دوستی خاله خرسست.........
دستت درد نکنه سینا جان...
دوستی خاله خرسست.........
دستت درد نکنه سینا جان...
از این ور دارن الکی دل ما رو خوش میکنن ولی از پشت سر با انگلیس سرمونو میبرن.
به قول سپهر جون آدم باید خدا را شکر کنه که همین کار هم کردند چون رهبر ما اصلا همین کار رو هم انجام نداد.
راستی یه سوال؟ رهبر مگه یه دستش قطع نشده ، پس موقع رانندگی چجوری دنده عوض میکنه؟(آخه تلویزیون گفت که پیکان مدل57 داره)
حتما داده دنده اتوماتیکش کردن!نوشته اصلی توسط ((*JOHN CENA*))
موفق باشین.
فکر نمیکنم راست باشه!
از اونور قتلنامه میدن و تحریم اقتصادی می کنن از اینور به ما احترام میذارن؟!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)