بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: عملکرد علی ؟

رأی دهندگان
19. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • عالی

    15 78.95%
  • خوب

    2 10.53%
  • متوسط

    0 0%
  • ضعیف

    2 10.53%
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 35

موضوع: >>> شب های شیشه ای با حضور لجند انجمن ---> Scofield

  1. Top | #11

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط EmInEm نمایش پست ها
    سلام علی جات

    سلام علیرضا جان

    ترک مورد علاقتو از افراد زیر بگو عزیزم

    آئین : مترو ، چشمای بارونی
    النور : -
    سورنا : زیادن . بعد از من ، دو شب ، مستی
    جی جی و سیجل : پسر بد - سیجل
    بزرگ : خود ترک " بزرگ "
    خلوت : همین ترکش با صادق " برای " خیلی خوب بود . " داستان ما " ـش هم حال کردم .
    بهرام : افسوس
    لیتو : دادیم رفت تو رو
    داریوش : سرباز صفر
    داتیس : نفرین نامه
    عرفان : یادته
    فرشاد : بپرس
    جی دال : -
    همزاد : دهلیز
    هیچکس : آهنگِ خوب زیاد داره . ولی من با " ما از اوناشیم " و " من اگه تو نباشی " خیلی حال می کنم .
    فدایی : " نمیدونم " ، " چی شنیدی " ، " ایران ایران "
    قاف : 80 ، میان غمهایم
    حصین : دلخوشی ، تنهایی
    صادق : اعتراف
    جاستینا : دختر رپ
    خلصه : فکر و خیال
    لکنت : نشنیدم تا حالا .
    نوید : دیروز امروز فردا ، یه روز آفتابی
    نرگال : -
    پایا : -
    پوتک : کاپیتان
    رض : رنگی ، دختر مامان
    پیشرو : کلافگی
    شایع : نفهم ، حاج مهدی
    انورتو : و من لغزیدم
    بامداد : انزوا
    a2 : تو با منی
    اعضای چریک : حلال ، پاورقی
    شانو : -
    بنیامین : -
    اوج : آهنگ ازش شنیدم ولی ترک خوب ...


    و اینکه افرادی از انجمن رو که حضوری ملاقات کردی نقد و بررسیشون کن...

    خودت : بر خلاف شخصیتِ مجازی ـت که میخوای با همه چیز مخالفت کنی ، خیلی سر به زیر و آروم و اوکی هستی .

    آرمان : همین شخصیتِ مجازی رو داره . شوخ ، دوست داشتنی .

    آرمین : شخصیت جالبی داره و کلاً پسر روالیِ .

    شروین : شوخ ، با مرام .

    امیر : باهاش خیلی راحتم . کلاً هر حرفی باشه بهش راحت میزنم .

    امیر جی بی ال : همیشه آدم رو با تعریفای بیش از حد خجالت زده میکنه و کلاً آدم با اخلاقی هم هست .

    احمد : پر جنب و جوش و دوست داشتنی .

    عارف : خیلی پسرِ مــِـلو و اوکی ای ــه .

    رسول : با اینکه یه بار دیدمش اما خیلی باهاش حال کردم ، خیلی Cool ـه .

    حامد : کلاً یه شخصیت خاص و جالبی داره . یه جنتلمنِ واقعی ـه .

    سید : با اخلاق ، سر به زیر ، متین .

    حصین المپیک : زیاد ندیدمش اما همون چند باری که دیدم خیلی مشتی بود .

    احسان : اونم مث سید ، آروم و سر به زیر .

    علی هولی : بر خلاف شخصیتِ مجازی ـش خیلی آروم و لایتِ .

    پژمان : دوست داشتنی و کاریزماتیکـ .

    عرفان : تو دل برو و عزیز .

    پوریا : یه پارچه آقا .

    دیگه یادم نمیاد کسیُ اگه از قلم افتاد ببخشید .




    با تشکر

    یور ولکام :|
    جوابِ سوالای علیرضای عزیز
    ویرایش توسط Scofield : 02-06-2016 در ساعت 02:39 PM
    17 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-06-2016), AREF TAKER (02-07-2016), AƦAƾH (02-06-2016), Dash.Ali (02-07-2016), EmInEm (02-06-2016), LONE WOLF (02-08-2016), MrHOF (02-06-2016), S i n a (02-06-2016), Seraph (02-07-2016), The Buzzards (02-06-2016), The Fallen (02-06-2016), The Shadow (02-06-2016), bomb5 (02-07-2016), mahdy77 (02-06-2016), Ħ д † ε Р(02-08-2016), АЯЭF (02-06-2016), Вαңгαмi (02-06-2016)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  2. Top | #12

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط АЯЭF نمایش پست ها
    سلام علی جان

    سلام عارفِ گل

    خوبی؟؟

    فداتم

    چه خبر؟درسا خوبه؟

    شــُـکر ، میگذره .

    ناموسا علی قاف؟

    با استایل ـش حال می کنم .


    چی داره خوشت میاد؟

    استایل

    اصن در سطحه فدایی و هیچکس نیست

    100% حتی به نظرم رپ کردنِ داریوش از علی قاف بهتره .

    نظرت در مورد امامم؟

    الاوکیلی خـیـــلی خـــووووبه . یه دونه باشه .

    هم صداش ، هم رپ کردنش ، هم تیکه هاش 3> کــلاً لاتی داره


    به نظرت سورنا البوم میده امسال؟

    فکر کنم نه .

    ولی دوست دارم بده ، اگه بده عالی میشه .


    تیم منتخب فوتبالت رو بگو

    کان
    مالدینی - پویول - بِلِتی
    بکام - رویس - اینیستا - ژاوی
    مسی - سوارز - رونالدینیو

    مربی ـش : پپ


    یه تیم منفورت هم بگو

    چک
    مارسلو - تری - بنگر
    فیگو - رائول گارسیا - خلعتبری - پیام صادقیان :|
    رونالدو ( اوریجینال نه ) - دروگبا - آنلکا

    مربی ـش : مورینیو


    نظرت در مورد امیر قلعه نویی؟

    واقعاً استقلالی نیست . هر موقع تو استقلال بوده با باند بازی و سایر داستان ها سعی تو موفق کردن تیم داشته که این سال های آخر عملاً ریــــد . هر موقع هم که تو تیم نبوده بدِ تیم ـو خواسته .

    کلاً حال نمی کنم باهاش و برای شخصیتِ حقیقی ـش احترامی قائل نیستم .


    اخر فصل استقلال چندم میشه؟

    قهرمان

    بهترین مدیرایه هر بخشو از نظرت بگو

    رسلینگ : آرش
    دانلود رسلینگ : سینا
    گالری : آرمان
    ورزش : ارسلان
    سینما : احمدرضا
    موزیک : علی رولت
    گیم : کیوان - سید
    گوناگون : آرش سرپا


    تو انجمن از کی خوشت نمیاد؟دوست داشتی بگو

    کلاً با آدم مــایه خــال حال نمی کنم .
    همینا فعلا بسه بازم میام

    دمت گرم

    فعلا

    به سلامت
    جواب سوالای عارفِ عزیز
    16 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-06-2016), AREF TAKER (02-07-2016), AƦAƾH (02-06-2016), Dash.Ali (02-07-2016), EmInEm (02-06-2016), LONE WOLF (02-08-2016), S i n a (02-06-2016), Seraph (02-07-2016), The Buzzards (02-06-2016), The Fallen (02-06-2016), The Shadow (02-06-2016), bomb5 (02-07-2016), mahdy77 (02-06-2016), Ħ д † ε Р(02-08-2016), АЯЭF (02-06-2016), Вαңгαмi (02-06-2016)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  3. Top | #13

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیأت مدیره
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    شماره عضویت
    33888
    نوشته ها
    4,518
    تشکر
    6,239
    تشکر شده 24,044 بار در 4,236 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    17
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1719 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام اسـتاد !

    بسـم الله ما هـم شـروع کـنیک یه چـن تا سـوال از عـلی جان بپرسـیم ! [ سـوالا کـلاً تو حیـطه سـایت ـه ! ]

    حـالت خـوبه ؟ سـلامتی ؟

    آبلــه مـرغون گرفـتی تـا حالا ؟

    مـارکِ اولـین موبـایل هـوشمـندِت ؟

    بـع غیر از این سایت قبل ثبـت نام یا تو اوایل ثـبت نـامت تو سایت دیگه ای هم فعـال بـودی ؟

    نـظرت راجع بـه 1 سـال قـبلِ مـن ؟ الانِ مـن ؟ و آیـنده مـن تو سـایت چیـه ؟

    نـظرت رو به صورت کـلی دربـاره کاربران HASSAN و ALITAKER و The Fallen بـگو ؟! [ اخلاقـشون , رفـتارشـون , فعالیـت ـشون ]

    دوسـت داری بـعدِ تو کـی نـاظم شـه ، یعنی بـه نظر خودت کـی صلاحیـتشو داره ؟ [ بـه غـیر از صـلاحـدید هیـت مـدیره و ادمـین ! ]

    بـهترین خـاطرت تو سـایت ؟ آدرس اولین تاپیـکی که زدی رو بزار ! [ در صـورتِ امـکان ]


    موفق بـاشی عـزیزم فعلاً
    ویرایش توسط Вαңгαмi : 02-06-2016 در ساعت 08:14 PM
    10 کاربر مقابل از Вαңгαмi عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-06-2016), AREF TAKER (02-07-2016), Dash.Ali (02-07-2016), LONE WOLF (02-08-2016), S i n a (02-07-2016), Scofield (02-06-2016), Seraph (02-07-2016), The Buzzards (02-06-2016), The Fallen (02-06-2016), mahdy77 (02-06-2016)
    امضای ایشان







  4. Top | #14

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض



    چطوری علی جون ؟


    سوال خاصی ندارم به خاطر انجام وظیفه مزاحم میشم


    فرق دوره ما با الان چیه ( دوره ای بین مدیریت خودمو خودت تو بخش رسلینگ تا اضافه شدن احمدو ارشدو ناظم شدن و .. ) از نظر جو و صمیمیت و کیفیت کار و این داستانا منظورم ـه

    کادر مدیریت لاکچری نبود خدا وکیلی ؟

    مایه خالان زیاد شدن یا کمتر ؟

    کلا نظرت چیه یه نفر بخواد با مایه خالی به جایی برسه ( چه استعداد داشته باشه چه نداشته باشه تو کارش , انگار تو خونشون ـه مالوندن )

    در مورد این داستان یه جمله یا کلمه که به ذهنت میرسه بگو ; طرف یه روز ادعا میکرد از تو کمر عاقاش مرلین مانسون باز بود و راکُ هوی متال و این داستانا ، یه تغییر ایجاد میشود و هیپ هاپی شد و اسلیم شیدی فن



    نظرت در مورد حزب باد بودن تو فوتبال چیه ؟ طرف یه روز چلسی فن ـه یه روز بارسا یه روز دورتموند و ... ادعاشم میشه و مثلا میاد در مورد لجند تیم هایی که تو همین سایت هم طرفدار زیاد دارن چیز شر میگن علتش ؟


    نظرت راجع به سندی ؟ کــ*ری آهنگساز شماره 1 ؟

    فریال ؟


    دوست داری کدوم رپرا فیت بدن ؟


    نظرت راجع به سایت مادر



    فعلا همینا باشه اگه باز چیزی یادم اومد میام چاکریم فعلاً
    ویرایش توسط AƦAƾH : 02-06-2016 در ساعت 06:01 PM
    10 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-06-2016), Dash.Ali (02-07-2016), LONE WOLF (02-08-2016), S i n a (02-07-2016), Scofield (02-06-2016), Seraph (02-07-2016), The Buzzards (02-06-2016), mahdy77 (02-06-2016), АЯЭF (02-06-2016), Вαңгαмi (02-06-2016)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  5. Top | #15

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط MrHOF نمایش پست ها
    دیگه اونقدر آشنایی دارم باهات که نیاز نباشه سوالات تکراری یا همیشگی رو بپرسم ولی چند تا سوال دارم به عنوان یک دوست یا رفیق یا هرچیزی که برات هستم دوست دارم جوابشو بدی
    فقط تنها خواهشی که ازت دارم اینه که بی رودروایسی جواب بدی چون خودم یک سری جواب ها رو پیش بینی میکنم , پس نمیخواد نگران باشی


    1. منو رفیق خودت میدونی یا دوست ؟

    رفیق

    2. اخلاقیات یا رفتار های بدی که از من دیدی تا حالا یا کلآ میدونی دارم رو بهم بگو !!

    برعکس مجازی خیلی آروووومی ، اصن کم حرف . بعضی موقع ها هم میره تو قیافه

    دیگه اخلاق بد نداری .


    3. همون سوال بالا رو راجب خوبی ها بگو !!

    خوبی زیاد داری .

    با مرامی ، مشتی ای ، آدم میتونه مشکل داشته روت حساب کنه و و و ...


    جواب سوالاتِ علی عزیز
    11 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-06-2016), AREF TAKER (02-07-2016), Dash.Ali (02-07-2016), LONE WOLF (02-08-2016), MrHOF (02-06-2016), S i n a (02-07-2016), Seraph (02-07-2016), The Buzzards (02-06-2016), The Fallen (02-06-2016), mahdy77 (02-06-2016), АЯЭF (02-06-2016)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  6. Top | #16

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط J B L نمایش پست ها
    سلام علی جان

    سلام امیر خان

    1- به چه رشته هایی برای تحصیل دانشگاهی علاقه داری ؟

    مهندسی عمران یا مهندسی مکانیک .

    2- بین پول و علاقه ی خودت کدوم رو انتخاب میکنی ؟ مثلا انتخاب بین رشته ای که دوستش داری و یه رشته ی پول ساز

    100% علاقه .

    3- بهترین سیوی که موقع گلر بودنت داشتی یادته ؟ الگوهات توی گلری کیان ؟

    والا سیوِ خوب زیاد داشتم تو مسابقات

    ولی دو تاشو خودم خیلی دوست داشتم ، یکی این که 2-1 جلو بودیم دقیقه های آخر بود ، بازیکنشون از گوشه محوطه پاس به بیرون داد ، من که زاویه رو بسته بودم اینور دروازه خالی بود .

    طرف زد من خودمُ پرت کردم با دست زدم کرنر .

    یکی دیگه هم تک به تک بود ، طرف هی بدن می اومد که من زود بخوابم ولی من تا لحظه آخر وایسادم ، زد با پام گرفتم .

    الــگو والا الان جدیداً سعی می کنم مث نویر باشم . خیلی ویدئو های سیواشو ، شیوه تک به تک گیری ـشو می بینم . به خروج هم شدیداً علاقه دارم


    4- هر گلری سوتی میده مثلا یه بار شانسی یه شوت از توی زمین خودمون زدم توپ از لای پای آرمان وارد چارچوب شد !
    یا خودم که خوراکم سوتیه از اشتباهاتت توی گلری چیزی یادت میاد ؟

    آره اشتباه که زیاد بوده .

    ولی بدترین ــش یه شوت آروم بود که دو ضرب گرفتم ، ریباند ــش رفت تو گل و مساوی شدیم


    5- به نظر سبک بازیه من به ایشی زاکی شباهت داره یا نه ؟ بگو ناراحت نمیشم

    نه والا

    6- نظرت در مورد فوتبال جمهوری چک و بازیکناشون و گروهشون توی یورو 2016 چیه ؟

    زیاد آشنایی ندارم ولی فک کنم تیم خوب و جوونیِ .

    7- نظرت در مورد شخصیت های JBL - BRADSHAW و گروه APA چیه ؟

    JBL رو تو گروه APA خیلی حال می کردم باهاش مخصوصاً اون کلوزلاین فرام هِل های خوفناک ـش

    کلاً هیلِ خوبی بود .


    8- چرا انقدر با گلدبرگ بدی ؟ گلدبرگ بیگ شو رو روی دستاش چند بار بلند کرده و فن جک هامر رو زده ، یه کاری که توی دنیای کچ بی سابقه هستش (کاری به پاور بمب ناقص کوین نش به بیگ شو و ... ندارم ) ، تکنیکش هم با توجه به وزنش عالی بود ، به نظرت توی wwe بهش کم بها داده نشد ؟

    بد نیستم ، خودم دوستش دارم ولی به نظرم اورریتد ـه .

    شاید اون استریک معروف رو نداشت ، هیچی نبود . کلاً زیاد باهاش بعنوان یه رسلر خوب ارتباط برقرار نمی کنم . ببین اون دوره WWE پُرِ استار خوب بود ، همونقدر هم که به گلدبرگ بها داده شد به نظرم بس ـش بود .


    9- غیر فوتبال چه ورزش هایی رو دوست داری ؟

    تنیس و پینگ پنگ .

    10- چند تا از مسابقات خاطر انگیز فوتبالی و کشنی کچ رو که برات خاطرانگیز بود ، نام ببر ...

    کشتی کج زیاد دور نمیرم . مسابقه پانک و سینا تو MiTB 2011 رو خیلی حال کردم .

    فوتبال هم بازی با بایرن سال گذشته تو نیمه نهایی CL رو خیلی حال کردم .


    11- نظرت در مورد مخالفت های سرهنگ علیفر با دفاع خطی چیه ؟ و اینکه سرهنگ فقط فرگوسن رو قبول داره ؟

    به نظرم علیفر سعی میکنه با نقض کردنِ تاکتیک های مربیا بگه آره من خیلی حالیمِ

    12- به نظرت پنج گزارشگر برتر ایران به ترتیب کیان ؟

    فردوسی پور و احمدی فقط خوبن بقیه گزارشگرا ...

    خدا قوت



    جواب سوالات امیرِ گل .
    15 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-06-2016), AREF TAKER (02-07-2016), Dash.Ali (02-07-2016), J B L (02-06-2016), LONE WOLF (02-08-2016), MrHOF (02-06-2016), Naser (02-06-2016), S i n a (02-07-2016), Seraph (02-07-2016), The Buzzards (02-06-2016), The Fallen (02-06-2016), The Shadow (02-06-2016), mahdy77 (02-06-2016), Ħ д † ε Р(02-08-2016), АЯЭF (02-06-2016)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  7. Top | #17

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    شماره عضویت
    22791
    سن
    34
    نوشته ها
    1,127
    تشکر
    12,507
    تشکر شده 9,556 بار در 1,114 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    23
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1740 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام علی جان

    Spoiler: show
    به سلام علی جون اون قبلی همینجوری برای یاد و خاطره ی شخص خاصی زدم یهو فکرای بد نکنی


    خوبی ، خوشی ؟

    برحسب وظیفه گفتیم بیایم دیگه یه عرض ادبی بکنیم

    از اونجایی که خیلی چیزها از هم میدونیم به خاطر ارتباط نزدیکی که داشتیم سعی میکنم سوالهای خاص تر بپرسم درهمم هستن سوالا یهو از ورزش میره سینما یهو میپره سوال شخصی میره موزیک و ...

    الان چه حسی داری ، حالا برای مدت کوتاه یا بلند دوری از کادر مدیریتی ؟

    چی شده که از نولان خوشت بیاد ؟ (چون الان تو ایران نولان یه حالت بُت گونه داره هرچند خودم هم خیلی دوسِش دارم براش احترام زیادی قائلم)

    از اونجایی که میدونم فوتبالیست هستی وپست تخصصیت دروازبان هست دوست داری توی چه تیمی تو سطح اول اروپا بازی کنی؟ (به جز بارسلونا)

    تلاشی هم میکنی که به اون سطح برسی یا فقط برای سلامتیت اینکارو میکنی؟

    کلا چنتا فیلم از مرحوم هیث لجر دیدی ؟ اگه زیاد دیدی بعد از جوکر از کدوم شخصیتش خوشت اومده ؟

    چه حسی داری نسبت به اون دو نفری که بهت رای ضعیف رو دادن ؟ (چون واقعا کسی که رای ضعیف رو داده 100% هیچی از فعالیتت ندیده و بیخودی رای داده)

    منفور ترین سال تحصیلی ـه عمرت ؟ چرا ؟

    به نظر خودت رتبه ـت چند میشه ؟

    بین سی ام پانک و استون کلد و اندرتیکر کدومو انتخاب میکنی چرا ؟ (همه چیو در نظر داشته باش)

    زیاد ندیدم در مورد موزیک خارجی چیز خاصی بگی خوشت نمیاد یا خیلی کم گوش میدی بیشتر رپ فارسی گوش میدی ؟

    اگه بین این گزینه ها فقط حق نجات یکیو داشتی کدومو نجات میدادی ؟
    فرهاد مجیدی - علی سورنا - مسی - گواردیولا - سی ام پانک

    موافق یه میتینگ ـه دیگه ایندفعه با حضور شخصیت های جدید توی میتینگ مثل شروین هستی

    در مورد این شکلکا چه حسی بهت دست میده









    کلا حست نسبت به من قبل از اون تنشی که پیش اومد و بعد از اون ؟

    در آخر بگم که با توجه به اینکه من جلوی چند مدیر و اعضای هیئت با تو و پژمان بد صحبت کردم و باعث یه سری کدورت ها شدم
    من جلوی همه اعضای این فروم مخصوصا اونایی که تو این ماجرا از نزدیک شاهد بودن از تو و پژمان معذرت می خوام
    امیدوارم که بخشیده باشین


    نوکرم فعلا,,,
    14 کاربر مقابل از The Buzzards عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-06-2016), AƦAƾH (02-06-2016), Dash.Ali (02-07-2016), J B L (02-06-2016), LONE WOLF (02-08-2016), MrHOF (02-07-2016), Naser (02-06-2016), S i n a (02-07-2016), Scofield (02-06-2016), Seraph (02-07-2016), The Fallen (02-06-2016), The Shadow (02-08-2016), mahdy77 (02-06-2016), АЯЭF (02-06-2016)
    امضای ایشان


    I GOT THIS


  8. Top | #18

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37495
    نوشته ها
    2,138
    تشکر
    17,545
    تشکر شده 13,767 بار در 1,984 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1715 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام خدمت علی عزیز

    خوبی؟


    من سوالات دوستان رو نخوندم و شاید بعضی سوالاتم تکراری باشه ، شرمنده.


    1- چطوری با فروم آشنا شدی؟

    2- اولین دوستت توی انجمن کی بود؟

    3- بنظرت راز ماندگاری و فعالیت بلند مدت انجمن چی میتونه باشه؟

    4- کی بعنوان یک مدیر یا لجند فعال برمیگردی؟

    5- کتاب میخونی؟

    6- از چه ژانر فیلم یا سریالهایی خوشت میاد؟

    7- فیلم و سریال ایرانی هم میبینی؟

    8- از کدوم بازیگرهای زن و مرد ایرانی یا خارجی خوشت میاد؟

    9- بنظرت اگه مشکل زبان خارجه رو در بازیگرهای سینما و تلویزیونم حل کنیم ، بزرگترین بازیگرهای ایران میتونن توی هالیوود نقش های کلیدی رو به خوبی بازی بکنن؟ کسانی مثل پرویز پرستویی ، علی نصیریان ، شهاب حسینی ، حامد بهداد ، فاطمه معتمد آریا و...

    10- پرو رسلینگ رو هنوز مرتب دنبال میکنی؟

    11- بنظرت توی کار در رینگ پرو رسلرهای امروزی نسبت به دوران اتیود ارا پیشرفت داشته یا ضعیف تره؟

    12- بنظرت توی راستر فعلی WWE چه کسی(توی رسلرهای جوان و جدید) از همه بهتر و لایق تره؟

    13- نظرت راجع به UFC چیه؟ تابحال مبارزات رو دیدی؟

    14- بنظرت پانک میتونه موفق بشه تو UFC و صد البته احتمال بازگشتش رو چقدر میدونی؟

    15- بنظرت بارسلونا امسال چند تا جام میگیره؟ امسال تو اروپا چیکارمیکنه؟

    16- بنظرت بین پویول ، ژاوی یا مسی در آینده کدومشون میتونن سرمربی بارسا بشن؟ تو بیشتر به کدوم علاقه داری؟

    17- بنظرت تیم ملی برزیل تیم خیلی مزخرفی نیست توی این چندین سال اخیر؟

    18- نظرت درمورد کارلوس کی روش و تیم ملی ایران؟

    19- نظرت در مورد هانتر؟ بنظرت اینکه قهرمان رامبل شد منطقیه؟

    20- نظرت در مورد من؟

    21- نظرت دررابطه با سوالاتم چیه عزیزجان؟


    -----


    علی جان میدونی که خیلی نسبت بهت احترام قائل هستم و بابت زحماتت توی انجمن جا داره تشکر بکنم.

    امیدوارم بعنوان کاربر فعال دوباره خیلی زود ببینمت.




    ویرایش توسط Naser : 02-06-2016 در ساعت 10:14 PM
    11 کاربر مقابل از Naser عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-06-2016), Dash.Ali (02-07-2016), EmInEm (02-07-2016), FC Bayern (02-07-2016), LONE WOLF (02-08-2016), S i n a (02-07-2016), Scofield (02-06-2016), Seraph (02-07-2016), The Buzzards (02-07-2016), The Fallen (02-06-2016), mahdy77 (02-06-2016)
    امضای ایشان


    Rush




  9. Top | #19

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Вαңгαмi نمایش پست ها
    سلام اسـتاد !

    سلام

    بسـم الله ما هـم شـروع کـنیک یه چـن تا سـوال از عـلی جان بپرسـیم ! [ سـوالا کـلاً تو حیـطه سـایت ـه ! ]

    حـالت خـوبه ؟ سـلامتی ؟

    همه چی روبراهه .

    آبلــه مـرغون گرفـتی تـا حالا ؟

    بله

    مـارکِ اولـین موبـایل هـوشمـندِت ؟

    سامسـونگ

    بـع غیر از این سایت قبل ثبـت نام یا تو اوایل ثـبت نـامت تو سایت دیگه ای هم فعـال بـودی ؟

    بله .

    نـظرت راجع بـه 1 سـال قـبلِ مـن ؟ الانِ مـن ؟ و آیـنده مـن تو سـایت چیـه ؟

    هنوز همونی همون

    اگه یکم سعی کنی یه شخصیتِ خاص برای خودت داشته باشی و سعی نکنی از بقیه اسکی بری آینده ی خوبی داری .


    نـظرت رو به صورت کـلی دربـاره کاربران HASSAN و ALITAKER و The Fallen بـگو ؟! [ اخلاقـشون , رفـتارشـون , فعالیـت ـشون ]

    اخلاق و رفتار که زیاد چون باهاشون دمخور نبودم نمی دونم .

    اما فعالیت حسن و علی تیکر خوب بوده و همین خوب بودن باعث ترفیع شده .


    دوسـت داری بـعدِ تو کـی نـاظم شـه ، یعنی بـه نظر خودت کـی صلاحیـتشو داره ؟ [ بـه غـیر از صـلاحـدید هیـت مـدیره و ادمـین ! ]

    به شخصِ دوست دارم آرش سرپا ناظم بشه ولی حالا صلاحیت رو من نمیتونم تصمیم بگیرم

    بـهترین خـاطرت تو سـایت ؟ آدرس اولین تاپیـکی که زدی رو بزار ! [ در صـورتِ امـکان ]

    بهترین خاطره مربوط به رسلمنیایی بود که استریک تیکر شکست که با بکس داشتیم لایو می دیدیم که کلی خندیدیم ولی آخرش همه شوکه شدیم .

    والا یادم نیست چی بود اولین تاپیک ـم .


    موفق بـاشی عـزیزم فعلاً

    ممنون .
    جواب سوالاتِ بهرامی
    14 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-07-2016), AREF TAKER (02-07-2016), Dash.Ali (02-07-2016), EmInEm (02-07-2016), LONE WOLF (02-08-2016), Naser (02-07-2016), S i n a (02-07-2016), Seraph (02-07-2016), The Buzzards (02-07-2016), The Fallen (02-07-2016), The Shadow (02-07-2016), mahdy77 (02-07-2016), АЯЭF (02-07-2016), Вαңгαмi (02-07-2016)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  10. Top | #20

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AƦAƾH نمایش پست ها


    چطوری علی جون ؟

    فدات آرش خان


    سوال خاصی ندارم به خاطر انجام وظیفه مزاحم میشم

    دمت گرم


    فرق دوره ما با الان چیه ( دوره ای بین مدیریت خودمو خودت تو بخش رسلینگ تا اضافه شدن احمدو ارشدو ناظم شدن و .. ) از نظر جو و صمیمیت و کیفیت کار و این داستانا منظورم ـه

    والا ما یه کادر خیلی خوب داشتیم ، همه با هم مَچ ، همه کاربلد و از همه مهمتر همه با هم رفیق . نه که الان مثلاً کاربلد نباشنا ولی خب به نظرم کلاس کادر مدیریتی ما خیلی بالاتر بود

    و همه تو رشته تخصصی خودشون کاربلد بودند .


    کادر مدیریت لاکچری نبود خدا وکیلی ؟

    *ـــیری لاکچری بودا

    مایه خالان زیاد شدن یا کمتر ؟

    زیاد .

    کلا نظرت چیه یه نفر بخواد با مایه خالی به جایی برسه ( چه استعداد داشته باشه چه نداشته باشه تو کارش , انگار تو خونشون ـه مالوندن )

    من که کلاً حال نمیکنم با این افراد که میخوان با مایه خالی به همه جا برسند . خب استعداد داری ، تلاش ــتو بکن به اونچه که حقتِ برس . استعداد نداری ، دیگه با مایه خالی به جایی برسی فایده نداره که .


    در مورد این داستان یه جمله یا کلمه که به ذهنت میرسه بگو ; طرف یه روز ادعا میکرد از تو کمر عاقاش مرلین مانسون باز بود و راکُ هوی متال و این داستانا ، یه تغییر ایجاد میشود و هیپ هاپی شد و اسلیم شیدی فن

    به قول بهرام : " یه نون به نرخِ روز خور جـــ ـاکـش ـن "



    نظرت در مورد حزب باد بودن تو فوتبال چیه ؟ طرف یه روز چلسی فن ـه یه روز بارسا یه روز دورتموند و ... ادعاشم میشه و مثلا میاد در مورد لجند تیم هایی که تو همین سایت هم طرفدار زیاد دارن چیز شر میگن علتش ؟

    این افراد ثبات عقلی و شخصیتی ندارن


    نظرت راجع به سندی ؟ کــ*ری آهنگساز شماره 1 ؟

    واقعاً چیزی نگم بهتره

    *ــیری آهنگساز شماره 1 . مث JJ که بیت ساز شماره 1 ـه

    فریال ؟




    دوست داری کدوم رپرا فیت بدن ؟

    سورنا - بهرام | بهرام - فدایی | سورنا - فدایی
    صادق - حصین - شایع


    نظرت راجع به سایت مادر

    نـ ـــگاییدم



    فعلا همینا باشه اگه باز چیزی یادم اومد میام چاکریم فعلاً

    دمت گــرم
    پاسخ سوالات آرش خان
    10 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (02-07-2016), AREF TAKER (02-07-2016), Dash.Ali (02-07-2016), EmInEm (02-07-2016), LONE WOLF (02-08-2016), S i n a (02-07-2016), Seraph (02-07-2016), The Buzzards (02-07-2016), bomb5 (02-07-2016), mahdy77 (02-07-2016)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نقد کاربران >>>>> با حضور Scofield
    توسط Dash.Ali در انجمن نقد کاربران
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: 04-28-2014, 05:00 PM
  2. پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: 02-14-2014, 10:05 PM
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 09-30-2013, 10:07 AM
  4. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 08-12-2013, 01:35 PM
  5. * ( مسابقات بزرگ انتخاب بهترین امضا در انجمن ) * ( Scofield vs E.N.D ) *
    توسط Ғ Д † Д Ł β در انجمن کلوب شرط بندی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 08-03-2013, 12:57 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد