همانطور که خبر دارید دیروز در حسینیه ی شیراز به نام را پویان یک بمب گذاری صورت گرفته بود که طی اون 22 نفر کشته و نزدیک 180 نفر تا الان زخمی شدند.
گفتم بیام فیلمشو براتون بذارم حالشو ببرید.
البته به این نکته اشاره کنم که این ب م ب گذاری هیچ ربطی به آمریکا و اسرائیل و ... نداره و هر چی هست مربوط به داخله. (هه هه هه کار من بود!!!)
لینک دانلود فیلم: http://rapidshare.de/files/39107878/BombGozari_Rahpouyan_1.zip.html
==============================================





پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)