بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: » پیشنهاد رسمی WWE به برادران هاردی l بحث مسئولان درباره ی پیج l رتینگ راو «

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    مدیریت کل
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    شماره عضویت
    40920
    نوشته ها
    7,147
    تشکر
    16,856
    تشکر شده 77,033 بار در 6,094 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    780 Thread(s)

    پیش فرض » پیشنهاد رسمی WWE به برادران هاردی l بحث مسئولان درباره ی پیج l رتینگ راو «









    » آپدیت بر کارد رسلمنیا «



    تا به حال 12 مسابقه برای رسلمنیا ثبت شده است


    WWE Universal Championship
    Goldberg (Champion) vs. Brock Lesnar

    WWE Championship
    Bray Wyatt vs. Randy Orton

    The Undertaker vs. Roman Reigns

    John Cena and Nikki Bella vs. The Miz and Maryse

    Shane McMahon vs. AJ Styles

    Raw Women’s Championship – Fatal 4-Way Match
    Bayley (Champion) vs. Charlotte Flair vs. Sasha Banks vs. Nia Jax

    Smackdown Women’s Championship
    Alexa Bliss against Natalya, Becky Lynch, Carmella, Mickie James and all other Smackdown women available to compete

    United States Championship
    Chris Jericho (Champion) vs. Kevin Owens

    Intercontinental Championship
    Dean Ambrose (Champion) vs. Baron Corbin

    Raw Tag Team Championship – Triple Threat Match
    Luke Gallows & Karl Anderson (Champions) vs. Enzo Amore & Big Cass vs. Cesaro & Sheamus

    WWE Cruiserweight Championship
    Neville (Champion) vs. Austin Aries

    2017 Andre The Giant Memorial Battle Royal
    Names announced so far: Apollo Crews, Mojo Rawley, Big Show, Curt Hawkins







    » رتینگ راو «

    راو این هفته با مسابقه ی رینز و استرومن در مین ایونت توانست 3.048 میلیون بیننده کسب بکند که 5.7 درصد از هفته ی گذشته با 3.232 میلیون بیننده کمتر بود.

    ساعت اول: 3.163 میلیون بیننده
    ساعت دوم: 3.117 میلیون بیننده
    ساعت سوم: 2.866 میلیون بیننده

    این شو رتبه ی دوم را میان 150 برنامه ی برتر شبکه های کابلی بدست آورد.







    » بحث مسئولان درباره ی پیج «

    همانطور که میدانید چند روز قبل اکانت پیج مورد هجوم هکران قرار گرفت و هک شد.تعدادی از فیلم ها و عکس های خصوصی او منتشر شد.

    به گفته ی منابع معتبر در بک استیج راو این هفته وینس مکمن و تریپل اچ و تعدادی دیگر از مسئولان در رابطه با پیج صحبت کرده اند.

    دیو ملتزر هم میگوید کمپانی برای پیج و اگزویر وودز فعلا هیچ مجازاتی تعیین نکرده است.البته ممکمن است به خاطر فشار اسپانسرهای کمپانی ، بعدا برای آن ها مجازات هایی تعیین بشود.

    همچنین پدر و مادر پیج هم در رابطه با اوضاع روحی او نگران هستند.







    » پیشنهاد رسمی WWE به برادران هاردی «



    کمپانی WWE رسما به برادران هاردی پیشنهاد حضور در WWE را داده است و میخواهد هر چه زودتر با آن ها قرار داد ببندد.

    برادران هاردی هم اکنون قهرمانان تگ تیم ROH میباشند ولی گفتنی است که آن ها یک قرار داد کوتاه مدت با ROH بسته اند و به نظر میرسد دو ماه بوده است.
    22 کاربر مقابل از ALITAKER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (03-22-2017), Drizzy (03-22-2017), FC Bayern (03-22-2017), Fedor Emelianenko (03-22-2017), Hamid (03-22-2017), Kevin (03-22-2017), MrHOF (03-22-2017), Naser (03-23-2017), SHAHIN (03-22-2017), TRIPLE H (03-24-2017), The Fallen (03-23-2017), The_Rock (03-22-2017), aj styles (03-24-2017), asmi (03-25-2017), bomb5 (03-22-2017), great (03-22-2017), mahdy77 (03-22-2017), mohsenvcd (03-22-2017), pooyanh (03-22-2017), rahman24 (03-23-2017), shahramwalker (03-22-2017), براک لسنر (03-23-2017)
    امضای ایشان



    Even After ، All His Hand-Chosen Favorites Left Town For Greener Pastures—More Money—I Stayed Here

    REST IN PEACE

    Thank You Taker


  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2016
    شماره عضویت
    44917
    سن
    32
    نوشته ها
    150
    تشکر
    3,129
    تشکر شده 1,049 بار در 155 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    188 Thread(s)

    پیش فرض

    بعد همه میگن ریتینگ راو با حضور رومن یا لجندها بیشتر میشه!
    حالا جالبتر وینس و بقیه مثل روئسای جدید یو اف سی فقط براشون پول مهمه بعد میشینن برا وودز و پیج تصمیم میگیرن و بیخیال از وضعیت ریتینگ ها
    مسئله ی پیج یه چیزه عادیه و اولین کسی نیست که توی ادمای معروف این بلا سرش میاد (مخصوصا رسلرها)
    ولی براشون چون پیج مثل نیکی بلا طرفدارهای بچه و تینیجر زیاد داره و پول ساز بدی نیست این مسئله مهمتره تا وضعیت استارها و بقیه مسائل کمپانی
    6 کاربر مقابل از Drizzy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (03-22-2017), Fedor Emelianenko (03-22-2017), The Fallen (03-23-2017), great (03-22-2017), mahdy77 (03-22-2017), براک لسنر (03-23-2017)
    امضای ایشان


    Intelligence, Integrity, Intensity


  3. Top | #3

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    تو اخبار اومده بود که مردم قبل راو شعار میدادن که خواهان حضور پیج و برد مدوکس تو راو هستن
    خیلی ها هم گفتن احتمالا کاریر پیج تو دنیای کشتی کج به پایان رسیده.
    بعیده کمپانی پیج رو برگردونه. کمپانی های دیگه هم بعیده سمتش برن.

    در مورد رسلمنیا
    هنوز بازی هانتر ثبت نشده. وضعیت مصدومیت رولینز هنوز مشخص نشده که این خیلی برای کمپانی بده مخصوصا اگه کنسل بشه.
    استرومن و جو هم هنوز تکلیفشون مشخص نیست.
    امیدوارم اگه رولینز نرسید به رسلمنیا جو بجاش با هانتر مسابقه بده.
    وضعیت هارپر هم خیلی مسخرس. انقدر عوض شد برنامشون که الان رو هواس دیگه.
    گلدبرگ هم قرادادش تا رسلمنیا هست. تو اخبار اومده که کمپانی بدش نمیاد باهاش همکاری کنه ولی تا بعد ازرسلمنیا صحبتی بیبنشون تو این زمینه نخواهد بود که از پیروزی قطعی براک حکایت داره.
    هرسال یه مسابقه به سبک مانی این د بنک هم برگزار میشد که گویا امسال خبری ازش نیست.
    اریک بی شاف هم دی دی پی رو تو مراسم هال اف فیم امسال معرفی میکنه گویا

    در پایان دمه مردم تو ورزشگاه ها گرم که هروقت هانتر و استفانی یا ... بودن سی ام پانک رو زدن تو سرشون
    سی ام پانک هم که بازی بعدیش تو یو اف سی رو هواست هنوز...
    ویرایش توسط bomb5 : 03-22-2017 در ساعت 08:40 PM
    12 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (03-22-2017), AREF TAKER (03-22-2017), Dr.Jalal (03-22-2017), Fedor Emelianenko (03-22-2017), Naser (03-23-2017), The Fallen (03-23-2017), aj styles (03-24-2017), asmi (03-25-2017), great (03-22-2017), mahdy77 (03-22-2017), shahramwalker (03-22-2017), براک لسنر (03-23-2017)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  4. Top | #4

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    مدیریت کل
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    شماره عضویت
    40920
    نوشته ها
    7,147
    تشکر
    16,856
    تشکر شده 77,033 بار در 6,094 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    780 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط drizzy نمایش پست ها
    بعد همه میگن ریتینگ راو با حضور رومن یا لجندها بیشتر میشه!
    حالا جالبتر وینس و بقیه مثل روئسای جدید یو اف سی فقط براشون پول مهمه بعد میشینن برا وودز و پیج تصمیم میگیرن و بیخیال از وضعیت ریتینگ ها
    مسئله ی پیج یه چیزه عادیه و اولین کسی نیست که توی ادمای معروف این بلا سرش میاد (مخصوصا رسلرها)
    ولی براشون چون پیج مثل نیکی بلا طرفدارهای بچه و تینیجر زیاد داره و پول ساز بدی نیست این مسئله مهمتره تا وضعیت استارها و بقیه مسائل کمپانی
    سلام

    حضور آندرتیکر برای این شو تبلیغ نشده بود.کلا از شوی قبل رویال تا به حال هیچ کدوم از حضور های آندرتیکر تبلیغ نشده.

    وضعیت رتینگ ها هم برای مسئولان جدی نیست چون مثلا 3 میلیون نفر از شبکه های کابلی تماشا میکنند و نزدیک 1.5 میلیون نفر هم مشترک شبکه ی wwe هستند و به نوعی جبران میشه و هر شو نزدیک 4 تا 5 میلیون بیننده منحصر به فرد داره.یعنی اگه هر خانواده سه نفر حساب بشه نزدیک 15 میلیون نفر هر راو رو میبینند که اصلا رقم کمی نیست.
    رتینگ هایی که اعلام میشه بر حسب نفر هست و ممکنه یک خانواده ی 10 نفره یک شو را نگاه کنند.
    اما با وجود اینترنت و شبکه های مجازی و یو.تیوب و ... همین بیننده هم عالیه و کلا همه ی برنامه های تلوزیون آمریکا افت زیادی داشتند.

    تازه با همین رتینگ کمپانی هنوز از بیشتر برنامه های ورزشی دیگه جلوتره.مثلا ufc fight night 104 فقط 1.15 میلیون بیننده داشته که بیشترین بیننده در تاریخ ufc fight night ها بوده.

    .
    11 کاربر مقابل از ALITAKER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (03-22-2017), Dr.Jalal (03-22-2017), Drizzy (03-22-2017), FC Bayern (03-22-2017), Fedor Emelianenko (03-22-2017), The Fallen (03-23-2017), aj styles (03-24-2017), great (03-22-2017), mahdy77 (03-22-2017), rahman24 (03-23-2017), براک لسنر (03-23-2017)
    امضای ایشان



    Even After ، All His Hand-Chosen Favorites Left Town For Greener Pastures—More Money—I Stayed Here

    REST IN PEACE

    Thank You Taker


  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2016
    شماره عضویت
    44917
    سن
    32
    نوشته ها
    150
    تشکر
    3,129
    تشکر شده 1,049 بار در 155 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    188 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط alitaker نمایش پست ها
    سلام

    حضور آندرتیکر برای این شو تبلیغ نشده بود.کلا از شوی قبل رویال تا به حال هیچ کدوم از حضور های آندرتیکر تبلیغ نشده.

    وضعیت رتینگ ها هم برای مسئولان جدی نیست چون مثلا 3 میلیون نفر از شبکه های کابلی تماشا میکنند و نزدیک 1.5 میلیون نفر هم مشترک شبکه ی wwe هستند و به نوعی جبران میشه و هر شو نزدیک 4 تا 5 میلیون بیننده منحصر به فرد داره.یعنی اگه هر خانواده سه نفر حساب بشه نزدیک 15 میلیون نفر هر راو رو میبینند که اصلا رقم کمی نیست.
    رتینگ هایی که اعلام میشه بر حسب نفر هست و ممکنه یک خانواده ی 10 نفره یک شو را نگاه کنند.
    اما با وجود اینترنت و شبکه های مجازی و یو.تیوب و ... همین بیننده هم عالیه و کلا همه ی برنامه های تلوزیون آمریکا افت زیادی داشتند.

    تازه با همین رتینگ کمپانی هنوز از بیشتر برنامه های ورزشی دیگه جلوتره.مثلا ufc fight night 104 فقط 1.15 میلیون بیننده داشته که بیشترین بیننده در تاریخ ufc fight night ها بوده.

    .
    کلی منظورم هست. مثلا رو در رو شدن براک و گلدبرگ زیاد ریت رو بالا نبرد اصلیترین دلیل افت ریتینگ نسبت به 2009 تا زمان هوگن یا همون گلدن ارا پی جی هست
    چون بخاطر قانون پی جی wwe خیلی کارای قدیمو برای جذب مخاطب انجام نمیده
    ولی خب 2016 سال خوبی بود برا wwe چون سر جمع میانگین افت ریتینگ روی 1 میلیون 900 نفر بود ولی 2014 روی 2 میلیون 700 بود 2015 هم روی 2 میلیون 400
    اگه ست و رندی برنمیگشتن یا جدایی برند ها نبود یا کسایی مثل ای جی فین جریکو اونز نبودن و اس دی بوکینگش افتضاح بود اینجوری نمیشد
    البته به نظرم یو اف سی و ام ام ای هنوز به اندازه ی رسلینگ و مخصوصا wwe جا نیوفتادن چون هنوز مثل اوایل خیلیا مخالفن ولی با بوکس مواقفن (کشورها و یا ایالت ها و شهرها)
    چون جیم راس گفت خیلیا بعد از حرف های کانر و رفتن براک به یو اف سی شدن فن ام ام ای, چون خیلیا براشون ام ام ای هیجان رسلینگ رو نداره
    نسبت به رسلینگ انچنان همه گیر نیست ولی اینجور که معلومه یکی دو سال دیگه شاید از رسلینگ هم بزنه جلو
    9 کاربر مقابل از Drizzy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (03-22-2017), Dr.Jalal (03-22-2017), FC Bayern (03-22-2017), Fedor Emelianenko (03-22-2017), The Fallen (03-23-2017), aj styles (03-24-2017), great (03-22-2017), mahdy77 (03-22-2017), براک لسنر (03-23-2017)
    امضای ایشان


    Intelligence, Integrity, Intensity


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 04-24-2016, 05:59 PM
  2. پیش نمایش لالیگا .:: بارسلونا - اتلتیکومادرید ::.
    توسط The Buzzards در انجمن لالیگا اسپانیا
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: 05-17-2014, 10:00 PM
  3. پیش نمایش لیگ قهرمانان اروپا .:: اتلتیکو مادرید - بارسلونا ::.
    توسط The Buzzards در انجمن لیگ قهرمانان اروپا
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: 04-10-2014, 03:35 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد