بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: دنیل برایان : دوست دارم روزی در مقابل شاون مایکلز قرار بگیرم

  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    6787
    سن
    31
    نوشته ها
    3,399
    تشکر
    20,039
    تشکر شده 19,770 بار در 2,823 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    حالت من
    Vaaaaay
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1722 Thread(s)

    پیش فرض دنیل برایان : دوست دارم روزی در مقابل شاون مایکلز قرار بگیرم



    اخیرا دنیل برایان در طول تور تبلیغاتی 2k Sports در یک جلسه ی پرسش و پاسخ به سوالاتی در مورد خود پاسخ داد که در ادامه قسمت های مهم این مصاحبه را مشاهده می کنید.

    برایان در ابتدا می گوید : فکر میکنم که Finn Balor فوق العاده است و من عاشق اینترنس او هستم ؛ او بدون گریم هم شخصیت بزرگی دارد.

    برایان در ادامه به تمجید از نویل می پردازد و میگوید که او در اجراهایش کارهایی انجام می دهد که هیچ شخص دیگری قادر به انجام آن ها نخواهد بود.

    در ادامه او به تریلر قسمت جدید سری ترمیناتور اشاره کرد و گفت : تریلر قسمت جدید ترمیناتور غیر واقعی بود. ترمیناتور نوشیدنی نمیخوره ؛ در حالیکه تو تریلر ، ما تو دست آرنولد آبجو می بینیم.

    برایان همچنین حتی با وجود باخت در مقابل رومن رینز ، از مسابقه اش با او بسیار خوشحال بود و بعد از اتمام مسابقه احساس می کرد که نمایش بسیار هنرمندانه ای را به منصه ظهور گذاشته است.

    او همچنین خاطره ای از کشتی گرفتن در پرتلند تعریف کرد ؛ جایی که رودی پایپر نام او و تونی کوزینا را فراموش کرده بود.

    دنیل همچنان گفت که دوست داره با شاون مایکلز کشتی بگیره ؛ اما مطمئن نیست که HBK حاضر باشه به خاطر مسابقه با او از شکار کردن دست بکشه.
    14 کاربر مقابل از El Niño عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Amir s (10-10-2015), DEAD MAN (10-13-2015), Dash.Hossein (10-13-2015), Dr.Jalal (10-10-2015), Keyvan (10-11-2015), LONE WOLF (10-10-2015), S i n a (10-10-2015), Scofield (10-10-2015), jessi (10-13-2015), mahdy77 (10-10-2015), phenome (10-10-2015), pouryaorn (10-11-2015), Ħ д † ε Р(10-11-2015), АЯЭF (11-08-2015)
    امضای ایشان



    من در نمیزنم میام با لگد...

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    شماره عضویت
    41728
    نوشته ها
    630
    تشکر
    1,484
    تشکر شده 4,216 بار در 637 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    500 Thread(s)

    پیش فرض

    من که هیچ وقت نتونستم با دنیل برایان رابطه خوبی برقرار کنم! اصن تو کتم نمیره این آقا، پرو رسلره. درسته رسلر های کوچیک اندامی دیگه هم هست اما کلن ازین خوشم نمیاد. به خاطر این باتیستا خراب شد و رفت. مین اونت رسلمنیا با میز خیلی برام جالب بود اما با بریان رام مزخرف بود.
    این حس رو نسبت به ای جی لی هم کاملا دارم
    خداروشکر هردو رفتن تا ابد
    3 کاربر مقابل از Dr.Jalal عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. LONE WOLF (10-10-2015), SHAHIN (10-10-2015), mahdy77 (10-10-2015)
    امضای ایشان



  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    شماره عضویت
    43234
    سن
    27
    نوشته ها
    1,186
    تشکر
    19,752
    تشکر شده 5,073 بار در 1,071 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1056 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط taker190 نمایش پست ها
    من که هیچ وقت نتونستم با دنیل برایان رابطه خوبی برقرار کنم! اصن تو کتم نمیره این آقا، پرو رسلره. درسته رسلر های کوچیک اندامی دیگه هم هست اما کلن ازین خوشم نمیاد. به خاطر این باتیستا خراب شد و رفت. مین اونت رسلمنیا با میز خیلی برام جالب بود اما با بریان رام مزخرف بود.
    این حس رو نسبت به ای جی لی هم کاملا دارم
    خداروشکر هردو رفتن تا ابد
    اره واقعا به خاطر این بز دو تا رویال رامبل رو خراب کردن و کاری کردن باتیستا فقط تحقیر بشه بعد از بازگشتش من نمیفهمم چجوری اینهمه دوسش دارن؟
    2 کاربر مقابل از mahdy77 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dr.Jalal (10-10-2015), SHAHIN (10-10-2015)

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    شماره عضویت
    32335
    سن
    28
    نوشته ها
    695
    تشکر
    4,734
    تشکر شده 5,566 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1084 Thread(s)

    پیش فرض

    خوب اگه دقت کنین فرمول محبوبیت ثابته..یعنی برایان داره دقیقا همون مسیری رو میره که سینا رفت و قطعا اگه کمپانی عادل باشه چندسال بعد برایان هم بوو خواهد شد..چون اون هم داره خسته کننده میشه
    2 کاربر مقابل از LONE WOLF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SHAHIN (10-10-2015), mahdy77 (10-10-2015)
    امضای ایشان

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    شماره عضویت
    43234
    سن
    27
    نوشته ها
    1,186
    تشکر
    19,752
    تشکر شده 5,073 بار در 1,071 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1056 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط BANE نمایش پست ها
    خوب اگه دقت کنین فرمول محبوبیت ثابته..یعنی برایان داره دقیقا همون مسیری رو میره که سینا رفت و قطعا اگه کمپانی عادل باشه چندسال بعد برایان هم بوو خواهد شد..چون اون هم داره خسته کننده میشه
    الان دیگه گندش درباره این بز در اومده ، دیگه از راک و استین که محبوب تر نیست ، ولی الان اگه این بز تو یه مسابقه ببازه همه شروع میکنن بوو کردن ، همش باید این برنده باشه ،هیچ وقت برای جان سینا تا این اندازه زیاد نبود
    کاربر مقابل از mahdy77 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (10-10-2015)

  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    36159
    نوشته ها
    280
    تشکر
    330
    تشکر شده 689 بار در 241 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    952 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط taker190 نمایش پست ها
    من که هیچ وقت نتونستم با دنیل برایان رابطه خوبی برقرار کنم! اصن تو کتم نمیره این آقا، پرو رسلره. درسته رسلر های کوچیک اندامی دیگه هم هست اما کلن ازین خوشم نمیاد. به خاطر این باتیستا خراب شد و رفت. مین اونت رسلمنیا با میز خیلی برام جالب بود اما با بریان رام مزخرف بود.
    این حس رو نسبت به ای جی لی هم کاملا دارم
    خداروشکر هردو رفتن تا ابد
    مین اونت رسلمانیا 30 که خیلی مزخرف و تخیلی بود شکی هم درش نیستولی مین اونت رسلمانیا 27 مسلما بدتر هم بود. فقط حضور راک بود که یه کمی قابل تحملش کرد و گرنه خود مسابقه هیچی نداشت
    2 کاربر مقابل از kourosh cr7 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dr.Jalal (10-11-2015), mahdy77 (10-11-2015)
    امضای ایشان


  7. Top | #7

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37515
    نوشته ها
    70
    تشکر
    605
    تشکر شده 185 بار در 63 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    429 Thread(s)

    پیش فرض

    حالا برایان برمی گرده یا نه ؟؟ به نظرم اگه برگرده باید ازش به عنوان یک رسلر درجه 2 استفاده کنن و دیگه براش استوری با تاپ استارها نذارن . با اون شعار مسخره یس یس
    2 کاربر مقابل از hamidh2s عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SHAHIN (10-11-2015), mahdy77 (10-11-2015)

  8. Top | #8

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    شماره عضویت
    32335
    سن
    28
    نوشته ها
    695
    تشکر
    4,734
    تشکر شده 5,566 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1084 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamidh2s نمایش پست ها
    حالا برایان برمی گرده یا نه ؟؟ به نظرم اگه برگرده باید ازش به عنوان یک رسلر درجه 2 استفاده کنن و دیگه براش استوری با تاپ استارها نذارن . با اون شعار مسخره یس یس
    متاسافنه اینگونه نیست..حتی پارسال هم که ناگهان قبل از راسل مینیا 31 برگشت به زور قهرمان اینتر کانتیننتال شد و دوباره مصدومیت..حتی احتمال میره این تایتل رین طولانی رالینز صرفا برای این باشه که برایان بیاد و دوباره در نقش یک غول کش قهرمان بشه..هرچی باشه کمپانی الان دچار افت ریتینگ شده و برایان تنها کسیه که تماشاچی ها کاملا دوسش دارن(متسفانه )پس به محض برگشت پوش خوبی خواهد گرفت...
    2 کاربر مقابل از LONE WOLF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SHAHIN (10-11-2015), mahdy77 (10-11-2015)
    امضای ایشان

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    شماره عضویت
    41728
    نوشته ها
    630
    تشکر
    1,484
    تشکر شده 4,216 بار در 637 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    500 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط bane نمایش پست ها
    متاسافنه اینگونه نیست..حتی پارسال هم که ناگهان قبل از راسل مینیا 31 برگشت به زور قهرمان اینتر کانتیننتال شد و دوباره مصدومیت..حتی احتمال میره این تایتل رین طولانی رالینز صرفا برای این باشه که برایان بیاد و دوباره در نقش یک غول کش قهرمان بشه..هرچی باشه کمپانی الان دچار افت ریتینگ شده و برایان تنها کسیه که تماشاچی ها کاملا دوسش دارن(متسفانه )پس به محض برگشت پوش خوبی خواهد گرفت...
    بنظرمن خود wwe هم برايان رو نميخواد. خود دنيل تاحالا بارها گفته كه چندين دكتر منو clear كردند اما دكتر هاي wwe و مقاماتش نميذارن مسابقه بدم
    3 کاربر مقابل از Dr.Jalal عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. LONE WOLF (10-11-2015), SHAHIN (10-11-2015), mahdy77 (10-11-2015)
    امضای ایشان



  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    شماره عضویت
    32335
    سن
    28
    نوشته ها
    695
    تشکر
    4,734
    تشکر شده 5,566 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1084 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط taker190 نمایش پست ها
    بنظرمن خود wwe هم برايان رو نميخواد. خود دنيل تاحالا بارها گفته كه چندين دكتر منو clear كردند اما دكتر هاي wwe و مقاماتش نميذارن مسابقه بدم
    wwe در طول دوسال گذشته استوری هاش حسابی از مصدومیت و خداحافظی و آف های بی موقع ضربه خورده..احتمالا دنبال موقعیت مناسب برای ورودش هستن تا دوباره مصدوم نشه..یا بیهوده تو شو ها ظاهر نشه
    3 کاربر مقابل از LONE WOLF عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dr.Jalal (10-11-2015), SHAHIN (10-11-2015), mahdy77 (10-11-2015)
    امضای ایشان

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فوری: هادی نوروزی درگذشت!
    توسط Naser در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: 10-03-2015, 11:21 AM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-07-2015, 07:32 PM
  3. |مقـــاله| بهترین مبارزان ufc : روندا روزی
    توسط Naser در انجمن مقالات و پیش نمایش ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-02-2015, 03:32 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 05-14-2015, 02:36 PM
  5. به یاد آن روزی که فوتبال را شگفت زده کردی !
    توسط J B L در انجمن مقالات اختصاصی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 08-29-2014, 08:30 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد