشرفت انجمن سهیم هستند ، دم همگی گرم .


    8- درخواست شما از انجمن برای سال جدید؟

    لطفا آهنگ پروفایل رو اوکی کنید

    اگر میشه در مورد فــ ـــیلتریـــ ـــنگ هم یه توضیحی بدید و قوانین کامل تری وضع کنید که این مسئله ی فــ ـــیلترینگ احتمالش کمتر بشه .


    9-بهترین فیلمها یا سریالهای ایرانی یا خارجی که امسال دیدی و خیلی بهت لذت داد ؟

    امسال فیلم Camp-X Ray با بازی فوق العاده ی پیمان معادی رو دیدم ، خیلی حال کردم با فیلم .

    این اواخر سریال ایرانی "ابله " رو هم دنبال میکنم .

    سریال Game Of Thrones هم فوق العاده بود و به شدت منتظر فصل 5 هستم .


    10. بهترین و قشنگترین اهنگ (ها) یا آلبومی (ها) که امسال شنیدی کدام بودن ؟

    آلبوم امیر خلوت خیلی بهم چسبید ، واقعا عالی بود .

    11 . wwe در سالی که گذشت را چگونه دیدی؟ ( نقد کامل)

    زیاد دنبال نمیکنم ، فقط رسلمنیا رو نگاه میکنم .

    12. پنج کشتی کچ کار برتر 93 از نظر شما؟( از رسلمنیای سال قبل تا امروز)

    چون در طی سال مسابقات رو دنبال نمیکنم خب قاعدتا نمیتونم به این سوال پاسخ بدم .


    13- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال93 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    یه کلیپ خنده دار باحال بود که یکم صحنه های نافرم داشت میخواستم برای یکی از رفیقام بفرستم اشتباهی دستم خورد و برای دختر خالم فرستادم

    تا یه مدت فکر میکرد من بهش نظر دارم

    14- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 93 كدوم مسابقه بود؟

    پرسپولیس 2 - 1 استقلال

    بارسلونا 4 - 3 رئال مادرید

    15 - بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 93 خوشحالت کرد و احساس غرور کردی چی بود (مثل صعود تیم ملی به جام جهانی ومسائل مربوط به کاربران انجمن )

    بازی های فوق العاده ی تیم ملی والیبال

    بازی کره جنوبی - ایران که با گل خاطره انگیز قوچان نژاد همراه شد و ما به جام جهانی صعود کردیم

    16- سیاست ایران را در سال 93 با تغییرات جدید چطور دیدی؟ (دوستان زیاده روی نکنن برای سایت خوب نیست)

    همچنان مسخره و بی هدف

    17.چهره ایرانی سال 1393 از نظر شما چه کسی بوده است؟ ( ممد جواد ظریف؟)

    سعید معروف

    18. یک دروغ سیزده ! بگو :

    من پولدارم


    19. نمره شما به سال 1393 ؟

    9.75 از 20

    20- در آخر یك جمله نوروزی و یه آرزو تقدیم كن به بچه ها...

    سلامت ، سرزنده و شاد باشید .

    ویرایش توسط Seraph : 03-21-2015 در ساعت 06:55 PM
    12 کاربر مقابل از Seraph عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (03-22-2015), El Niño (03-21-2015), EmInEm (03-21-2015), Hamid (03-21-2015), J B L (03-22-2015), MαмαđRezα (03-22-2015), S i n a (03-21-2015), SHAHIN (03-21-2015), Scofield (03-22-2015), The Buzzards (03-14-2016), Ħ д † ε Р(03-21-2015), АЯЭF (03-22-2015)
    امضای ایشان



    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  7. Top | #17

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    6787
    سن
    31
    نوشته ها
    3,399
    تشکر
    20,039
    تشکر شده 19,770 بار در 2,823 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    حالت من
    Vaaaaay
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1722 Thread(s)

    پیش فرض


    1- نظر كلیت در مورد سالی كه برای خودت گذشت؟

    معمولی بود و مثل سال های قبل خوبی ها و بدی های خودش رو داشت

    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 93داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟

    هدف خاصی نبود مهمترین هدفم تو همین سال جدیده که اگه محقق بشه زندگیم خیلی فرق میکنه

    3- بهترین و بدترین اتفاقی كه در سال 93 برات رخ داد؟

    بهترین : بازگشت خواننده مورد علاقم بعد از 7 سال به موزیک و گل دقیقه 92:48 راموس

    بدترین : چیزه خاصی نبود


    4-نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1394 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...)

    بش امبدوارم اشالله خوب باشه

    5- نقد و انتقاد و پیشنهادت نسبت به انجمن IWE در سال 1394؟ (نقد و انتقاد واقعی کنید نه تعریف چون برای رشد انجمن نقد مفیده ! )

    -

    6- بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن IWE در سالی که گذشت شنیدی خوشحال یا متاثر شدی ؟

    بهترین : بازگشت آرش و آقای سوزش (آرمین )

    بدترین : بن شدن حامد


    7- پنج کاربر برتر 93 از نظر شما ؟
    (فعالیت مثمرثمر و یکساله و در خدمته انجمن بودن.بجزکادر هیئت مدیره )

    آرش - سینا - احمد - کوین (علی اسکوفیلد ) - موفا - عرفان

    8- درخواست شما از انجمن برای سال جدید؟

    -

    9-بهترین فیلمها یا سریالهای ایرانی یا خارجی که امسال دیدی و خیلی بهت لذت داد ؟

    Interstellar - Edge of Tomorrow - Gone Girl

    سریال : گیم آف ترونز - هاوس آف کاردز


    10. بهترین و قشنگترین اهنگ (ها) یا آلبومی (ها) که امسال شنیدی کدام بودن ؟

    بزرگ و دیگر هیچ

    11 . wwe در سالی که گذشت را چگونه دیدی؟ ( نقد کامل)

    دنبال نکردم

    12. پنج کشتی کچ کار برتر 93 از نظر شما؟( از رسلمنیای سال قبل تا امروز)

    -

    13
    - یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال93 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.

    یه خاطره باحال تو مترو بود که تو راه برگشت از شهر ری بودیم یکی از این دست فروشا از این براق کننده های سکه میفروخت بعد خواست برا یه بابایی که کت شلوار پوشیده بود تستش کنه ، تا اومد بستشو باز کنه همش پاچید رو لباس و مو و صورت یارو خریداره و کله اون واگن رفت رو هوا

    14- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 93 كدوم مسابقه بود؟

    فینال خاطره انگیز لیسبون و 4تایی شدن بایرن تو بهشت آلیانز

    15 - بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 93 خوشحالت کرد و احساس غرور کردی چی بود (مثل صعود تیم ملی به جام جهانی ومسائل مربوط به کاربران انجمن )

    بازی خوب تیم ملی جلو آرژانتین و انتخاب آرمین به عنوان عضو هیئت

    16- سیاست ایران را در سال 93 با تغییرات جدید چطور دیدی؟ (دوستان زیاده روی نکنن برای سایت خوب نیست)

    -

    17.چهره ایرانی سال 1393 از نظر شما چه کسی بوده است؟
    ( ممد جواد ظریف؟)

    سعید معروف


    18. یک دروغ سیزده ! بگو :

    امیر جی بی ال گــــِـــیِ

    19. نمره شما به سال 1393 ؟

    14

    20- در آخر یك جمله نوروزی و یه آرزو تقدیم كن به بچه ها...

    بهترین هارو براتون آرزو میکنم همراه با سلامتی و دل شاد
    11 کاربر مقابل از El Niño عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (03-22-2015), EmInEm (03-21-2015), Hamid (03-21-2015), J B L (03-22-2015), MrHOF (03-21-2015), MαмαđRezα (03-22-2015), S i n a (03-21-2015), Scofield (03-22-2015), Seraph (03-21-2015), The Buzzards (03-21-2015), АЯЭF (03-22-2015)
    امضای ایشان



    من در نمیزنم میام با لگد...

  8. Top | #18

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیأت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3274
    سن
    35
    نوشته ها
    1,163
    تشکر
    27,459
    تشکر شده 1,909 بار در 413 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1820 Thread(s)

    پیش فرض

    1- نظر كلیت در مورد سالی كه برای خودت گذشت؟
    بسیار سال مزخرفی بود!
    سراسرش بد شانسی بود... از سرماخوردگی شدید(تو گرمای تابستون!!) دو شب قبل از یه امتحان سخت گرفته تا فرمت شدن یکی از درایوام!

    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 93داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟

    هدف این بود که تابستون فارغ التحصیل بشم که متاسفانه با مریضیم یه امتحان پرید و به بهمن ماه موکول شد که خوشبختانه بالاخره تونستم به این هدف برسم

    3- بهترین و بدترین اتفاقی كه در سال 93 برات رخ داد؟

    بدترین : فرمت شدن یکی از درایوام که تمام اطلاعات شخصیم رو شامل میشد...
    بهترین : امتحانی رو که هیچی ازش نمی دونستم و فقط خود آزمایی کتاب رو خونده بودم رو با نمره 18 پاس شدم

    4-نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1394 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...)

    تحصیل که تموم شد و اول تابستون میرم خدمت
    از لحاظ ورزشی هم فکر نکنم دیگه رئال اون رئال گذشته بشه و تیم ملی با رفتن کی روش یه سقوط آزاد رو تجربه می کنه
    از لحاظ عشقی هم فعلا که فارغ هستیم شاید عاشق بشیم

    5- نقد و انتقاد و پیشنهادت نسبت به انجمن IWE در سال 1394؟ (نقد و انتقاد واقعی کنید نه تعریف چون برای رشد انجمن نقد مفیده ! )

    انتقاد چندانی نیست ، جو مثل سابق صمیمی هست و چه بسا که صمیمی تر هم شده...
    پیشنهادم اینه که قسمت سینمای ایران فعال تر بشه

    6- بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن IWE در سالی که گذشت شنیدی خوشحال یا متاثر شدی ؟

    تا مدتها فیلــ تـــر نشدن انجمن بهترینش بود و فیلــ تــر شدنش هم بدترین!

    7- پنج کاربر برتر 93 از نظر شما ؟ (فعالیت مثمرثمر و یکساله و در خدمته انجمن بودن.بجزکادر هیئت مدیره )
    همونایی که تو تاپیک مراسم کاربران برگزیده انتخاب کردم

    8- درخواست شما از انجمن برای سال جدید؟

    درخواستی ندارم

    9-بهترین فیلمها یا سریالهای ایرانی یا خارجی که امسال دیدی و خیلی بهت لذت داد ؟

    سینمای ایران شاید بدترین سالش رو پشت سر گذاشت اگه میگفتی بدترین فیلم سال خیلی آسونتر میشد انتخاب کرد. در کل به جز فیلم شیار 143 که حداقل پایان بندی خوبی داشت بقیه چنگی به دل نزدند. آرایش غلیظ رو هم تا حالا ندیدم ولی فکر کنم با توجه به اینکه ساخته حمید نعمت اله هست ، فیلم خوبی باشه
    فیلمای خارجی هم بیشتر کلاسیک دیدم و فیلم چه کسی لیبرتی والانس را کشت و در بارانداز خیلی به دلم نشست
    سریال رو همه فقط پایتخت رو دیدم


    10. بهترین و قشنگترین اهنگ (ها) یا آلبومی (ها) که امسال شنیدی کدام بودن ؟

    تک آهنگ که زیاد بود و الان حضور ذهن ندارم ولی آلبوم محسن چاوشی ، علی اصحابی ، مازیار فلاحی و رضا یزدانی قشنگ بودند

    11 . wwe در سالی که گذشت را چگونه دیدی؟ ( نقد کامل)

    رکورد تیکر شکست... همین برای بد بودن سال کافیه

    12. پنج کشتی کچ کار برتر 93 از نظر شما؟( از رسلمنیای سال قبل تا امروز)

    دنبال نکردم

    13- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال93 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.
    یه سوتی اساسی دادم...
    با یکی از دوستام تو مغازش داشتیم حرف می زدیم ، یهو یکی از آخوندایی که من می شناختمش و سر یه سری مسائل خیلی اذیتم کرده بود از اونجا رد شد...
    منم پیش دوستم تا تونستم بد و بیراه گفتم...
    این دوستم هم هیچی نمی گفت ، آخرش گفت این شوهر خاله من اونقدرها هم که میگی بد نیست...
    خلاصه هیچی دیگه تا 5 دقیقه لال بودم و هیچی نمی تونستم بگم

    14- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 93 كدوم مسابقه بود؟
    رئال و بارسا دور رفت لالیگای امسال
    رئال و اتلتیکو ، فینال لیگ قهرمانان
    پرسپولیس و لخویا

    15 - بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 93 خوشحالت کرد و احساس غرور کردی چی بود (مثل صعود تیم ملی به جام جهانی ومسائل مربوط به کاربران انجمن )
    بازی ایران و آرژانتین


    16- سیاست ایران را در سال 93 با تغییرات جدید چطور دیدی؟ (دوستان زیاده روی نکنن برای سایت خوب نیست)
    پیشرفت خوبی داشت اگه بعضیا می ذاشتن و احساس نگرانی نمی کردند


    17.چهره ایرانی سال 1393 از نظر شما چه کسی بوده است؟ ( ممد جواد ظریف؟)
    راستش چهره که خیلی زیاده ولی تو فوتبال مهرداد پولادی به خاطر درخشش تو جام جهانی و بعد هم مسئله سربازی و اخراج احمقانه تو بازی ایران و عراق فکر کنم خیلی تو خبرا و تو چشم بود.
    چهره های فوتبالی دیگه هم علی کریمی به خاطر خداحافظیش و همچنین رفتن از تیم ملی در آستانه جام جهانی
    چهره سیــاســی هم دکتر هاشمی وزیر بهداشت که خیلی پر کار بود
    تو چهره های سینمایی هم که الهام چرخنده غوغا کرد... و فکر کنم بین این همه چهره از همه چهره تر بود

    18. یک دروغ سیزده ! بگو :

    فیلــترینگ هوشمند رو برداشتند

    19. نمره شما به سال 1393 ؟
    8

    20- در آخر یك جمله نوروزی و یه آرزو تقدیم كن به بچه ها...


    راستش از قدیم گفتند روز اول عید اگه بیفته شنبه ، سال خوبیه
    امیدوارم همینطور باشه و برای همه بهترین ها رو آرزو دارم





    10 کاربر مقابل از Hamid عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (03-22-2015), EmInEm (03-22-2015), J B L (03-23-2015), MαмαđRezα (03-22-2015), S i n a (03-22-2015), SHAHIN (03-22-2015), Scofield (03-23-2015), Seraph (03-22-2015), The Buzzards (03-22-2015), АЯЭF (03-22-2015)
    امضای ایشان


  9. Top | #19

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2015
    شماره عضویت
    42422
    نوشته ها
    68
    تشکر
    205
    تشکر شده 105 بار در 42 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    97 Thread(s)

    پیش فرض

    خدا کنه امسال سال خوبی برا همه باشه

    از سال 88 تا سال قبل بدترین روزهای عمرم رو گذروندم

  10. Top | #20

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37495
    نوشته ها
    2,138
    تشکر
    17,545
    تشکر شده 13,767 بار در 1,984 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1715 Thread(s)

    پیش فرض


    1- نظر كلیت در مورد سالی كه برای خودت گذشت؟


    بد نبود یک سال عادی...خداروشکر


    2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 93داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟


    فارغ التحصیلی از دانشگاه یکی از هدفها بودش که خداروشکر بهش دست پیدا کردم ، مسائل جزئی تر هم بودش دربرخی از اونها موفق و در برخی ناموفق بودیم ، ایشالله 94 بهتر از گذشته باشه.

    3- بهترین و بدترین اتفاقی كه در سال 93 برات رخ داد؟


    والا کلا زیاد به گذشته نگاه نمیکنم ، نمیدونم


    4-نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1394 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...)


    امیدوارم اول از همه امسال سلامت باشم و بعد در کارهام موفقیت بدست بیارم....از لحاظ تحصیلی که فکرمیکنم امسال خیلی خوب باشه ... کاری هم امیدوارم که یکسری مسائل برامون حل بشه تا بتونیم بزنیم تو دل بازار و فقط خدا باید کمک بکنه.
    عشقی هم که مطمئنا فوق العاده خواهد بود!



    5- نقد و انتقاد و پیشنهادت نسبت به انجمن IWE در سال 1394؟ (نقد و انتقاد واقعی کنید نه تعریف چون برای رشد انجمن نقد مفیده ! )


    والا انجمن ایران دابلیودابلیوایی یکی از بزرگترین انجمنها و جامعه های مجازی هستش که من دیدم و درش فعالیت داشتم... بچه های خیلی خوب و گلی در اینجا فعال هستن که به شخصه بهشون علاقه دارم...امیدوارم این جمع روز به روز پیشرفت بکنه.

    من فکرمیکنم یخورده از نظر زیباسازی باید روی انجمن کار بشه و مسائل فنی هم درکنارش توجه خاصی میطلبه.
    برای انجمن بزرگی مثل IWE وجود یک مدیر فنی آشنا با سیستم ویبلتون واقعا لازمه چون ما میدیدیم که برخی از مواقع مشکلات فنی وجود داشتند که یخورده دیر حل میشدند...

    اون زیباسازی هم که بهش اشاره کردم مثلا قالب خاص انجمن که باید بنظرم بطور استاندارد هرساله عوض بشه و هدر سایت که الان واقعا زیاد جالب نیست بنظرم!




    6- بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن IWE در سالی که گذشت شنیدی خوشحال یا متاثر شدی ؟


    مطمئنا فیل*ترین*گ ها هیچوقت خوشایند نیستن و هرموقع که انجمن این مشکل براش پیش میومد خیلی بد بود...
    بهترین خبر هم شاید بشه به راه اندازی لینک مستقیم انجمن اشاره کرد و...


    7- پنج کاربر برتر 93 از نظر شما ؟
    (فعالیت مثمرثمر و یکساله و در خدمته انجمن بودن.بجزکادر هیئت مدیره )


    آرش - احمد - علی اسکوفیلد - سینا - عرفان


    8- درخواست شما از انجمن برای سال جدید؟


    درخواستمو کردم دیگه...از نظر فنی و زیباسازی به انجمن توجه بیشتری بشه


    9-بهترین فیلمها یا سریالهای ایرانی یا خارجی که امسال دیدی و خیلی بهت لذت داد ؟

    فیلم چ شاخص ترین فیلم ایرانی امسال بودش که دیدم ... سریال ایرانی خاصی هم مدنظرم نیست!
    فیلم خارجی فوق العاده ای مدنظرم نیست... سریال های زیادی دیدم اما The Walking Dead و Hell On Wheels جزو سریالهای زیبایی بودن که امسال دنبالشون کردم.


    10. بهترین و قشنگترین اهنگ (ها) یا آلبومی (ها) که امسال شنیدی کدام بودن ؟


    والا اینها سوالای سختین زیاد حضور ذهن ندارم.
    آهنگ ادل که منتشر شد خیلی قشنگ بود یا آلبوم محسن چاووشی و شاید بزرگ.

    11 . wwe در سالی که گذشت را چگونه دیدی؟ ( نقد کامل)


    WWE خیلی نسبت به چند سال قبل پیشرفت کرده و این رو کاملا میشه حس کرد و مین راسترش داره روز به روز تاپ استارهای جوونتر و بیشتری رو بدست میاره و واقعا خیلی روند امیدوار کننده ای داشته.

    12. پنج کشتی کچ کار برتر 93 از نظر شما؟( از رسلمنیای سال قبل تا امروز)


    ست رالینز - بری وایت - دولف زیگلر - براک لزنر - دین امبروز

    13
    - یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال93 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.


    با دوستام رفته بودیم ساندویچی و من هی سس برمیداشتم و میزدم به ساندویچم که یکی از دوستام سس رو برداشته بود و منم حواسم نبودش نوشابم که کنار سس بود رو برداشتم و خالی کردم روی ساندویچم این یکهویی توی ذهنم اومد.

    14- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 93 كدوم مسابقه بود؟


    بارسلونا 2 - رئال مادرید 1
    ایران 3 - عراق 3
    پرسپولیس 2 - استقلال 1


    15 - بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 93 خوشحالت کرد و احساس غرور کردی چی بود (مثل صعود تیم ملی به جام جهانی ومسائل مربوط به کاربران انجمن )


    صعود تیم ملی ایران به جام جهانی و جشن خوشحالیمون توی کوچه پس کوچه های شهرمون با رفقا ، سلامتی دوباره و عمل موفقیت آمیز یکی از آشنایان من که تومور مغزی داشت و خداروشکر خوب شده و...


    16- سیاست ایران را در سال 93 با تغییرات جدید چطور دیدی؟ (دوستان زیاده روی نکنن برای سایت خوب نیست)


    سیاست ایران که خار مادر نداره ولش کن بابا


    17.چهره ایرانی سال 1393 از نظر شما چه کسی بوده است؟
    ( ممد جواد ظریف؟)


    میر سعید معروف - احسان علیخانی


    18. یک دروغ سیزده ! بگو :


    تورم اقتصادی با شیب ملایم داره کم میشه


    19. نمره شما به سال 1393 ؟


    17

    20- در آخر یك جمله نوروزی و یه آرزو تقدیم كن به بچه ها...


    اولا عید باستانی نوروز رو به تمامی کاربران گرانقدر و دوستان عزیزم تبریک میگم و امیدوار هستم که امسال اول از همه سلامت و بعد موفق باشید.
    نوروزی که چند دهه قبل تصمیم به نابودی اون گرفتند اما موفق نشدند شاهد هستیم که امسال با عقاید خویش رخت سیاهی بر شادی ملت کشیدند و با افکار خاصشان اصالتش را از بین بردند... نوروز عربی برهمه ملت تسلیت باد!



    زنده باد پدر ایران


    ویرایش توسط Naser : 03-26-2015 در ساعت 04:20 PM
    3 کاربر مقابل از Naser عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Hamid (03-26-2015), J B L (03-26-2015), S i n a (03-26-2015)
    امضای ایشان


    Rush




صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-07-2015, 09:51 AM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 08-24-2014, 11:18 PM
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 10-15-2013, 05:05 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-02-2013, 04:57 PM
  5. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 07-27-2013, 01:36 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد