چند هفته پیش گفتم که رون با WWE قرارداد امضا کرده.او دیشب در اولین مسابقه خود در درک مچ راو به مصاف پول لاندان رفت و اورا شکست داد.
چند هفته پیش گفتم که رون با WWE قرارداد امضا کرده.او دیشب در اولین مسابقه خود در درک مچ راو به مصاف پول لاندان رفت و اورا شکست داد.

مرسي بهنام جان !!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)