1- نظر كلیت در مورد سالی كه برای خودت گذشت؟
انصافا یکی از بدترین سالها بود برام ، تنها نقطه عطفش قبولی کنکور با رتبه خوب بود.
2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 93داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟
قبولی کنکور شاید بزرگترین و مهمترینشون برام بود که خدا رو شکر رسیدم بهش. البته چند بارم تا مرز خریدن PS4 رفتم که هر بار
یه مشکلی پیش اومد

3- بهترین و بدترین اتفاقی كه در سال 93 برات رخ داد؟
بهترینش همون قبولی کنکور بود ، اتفاق بد هم خیلی داشتیم دست رو دل ما نذار که خونه آقا

نمیدونم از کجا شروع کنم پس فعلا هیچی نمیگم
4-نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1394 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...)
ایشالله سال خوبی برا همه باشه و احساس من اینه که از سال 93 خیلی بهتر میتونه باشه.
5- نقد و انتقاد و پیشنهادت نسبت به انجمن IWE در سال 1394؟ (نقد و انتقاد واقعی کنید نه تعریف چون برای رشد انجمن نقد مفیده ! )
نقدی وارد نیست

فقط انجمن بدون چــیــز برام ناقص لود میشه ینی تو هر بخش میرم یه جاش لود نمیشه ، یه بار هدر یه بار این آیکن های ارسال پست
اینو اگه میشه یه زحمت بکشید

واِلا نقدی وارد نیست
6- بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن IWE در سالی که گذشت شنیدی خوشحال یا متاثر شدی ؟
بهترینش این بود که واقعا خوشحالم که تونستم دل خیلی از دوستان رو بدست بیارم و مارو لایق دوستی باهاشون دونستن که منم خیلی خوشحالم امید وارم
که بتونم دوست خوبی براشون باشم
بدترینش هم همین چــیــز شدن چند روز پیش


7- پنج کاربر برتر 93 از نظر شما ؟ (فعالیت مثمرثمر و یکساله و در خدمته انجمن بودن.بجزکادر هیئت مدیره )
آرش رمپیج ، علی اسکافیلد ، احمد ، آرمان ، موفا
پ ن : از بقیه دوستان عذر میخوام ما چــاکــِــر همشونم هستیم
8- درخواست شما از انجمن برای سال جدید؟
درخواست ؟

نداریم
9-بهترین فیلمها یا سریالهای ایرانی یا خارجی که امسال دیدی و خیلی بهت لذت داد ؟
والله من دانلودام زیاده اما هیچکدومشونو ندیدم اما سریال ایرانی پایتخت از همشون بهتر بود
10. بهترین و قشنگترین اهنگ (ها) یا آلبومی (ها) که امسال شنیدی کدام بودن ؟
مورد بالا در این موردم صدق میکنه
11 . wwe در سالی که گذشت را چگونه دیدی؟ ( نقد کامل)
با عرض پوزش من زیاد دیگه مثل سابق شور و اشتیاق دنبال کردنشو ندارم

دانلود میکنم و سریع تیکه تیکه میزنم جلو حتی بعضی وقتا برا پی پر ویو ها
هم همینکارو میکنم ، ولی بنظرم چندان تغییری نکرده و انگار شده شبیه یه ریَلیتی شو

پانک هم که رفت
12. پنج کشتی کچ کار برتر 93 از نظر شما؟( از رسلمنیای سال قبل تا امروز)
براک لسنر ، سث رالینز ، دین امبروز ، بری وایــِــت ، دلف زیگلر
13- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال93 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.
همشون خاطره ـست
14- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 93 كدوم مسابقه بود؟
فینال یو سی ال و بازگشت دقیقه 90 رئال که دیگه داشتم ناامیدانه نگاه میکردم بازیو ، اما راموس اون گلو زد و من از شدت خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم
برد بایرن ، برد تو الکلاسیکو و ... ( الکلاسیکو رو ندیدم کلاس بودم

)
تیم ملی ایران بهترین بازیای امسالش مقابل آرژانتین و عراق بود که تو هر دوشون داور یجورایی کارو به نفع حریف در آورد

بازی آرژانتین هم واقعا برا یه دقه هم شده خداوکیلی
اشکم در اومد

ولی بازی با عراق هم خوب بود رو گلهای پور علی گنجی و گوچی کلی داد زدم ، مشت زدم به میز ( برا تخلیه انرژی

) و اصن یه وضعی بود

کلا یکی از
دراماتیک ترین بازیای سال 93 بود برام ، چند بار جای برنده عوض شد ، ویلیامز


پنالتی ها ، کلا بازی قشنگی بود دمشون گرم
15 - بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 93 خوشحالت کرد و احساس غرور کردی چی بود (مثل صعود تیم ملی به جام جهانی ومسائل مربوط به کاربران انجمن )
بازیهای تیم ملی فوتبال با کی روش (

) ، لیگ جهانی و جام جهانی والیبال با کواچ واقعا فوق العاده بود
16- سیاست ایران را در سال 93 با تغییرات جدید چطور دیدی؟ (دوستان زیاده روی نکنن برای سایت خوب نیست)
هر روز بدتر و گرون تر از دیروز
17.چهره ایرانی سال 1393 از نظر شما چه کسی بوده است؟ ( ممد جواد ظریف؟)
تیم ملی والیبال
18. یک دروغ سیزده ! بگو :
همه تو رفاه هستن و همه چی ارزونه
19. نمره شما به سال 1393 ؟
از 20 بش 5 میدم چون واقعا افتضاح بود و تنها نکته خوبش ، همون قبولیم تو کنکور بود
20- در آخر یك جمله نوروزی و یه آرزو تقدیم كن به بچه ها...
ایشالله همتون در کنار خونواده همیشه سالم و سلامت باشید ، هیچوقت از زندگی خسته نشید و به آرزوهاتون برسید.
در آخر هم امیدوارم یه نت درست حسابی با سرعت و کیفیت بالا و قیمت مناسب گیر هممون بیاد

سال نو مبارک

علاقه مندی ها (Bookmarks)