سلام بر مافیاهای اعظم

در مورد جوایز خواستم یه چنتا نکته رو عارض شم که دیگه هیچ گونه شک و شبهه ایی نمونه
اینکه این چند هفته رو داریم با جوایز ویژه میریم جلو تا نیم فصل اول هست که میشه تا پایان هفته ی 15 ـم
در نیم فصل دوم رویه ی کار فرق میکنه
قصد اصلی از این کار ایجاد انگیزه بوده یه ذره بیشتر دل بدن
اما در مورد جایزه آخری که هست میدونم خیلی هم زیاده 40 امتیاز ویژه ولی خیلی روی این امتیاز فکر کردم
ما نحوه ی جایزه دادن رو به گونه ایی میزاریم که میدونیم بدست اومدنش خیلی سخت هست
از او شروع میکنم امتیاز 85 امتیازی نیست که به راحتی بدست بیاد کما اینکه همه از این عدد رد شدن بهش نرسیدن
دربی پایتخت رو هم با توجه به نتایج پارسال و اینکه مساوی نداشت مطمئن بودم امسال همه ی کاربرا رای به برد تیمشون میدن
کمتر کسی میاد بگه مساوی میشه پس احتمال اینو دادم اگه یک درصد هم مساوی شه همه خراب کردن و جایزه ویژه رو از دست میدن همونطور هم که دیدی فقط یک نفر تونست درست حدس بزنه
اما در مورد این جایزه آخری نه می خوام ناامید کنم کسی رو نه اینکه روحیه الکی بدم
با توجه به نحوه ی امتیاز دهی و ب توجه به امتیازات بدست اومده در هفته های پیشین و در سالهای قبل
امتیاز 20 امتیاز بسیار سختی هست یعنی اینکه کمتر کسی میتونه 20 امتیاز رو از یک هفته بدست بیاره
پس بنابراین ما جوایزی رو که قرار میدیم طوری قرار میدیم که سطحش بالا باشه
نبینم در مورد داوری کسی حرفی بزنه وگرنه مورد عنایت قرار میگیره

ممد بهتره در مورد داوری سیاست خاصی رو اتخاذ نکنی

باشد تا رستگار شوید...
علاقه مندی ها (Bookmarks)