بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

موضوع: ~_~ بـزرگتـرین بـازنـده و بـرنـده های پی پر ویو رسـلـمنـیـا 31 ~_~

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    شماره عضویت
    33199
    سن
    27
    نوشته ها
    737
    تشکر
    852
    تشکر شده 8,014 بار در 686 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    781 Thread(s)

    پیش فرض ~_~ بـزرگتـرین بـازنـده و بـرنـده های پی پر ویو رسـلـمنـیـا 31 ~_~

    بــِه نـــامــِ خـــداونــد




    امروز بزرگترین رویداد سال دبلیو دبلیو ای که رسـلمنـیا باشد برای سی و یکمین بار برگزار شد که ما شاهد یک پی پر ویو عالی و خوب با اتفاقات

    مهیج و عجیب و غریب بودیم. قاعدتا با خواندن عنوان مقاله متوجه شده اید که می خواهیم در مورد بازنده ها و برنده های این اونت صحبت کنیم.

    رسـلمنیا واقعا بزرگ می باشد و با این رویداد زیبا قطعا بازنده و برنده های آن به چیز بزرگ رسیده اند یا از رسیدن به آن بازمانده اند.

    اکنون ابتدا بزرگترین بازنده های رسلمنیا را بررسی می کنیم و سپس بزرگترین برنده ها را.




















    // Bray Wyatt\\


    خب همگی منتظر بودیم تا آندرتـیکر به مصاف بـری وایـت در رسـلمنیا برود تا ما شاهد بزرگترین مسابقه کریـر بـری وایـت باشیم.

    کسی که از هاسکی هریس تبدیل شد به بهترین و عالی ترین استار کنونی دبلیو دبلیو ای. بری وایت با نمایش عالی درون رینگ خود و کات کردن

    پرومو های فوق العاده خود را به همه اثبات نمود به طوری که همه عاشق او و گیـمک زیبا اش شدند. پس از اینکه وایت خانواده خود را رها کرد و به

    صورت سینگل به کار خود ادامه داد از قبل بیشتر هنرنمایی های وی به رخ همگان کشیده شد و اینقدر وی خوب بود که کمپانی تصمیم گرفت آنـدرتیـکر

    که یک سال گذشته اسـتریکش شکسته شد را در برابر او در رسـلمنیا 31 قرار دهد تا دوباره ادامه کریر وایت هموار تر شود و به نوعی

    آینده اش تضمین شود. هر چند یک مسابقه نمی تواند تعیین کننده باشد اما ما داریم راجب بری وایت با استعداد و حریف شناخته

    شده اش یعنی د فینام هستیم آن هم در صحنه برتر سال. خیلی ها همین که وایت در مقابل تیـکر قرار گرفت را کافی می دانستند و

    به برد و باخت هم اهمیت نمی دادند. رسلمنیا هم فرا رسید و پس از یک جنگ زیبا و خوب چهره جدید ترس مغلوب ددمن شد. این که چه کسی پیروز می شد واقعا برای خود کمپانی هم سخت بود

    تصمیم گرفتنش و از طرفی هم زیاد فرقی نمی کرد اما میتونیم بگیم به خاطر حفظ آبروی آندرتیکر هم که شده کار خوبی کرد کمپانی یک برد

    دیگر خدمت او کرد و رکوردش تبدیل شد به 1 - 22. بـری وایت قاعدتا جزء بازنده های بزرگ اصلی نبود ولی وایت را قرار دادیم چون اگر می برد خیلی خیلی بزرگتر می بود.



















    // Sting\\


    اینکه بگوییم پیـروزی تـریپـل اچ در برابر اسـتینگ غیرقابل پیش بینی بود و خیلی عجیب بود واقعا داریم اقرار می کنیم ولی در کل شاید از ده نفر ، یک نفر

    فکرش را می کرد که اسـتینگ در اولین مسابقه اش در دبلیو دبلیو ای بازنده شود. اسـتینگ و تـریپل اچ ، اســتوری بزرگ ، زیبا و مهیجی را طی

    کردند و با اتفاقات بزرگی هم همراه بود از جمله اخراج شدن گروه مقامات در سـروایـور سریـز با دخالت اسـتینگ و خراب شدن هدف های آنها باز

    هم به دست آیکون. مشکلات بین این دو زیاد شده بود به شکلی که صحبت های این دو به گذشته خود برگشت در زمانی که دو کمپانی

    دبلیو دبلیو ای و دبلیو سی دبلیو با هم به جنگ پرداختند. استـینگ در آن زمان میشه گفت یک جورایی رهبر دبلیو سی دبلیو بود و تریپل اچ هم

    در دبلیو دبلیو ای از جمله افرادی که به شدت از این کمپانی بدش می آمد و با همراهی هم تیمی هایش به جنگ این کمپانی پرداختند.

    خاطرات دوباره بین این دو زنده شد و اسـتینگ آمد تا انتقام باخت کمپانی اش را بگیرد. مسابقه جذاب و خوبی رو این دو در رسلمنیـا

    انجام دادند و رسـلینگ فن ها منتظر پیروزی استینگ بودند که با اتفاقاتی که رخ داد همه چیز تغییر کرد. ابتدا نوع مسابقه به نو دیسکالیفیشن مچ تغییر پیدا کرد. سپس هم گروه دی ایکس به کمک تریپل اچ آمدند و

    از طرفی گروه ان دبلیو او به کمک استینگ. گروه ان دبلیو او و استینگ کاملا برتر بودند تا اینکه شان مایکلز با حضورش و کمی شانس ، باعث شد

    تا هـانتر به پیروزی برسد. شایسته بود که استینگ را در این لیست قرار دهیم زیرا که او برای باخت یک جورایی به دبلیو دبلیو ای و نکته دیگر هم دست دادن او با تریپل اچ بعد از مسابقه بود.



















    // John Cena\\


    درست است ما یکی از برنده های واقعی رسـلمنیا را در این لیست قرار دادیم. جـان سـینا در رسـلمنیا موفق شد بر روسـو غلبه کند و به قهرمانی

    کمربند یونایتد استیس برسد و از آن مهمتر ، هم از کشورش امریـکا دفاع کرد و البته اولیـن باخت روسـو را در دبلیو دبلیو ای رقم زد. با این حال و

    موفقیت های سینا در رسلمنیا ما او را در این لیست بازنده ها قرار دادیم. در واقع جـان سـینا از تاپ ترین مکان به رده دوم کارد ها آمد و اکنون بر سر تایتل ایالت متحده مسابقه می دهد.

    کسی که تا رسیدن به رکـورد ریـک فلیـر یک قهـرمان جهانی فاصله دارد اکنون در این جایگاه قرار دارد. سـینا که ده سال از اولین قهرمان جهانی اش

    می گذرد و در کل در این ده سال پانزده قهرمان جهانی به دست آورده که آمار قهرمانی یک و نیم در سال می دهد حال به سطحی رسیده است

    که شاید همه دوست داشتیم آن را هر چه زودتر ببینیم. قاعدتا این پیروزی سـینا به این معنا است که او همچنان برای مدتی در این سطح از کمپانی قرار دارد و

    قطعا برای جـان سـینا که افتخارات زیادی دارد خوب نیست و او جزء بازنده های بزرگ این رسـلمنیا بدون شک بوده است.



















    // Roman Reigns \\


    رومـن ریـنز با پشت کار و نیـرو زیادی به طرف مین اونـت رسـلمنیا 31 رفت. کسی که دبلیو دبلیو ای از یک سال او را برای چنین رویدادی آماده کرد و

    یک جورایی پس از ساختن یک استار مناسب و خوب ، او را برنده رویال رامبل مچ کرد. خیلی ها تا قبل از رویال رامبل ، با ریـنز رابطه خوبی داشتند

    اما بلافاصله پس از پیروزی وی او از سوی هواداران بووو شد ! او دنیـل برایان هم از سر راه برداشت و با قدمی بزرگ و محکم خود را به میـن اونت رسـلمنیا

    فرستاد و حریف بـراک لسـنر شد تا به قهـرمانی کمربند دبلیو دبلیو ای سـنگین وزن جـهان برسد. اینقدر کمپانی به ریـنز بها داده بود که دیگر فکر

    پیروزی لسـنر بر ریـنز محال بود و همه از یک مین اونت بد از رسلمنیا صحبت می کردند و پادشاه رومی برنده این مسابقه شناخته شد تا

    امپراطوری او در دبلیو دبلیو ای آغاز شود. اما با ماندن لسـنر در دبلیو دبلیو ای ، کمتر از یک هفته همه برنامه های مربوط به میـن اونت و کمربند جهانی تغییر پیدا کرد و دیگر مین اونت لوس نبود و برنده اصلا

    مشخص نبود و رومن رینز حریف این بار به شدت سرسختری را داشت. به هر شکل رسـلمنیا و مین اونتش فرا رسید و در یک مسابقه

    دیدنی که خون هم در آن بود ریـنز میشه گفت تقریبا نابود شد اما نکته بدتر برای او ، شکستش بود. البته او به دست لسـنر

    بازنده نشد بلکه سـت رولینز او را شکست داد پس از کش کردن چمدان مانی ایـن د بـنکش. شاید رومن ریـنز استار عالی و در حد

    مین اونت نباشد ( نمی گم نیست ) اما آنقدر بزرگ شد که باخت وی قطعا هضم کردنش سخت بود و او بازنده بزرگ این رسـلمنیا می باشد.



















    // Rusev \\


    می شد رتبه یک را به استار دیگری بدهیم و منحصرا این جایگاه مربوط به روسـو نبوده است ولی به هر شکل او را برای این رتبه انتخاب کردیم.

    در واقع شاید به نظر بیاد به خاطر حضور جـان سـینا در جایگاه بازنده ها نشان دهنده این است که حریفش هم باخت به قول معروف سنگینی نداشته است اما به همین شکل هم نیست زیرا که روسـو هم تقریبا با

    سابقه فوق العاده مانند رومـن ریـنز پا به رسـلمنیا گذاشت. کسی که هرگز باختی با پین یا سابمیشن نداشته است و در برابر چلنجر های

    امریکایی اش به پیروزی رسیده و حتی قهـرمان کمربند کشورش رقیبش شده است. جـان سـینا اینبار در " رود تو رسـلمنیا " حریف روسو بود

    که در ابتدا روسو او را با سابمیشن شکست داد و نشان داد که واقعا روسو کوچک نیست و کار بزرگی انجام داده. سینا در ریـمچ خود در رسلمنیا

    با روسو دوباره مواجه شد که این بار در یک مسابقه خوب توانست به پیروزی برسد. با این باخت واقعا روسو همه چیزش را از دست داد.

    از رکورد نباختنش و واگذاری تایتل بگیرید تا شاید هم از دست دادن منیجرش لانا ! اینجور شکست و باخت برای روسـو واقعا سخت بود آن هم در بزرگترین اونت سال.




    ویرایش توسط sңдұди : 03-31-2015 در ساعت 02:03 PM
    27 کاربر مقابل از sңдұди عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (03-31-2015), Attitude-Era (03-31-2015), AƦAƾH (03-31-2015), Cerebral Assassin (03-31-2015), DEAD MAN (03-31-2015), El Niño (03-31-2015), EmInEm (03-31-2015), Hamid (03-31-2015), J B L (04-02-2015), Mr. Movie (03-31-2015), MrHOF (03-31-2015), Naser (03-31-2015), Omid_Lesnar (03-31-2015), R¡~~@ (03-31-2015), S i n a (03-31-2015), SaberKhan (03-31-2015), Scofield (03-31-2015), The Buzzards (03-31-2015), The Evil Dead (03-31-2015), The Shadow (03-31-2015), farzam_12 (03-31-2015), jessi (04-03-2015), pouryaorn (03-31-2015), rahman24 (04-01-2015), timothy (03-31-2015), АЯЭF (04-01-2015), Вαңгαмi (05-23-2017)
    امضای ایشان



    " Finn Bálor "

  2. Top | #11

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37495
    نوشته ها
    2,138
    تشکر
    17,545
    تشکر شده 13,767 بار در 1,984 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1715 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Attitude-Era نمایش پست ها
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] همین دیدی که شما راجبه رومن دارین بنده به رولیز دارم اصلا با هیچ چیز این بشر حال نمیکنم حسه یه رسلر خوبو تو ووجودم احساس نمیکنم ولی رومن حتی با اون پانچش بهترین لذتو میبرم ,مردم چطور تا قبل رویال اونو قبول داشتن یهویی بعد رویال شد یه مبتدی چوب خشک نه دوسته خوبم فقط وجود امسال برایان با اون شعار مسخرش این حسو به وجود اومد که جوش به امسال شماها هم رسید.
    مردم خوشحال شدن از قهرمانی رولیز چون رومن قهرمان نشد,خودت میگی رولیز با اون همه سابقه شد این ولی رومن تازه از سال 2011 اومد تو رسلینگ و با این تجربه به اینجا رسید بهت قول میدم تا دو سال آینده شخص محترم شما اولین نفری هستی که رومنو ستایش میکنی.در کل بحث بنده و شما به جایی نمیرسه چون شما استاری رو قبول دارین که یه پاپاسی قبولش ندارم منم طرفدار استاری هستم که شما اونو چوبه خشک و فوق مبتدی میدونید شما عاشق سبک سرعتی هستید بنده قدرتی و شاید شما بیشتر از خود مسئولان کمپانی رسلینگو میفهمی (اونا حتما چیزی تو وجود رومن دیدن که همچین پوشی خواستن بهش بدن ولی به اجبار این پوش برای یه استار معمولی شد).
    من درکم حتما از رسلینگ پایینه فقط 20 سال الکی بازی هارو دیدمو حال کردم,اوکی حق باشماست دوست دانای من من چون چیزی از رسلینگ بارم نیست این حرفارو میگم که شما واقعا نمیفهمید ولی تجربه بنده آینده ای از رومن میبینه که یه رسلر تمام عیارمیشه,رولیز با اون همه تجربه شد این و خیلی هم نمیتونه پیشرفت کنه ولی رومن با تجربه فوق کمش شد این چوبه خشکی که بهترین رکورد هارو برای خودش ثبت کرد چوبه خشکی که بهترین استار سال شد چوبه خشکی که قهرمان رامبل شد چوبه خشکی که اگه امسال رسلینگ فن های مثل شما نبودن امروز قهرمانه کمپانی بود خوب اینا کارای کمپانی هستش که درکش از فن هاش کمتره چون نمیدونست آینده کمپانی رو یه چوب خشک میدونن پس شما حتما زیادی میدونید ما و کمپانی فوق نفهمیم.
    تورو خدا پانکو با امسال رولیز مقایسه نکن که کلا به دانایی زیادت شک میکنم رو همین رولیز باش خوبه اونو با برایانو زیگلر مقایسه کن شاید در حدشون باشه.
    موفق باشید


    اقاجان من برای حرفهام دلیل آوردم اما شما اصلا...

    من میگم رینز استار خوبیه ولی بخاطر ضعف میک اسکیلز و همچنین عدم تواناییش توی پرداختن و هدایت استوری ها و نداشتن تجربه لازم نمیشه بهش اعتماد کرد و در سطح قهرمانی نیست.... حالا شما میگی بخاطر طرفداری مردم از براک و ست نتونست قهرمان بشه خوب اینهم روی نظر مسئولین تاثیر داشت ولی دلیل اصلی اینکه رومن قهرمان نشد ضعف خودش بود ، درضمن چطور انتظار داری طرفداران چنین فیس الکی رو تشویق بکنن درحالیکه نه ارتباطی باهاشون برقرار کرده و نه دوکلمه توی رینگ باهاشون صحبت کرده؟ رایبک بیشتر میتونه ارتباط برقرار بکنه.

    شما میگی همین حرفهایی که من درمورد رینز میگم رو توی رالینز میبینید خب چه ربطی داره؟ چطور به این مسئله رسیدید؟؟ رالینز یک حرکت اضافه توی صورت و بدنش ایجاد نمیکنه و از نظر میمیک صورت هم عالیه ، میک اسکیلزش که خیلی خوبه و داره بهتر هم میشه توی رینگ هم که همینطور ...الان این چه وجه مشترکی داره با حرفهای من درباره رینز ؟؟؟
    چرا نمیشه پانک رو با رولینز مقایسه کرد؟ اتفاقا نزدیکترین شخص به پانک همین رالینز هستش که یکی از القابش Next Punk می باشد... پانک هم شخصیت هیل ترسو داشت....
    دررابطه با اینکه گفتین من کشتی گیر سبک وزن دوست دارم اصلا اینطور نیست و من هرکشتی گیری که بتونه توی سبک خودش خوب کاربکنه رو میپسندم مثلا استار مورد علاقم تریپل ایچ هستش توی سبک قدرتی و براک لزنر هم دوست دارم ...مثلا ست رالینز و پانک و شان هم دوست داشتم و آدریان نویل و جف هاردی که فلایر کار هستند هم دوست دارم.


    اگر بقول شما رومن رینز دو سال دیگه استار فوق العاده ای میشه پس همون موقع باید پوش بگیره و دمش هم گرم.
    ویرایش توسط Naser : 04-01-2015 در ساعت 12:01 PM
    2 کاربر مقابل از Naser عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. R¡~~@ (04-01-2015), sңдұди (04-01-2015)
    امضای ایشان


    Rush




  3. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    شماره عضویت
    41096
    نوشته ها
    210
    تشکر
    816
    تشکر شده 259 بار در 149 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    598 Thread(s)

    پیش فرض

    همه ميدونن برايان از نوجوانيش رسلر بوده و الان يه استار درجه يك كلى طرفدار... شعار خيلى وقته هستشو همونطور كه شما از پانچ رينز لذترميبرى طرفداراهم از تمامى حركتاى منحصر به فرد و خاص دنيل و شعارش لذت ميبرن... در مورد استار خوب نبودن رالينز رالينز از همون اول كه توى شيلد بود از همه موفق تر بودو تريپل اچ رو تو استورى با اولوشن قورت ميداد چى فكر كردى در موردش؟؟؟؟ حركتاى خطرناكى كه رالينز ميزنه يك هزارمشم رينز نميتونه بزنه... ولى حركات رينز چى؟؟ تك تكشو كل استارا ميتونن انجام بدن پس يعنى اينكه رينز خاص و منحصر به فرد عين زيگلر ، برايان و رالينز نيست... زيگلر يه استار به تمام معناس كسى ازش ايراد بگيره يعنى نميدونه رسلينگ چيه... به قول ناصر يه استعداد نهفتس و به دليل بدن مصدوميت پذيرش كمپانى بهش كمربند هاى مهمو نميده و يه استار درجه يك هست و ١٠ تاى رينز... دنيل يه استار جوون و با استعدده و حتى اونايى كه ازش بدشون مياد نميتونن ازش ايراد فنى تو رسلينگ بگيرن .. تكه.... و اينكه شما گفتى تورستلينگ حدى وجودنداره دنيل در حد تريپل اچ نيست؟؟ تريپل اچ الان پيره و دنيل از همون اول مسابقه يه سروگردن بالاتر بود و تريپل اچ هيچ كارى نكرد... دنيل در حد باتيستا نيست؟؟؟؟ اين حرفاى بجه بازى رو كه انگار فقط دوروزه رسلينگ ميبينيد نزنيد لطفا.... يكمى تامل
    2 کاربر مقابل از R¡~~@ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Naser (04-01-2015), sңдұди (04-01-2015)
    امضای ایشان


  4. Top | #13

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    شماره عضویت
    33199
    سن
    27
    نوشته ها
    737
    تشکر
    852
    تشکر شده 8,014 بار در 686 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    781 Thread(s)

    پیش فرض

    اقا از نظر من هم سـت رولیـنز استار فوق العاده ای هست و هم رومن ریـنز. دوتاشون خوب هستند اما اگر قرار باشه من کسی رو انتخاب کنم اینجا من به رولیـنز رای میدم.

    رومـن ریـنز اون اوایل در دبلیو دبلیو ای واقعا خوب بود و عالی کار می کرد اما این حالت گروهی بود که بعضی از مشکلاتش رفع می شد از سوی دیگران و فقط کار رینگش

    به خوبی مطرح می شد. از زمانی هم که به صورت سـینگل کار کرد باز هم درخشید اما به مرور زمان اشکلاتی زیادی در او دیده شد که واقعا هم کوچیک نبودند.

    کار در رینگش که تغییری نکرد و همچنان خوب و عالی هست اما ارتباط بر قرار نکردن با هواداران و البته نداشتن تخصص در کار با میکروفن هم که واقعا ضایع می باشد.

    این روز ها در رسـلینگ این مورد آخر حرف جدی ای را می زند. حالا ریـنز درسته کامل نیست ولی باز هم استار خوبی نشون داده و این که تا مین اونت رسـلمنیا هم رفته

    خود نشان ــه خوبیست و اون لیاقتش رو داشت حالا زود یا دیر و حتی قهـرمانی. بدون شک ریـنز این توانایی رو داره ولی برای حالا خیر.


    به ســت رولیـنز برگردیم. رولیـنز هم کار در رینگ عالی داره و هم کار با میکروفن خیلی خوب یا اگر نگیم تاپ تاپ ، حداقلش اینه که یه سر و گردن بالاتر از ریـنز هست.

    اون موقع هم که ما سـت رولیـنز و دیـن امبروز رو توی گروه شیـلد به قول معروف یه قدم عقب تر از ریـنز میدیدیمش همین است که کمپانی به ریـنز اکثر پوش ها را

    می داد. به عنوان مثال تمام کننده کار ، رکورد رویال رامبل ، سـروایور سریـز ، زننده فینیشر گروهی و ... . همه اینها تاثیر گذار بودند و همیشه خواهند بود.

    سـت رولیـنز از یک لحاظ دیگر واقعا عالی و بی نظیر است و من به جرات میتونم بگم که جزء بهترین های تاریخ خواهد شد و آن داشتن یک کـرکتـر زیبا.

    یعنی هم میتونه از پس هـیل بر بیاد و هم فیس آن هم به صورت عالی. کمتر کسانی از این توانایی برخودار بودند. پـانک ، ادج ، جریـکو و چند تای دیگر از بهترین ها بودند از این نظر.

    سـت رولیـنز همچنین از تجربه بیشتری برخوردار است و اگر مسابقات او در برند های کوچیک و کمپانی های دیگر را دیده باشید متوجه می شید که واقعا فوق العاده بوده

    و این تازگی نداره و به مدت زیاد تجربه کسب و به خوبی از استعدادی درونی که داره استفاده می کنه و مسابقات با امتیاز بالایی هم از دیـو ملتزر دریافت کرده.



    حالا این بحث قهرمانی یکم زوده و زمان زیادی تا پایان کریر این دو باقی مونده و این تازه شروع کار این دو استار است.



    ویرایش: راستی دوستان لطفا از بحث های اصلی هر مقاله و تاپیک خیلی دور نشید زیاد خوب نیست البته این بحث ها خیلی هم خوب می باشد
    ویرایش توسط sңдұди : 04-01-2015 در ساعت 12:19 PM
    3 کاربر مقابل از sңдұди عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Attitude-Era (04-01-2015), Naser (04-01-2015), R¡~~@ (04-02-2015)
    امضای ایشان



    " Finn Bálor "

  5. Top | #14

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4662
    سن
    37
    نوشته ها
    423
    تشکر
    2,157
    تشکر شده 1,009 بار در 296 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    572 Thread(s)

    پیش فرض

    خوب بنده رینزو قبول دارم چون چیزی از رسلینگ نمیفهمم و کمپانی هم بی دلیل رو رومن زوم کردش حتمی چیزی باریش نی الکی 40 ساله داره یه کمپانی بزرگ رو اداره میکنن.
    ست هروقت یه دهم پانک شد راجبش بحث میکنم.
    شما زیادی میدونید پس توجیه بنده نفهم سخته چون تازه به قول یکی از دوستان که زیگلر رو 10 برابر رینز میدونه دو روزه رسلینگ میبینم و حتما کمپانی هم تازه 4 روزه سرپاست.
    من امروز دارم سنگه چوبه خشکی رو به سینه میزنم که با 3 سال تجربه چنان پوشی گرفت که بعضی ها با اون تجربه و ناب بودنشون تو خوابم نمیبیند حالا چرا چون کمپانی چیزی تو وجود همین چوب خشک میبینه کمپانی که آندر رو آندر کرد راکو راکو استون کلدو استون کلد و .... پس شک نکنید چنان پشت همین رومن وایمیسن که ده ها پوش بزرگتر از این هم خواهد گرفت چرا چون واقعا میفهمن چه استاری به درد چی میخوره.
    فلا رولیز رو در حد خیلی پایینی میدونم کاملا مشخص بود کمربند براش زیادیه مخصوصا اون فیسش که کلا حال نمیکنم نه کاریزمایی داره نه حالته خاصی رینگ اسکیلزشم چیزه خاصی نیست رینگ اسکیلز یعنی پانک یعنی جف یعنی شان مایکل یعنی همین آدریان نویل که حرفای زیادی برا گفتن داره.
    رولز استار خوبیه ولی اصلا در حد قهرمانی تو رسلمنیا نبود خیلی خیلی براش زود بود همینطور که برا رومن زود بود قبلا هم گفتم براک شایسته پیروزی تو مین اونت بود باید با قهرمانی بیرون میومد و تو راء رولیز کش میکرد ولی این اتفاق نیوفتاد چون کمپانی چنان علاقه ایی به رومن داره که حاضر نشد حتی اونو درمقابل براک شکست بده و تنها راه هم کش کردن ست بود.شما که انقدر فهم رسلینگتون بالاست میدونید کمپانی کسی رو دوست داشته باشه یعنی چی پس منتظر اون روز باشید دوستای دانای من.
    ویرایش توسط Attitude-Era : 04-01-2015 در ساعت 03:21 PM
    کاربر مقابل از Attitude-Era عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: sңдұди (06-11-2015)
    امضای ایشان

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  6. Top | #15

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    شماره عضویت
    33199
    سن
    27
    نوشته ها
    737
    تشکر
    852
    تشکر شده 8,014 بار در 686 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    781 Thread(s)

    پیش فرض

    اگر بخوایم بگیم کش کردن موفق رولیـنز در رسـلمنیـا بهتر بود یا راو من باید بگم که واقعا با همین کش ســت رولیـنز بود که میـن اونـت

    خیلی بهتر و عالی شد و ایـنکه ســت رولیـنز استار واقعا خوب و شایسته ای است و این که او را در رسـلمنیا و در مین اونت برنده و چمپ

    کردن خیلی بهتر و برتر از شو راو می بود. اینی که شما میگید زود یا دیر بود ، فرقش توی 24 ساعت هست.

    راستی دوست عزیز به شخصه من توهین نکردم ولی کلا این لحن صحبت کردن بد است و فقط ما داریم بحث می کنیم.
    2 کاربر مقابل از sңдұди عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Naser (04-01-2015), R¡~~@ (04-02-2015)
    امضای ایشان



    " Finn Bálor "

  7. Top | #16

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    شماره عضویت
    41096
    نوشته ها
    210
    تشکر
    816
    تشکر شده 259 بار در 149 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    598 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Attitude-Era;316529[SIZE=3
    ][/SIZE]
    فلا رولیز رو در حد خیلی پایینی میدونم کاملا مشخص بود کمربند براش زیادیه مخصوصا اون فیسش که کلا حال نمیکنم نه کاریزمایی داره نه حالته خاصی رینگ اسکیلزشم چیزه خاصی نیست رینگ اسکیلز یعنی پانک یعنی جف یعنی شان مایکل یعنی همین آدریان نویل که حرفای زیادی برا گفتن داره.
    رولز استار خوبیه ولی اصلا در حد قهرمانی تو رسلمنیا نبود خیلی خیلی براش زود بود همینطور که برا رومن زود بود قبلا هم گفتم براک شایسته پیروزی تو مین اونت بود باید با قهرمانی بیرون میومد و تو راء رولیز کش میکرد ولی این اتفاق نیوفتاد چون کمپانی چنان علاقه ایی به رومن داره که حاضر نشد حتی اونو درمقابل براک شکست بده و تنها راه هم کش کردن ست بود.شما که انقدر فهم رسلینگتون بالاست میدونید کمپانی کسی رو دوست داشته باشه یعنی چی پس منتظر اون روز باشید دوستای دانای من.
    داداش ى ميگى؟؟؟؟ كمپانى اينقدر رومنو دوس داره كه حاضر نشد مقابل اسطوره شكست بده بعدش مقابل به قول خودت يه استار سطح خيلى خيلى پايين پين شه؟؟؟ رينگ اسكيلز؟؟؟؟ يعنى واقعا رينگ اسكيلز رومن و با رالينز يكى ميكنى؟؟؟ رومن چه حركت خاصى داره؟؟؟ يه دراپ كيك يا يه سوپلكس تو عمرش نزده بعدش حرف از رينگ اسكيلز بالاى رينز ميزنى؟؟ رينگ اسكيلز يعنى پانك يعنى جف يعنى شان يعنى همين ادرين نول درستتت... ولى چى؟؟؟ خداييش ادرين نول رينگ اسكيلزش بالا و حركات بسيار خاصى ميزنه ولى تك تكشونو سث قادر به اجرا هست حتى اون رد اررو رو... اسطوره صان مايكل موقعى كه ٣ ساله به رستلينگ وارد شده اصلا بلد بود رستل كنه؟؟؟ تو الان رالينز رو بااون موقع شان مقايسه كن و مخصوصا پانك... پانك وقتى استارت زد توى سال سوم (( امسال هم سال سوم رالينزه)) مقايسه نميشد كرد با رالينز ...
    کاربر مقابل از R¡~~@ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Naser (04-02-2015)
    امضای ایشان


  8. Top | #17

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    شماره عضویت
    40746
    نوشته ها
    19
    تشکر
    46
    تشکر شده 17 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    5 Thread(s)

    پیش فرض

    اولا از مقالتون تشکر کنم و رک بگم دوست عزیز نویسنده این تاپیک تحت تاثیر شعور رسلینگیت قرار گرفتم کامل و از هر جنبه برسی کرده بودی و تو متن تاپیکت برای کاندیداهات انتخابای خوبی داشتی .


    من خودم نیمه طرفدار رومن رینزم ! یعنی به عنوان یه رستلر با پتانسیل بالا بهش باور دارم .... اما ترجیح میدادم امسال تو همون نیمه های وقت مسابقه بعد از خوردن F5 سوم بازی رو ببازه ، چرا ؟ چون رینز درسته فیزیک و کاریزمای خیلی خوبی داره ...اما هنوز سطح رسلینگش در حد متوسطه ، با بیت آپ کردن مارک هنری و رستلر هایی مثل رالینز (که البته بگم رالینز رستلر خیلی خیلی خوبیه اما بخاطر حظورش در اتوریتی و مجبوریتش به استفاده بیشتر از میکروفون و اینکه در بردهاش اعضای اتوریتی هم باید سهیم میبوده اند یکم افت داشته) به سطحی نمیرسی که بیایی براک لزنر رو بزنی .

    منظورم از سطح رسلینگ متوسط اینه که رینز هیچ حرکت جدیدی وارد WWE نکرده فینیشرش که از قدیم بوده..ساموآدراپ هم همینطور، سوپرمن پانچش هم در واقع سوپرمن پانچ نیست ، سوپرمن پانچ واقعی رو باید برین مسابقات نیک دیاز در ufc ببینید ببینید یعنی چی ، در اجرای حرکاتش هم خیلی دقیق نیست ولی Miss و Faking زیاد داره . اینا شاید تو یه نگاه به چشم نیاد اما تو ذهن بیننده اثر میذاره و خیلی خاص جلوه نمیکنه رسلر ... که برای شکست دادن براک لزنری که تیکر رو در سومین F5 تسلیم کرد و خودش چندین فینیشر در مسابقه استریک....نزدیک به ده فینیشر در مسابقه رویال رامبل تحمل کردو به رینگ برگشت ، باید خاص باشی .

    امسال رو میتونست ببازه اما سال بعد حتی قویتر برگرده و اون موقع براک رو شکست بده که خیلی جالب تر میشد ، چون اون موقع WWE به جز براک یه بلاکباستر دیگه هم در راستر خودش پیدا میکرد .... اما الان یه بلاک باستر مثل لزنر ، یه رستلر Overload شده مثل رینز ... و یه رستلر ثل رالینز decahrge سر و کار داریم....که منظورم از overload بودن رینز اینه که الان خیلی تو اوج بود ولی شاید چند ماه دیگه تو یه مسابقه ساده با یه فینیشر ساده پین بشه ! بلایی که سر خیلی رسلر ها اومده... رالینز هم الان در همون رسلمنیا به رندی اورتون که بعد از 6 ماه برگشته و هیچ مومنتومی نداشت باخت و الان قهرمانه .. وات ؟!؟ الان رالینز به سانتینو مارلا هم کمربندشو ببازه جای تعجب نداره ... چه برسه که چلنجر هایی مثل رندی#1Contender و براک و رینز و غیره داره !
    کاربر مقابل از Narcissistic Cannibal عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: sңдұди (04-03-2015)
    امضای ایشان


    They Shall Fall , And You Shall Fall Without Me

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |مقـــاله| |/\| برترین لحظات تاریخ پی پر ویو الـیمنیشن چـمبر |\/|
    توسط sңдұди در انجمن مقالات
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 02-22-2015, 10:30 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-09-2014, 07:22 AM
  3. |اخبــــار| ثبت دو مسابقه برای پی پر ویو noc | پوستر تیلیغاتی پی پر ویو hiac
    توسط Lord MosT@fa در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-06-2014, 09:25 AM
  4. |مقـــاله| .::. مسابقات احتمالی و خوب برای پی پر ویو بتل گراند .::.
    توسط sңдұди در انجمن مقالات
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 07-05-2014, 01:08 PM
  5. تم سانگ رسمی پی پی ویو tlc 2013
    توسط AmirScofield در انجمن موزیک ستاره ها و مسابقات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-05-2014, 10:05 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد